Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aer in conducta de motorina
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
Ming
Salut, am observat azi pe conducta de motorina (dupa para si inainte de filtru) niste bule de aer destul de mari. Nu ca m-ar deranja prezenta lor, dar nu are masina putere si fluctueaza turatia de numa (se tureaza singura pana pe la 2k - 2,5k). Cand strang de para de cateva ori masina isi revine (dar nu pentru mult timp).
Help please! Pe unde intra aer in conducta?
marius c
fluctuatiile de turatie nu sunt de la bulele de aer pompa de injectie se amorseaza imediat cum porneste motorul ,intrebare' para de amorsare dupa ce pornesti motorul sta normal sau este 'supta',daca para sta normal lipsa de putere este din alta parte si nu din sistemul de alimentare
Ming
Dupa ce pornesc para e foarte moale si motorul merge rau (nu are putere si se tureaza singur) dar daca o strang de cateva ori, se intareste si motorul isi revine (are putere si nu se mai tureaza singur)
cristio_79
Inainte sa o pornesti para aia este moale? Daca da, cum porneste masina?
In mod normal, para aia trebuie sa fie tare.
Se dezamorseaza instalatia pe undeva. Posibil o conducta fisurata la vreo imbinare, poate pe la filtru. Se mai intampla din cauza gerului.
Trebuie sa iei la bani marunti toata instalatia de alimentare sa vezi unde este buba.
Ming
Para e moale aproape tot timpul, daca o strang de cateva ori se intareste dar dupa un minut sau 2 iar se inmoaie.
Nu sunt sigur ca e de la filtru, pt ca bulele alea se vedeau pe conducta aia transparenta de dinainte de filtru si nu se vede ud sau sa fi curs de nicaieri.
Tind sa cred ca e stricata o supapa de la para, pt ca atunci cand strangeam de ea bulele alea se duceau inapoi spre rezervor
C@talin
și la clio și la megane pe furtunele transparente se văd bule de aer. cred că e normal
Ming
nu cred ca e foate normal, pt ca pana nu a venit gerul torul era OK si nu era pic de aer pe conducta:(
lilon_77
mufele de la iesire din rezervor si de la intrare si iesire din filtru de motorina au niste garnituri.....cu timpul mufele nu mai etanseaza cum ar trebui.....si de aceea cred ca prinde aer ......aceiasi problema apare si la mine sad.gif
Ming
Se pot gasi mufe separate? Daca nu, cum pot sa rezolv problema?
mcr_razvy
si eu am avut bulele acelea pe furtunul de motorina si am gasit fisurata conducta de motorina sub masina unde ia curba pe langa distribuitorul de la conductele de frana sau ce este ala. Tragea aer fals pe acolo.
cristio_79
QUOTE(Ming @ 19 Feb 2012, 21:22)
cum pot sa rezolv problema?
*


Ti-am spus mai sus. Verifici tot traseul de alimentare cu motorina si vezi unde este neetanseitatea.
Nu stiu cum este filtrul de motorina la tine, la mine este capsulat. Adica se schimba tot, inclusiv carcasa, nu doar elementul. Se pastreaza doar preincalzitorul si senzorul de apa.
Daca alimentezi cu motorina mai proasta, aceasta congeleaza, se formeaza niste "muci" pe filtru si motorina nu mai trece. Pompa va trage aer pe la imbinari.
Ming
La mine pot schimba filtrul fara sa schimb cupa aceea, dar am vazut ca are pe ea un fel de senzor (sper sa ii pot face maine o poza). Acel senzor nu stiu ce rol are

20 Feb 2012, 13:00:
Am facut poza la senzorul de pe filtru. Stie cineva ce rol are?
marius c
aceala nu este senzor , este mufa de la rezistenta de incalzire a filtrului

20 Feb 2012, 18:41:
aceala nu este senzor , este mufa de la rezistenta de incalzire a filtrului
mcr_razvy
aceste filtru nu are nici o rezistenta de incalzire acea mufa este o supapa care este deschiza electronic cand pui contactul de catre pompa pentru alimentarea cu motorina
Ming
nu cred ca e valva, pt ca am incercat sa scot mufa aceea si masina a continuat sa mearga
mcr_razvy
pai eu asa stiam ca este pt ca la una noua cand amorsezi din para si motorul este oprit nu iti trece motorina pe returi si numai cand pui contactul se deschide si poti pompa si la mine cand am luato era asa acum numai tine deloc
Ming
La mine nu-i asa... daca strang de para de cateva ori incep sa vad bule de aer pe sectiunea aia transparenta de pe retur(si cu si fara contact).
Azi am scos mufa aia in speranta ca va merge poate unpic mai bine. Dar tot asa facea.
Un lucru e clar (la mine), mufa aceea nu e de la nici o valva... ori e ceva sonda (ziceu unii de un senzor de apa pe undeva, ala o fi) sau rezistenta de preincalzire ...
4x4
Corect, filtrul contine o rezistenta pentru incalzirea motorinei.
marius c
nu trebuie sa-ti faci griji in privinta bulelor de aer ,problema este sa descoperi de ce motorul merge prost sa nu fie din alta parte , sistemul de alimentare este foarte simplu ai rezervorul ,conducte, filtru si la final pompa de injectie , nu este nici o valva ,senzor sau altceva , doar aceste elemente
Ming
Partea ciudata e ca:
Daca e motorul rece masina merge ok (chiar daca se incalzeste intre timp). Daca opresc motorul, la urmatoarea pornire merge oribil.
Dar daca strang de para de cateva ori, vad bule de aer pe conducta (para e moale), daca continui sa strang (se intareste para) bulele dispar si masina isi revine subit, dar doar la ralanti. Daca dau sa plec deja iar face urat.
Ieri de abea s-a tarat pana acasa... eram cu acceleratia in podea in viteza a 3-a, masina de abae se tura la 2k, si de abea se tara cu 40km/h sad.gif
mcr_razvy
tiam mai zis sa faci un test cu un bidon de motorina si pui conducta care intre in pompa de injectie (scoti din filtru de motorina si il pui in bidon ) si vezi daca iti merge bine daca da verifica foarte bine furtunul de tur de la rezervor daca nu este iesit din mufa pe dedesupt daca nu este taiata conducta pana la filtru sa nu scape aer sau sa fie infundata conducta, la mine era optura conducta si nu tragea destula motorina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.