Salut, aveti idee daca se poate inlocui pompa de frana cu ICP , cea cu 4 conducte, cu una cu dublu circuit in 3 conducte, si daca daca da cum ? si care conducta trebuie anulata ???
Returul dintre pompa si repartitor
freddybb
4 Jul 2012, 19:32
mai de inlocuit si repartitorul cu unul cu o singura intrare!!
Nu trebue inlocuit repartitorul se pune un nit de aluminiu sau cupru
deceneu32
9 Jul 2012, 15:34
De ce vrei s-o schimbi?E mai performanta asta cu ICP.
Bine,sa fie de calitate.....
s(p)am
13 Jul 2012, 17:06
Aia cu ICP cam poti sa o arunci cand pica ICP-ul. Si eu urmeaza sa fac conversia.
Conducta la care tre sa renunti e aia mai mare...iti spune ca nu e de acolo.
tunderbird
13 Jul 2012, 17:14
Daca faci schimbarea asta este foarte posibil sa ai probleme la ITP.
Am un cunoscut care pe o dacie care avea bydefault dublu circuit, a pus simplu circuit din motive de fiabilitate si cand a mers la ITP, inspectorul i-a spus ca legea il obliga sa nu-l lase sa plece cu masina pana nu remonteaza pompa originala.
Chipurile ar fi facut modificari artizanale la sistemul de franare si masina nu are voie sa circule.
Normal, ala a facut "downgrade"; daca "by default" ar fi avut simplu circuit, si ar fi pus cu dublu, n-ar fi zis nimeni nimic.
ma baieti nu va mai prostiti, cu o mica atentie se rezolva, cand aveam dacia la itp am facut testu de frane cu pompa simpla, franele au iesit bine fara nici o problema si la poza am pus aia dublu circuit numa de forma pana o facut poza, ce ii asa mare lucru?
si nimeni nu imi poate comenta ca am modificat artizanal/ca is pericol public/downgrade...etc din moment ce franele au iesit EXCEPTIONAL!
Problema la pompele cu icp ii ca is si de toata jena componentele si nici oamenii nu stiu cum functioneaza icp-u sau macar cum se aeriseste instalatia si care stiu nu au chef sa se streseze cu un harb de dacie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.