Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ULEI PE CAPOTA IN INTERIOR
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
adybaiamare
Salutare ! ! !am si eu o problema fara raspuns momentan si vreau ajutorul vostru.Mai precis:

Azi dimineatza am pornit masina (Dacia Solenza)si am plecat in oras .La un momendat am sintit un miros de ulei ars.am oprit am deschis capota si surpriza,era ulei pe capota in in interior dar si pe alte componente ale motorului.ideea e ca era ulei aruncat circular,adica ca si cum ar fii venit de la vreo fuliesi a ajuns pe vreo curea si la turatie a aruncat pana pe capota.Intrebarea e ce poate fii?ce e de facut?Astept raspunsurile voastre si sfaturi pretioase:P


Multumesc anticipat
cristyjas
Salut,verifica in zona semeringului de la vibrochen,jos in dreapta masinii ai un capac de plastic si daca ala este murdar de ulei s-ar putea sa fie de acolo,iar cureaua de accesorii ti-l arunca pe capota.Eu asa am patit cand aveam solenza pe la 40k si am schimbat semeringul dar si cureaua de distributie cat si cea de accesorii.
adybaiamare
trebuie schimbata neaparat si cureaua de distributie???????????acuma am schimbat kit intreg
cristyjas
Daca este de acolo ala nu poti sa il schimbi fara sa demontezi distributia,iar o curea de distributie intinsa o data este riscant sa o montezi a doua oara.
adybaiamare
se schimba greu ala?sau cat costa ?cat costa si o curea daca sti.multumesc

11 Feb 2012, 10:58:
nu se poate sa fi fost inghetat semeringul si sa nu etanseze corespunzator?si sa isi revina
cristyjas
Daca este semeringul de revenit nu isi revine,iar kit de distributie nu stiu cat mai costa acum, vezi la bursa cat este cel de solenza sau logan,dar nu cumpara pana nu esti sigur ca este de acolo.Mie mi-a curs pe la semering in urma unui schimb de ulei,in motor fiind pus mai mult decat trebuia.Verifica nivelul de ulei din motor si tine-l sub observatie o perioada,si mai verifica si lichidul servodirectiei ca stiu ca si astea mai curg pe la caseta din cate am inteles dar aici nu stiu prea multe ca a mea nu avea servo.
crick
Verifica circuitul de la lichidul de servodirectie! Mie mi s-a fisurat sonda de la servodirectie iar ventilatorul arunca lichidul pe galeria de evacuare,de unde si mirosul de ulei ars.
adybaiamare
pare ulei de kotor nu de servodirectie
BoR
Subscriu la spusele colegului cristyjas: probabil mici pierderi de ulei pe la semering, iar stropii de ulei antrenati de cureaua alternatorului sar pe capota, pe peretele motor/habitaclu. Verifica daca este umed de ulei capacul negru de protectie a distributiei, in partea inferioara, si te vei convinge daca este de acolo.
Ming
salut, la mine, la solenza 1.9D, iese ulei pe la filtrul de aer (gaura aia mica de pe lateralul carcasei)
intrebarea este: De ce iese ulei pe acolo?
nikuniku
Ming
si raspunsu;lipsa de etansare,schimba,daca gasesti,garnitura de acolo
JOHN123
Salut tuturor!
Si la mine am observat, inca din vara, pe capacul distributiei, pe partea superioara, o pata exact pe zona circulara (mai corect, tronconica), destul de estompata, care pare a fi difuzat direct prin peretele capacului, de la interior catre exterior; stropi de ulei, insa, nu am gasit decat cativa, tot asta vara, aruncati, liniar pe capota, de cureaua de accesorii, dupa un drum de 600 km; nu mi-am facut griji, pentru ca masina merge ceas si nu a mai aruncat de atunci stropi; pata de care vorbeam a mai crescut, insa, un pic parca, cuprinzand toata suprafata tronconica a capacului distributiei; masina am folosit-o intens si la -25 grd, asa ca m-am gandit ca au aparut jocuri in lagaruiri...
Ming
nikuniku, o sa caut si garnitura aceea dar ... e normal sa scoata ulei pe acolo?
sa nu uit, de cand scoate ulei pe acolo, cam fumega
Leo0608
@Ming bag mana in foc ca motorul tau cere o segmentare, nu mai sunt etansi segmentii in cilindru si de-asta iti arunca in filtrul de aer ulei si fum de ulei ars
bafta
Ming
Nu-s sigur ca cere o segmentare pt ca nu fumega decat cand vrea (tot atunci merge rau)
Ieri ,de exemplu, a mers perfect toata ziua (fara fum), pe cand azi de abea se tara (si fumega de se aprindea iluminatul stradal in urma mea) sad.gif
romeo_id
90% mizez pe uzura segmentilor. 10% ar fi cauzat de epuratorul de gaze. Mergi si fa un test de compresie, asta o sa-ti dea raspunsul la problema. Ai schimbat mereu uleiul la timp? Succes!
Ming
Am rezolvat problema cu mersul rau si fumul.
Se pare ca mufa de la ECU nu facea contact bine, si tragea aer fals pe la filtrul de motorina biggrin.gif
Acum nu mai am nici o problema si nu mai fuma deloc biggrin.gif
bigvampire2006
salutare , am si eu o mare problema am ramas fara compresie la motor
nici urma de compresie la nici un piston ma poate ajuta cineva cu vreo idee,
Toata treaba a inceput dupa ce mi-a cedat pinionul mic de la distributie cel de pe arborele cotit, iar dupa inlocuire am constatat k nema compresie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.