fritzih
8 Jan 2012, 15:16
problema cu pornirea o am si eu ...cred ca cel putin o data la 2 zile imi da rateuri la ponire. porneste dupa cateva chei date sau daca tin mai mult contactul pus si fortez se chinuie putin dar proneste. cand am fost la revizia de 20000 in service, au pus testerul si n-au depistat nimic ...saptamana viitoare ma duc la revizia de 40000 si cred ca o sa ma cert putin mai mult cu ei .
stie careva ce problema ar putea fi ?
p.s. : cat costa revizia de 40000 ?
alessandroK4M
9 Jan 2012, 11:55
ce motor ? E4 E5 ?
sorin1983
9 Jan 2012, 12:00
mizerie pe senzorul de pe volanta? sau aproape de deces...
[attachmentid=1627777814]
EUGEN2008
9 Jan 2012, 14:54
ai grija sa nu apesi pedala de acceleratie cand pornesti, are un potentiometru acolo la pedala (e fara cablu) si un motoras electric la clapeta care o ia razna la pornire . Altfel: bujii , fise , bobine , benzina proasta , aer fals ...tine-te tare pana se rezolva problema!
shade4free
9 Jan 2012, 16:30
am patit si eu cu solenza
pornire greoaie,din cateva chei
mers la reprezentanta,pus calculatorul
nimic,nu iesea nimic in neregula
m-am dus bou m-am intors vaca,dar cu bani mai putini
am curatat senzor de turatie.nimic
l-am cumparat nou,,nimic
motoras pas cu pas,nimic
clapeta..nimic
am umblat peste tot,ma disperase,chiar mi se puse pata sa o vand din motivul asta,ea mergand super bine dupa ce reuseam sa o pornesc
si dupa 2 luni de chinuri,.stand eu in fata motorului,mi-am spus
am umblat peste tot ,mai putin la calculatorul de injectie
am scos mufa,aveam spray de contacte,am dat bine pe ambele mufe ,bagat inapoi,si dat la cheie
se face 6 luni de atunci,masina porneste de cum ii arat cheia,indiferent de temperatura de afara
incearca si varianta asta ,care la mine a mers,nu te costa nimic
luciango
10 Jan 2012, 19:17
QUOTE(fritzih @ 8 Jan 2012, 15:16)
problema cu pornirea o am si eu ...cred ca cel putin o data la 2 zile imi da rateuri la ponire. porneste dupa cateva chei date sau daca tin mai mult contactul pus si fortez se chinuie putin dar proneste. cand am fost la revizia de 20000 in service, au pus testerul si n-au depistat nimic ...saptamana viitoare ma duc la revizia de 40000 si cred ca o sa ma cert putin mai mult cu ei .
stie careva ce problema ar putea fi ?
p.s. : cat costa revizia de 40000 ?
Ce benzina folosesti?
Sau mai exact spus de unde alimentezi marea majoritate a timpului?
virgiliu
12 Jan 2012, 10:38
Am avut probleme asemanatoare cu pornirea cand am alimentat de 2 ori de la OMV. Dupa ce am alimentat de la Petrom problema a disparut. Deci cred ca e de la benzina problema.
QUOTE(virgiliu @ 12 Jan 2012, 10:38)
Am avut probleme asemanatoare cu pornirea cand am alimentat de 2 ori de la OMV. Dupa ce am alimentat de la Petrom problema a disparut. Deci cred ca e de la benzina problema.
a mea face figura asta cu benzina de la oricare dintre statii
jay333
12 Jan 2012, 17:23
Si a mea porneste la a doua cheie uneori. S-a intamplat sa faca figura de mai multe ori intr-o zi sau deloc in cateva luni. La service am zis despre "problema" si, normal, la tester n-a iesit nimic; "veniti cu ea cand se manifesta poate reusim sa determinam cauza".
QUOTE(jay333 @ 12 Jan 2012, 17:23)
Si a mea porneste la a doua cheie uneori. S-a intamplat sa faca figura de mai multe ori intr-o zi sau deloc in cateva luni. La service am zis despre "problema" si, normal, la tester n-a iesit nimic; "veniti cu ea cand se manifesta poate reusim sa determinam cauza".
exact asa face si a mea si exact asta mi-au spus si mie cei de la adras. banuiesc ca nu e mare lucru, ceva legat de aprindere si de momentul cand computerul comanda scanteia sau ceva legat de avansul la aprindere. Ma mir ca un motor asa de vechi pe piata inca mai are secrete pentru un fabricant mare ca Renault
jay333
13 Jan 2012, 09:46
In dimineata asta a plecat la prima cheie la rece. Am dus-o la spalat si a pornit la prima cheie cand am dat-o afara pentru sters. Cand sa plec nu a vrut sa porneasca la prima iar la a doua a luat-o dupa vreo 5-7 secunde. WTF?
Saptamanile trecute nu s-a manifestat deloc.
IRONICK
13 Jan 2012, 10:04
Nu cumva porneste greu ca trage aer fals pe langa corpul clapeta? La Logan parca era o problema asemanatoare la 16v.
jay333
13 Jan 2012, 10:28
Cum as putea sa-mi dau seama daca asta e problema? Multumesc.
IRONICK
13 Jan 2012, 10:48
jay333
13 Jan 2012, 11:03
Multumesc, citisem subiectul de mai demult si nu am vazut sa fi fost rezolvari la toti care au postat acolo sau un diagnostic clar. Am sa le cer celor din service sa verifice/inlocuiasca garniturile la viitoarea vizita, poate se rezolva.
IRONICK
13 Jan 2012, 11:24
Ca la orice lucru, rezolvarea nu este sigura 100%. Cum ar fi un doctor sa puna un diagnostic fara consult/analize unui pacient doar ca il doare intr-o zona anume. Sunt diverse variabile. De unde sa stim noi ce balarii au pus aia in tabelele din ecu la temperaturi. Sau daca pompa de benzina ramane in urma cu presiunea, etc..
luciango
13 Jan 2012, 13:27
QUOTE(virgiliu @ 12 Jan 2012, 10:38)
Am avut probleme asemanatoare cu pornirea cand am alimentat de 2 ori de la OMV. Dupa ce am alimentat de la Petrom problema a disparut. Deci cred ca e de la benzina problema.
Asa am patit si eu: alimentam de la Lukoil si nu mai pornea decat la a 3-a a 4-a cheie, dupa ce am trecut pe Rompetrol sau Mol n-am mai avut probleme de aproape jumatate de an. Temperatura exterioara nu avea influenta la mine.
Oricum cand se manifesta apasam pedala de acceleratie pana la fund si atunci pornea. Era ca si cum se ineca ca la masinile cu carburator...
tavi_ro
14 Apr 2012, 15:10
QUOTE(sorin1983 @ 9 Jan 2012, 12:00)
mizerie pe senzorul de pe volanta? sau aproape de deces...
[attachmentid=1627777814]
La logan 1.4 MPI curat la 2-3luni prapadenia de senzor si pleaca la "sfert".
tibi.matei
6 Jun 2012, 10:59
QUOTE(sorin1983 @ 9 Jan 2012, 13:00)
mizerie pe senzorul de pe volanta? sau aproape de deces...
[attachmentid=1627777814]
Din cate am mai citit pe aici, acel senzor este magnetic iar praful nu-l poate afecta prea mult. Cica problema ar fi din mufa.
dydycom
12 Jun 2012, 12:22
Pe senzor in sine doar pilitura de la coroana. Contactii insa...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.