@ Marius Ce ochi buni ai frate
) Chiar asa se vede in poze ca trece prin arc , dar nu trece
Traseul de la intermediara pana aproape de toba este de la Dacia Nova deci nu prea are cum sa atinga, e pus pe pozitie ca o toba normala.
Mi-a mai pus o prelungire de aprox 30-40 CM de la teava de la Nova pana la finala si i-a marit diametrul cu un aparat sa se potriveasca la 50.
La capat, mi-a sudat 2 bucati de fier beton de toba, de-o parte si de alta si le-a bagat prin tampoanele de cauciuc, astfel incat, atunci cand demontez finala pt a pune o alta intermediara, sa nu fie nevoie decat sa scot tampoanele de cauciuc. Cu ocazia asta am dat si grilajul care tine roata de rezerva si l-am dat cu o substanta ca laptele care manaca rugina (se face negru, ca o pelicula de sticla)
Desi stiu ca toba finala se mananca cu mult mai repede decat cea intermediara, am fost socat de diferenta de aspect dintre toba mea intermediara (care, din coincidenta e tot Stelco) si cea ruginita pe care o aveam. Toba intermediara are cam 1 an, cea ruginita are 6 luni...
In privinta "Sper ca ai acte si autorizatie pt acea toba" , eu sper sa nu fiu oprit pentru foliile de pe geamuri de 10%, neomologate, montate si pe geamurile fata. Inca nu am facut operatiunea dar urmeaza zilele astea. Daca stii un tutorial de scos geamurile complet si remontat, te rog eu sa-mi spui si mie cum se face, nu am reusit sa montez cu geamurile puse...
<span class='edit'>12 Jul 2012, 12:48:</span>
@ Shake
De la intermediara la finala a folosit o teava de esapament aluminizata de la o Dacia Nova. Se pare ca o toba de Dacia Nova finala e formata din 2 bucati (teava + toba propriu zisa iar cele 2 se imbina printr-un colier). La solenza si supernova, toba finala e dintr-o singura bucata (teava+toba propriu zisa, la imbinarea dintre teava si toba fiind sudura). Omul mi-a folosit doar teava care vine de la Dacia Nova. Mi-a mai bagat o teava de ..sa zicem 40 de cm pe care a largit-o la gura cu un aparat, sa se potriveasca in finala. Am pus in poza schema.
Toba am cumparat-o eu cu 170 de ron, din inox, Carub, de pe un site din Suceava. 20 de lei transportul prin fan curier.
Omul asta de la Stelco are si el tobe sport, mi-a aratat una similara cu a mea, la 160 de ron, tot inox desi a lui era mai faina pt ca :
- Sita din ea este sudata longitudinal pe toata lungimea sitei, a mea fiind prinsa in 2 puncte de sudura..daca unul cedeaza..am pus-o
-Silencer-ul la mine este facut din tabla, al lui era din inox, daca eu merg cu silencer-ul va rugini in 2 sapt si va arata groaznic
-A lui e mai ieftina (160 ron vs 170 ron+20 transportul)
In privinta pretului de montaj la mine, l-am intrebat daca pot posta si informatia asta si m-a rugat sa nu fac asta. Ce pot sa-ti spun este ca :
-Vorba dulce mult aduce !
-62 ron/ora de manopera e pretul standard
-Se misca foarte repede si BINE in ceea ce face, nu vei fi dezamagit de pret