Stie cineva unde este punctul de masa in habitaclu la Solenza diesel?
Intelesesem ca ar fi in stanga, pe sub mocheta de la sofer, dar n-am gasit nimic acolo...
Si tot joaca vitezometrul...
george_scala_2004
13 Apr 2012, 15:10
AleXuTzU_Tau
13 Apr 2012, 16:01
din cate stiu eu la toate masinile masa este toata caroseria....asa ca in orice punct care doresti tu din caroserie gasesti masa.....
Asa este, dar nu vreau sa umblu aiurea, sa trag masa separata, ci sa vad daca face contact cea din fabrica...
mafiozzo
13 Apr 2012, 18:29
masa ceasurilor e pusa undeva pe la faru de langa baterie, cel putin asa e la sn vezi poate la solenza e la fel
mcr_razvy
15 Apr 2012, 19:42
masa pentru bord la o solenza diesel este prinza intr-un surub cu 4 fire negre deasupra clapetei de unde deschizi capota.
daca iti pica si ti se redica iar acul de la vitezometru este ceva de la cititorul de viteza din cutie, si este sub supapa de egr pe cutie care cureti mufa si o pui la loc.
Am si eu o intrebare ... (si mie mi se joaca viteozmetrul) dar, daca ar fi de vina masa de la bord, asta nu inseamna ca ar trebui sa se joace si turometru;, displayul, motorina si tempratura?
Am refacut instalatia de la sonda de vietza pana la ceasuri, dar tot asa face ...
Am gasit o sonda noua dar era 120 lei
Am cautat masa in zona clapetei pentru deschiderea capotei dar nu am gasit-o.In ultima instanta am sa merg pe cablul de masa, de la conectorii bordului spre caroserie si tot o gasesc eu.
mcr_razvy
16 Apr 2012, 22:35
deci este deasupra clapetei dar pe acea placa de metal care este prinsa si amsamblul de sigurante dar pe interior la vreo 10-15 cm deasupra clapetei
in legatura cu viteziometru cred ca pica ceva de la sonda ca asa patesc si la un renault espace, in prealabil cred ca trebuie schimbata sau screca scoasa si curatata.
am scos sonda, am curatat-o am refacut instalatia (de la sonda direct la ceasuri, cu firele cositorite direct pe sonda si pe ceasuri) si tot asa face ...
Sper sa nu vorbesc prostii, dar la mine s-a intamplat ca o data cu vitezometrul sa pice si semnalizarea, cel putin de doua ori(poate de fiecare data dar nu am fost nevoit sa folosesc semnalizarea). Daca opream masina si reporneam, isi revenea. Nu se mai auzea releul si nu aveam stanga/dreapta, deci nu era din sigurante.
Acum cateva zile mi s-a blocat contactul, nu a mai vrut sa se roteasca pe demaror. A inceput sa mearga in suturi, am tras pe dreapta sa verific una-alta si cand sa plec, nu s-a mai invartit contactul, ramanea blocat intre M si D. Este posibil sa fi fost din contact treaba cu semnalizarea si vitezometrul?
L.E. Nu-i din contact, ca a facut din nou ieri...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.