Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Car security - Camere onboard
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
bion
Stai sa imi creasca pensia
DragosP
Acum o să-ti scadă. radmasa.gif
dandobre
radmasa.gif
andreig1982
La card poti folosi un tip de card dedicat inregistrarilor video.
Eu folosesc ceva din gama samsung endurance.
MyKe89
+1 pentru Samsung Endurance. Funcționează brici!
BioHazarD
@UXE eu faceam treaba asta pe vremuri cu 2 powerbankuri. Unu de 20K si altu de cca 10K de la xiaomi, deci pe bune mAH...

Aia mare ma tinea ccca 2 zile de filmat/stand-by, cealalta cam 1 zi. Ce-i drept cu alta camera dar probabil toate consuma aproape la fel.

Concluzia e: te saturi sa ai mereu grija sa te incarci. Plus ca nu au fast charging si dureaza MULT pana la incarcare completa.
Deci mai bine siguranta pe direct la baterie, cu protectie sa nu ramai fara.
einstein1984
daca alimentezi powerbankul de la un plus dupa contact, sa se incarce in mers si il lasi la camera nu e ok? ca daca filmeaza X ore oricum nu sta nici sfantu sa te tot uite la cine trece prin fata ei.
dr.nils
Vreau sa montez o camera de trafic, cu functie de filmare si in parcare, si am dat de problema de mai sus, nu as vrea sa imi isuce batetia masinii daca nu merg cu ea cateva zile.
Ca rezolvare, ma gandesc sa montez o baterie separata, sunt baterii de 12V de 10-20 Ah, costa cateva sute de lei.
Problema e in felul urmator: daca leg aceasta baterie astfel incat sa alimenteze dashcsm-ul in parcare, dar conectata la plus contact ca sa se incarce atunci cand masina porneste, nu cumva alimentez aiurea accesoriile, din bateria suplimentara, accesorii care in stationare cu
motorul.oprit ar trebui sa fie nealimentate?
Se poate monta ceva, un dispozitiv care sa impiedice punerea sub tensiune a accesoriilor dar sa permita alimentarea dashcam-ului, si incarcarea bateriei suplimentare in timpul mersului?
Dadi_T
Alternatorul nu va face față să încarce ambele baterii. De asemenea, va trebui să circuli destul de mult pentru ca bateria să fie menținută tot timpul în bună stare.

Sunt două soluții: dispozitiv special de oprire a alimentării cu voltaj selectabil (11,6; 11,8; 12; 12,2; 12,4).
Se conectează pe cutia cu siguranțe, cu papucii proprii, iar când voltajul din baterie scade sub valoare selectată, dispozitivul taie alimentarea camerei.
Așa am eu. Oricum, este mai mult de explicat. Trebuie să fie și compatibil cu camera într o oarecare măsură.

Sau o baterie special creată pentru folosirea camerelor de tip Lifepo4, cu conectori speciali, care se încarcă foarte repede și suportă pass through charging. Nu sunt multe variante. Cea de la Power Core e cea mai bună.
Asta ar fi o soluție mai bună, dar și mult mai scumpa (300-400 euro) față de cea de mai sus, care e undeva la 100 de lei.
Ai un clip mai jos cu bateriile alea, intr un test foarte bun și detaliat.
https://youtu.be/N4XE7ZakQBY
dr.nils
Da, cea de-a doua mi se pare solutia eleganta, dar costa ceva...
Toate bateriile LiFePO4 suporta pass-through charging, sau numai unele? Vad ca unele incep de la 4-5 sute de lei, si altele ajung la cateva mii, bine, cred ca depinde si de capacitate...
einstein1984
Doar intreb, o camera din asta se incinge cand functioneaza? Ce o sa faca intr-o masina parcata la soare cu 60-70 de grade la interior.?
Fratzica
Si mie mi se pare importanta treaba cu incinsul camerei. Exista un risc real sa ia foc. De-aia mi-am luat o camera de la Viofo care are alimentare cu condensator, nu cu baterie.
Aleex
Am avut Viofo A129 alimentat non-stop pe fosta masina si nu am avut absolut nicio problema, a stat asa ~1an, camera are 3 ani vechime in momentul de fata si inca functioneaza perfect (insa nu mai e folosita non-stop, doar cat timp masina merge).

Se incinge, insa nu la fel ca o camera cu acumulator, deci +1 la ce a spus si @Fratzica.
Dadi_T
Se incinge destul de tare, dar fără pericole. Sunt făcute special să lucreze în astfel de condiții. Bine, cel puțin producătorii mai serioși.
Au sistem de protecție dacă se depășesc temperaturile setate de fabricant. De exemplu, la a mea, un Viofo T130, temperaturile de funcționare sunt între -10 și 65, iar cele de depozitare, -20 și 70.
Am mai avut un A119S, care a stat 5 ani numai în mașină. Și acum funcționează, dată unei cunoștințe.
Și da, producătorii serioși nu mai folosesc baterii de ceva ani, ci supercondensatori.

@dr.nils
Sincer nu știu, dar e obligatoriu să suporte tehnologia, deci as merge pe o firmă cu un produs creat special pentru camere și utilizare în mașină. Din ce știu eu în momentul de față, cele mai bune produse le are Power Core.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.