Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: am intrat cu ea intr-o balta
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
evghenin26
aseara pe intuneric , am luat o balta mai mare pe dreapta, moment dupa care nici la un minut, ceasurile de bord au luat-o razna, s-a resetat ceasul, radio-ul, se stingeau luminile ptr cateva fractiuni de secunda si se reaprindeau. turometrul urca si cobora,vitezometrul la fel, de zici ca a intrat boala in ele.
E posibil sa fi intrat apa undeva , dar unde si sa le ,,joace,, pe toate in asa hal,incat sa zici ca-i farfurie zburatoare?
Dati-mi un sfat, o parere ceva!
Aseara i-am luat borna de la baterie jos , ca sa dorm si eu linistit, am desfacut si mufa de la calculator, dar nu era umeda. E drept ca ieri la Deva a plouat non stop, si probabil sa fie si de la umezeala, dar a mai plouat asa si nu sa manifestat asa, cum si balti am mai luat dar tot nu a facut asa.
alinbum
Verifica firul de masa dintre cutia de viteze si caroserie
Maskatu
Probabil s-a udat masa dintre cutie si caroserie. Ori a intrat apa la calculator. In cateva zile ar trebui sa isi revina. Ar fi bine sa verifici masa si sa o lasi undeva la caldura.
tr04www
Scuze ca postez aici, dar la mine firul ala de masa dintre cutie si caroserie se uda de cate ori merg cu masina pe ploaie fiindca e spart carenajul ala de la roata.Asta sa fie cauza ca, uneori cand aprind farurile cu masina la relanti sa scada putin turatia si apoi sa revina imediat?
Maskatu
Da. In unele cazuri nu mai porneste deloc.
evghenin26
momentan si-a revenit, dar am sa verific totusi si firul de la masa dintre caroserie si cutie.
spiridon
Firul de masa care duce de la motor pe lonjeron are prostul obicei sa se rupa ! Vibratii, fir mic ca lungime, nu prea elastic, deh - economie !
Si inainte de a se rupe definitiv se mai tine in citeva lite si toata partea electrica a masinii se da peste cap: ceasurile indica aiurea, nu porneste sau porneste cind vrea ea, etc.
Pozitia si schimbarea lui e anevoiaosa, trebuie data roata jos si suruburile atacate cu chei cu cot sau tubulare cu prelungiri...greu !!!
Mult mai elegant este sa va faceti un cablu cam de aceeasi grosime, lung de 60-70 cm la capete cu papuci si sa-l prindeti cu o piulita suplimentara de urechea minus a bateriei si celalalt capat la surubul care prinde ansamblu arc-amortizor (suruburile cu cap de 13 de pe oala amortizorului) ! Solutie verificata in cel putin 10 cazuri !
Cei care o vor aplica imi datoreaza o bere !!!
roland
QUOTE(tr04www @ 21 Jan 2012, 11:26)
Scuze ca postez aici, dar la mine firul ala de masa dintre cutie si caroserie se uda de cate ori merg cu masina pe ploaie fiindca e spart carenajul ala de la roata.Asta sa fie cauza ca, uneori cand aprind farurile cu masina la relanti sa scada putin turatia si apoi sa revina imediat?
*



Nu, nu cred ca e asta cauza.
La relanti, orice consumator pornesti (de la faruri pana la aer conditionat sau dezaburire luneta sau, pur si simplu, inchiderea centralizata sau macaralele de geamuri electrice) turatia scade putin. Calculatorul compenseaza imediat.
E comportamentul normal la orice masina controlata electronic.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.