Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Unde montez o toba de inox pe Solenza, in Bucuresti
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
irinel.onofrei
Salut,
Tocmai am cumparat o toba Carub, din inox, intrarea pe 60, iesirea pe 90. Pretul a fost de 170 ron.
Una "de fabrica", "aluminizata" costa 160 de lei si rugineste in 1 an, m-am saturat sa le schimb.
As vrea sa o montez in Bucuresti, stie cineva un service/pret/numar de telefon eventual ?
Multumesc!

10 Jul 2012, 18:40:
Nici macar unul...?
b 45 bwy
dute pe sos colentina sunt multe serviceuri si te ajuta sigur,de la intersectia cu sos fundeni pana la europa gasesti si pe stanga si pe dreapta.Am mai vazut pe matasari un service care vindeau si montau tobe.
Dar mai simplu apucate tu si vei iesi mai bine
shake
cum sa se apuce el ? trebuie sudata !
Iulikk
O lipeste cu SuperGlue.
irinel.onofrei
Salut,

Multumesc lui whitecar pentru sfatul primit prin PM. Sper ca acest post sa nu fie considerat reclama.

Azi pe la 11 am sunat la Stelco (cautati pe net) si am vorbit cu cel care lucreaza acolo, sediul il au pe soseaua Dudesti, foarte aproape de Cora Pantelimon. La telefon nu a putut sa imi spuna pretul de montaj dar mi-a spus sa vin pana acolo si sa se uite la masina, tariful pentru modificari la traseul de evacuare fiind de 62 ron/ora.

Sunt foarte multumit de traseu/modificare si de cum am fost tratat, ca si client. In plus, pe langa montaj, am primit si consultanta gratuita (sfaturi despre ce sa fac si ce sa nu fac in privinta evacuarii).

In poza se poate vedea rezultatul, mentionez ca toba ruginita a fost montata in iarna trecuta, deci avea 6 luni.

Montajul a fost efectuat prin sudura, folosind o teava noua, aluminizata, de finala de la o Nova+o extensie de la 45 la 50 (cat e intrarea in toba Carub).

Sunetul este de bun simt, video-ul atasat nu a "prins" sunetul real, nici prea tare nici prea slab, asa cum ma asteptam nu se simte nici o diferenta de putere.







whitecar
Cred ca mai repede de cit te asteptai s-a produs schimbarea.
Sintem aici sa dezbatem si sa ne ajutam.
irinel.onofrei
Da, s-a miscat foarte repede dar micile detalii conteaza cel mai mult, treaba bine facuta ma impresioneaza: inainte sa-ti pun colierul hai sa dau cu niste wd40 si sa dau suruburile si cu niste vaselina etc etc etc
Foarte multumit, sa mai fac un video cu sunetul si o sa-l uploadez aici.
shake
ti-a modificat tot traseul ? sau doar ti-a sudat o teava de la finala la intermediara?

cat a costat totul ? ( fara toba, banuiesc ca aia ai cumparat-o tu )
marius80_eugen
QUOTE(irinel.onofrei @ 11 Jul 2012, 17:04)
Azi pe la 11 am sunat la Stelco (cautati pe net) si am vorbit cu cel care lucreaza acolo, sediul il au pe soseaua Dudesti, foarte aproape de Cora Pantelimon. La telefon nu a putut sa imi spuna pretul de montaj dar mi-a spus sa vin pana acolo si sa se uite la masina, tariful pentru modificari la traseul de evacuare fiind de 62 ron/ora.
In poza se poate vedea rezultatul, mentionez ca toba ruginita a fost montata in iarna trecuta, deci avea 6 luni.
Montajul a fost efectuat prin sudura, folosind o teava noua, aluminizata, de finala de la o Nova+o extensie de la 45 la 50 (cat e intrarea in toba Carub).
Sunetul este de bun simt, video-ul atasat nu a "prins" sunetul real,  nici prea tare nici prea slab, asa cum ma asteptam nu se simte nici o diferenta de putere.
*


Pai vezi ca intrarea nu era de 60 , ci de 50 biggrin.gif . Chiar ma miram cum o sa arate adaptarea . Sper ca ai acte si autorizatie pt acea toba , altfel in timp o sa vezi ca sunetul sport o sa se tot accentueze si garcea o sa te intrebe de sanatate .
Suruburile ... nu prea conteaza , ca alea in timp le mai schimbi , iar WD40 se usuca , dar conteaza daca ai folosit coliere de calitate si daca ai bagat silicon rosu la imbinari .
Eu in poza cu toba noua vad ca traseul este foarte aproape de arc ( prin el chiar ) ... sper ca l-ai pus exact pe traseul vechi pana la urma . Si eu am tot miscat traseul de la Borla pana mi-a ajuns intr-o pozitie ok , unde nu atinge nicaieri .
Bara se decupeaza incet si bine cu un cutter , dar mai intai rezolvi restul de probleme de atingere si apoi bara . Exact inainte de tips trebuie sa o fixezi de urechile vechi , astfel incat sa nu se miste prea tare si sa nu-ti atinga de bara . Nu o poti lasa fara prindere la coada si nu uita ca inoxul se incinge mult mai tare decat tabla !
irinel.onofrei
@ Marius Ce ochi buni ai frate smile.gif) Chiar asa se vede in poze ca trece prin arc , dar nu trece smile.gif
Traseul de la intermediara pana aproape de toba este de la Dacia Nova deci nu prea are cum sa atinga, e pus pe pozitie ca o toba normala.
Mi-a mai pus o prelungire de aprox 30-40 CM de la teava de la Nova pana la finala si i-a marit diametrul cu un aparat sa se potriveasca la 50.

La capat, mi-a sudat 2 bucati de fier beton de toba, de-o parte si de alta si le-a bagat prin tampoanele de cauciuc, astfel incat, atunci cand demontez finala pt a pune o alta intermediara, sa nu fie nevoie decat sa scot tampoanele de cauciuc. Cu ocazia asta am dat si grilajul care tine roata de rezerva si l-am dat cu o substanta ca laptele care manaca rugina (se face negru, ca o pelicula de sticla)

Desi stiu ca toba finala se mananca cu mult mai repede decat cea intermediara, am fost socat de diferenta de aspect dintre toba mea intermediara (care, din coincidenta e tot Stelco) si cea ruginita pe care o aveam. Toba intermediara are cam 1 an, cea ruginita are 6 luni...

In privinta "Sper ca ai acte si autorizatie pt acea toba" , eu sper sa nu fiu oprit pentru foliile de pe geamuri de 10%, neomologate, montate si pe geamurile fata. Inca nu am facut operatiunea dar urmeaza zilele astea. Daca stii un tutorial de scos geamurile complet si remontat, te rog eu sa-mi spui si mie cum se face, nu am reusit sa montez cu geamurile puse...


<span class='edit'>12 Jul 2012, 12:48:</span>
@ Shake

De la intermediara la finala a folosit o teava de esapament aluminizata de la o Dacia Nova. Se pare ca o toba de Dacia Nova finala e formata din 2 bucati (teava + toba propriu zisa iar cele 2 se imbina printr-un colier). La solenza si supernova, toba finala e dintr-o singura bucata (teava+toba propriu zisa, la imbinarea dintre teava si toba fiind sudura). Omul mi-a folosit doar teava care vine de la Dacia Nova. Mi-a mai bagat o teava de ..sa zicem 40 de cm pe care a largit-o la gura cu un aparat, sa se potriveasca in finala. Am pus in poza schema.

Toba am cumparat-o eu cu 170 de ron, din inox, Carub, de pe un site din Suceava. 20 de lei transportul prin fan curier.
Omul asta de la Stelco are si el tobe sport, mi-a aratat una similara cu a mea, la 160 de ron, tot inox desi a lui era mai faina pt ca :
- Sita din ea este sudata longitudinal pe toata lungimea sitei, a mea fiind prinsa in 2 puncte de sudura..daca unul cedeaza..am pus-o
-Silencer-ul la mine este facut din tabla, al lui era din inox, daca eu merg cu silencer-ul va rugini in 2 sapt si va arata groaznic
-A lui e mai ieftina (160 ron vs 170 ron+20 transportul)

In privinta pretului de montaj la mine, l-am intrebat daca pot posta si informatia asta si m-a rugat sa nu fac asta. Ce pot sa-ti spun este ca :

-Vorba dulce mult aduce !
-62 ron/ora de manopera e pretul standard
-Se misca foarte repede si BINE in ceea ce face, nu vei fi dezamagit de pret smile.gif
marius80_eugen
Vezi ca la imbunatatiri parca este topic de folii auto si am scris acolo toate detaliile de la baietii unde am montat si eu folia . NU e nevoie sa scoti geamurile !
Eu iti repet ca in timp , toba se mai "roade" si sunetul devine mult mai grav mai ales din cauza tipsului foarte mare . Nu te sperii , doar vreau sa te astepti la asta .
Ce am mai observat ... ai MULTA rugina pe sub masina ... si este putin cam ciudat ca eu nu cred ca peste tot a fost lovita si poate ar trebui sa te gandesti sa o mai cureti + putin antifonat .
Eu in legatura cu montajul + sudura in trecut am apelat la Pilot Tuning , dar in prezent au preturi cam mari . Daca ma gandesc sa-mi schimb catalizatorul am sa te apelez pentru un numar de contact pt sudura la INOX .
wind
ce marca era finala de a ruginit din decembrie pana acum?
de cand ai intermediara stelco?
irinel.onofrei
@ marius , imediat ce prind ocazia, o sa incep sa o curat pe unde pot si sa o dau cu ceva impotriva ruginii. Cu ce as putea sa o antifonez ? Deja e a 2-a zi si a inceput sa se auda mai tare, imi place, nu e exagerat de tare si nici deranjant. Deocamdata....cand va veni vremea, pun silencer-ul. Iesirea este de bun simt, pe 90, nu e mare.

@wind finala nu era de o marca anume, era "de Iasi", la vreo 85-90 de lei parca am dat pe ea.
Intermediara Stelco are ceva mai mult de 1 an. Am intrebat tipul care mi-a montat finala si mi-a spus ca aceeasi intermediara la el e 85 de ron, preturi de producator. 85 e pret ok zic eu, planuiesc sa imi schimb si intermediara pana in iarna, inainte sa se arda de tot.
Iulikk
QUOTE(irinel.onofrei @ 12 Jul 2012, 19:23)
@wind finala nu era de o marca anume, era "de Iasi"
*



Conex. Adica cele mai petarde piese dintre piesele petardã.
irinel.onofrei
QUOTE(Iulikk @ 12 Jul 2012, 22:27)
Conex. Adica cele mai petarde piese dintre piesele petardã.
*



smile.gif))))))
marius80_eugen
Pt. isonorizare si anti-ruginire :
1. vopsea isonorizanta neagra la 3-5 kg
2. produse de la BODY ( spray sau de dat la pensula )
3. Aluband
- orice te intereseaza din astrea da-mi un semn ca mai am cate ceva pe acasa si discutam ( 0722.22.08.84 )

Suntem offtopic ...

Ontopic : cand reusesti baga un film pe langa toba si eventual cu si fara o muzica pe fundal , ca sa se poata face comparatie ca zgomot .
gabitzu'
tot la baiatul asta la Stelco acolo la Republica am fost si eu cand am schimbat evacuarea. Chiar ca lucreaza bine!
ydaniel
DE vreo juma de an nu mai este service'ul de langa Cora si nici Adrian mesterul sudor!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.