Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intemeiere firma de brokeraj
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Zona Financiara
Catalin Vili
Sunt incepator in domeniul brokerilor sau firmelor de brokeraj. As avea nevoie de niste sfaturi in legatura cu inceperea unei astfel de activitati , ce este necesar pt a intemeia o astfel de firma. Astept cele mai bune sfaturi va multumesc!!!!
l@u
cum se traduce ,,a intemeia "
corbex
A pune temelia. Se sapa un sant. Nu stie ce fel de cazmale sa cumpere.
maho
Cel mai bun sfat ti-l poate da Chelu, e expert smile.gif .
Catalin Vili
Astept niste sfaturi mai concrete. Va multumesc !!!!
maho
Concret, nici macar n-ai zis de ce fel de brokeraj e vorba, bursa de valori, asigurari, ca-s mancaruri diferite. Pe scurt, iti faci firma, si-o autorizezi (inclusiv administratorul si angajatii) la CSA sau CNVM+ Asociatia brokerilor, dupa caz.
IRONICK
Si din cata informatie este pe net, te-ai infipt direct in forumul asta? Si zici ca ti-ai facut cont special pentru asta? Lasa-ma sa ghicesc, ai un Logan, dar pana acum doar ai citit si din cauza asta nu ai avut nevoie de cont.
Catalin Vili
ESTE VORBA DESPRE ASIGURARI .

13 Jan 2012, 19:29:
SI APROPO VREI SA-I FAC POZA LA LOGAN IRONIK ?
corbex
Vrem! Te rugam! Daca se poate, sa se vqda si csenoqnele si eleronul.
Catalin Vili
AM ZIS CEVA GRESIT SAU DA ASTA II IN FIREA ROMANULUI SARE IMD DACA NU-I CONVINE CEVA . AM CERUT SFATURI NU AM DAT IN CAP LA NIMENI SI DACA ESTE NEVOIE VOI FACE POZE SI LA MOTOR SI LA SCAUNE SI LA TOBA LA TOATE .
Markos
QUOTE(Catalin Vili @ 13 Jan 2012, 19:26)
VREI SA-I FAC POZA LA LOGAN IRONIK ?
*


Asta cand drec s-a mai lansat? nedumerire.gif


Ontopic: esti cam nervos pentru un broker în devenire. Fă-te mecanic, mai bine. Castigi bine si fără riscuri.
P-A-C-O
QUOTE(maho @ 13 Jan 2012, 13:44)
Cel mai bun sfat ti-l poate da Chelu, e expert  smile.gif .
*