vreau sa imi cumpar un fiat regata 1.9 diesel si as vrea sa stiu-poate are cineva idee- daca pot sa ii pun aer cond pe el... daca stie cineva unde sa intreb sau unde sa ma uit si ce sa caut pe la motor pe acolo:) astept ceva raspunsuri la obiect sau nu
nu. o masina mai proasta si mai nefiabila crezi ca puteai sa gasesti? Iti spune unul care a avut ritmo...
nu stiu ce parere ai tu dar mie mi`a facut o impresie buna o alta "rabla" acelasi model numai ca 2000 turbo... la 160 nu o simti si e silentios motorul, piesele destul de ieftine... nu stiu ce sa zic fiecare cu parerea lui dar eu am fost multumit de comportament cam 1000 de km am mers in ea/cu ea. plus ca vreau un diesel in jur de 30 de mil
unde gasesc?
Tutzigureanu
12 Aug 2005, 11:45
cu diesel pe Regata nu treci de 110 km/h, face ca un tractor(motorul e de generatie f veche) plus ca iarna nu o pornesti numai cu torta ca la camioane...de aer conditionat nu se pune problema, costa mult(500-1000 euro) plus ca nu mai treci de 80 km/h cu el pornit....
in primu rand interesant nickul
in al doilea rand poate asta pe care vreau sa il iau eu nu trece de 100
dar ala in care am mers a fost testat (2000TD) cu un megane 1.6i din 2000 . in fiat 4 persoane plus bagaje in megane 4 persoane plus bagaje. la 160 vorbeam la telefon cu cei din megane si soferu dadea cu a 4-a ca sa nu ramana in urma! deci unu turbo cred ca e destul de bun asta care probabil il iau eu nu se duce asa oricum:)
si la subiect... cam scump aerul
e cat masina
Fiat-urile astea mai vechi au mari probleme de fiabilitate. Uita-te in jurul tau si spune-mi cate vezi in stare buna!
atunci hai sa mai pun o intrebare... la 1000 euro ce masina imi iau diesel de preferat si la care sa se poata puna(daca nu are deja) ulterior aer conditionat si sa mai fie si inscrisa
Tutzigureanu
12 Aug 2005, 12:00
pai atunic cumpara-ti pe ala testatu, nu compara unul cu altul, ca difera motorizarea...
Din cate stiu eu modelul ce vrei tu sa-l iei nu are la motor buji incandescente...sau ma rog, am vazut unuk ce nu avea motorul prevazut cu asa ceva...si asta inseamna ca din noiembrie pana in martie i-l ti in hibernare
PS tu o iei cu 1000 de euro cum zici tu, dar intr-un an de exploatare mai bagi cel putin o mie ca sa functioneze, nu sa o imbunatatesti...nu te-ncurca cu asa ceva, mai bine ia o berlina veche(piese eftine).
Regata intra in categoria masini ieftine-fiabilitate foarte mica si piese scumpe(a se vedea Olcit)
mersi de sfat dar uita`te in poza mea si ai sa vezi "bolidul" de care dispun momentan:) e nasoala treaba cu bujiile nu am stiut...
Tutzigureanu
12 Aug 2005, 12:12
Vinde-o, pune mia de euro, mai strange 500-1000 de euro(usor de zis greu de facut) si ia-ti o Dacie cu 5 trepte dupa 1995, ingrijita...asa as face eu.
asta e o solutie radicala(cu strans banii) ... ma mai gandesc sa vad care e treaba si ce mai gasesc la oferte
Tutzigureanu
12 Aug 2005, 12:24
Mda..dar totusi ca sa nu-ti para rau dupa nu te baga la masini straine vechi
Si daca totusi vrei sa te bagi la masini vechi
atunci uita-te cit costa un opel kadett, daca nu gasesti pe motorina uita-te la unul cu motor mic pe benzina si 8 supape. Daca te uiti la opel sa fii ATENT rau de tot la tabla, pentru ca rugineste poate mai rau chiar ca si o dacie. Motoarele lor nu ai cum sa le distrugi, decit daca tii la asta in mod deosebit. Merg chiar si pina la 400000 km daca le schimbi cureaua de transmisie la fiecare 60000 km. Golfurile 2 am inteles ca ar fi prea scumpe, altfel ti-as fi recomandat. Am avut de 2 ori golf 2 si mi-as cumpara chiar si acum din nou, chiar daca masina a inceput sa se fabrice prin '83-84.
Smudo, se vede ca esti adeptul relicvelor. Acum te inteleg de ce ataci cu atata vehementa autoturismele noi!
Omul a intrebat de un sh foarte ieftin in romania si am incercat sa-i raspund. Unde am gresit? Crede-ma ca relicvele de care am zis nu au facut problemele pe care anumite masini noi le-au facut si le-am vazut expuse pe forum. Si ca informatie pentru tine, cind lumea in vest vorbeste despre daimler in ceea ce priveste fiabilitatea, atunci face referire la 190 si la W124, nicidecum la cele noi. Doar un exemplu. Si nu atac deloc autoturismele noi. Sesisez cumva mentalitatea celui care daca aude pe cineva ca vorbeste o limba straina si nu intelege ce spune se gindeste imediat ca respectivul il injura???
Normal ca vorbeste de cele vechi. La cele noi nu ai cum sa-ti dai seama de fiabilitate decat dupa ce trec anii si se invechesc.
Ce inseamna "se invechesc"? 10-15-20 ani din viata unei masini sau doar un an-un jumate? Cred ca vorbim despre lucruri total diferite
Intr-un an sau doi nu iti poti da seama de fiabilitatea unei masini!
Chiar trebuie sa desenez ce spun? Aveam alta impresie
Daca esti talentat la desen poti sa incerci. Pentru inceput cu creta pe asfalt.
Fratilor ati dat-o pe Off-topic.
Un prieten de familie a avut un Ritmo acum vreo 10 ani, masina din '87.
Motorul era un diesel de 1,7 parca.
Mergea frumos, linistit, consuma f putin, vreo 5-6 litri, viteza maxima 110-120 kmh. Mi-a placut mult masina, avea demaraj destul de bun pt un diesel, si ca reparatii a avut 2 termostate in 4 ani / 80 000 km. Asa ca fiabilitatea acelei masini a fost foarte buna.
Acum io stiu in ce hal o fi Regatta aia? Du-o la un mecanic, verific-o bara-bara si daca nu are ceva betesuguri mari ia-o.
De AC uita. Ar fi o solutie daca esti mai minitehnicus:
Iei instalatia de pe un Fiat, sau ceva cat de cat compatibil si cu multa muncfa o adaptezi.
Cum se face asta? Nu stiu! Dara daca reusesti pune si tu pe forum.
De acord dizzy, stii cumva cum sint piesele de scumpe si cum se gasesc? Poate ii e de folos omului totusi.
Fiaturile pe care le-am vazut erau cazute toate. Poate o fi omul mai norocos cu Regatta asta.
Din pacate nu am nici o idee de preturi de piese de schimb de Fiat.
Acum 2 ani un prieten de-al meu si-a luat 2x arc+amortizor bun de Fiat Tipo de la dezmembrari cu 800 000 lei. Cu atat pot sa-l ajut.
Exista un Centru de dezmambrari cu FIAT pe Drumul Gazarului. Hmm poate o mai fi.
Omul e bucurestean asa ca poa sa faca un drum pana acolo.
Mi-am adus aminte ca un fost coleg de facultate avea o Regata diesel 1,9 si era destul de multumit de ea, mai ales dupa ce i-a inlocuit motorul ca ala vechi era terminat. Daduse vreo 300 pe motorul "nou" cu tot cu pompa de injectie si mergea brici. Si venea si iarna cu ea la facultate asa ca sunt sigur ca avea macar o bujie centrala de incandescenta. Singura chestie era ca avea probleme cu instalatia electrica si daca statea mai mult de o ora ii scotea borna de la baterie dar cred ca se putea repara. Era el lenes si nu avea chef de munca.
QUOTE(Smudo @ 13 Aug 2005, 13:10)
Merg chiar si pina la 400000 km daca le schimbi cureaua de transmisie la fiecare 60000 km.
Mmmm... Interesant... Masini cu curea de transmisie... Eu as fi pus pariu ca masina mea are curea de DISTRIBUTIE. De transmisie zici...
Exact dom' profesor, era de distributie, oricum a inteles omul despre ce vorbeam, nici un motiv de panica...
Ma mir totusi cum de nu a remarcat sony treaba asta mai devreme.
. Din greseala de la transmission belt... stii cum sta treaba
QUOTE(Smudo @ 13 Aug 2005, 22:00)
Din greseala de la transmission belt... stii cum sta treaba
transmission belt zici... Mmm... Si eu care credeam ca e vorba de "Timing belt"... transmission belt zici...
Zahnriemen. Acu ma crezi? I-a fost de mare ajutor lui SOR dialogul asta. Sint unele piese de masina la care le stiu de fapt denumirea doar in germana, si poate gresesc ori ca nu am fost prea atent cind am scris ori ce stiu eu de ce cind e sa scriu in romana... e grav? Am de a face cu masini mai mult in germania decit in romania, pe aici intru doar ca sa ma pun si eu la curent cu cea mai meseriasa masina care a iesit de scurt timp (de) pe piata.
sincer a durat ceva timp pana sa citesc tot ce ati scris:) noroc cu mine ca am deschis topicul
oricum sa va zic ceva nou ! m`am decis la 500 euro la o vecina pt un vw golf1 cu cutie automata(deh...lenea) motor 1.5 benzina...acu astept sa dau de ea sa fac o tura:) mersi de dialoguri offtopic:D oricum mie imi place regata si mi se pare o masina buna si piesele ieftine! dar depinde de gusturi probabil si de ce preturi ati gasit si voi:) as vrea oricum regata dar prefer sa dau mai putin pe golf si sa bag in ea restu
Felicitari
si s-o stapinesti sanatos. La banii aia mai bine ca ai luat golful, sper sa nu ai probleme in a gasi piese pentru el. Cu bani putini il faci sa arate frumos rau de tot, e o masina cult aia, ar fi frumos sa ne pui si niste poze cu ea. Dar sa nu crezi ca e racheta, sa nu "bagi prea tare piciorul" in ea... la 1,5 si automat nu fuge prea tare, dar cred ca e o senzatie misto sa conduci una din aia mai ales daca ar fi si in stare cit de cit rezonabila.
o sa pun si poze sper sa o cumpar... dar sa vad care e treaba, deocamdata mai am de asteptat putin:) o sa pun si poze dar dupa ce o cosmetizez putin
zici ca nu fuge cu automata? naspa... macar scap de ambreiaj prin oras:) cat o consuma?
Eu stiu ca nu prea fug automatele in comparatie cu cele manuale, mai ales alea vechi. Poate o sa fie viteza maxima 140-150, dar cred ca e destul, masina are oricum peste 22 de ani. Are 2 sau 4 usi? ce an de fabricatie? culoare? km? Detalii... si cit mai repede poze
. Despre consum chiar ca nu am idee, sincer sa fiu nici nu am stiut ca vw-ul a avut motor de 1,5... dar nu ar avea voie sa consume prea mult ca e totusi motor micut si caroseria la fel nu e prea grea.
ce pot sa iti zic acum rpd... e in 4 usi un verde metalizat si dupa geamuri ar fi cam 79 dar nu sunt sigur
pt restu mai asteapta
asa mi`a spus fata ca ar avea motor de 1.5 ... eu nici nu am stiut ca 1.5 e pe benzina
Nu suna rau, si masinile sint frumusele, chiar daca sint vechi... Cum se aude motoru? Ai facut proba la masina? Oricum mai bine golf decit orice fiat... motoarele sint simple si le repara orice mecanic, dar nu cred ca o sa ai probleme cu el. Am auzit ca ar fi cam rigide, adica ar scutura la gropi, dar nu-i nimic... daca e asa atunci dau impresia de masina sport...
nu am facut inca proba... daca sunt rigide nu e o problema... imi sare piatra de la rinichi fara operatie( asta daca o sa am-doamne fereste)
) o sa vad... si pun impresii aici
Are rugina? a stat in garaj? te-ai uitat pe sub ea? La banii astia oricum nu faci nici o greseala, ar trebui sa fie distrusa de tot ca sa te bage in cheltuieli mari. Masinile au fost construite simplu de tot pe vremea aia sa fie reparate usor si sa tina mult.
nu a stat in garaj ... e putin ruginita ... dar se poate face... pe dedesubt nu m`am uitat ca nu am avut atata curaj
o sa ma uit
pt cine mai citeste... fiatul regata despre care era vorba la inceputul topicului se gaseste daca cauti pe autovit la pana in 1500 euro . e unu gri
cu poze cu tot:)
O sa ma uit si eu pe autovit sa vad fiatul ala. Pot sa-ti spun ca am avut golf 2, dar era din '90 cu motor de 1,6 si 69 CP, dar avea cutie manuala. In oras imi consuma 7 litri si afara la viteze intre 120-140 imi lua 5 litri. Fugea lejer cu 180, dar la viteza aia imi consuma chiar peste 10-12 litri.
Fii atent SOR, m-am uitat putin pe net si am gasit un golf 1 dar asta e din '81, motor de 1439 ccm si 51 kw (69 PS), si tot automatic. L-am gasit pe e-bay, dar nu scrie si cit consuma...
. In schimb motoarele sint simple rau de tot, totul e aerisit sub capota, poti sa bagi mina lejer sa lucrezi ceva acolo. Si la fel cred ca sint totusi economice, chiar daca e automatic, dar despre consum il intrebi pe proprietar cel mai bine. Vezi daca nu cumva da ulei pe la garnitura de chiuloasa si vezi cum e uleiul din motor. Un motor asemanator am avut si eu pe un golf 2, dar era de 1,6... sint motoare super. Bafta
asta am aflat ca e din 80 si are motor de 1.4 ! mi`a spus ca ar consuma 9... acum draq stie? daca reusesc sa il scot la 17 mil il iau daca nu... ma mai gandesc:) ca nu are itp rovinieta asigurare etc etc:) la interior nu e mancat de rugina adica portbagaj, incinta motor, podea(nu sunt 100% sigur) pe exterior e prob! un prag si pe la usi chestii care se fac zic eu ieftin:) am mers azi cu ea- foart socat am fost tot cautam viteze si mi se parea ciudata rau merge bine nu troncane nu bate nu tzacane(rau)
) acum sa vad mai departe:)
de fiat mi s`a luat... mi`au zis mai multi sa il las dracu ca nu are rost ca e fiat ca nu stiu ce ca nu stiu cum...si mi`a trecut(deocamdata)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.