Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu-i mai dau de cap.....
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
johnnydanut
Am un logan cu servodirectie si de un an am facut cale batuta la service si nu reusesc sa-i dau de cap. Acum un an a aparut o bataie pe fata la denivelari si cei de la service m-au facut de am schimbat aproape tot pe fata (bascule , bielete , bucse bara stabilizatoare, capete de bara , amortizoare, rulmenti amortizoare) si zgomotele s-au imputinat (aveam mai multe) insa acesta nu dispare. Am cheltuit 3000 ron din cauza incompetentei unor mecanici idioti si n-am rezolvat nimic. Cand suspend masina si misc de roata stanga se aude si simte ceva in zona bieletei stangi dar e schimbata acum 2 saptamani (apropo , cea veche dupa demontare nu are niciun joc) insa nu-mi dau seama de unde vine. E posibil sa fie caseta de directie? La Dacia 1310 stiu ca schimbam niste bucse de teflon , Loganul are asa ceva ? Va rog din suflet sa ma ajutati cu o idee cat de mica deoarece am ajuns la disperare. Va multumesc!
EUGEN2008
pai ar mai fi flansele de la amortizor si caseta de directie , as incepe cu flanele ca-s mult mai ieftine decat caseta blush.gif
johnnydanut
Flansele=bucsele din capul amortizorului? Dar bataia din zona bieletei nu vine tocmai de la flanse mai ales cand masina sta pe loc si mai e si suspendata roata. Pana la urma bucsa aia de teflon (daca exista) se gaseste de cumparat si se poate schimba?
D-Ice
Bucsa de teflon nu mai e, ca nu e aceeasi caseta. In locul ei e o piesa din plastic (lagar) profilata "ciudat", adica greu de facut altfel decat prin turnare. Problema este ca aceasta caseta nu se demonteaza si gata, trebuie sa demolezi jumatate de masina in jurul ei sa o scoti, cadru motor, si altele. Dar daca reusesti sa o dai jos, sa faci lagarul respectiv de la 0, si sa pui o bucsa de bronz, atunci ai rezolvat problema pentru totdeauna. Din pacate politica Renault este sa impiedice reparatiile in fata blocului, asa ca a ascuns-o bine, spre bucuria patronilor de service.
Cr3ativ3
Same shit in here...... am schimbat tot pe partea fata , amortizoare cu tot ce tine de acestea, bielete, bucse in afara de pivoti si tot este o bataie ce apare la viteze ceva mai mari (peste 60)! La gropi nu se aude nimic!
sobolan
ati verificat vreunul suruburile de la cadrul motor,in special alea doua din dreptul proiectoarelor ? asta e boala generala la logan,la clio/symbol is pe bucsi,la logan e direct fier pe fier,se mai slabesc si ele....plm....hai sa dam vina pe caseta,cea mai scumpa piesa....si...se poate repara si aia,n-ar fi mare lucru,mai greu e sa o scoti de sub masina,nu e mare inginerie,se da jos lejer acasa in garaj fara pb,nu va mai vaitati atata....prosti inginerii astia de renault....
Leo0608
sigur nu e bataia incepand de la 60km/h de la planetare sau ceva din cutia de viteze?
johnnydanut
Pai din moment ce bataia se simte cand misc de roata stanga-dreapta problema nu-i decat la ansamblul directie care la mine este schimbat tot in afara de caseta!!!Nu cred ca are legatura cu alte suruburi de pe caroserie. Pana la urma nu ma pot lamuri daca acea caseta servo se poate repara undeva in romania sau e irecuperabila. Am cautat tot internetul si multi spun ca se gasesc si bucse de teflon (la negru) dar nu spune nimeni daca a si facut manevra asta sau vorbesc din pareri. Cu treaba asta m-am scarbit de tot de marca Dacia si sper sa scap de masina asta caci alta nu-mi mai trebuie. Mai bine un Opel Astra la mana a doua care macar e insonorizat mai bine si nu mai auzi toate trancanelile de la roti sad.gif .
gabylzr
Ce bucsa de teflon ?
narcisclement
Salut.Aceeasi problema am avut-o si eu, undeva la 80000km pe partea stanga.
1. Se rezolva si fara schimbarea acelui tachet impingator care intradevar este din plastic. Uzura apare nu la acel tachet (culmea), ci la axul care se misca in caseta(numai daca ai si putin joc in volan cand misti stg.-dr.).Este un pic de munca(2-3h)si trebuiesc slabite multe ca sa ajungi sa poti regla caseta.Jocul se regleaza cu un imbus de 11, dar trebuie sa ai loc sa-l poti introduce,si in special sa "asiguri" acel surub.
2.Daca in schimb, ai joc la "bieleta"(langa caseta) transversal, nu ai joc in volan, bieleta este absolut sigur fara joc, atunci ai o uzura in bucsa de teflon din capatul casetei,care se poate schimba numai cu caseta data jos(se dezasambleaza complet caseta),si i-ti va trebui un chit de reparatie caseta de directie-pe care sincer nu stiu de unde il poti lua(nu cred ca vei gasi in magazin asa ceva)sau solutia ieftina o caseta sparta de la dezmembrari din care iei piesa necesara(caseta este f scumpa chiar si la dezmembrari).Daca jocul nu este foarte mare,pentru cazul 2, i-ti recomand sa nu te complici sa incerci sa remediezi problema,pentru ca numai manopera va fi costisitoare,si sa faci lucrul asta abia atunci cand va fi absolut necesar sau chiar sa schimbi caseta cu alta ori din dezmembrari(solutia un pic mai ieftina), ori noua.
Cu respect, eu aplic si solutia "muzica mai tare".Acum am 135000km, si nu am schimbat nimic la directie si suspensie-si nu troncane inca.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.