Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Merge in suturi dupa ce a pierdut ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
andri1940
Salutare!
Va cer repede ajutorul pentru ca am patit o mare belea azi dupa ce am fost la un service sa schimb uleiul.

Schimbul de ulei l-am facut pe la 3 dupa amiaza, am plecat cu masina acasa (la nici un km) iar seara am vrut sa plec la un supermarket. Pe drum masina a inceput sa mearga in suturi iar la relanti tremura toata. Am oprit, m-am uitat si am vazut ulei scurs de la filtrul de ulei!

Cum era seara, am chemat pe cineva cu masina si am incercat sa rezolv singur- am inlocuit filtrul cu altul nou si am completat uleiul- cursese 1 litru!!!!! Treaba e ca uleiul era peste tot prelins, pe baie, parca si pe catalizator ajunsese.

In fine, am completat cu ulei, am verificat sa nu mai curga- era ok. Problema e ca merge in continuare in suturi! Tremura toata la relanti! In plus se simte miros de ars pentru ca uleiul a ajuns si pe galeria de evacuare si tabla aceea de protectie.

Un sfat, ceva, ce ar putea sa aiba? Sa stiu ce fac maine in service, cand ma duc peste aia!!!
Multumesc, orice idee ar fi de ajutor.


medelin
Data viitoare schimba-i tu uleiul si filtrul,pui ce recomanda constructorul si nu o sa mai ai probleme.Chiar nu stiu de ce face asa... wacko.gif
andri1940
Am vrut sa il schimb eu dar nu am avut cheie buna si oriucm trebuia sa schimb busonul de la ulei- de aceea m-am dus in service. oricum cu patania asta o sa le ocolesc definitiv!

Problema e ca as vrea sa stiu ce sa le spun alora maine, ca nu mai pot de nervi ce au putut sa faca!



Problema rezolvata!

Dimineata am fost la cei care mi-au facut schimbul de ulei si am investigat si tremuratul - care era de fapt mers in trei pistoane. Ghinionul mare a fost ca a pierdut ulei si a crapat bobina de inductie in acelasi timp- nu mai dadea scanteie la cilindrul 4- nu stiu daca a avut de-a face cu faptul ca pierdut 1l de ulei.
CIPTUNING
Pe la garnitura filtrului de ulei?
andri1940
Da, pe acolo a pierdut- a fost strans filtrul prea tare
Fancyman
Din curiozitate, ce filtru era ?
andri1940
Filtrul era Mann- dar nu cred ca are importanta. Tot ala a ramas, doar ca i-am schimbat garnitura. Fusese strasn in dusmanie si de aceea am pierdut ulei ca la balamuc.
ngabyyy
Animale de mecanici...de aceea eu fac schimb de ulei cu mainiile mele....
Fancyman
Nu prea vad legatura intre strangere excesiva si aruncat ulei pe la garnitura, in fine.

Am vrut sa pun si eu tot Mann dar am vazut ca sint mai scurte un pic decat cele de origine. Se pare ca sint pentru motoare de 1,2 ;daca te uiti pe aria Supernova, au mai fost cazuri d'astea cu ulei aruncat pe la filtru.
Aveti grija ca sint pe piata filtre Purflux pentru motoare de 1,2 si au codul cu 77... Mai degraba arunca uleiul astea, fiind mai mici nu suporta presiunea din motorul de 1,4.

Ar mai fi un aspect: la inceput pe filtrele Mann scria "Made in Germany" ; acum ce se gaseste scrie "Made in BA" (no comment)
Deci sfatul meu - luati filtre "de origine" cu cod "8..."


marius80_eugen
La fel am patit si eu cu primul filtru de la Clio . Schimbul a fost facut cu vre-un an in urma la reprezentanta si la mecanicul meu nu se putea desface deloc .
Am rupt si o cheie de filtru , apoi am fortat cu o cheie cu lant si dupa mult chin am reusit . Mai aveam putin si taiam de tot filtrul de ulei cu lantul .
Cred ca au strans cu cel putin inca 2 ture in plus , garnitura era franjuri facuta . Nu inteleg cat de idioti pot fi unii . Eu pana acum 2-3 ani il strangeam la mana nu am avut nici un fel de problema niciodata . Apoi au aparut pe piata cheile astea tampite si mereu mecanicul in strangea la cheie , dar problema asta a aparut de la "reprezentanta" ...
Chiar ma intreb cum naiba desfaceau ei filtrul de ulei daca ma duceam iar acolo , ca mecanicul meu chiar a avut multa rabdare sa-l desfaca , asta dupa ce am desfacut protectia din dreptul evacuarii . Mai aveam putin si desfaceam si compresorul A/C .
Care cele de origine , ca inainte erau Mann negre in cutiile de origine , iar acum sunt Purflux albastre ?
cristio_79
Filtrele Mann sunt bune, nu conteaza ca nu mai scrie "Made in Germany" pe el. Este facut tot intr-o fabrica Mann. Voi va luati numai produse fabricate in tarile de origine ale firmelor respective ?
A pierdut ulei pentru ca idiotul l-a strans in disperare pana s-a taiat garnitura. Filtrele de ulei se strang numai cu mana, niciodata cu cheia. In prealabil se curata bine zona pe care calca garnitura si eventual se unge cu foarte putin ulei.
marius80_eugen
Sa le spui asta si marilor ingineri Renault ! Le e atata sila sa atinga cu mana motorul si piesele , ca nu cumva sa se murdareasca de ulei .
kondl
marius, te rog frumos sa imi dai si mie un PM, doresc sa discut ceva cu tine, iar eu nu pot da PM, deoarece am prea putine postari..scuze de deranj, si scuze adminilor de offtopic..o zi buna
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.