Bun, Hârbu' meu este o Dacia din 1996 (motor de 1.4l + GPL), primită cadou de la o rudă (care și-a luat DSN). Când am luat-o era dezastru, atât tehnic (frâne canci, ambreiajul nu funcționa, iar direcția era ... de decor!), cât și estetic.
Să o luăm pe rând:
TEHNIC: Până acum am schimbat la ea următoarele:
- Bucși bascule (ulterior schimbată una dintre bascule cu totul);
- Pivoți nferiori;
- Pivoți superiori;
- Capăt de bară dreapta (ăla de pe stânga fusese schimbat recent);
- Burdufe planetare;
- Ceva furtune aer + apă;
- Filtru aer;
- Semering cutie + ulei;
- Disc ambreiaj;
- Furtune frână;
- Pompă frână (de dsn) + lichid de frână;
- Discuri frână;
- Plăcuțe frână;
- Garnituri etrieri (la roata dreaptă le-am schimbat de 2 ori);
- Stop stânga;
- Oglindă dreapta;
- Reparat galerie (avea un șurub rupt);
- Înlocuit scaune (unele care provin de pe o DSN).
Mai am de înlocuit antigelul (am schimbat doar lichidul din borcan, după ce l-am spălat bine) și uleiul de la motor, încă nu am avut timp de ele. După ce înlocuiesc astea, am terminat cu problemele. Motorul are în jurul a 20.000 km și nu are nici o problemă, pornește perfect și vara și iarna și trage chiar ok.
ESTETIC: Ei bine, aici e o problemă (mare). Ușa dreapta față e model mai nou, ușa dreapta spate e "vălurită", aripa dreapta față are și ea o adâncitură (pe toată lungimea), capota e "praf", are rugină la "buzele" aripilor din spate și în portbagaj (în special la partea pe care vine "capacul" de la portbagaj. Pe lângă astea, a fost vopsită cu spray-ul și are cam 10 nuanțe de vopsea pe ea
Am făcut rost de ușile pe dreapta, de capotă și de aripă (îi mulțumesc lui 2xGI pentru aripă!), iar în maxim 2 luni o bag la tinichigerie + vopsit.
Pun și ceva poze cu Hârbu' meu: