Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Duster nou probleme pornire
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
dobre
Salut, la un rulaj de nou de aprox 300 km , dupa un drum scurt Dusterul nu a mai vrut sa porneasca timp de 3 incercari: dam la automat, se invartea, dar nu pornea. Dupa 3 incercari, si dupa ce am mai activat si dezactivat alarma (am crezut ca o avea imobilizator) am pornit-o. In timp ce incercam sa o pornesc nu era nimic suspect la becurile din bord. Oare ce o fi? O fi normal sa mai faca asa in rodaj ca e dacie, la alte masini noi nu am mai avut problema asta.
De atunci nu mi-a mai facut probleme.
P-A-C-O
la temp. exterioare din ultima vreme, e posibil o supra-incalzire ECU, o problema de reglaj soft (parametrii injectie in fc. de temp. admisie), contact imperfect la vre-un senzor, etc.... - insa trebuie verificat la concesionar avand in vedere ca masina e in garantie
dobre
concesionarul este din alt oras, de atunci nu a mai facut probleme la pornire, daca mai face, o duc la service.
cielo99
La fel am patit si cu loganul 1.5DCI de 90 de cai. De doua ori mi-a facut figura si nu a pornit decat dupa 6-7 chei. S-a intamplat prima data pe la 3000 de km, si a doua oara pe la15000.
De fiecare data cu motorul cald si dupa oprire scurta de 5-6 minute.
La Dacia Service nu au gasit nimic, au zis ca masina e perfecta. Asa o arata perfectiunea la Dacia ca la altii nu arata asa.
dobre
deocamdata nu a mai facut probleme, am mai rulat inca 500 km...
zanzie
QUOTE(dobre @ 10 Jul 2012, 12:51)
O fi normal sa mai faca asa in rodaj ca e dacie,

E normal; abia dupa 3000km se rodeaza firele de la electronica, atunci va merge ca unsa.
cielo99
QUOTE(dobre @ 18 Jul 2012, 12:02)
deocamdata nu a mai facut probleme, am mai rulat inca 500 km...
*


Nu face asa des. Peste vreo 10.000 de km o sa scri iar pe aici.
bobo77
Eu zic ca nu e normal...
dobre
QUOTE(cielo99 @ 19 Jul 2012, 08:21)
Nu face asa des. Peste vreo 10.000 de km o sa scri iar pe aici.
*



consider ca daca era sa mai faca asa mai facea, am ajuns la 1000+ km si nu s-a mai intamplat, oricum, masina nu sta la mine pana la 10k km.... wink.gif
Squirrel
Fă-i un test CLIP și poate se mai lămuresc din necunoscute.
cielo99
QUOTE(dobre @ 20 Jul 2012, 19:15)
consider ca daca era sa mai faca asa mai facea, am ajuns la 1000+ km si nu s-a mai intamplat, oricum, masina nu sta la mine pana la 10k km.... wink.gif
*


Nu face asa des. La mine a facut de 2 ori in 15K km.La interval de 12kkm intre doua rateuri.
dobre
In timp de o luna si ceva de zile de cand am achizitionat-o am parcurs peste 10k km ( o tura pana in Valencia) si un drum pe litoral iar in timpul acesta nu a mai facut nicio figura la pornire, i-am dat doar talpa grea si diesel smile.gif
gavrisan lucian
Pina la urma e ok?
Sir Andrew
QUOTE(dobre @ 20 Jul 2012, 19:15)
consider ca daca era sa mai faca asa mai facea, am ajuns la 1000+ km si nu s-a mai intamplat, oricum, masina nu sta la mine pana la 10k km.... wink.gif
*



QUOTE(dobre @ 25 Aug 2012, 16:26)
In timp de o luna si ceva de zile de cand am achizitionat-o am parcurs peste 10k km ( o tura pana in Valencia) si un drum pe litoral iar in timpul acesta nu a mai facut nicio figura la pornire, i-am dat doar talpa grea si diesel smile.gif
*



Nu mai iteleg nimic. Parca nu o tineai, iar acum ai ajuns la 10k km. O mai tii sa nu o mai tii?????
dobre
Cand am cumparat-o nu ma asteptam sa fac atatia km cu ea, mai ales ca nu am luat-o sa fac drumuri lungi, ci doar pt a merge la tara cu ea, s-a intamplat ca in aceasta perioada sa vand cealalta masina si fiind descoperit si primind o oferta de a face un tur al Europei am zis sa risc si am plecat cu Dusterul, oricum, acum a devenit din nou a doua masina, o sa vada doar macadam si balegar pe roti...smile.gif
Sir Andrew
Dar ce ai putea sa risti cu Dusterul? E peste alte masini la multe capitole.

LE: Sper ca nu suferi de sindromul Dacia????
dobre
Nu am suferit de asa ceva inainte sa-mi cumpar......
iulian_1976
Problema cablaj asa se cheama tehnic (cauza =contact imperfect) smile.gif





dobre
Am ajuns undeva la 15k + km acum, nu a mai facut nicio problema, eu nu am umblat la nimic la ea, s-o fi rezolvat de la sine cablajul....
iulian_1976
Problema nu s-a rezolvat insa va apare "intermitent" la anumite perioade mai lungi sau mai scurte.
La temperaturi foarte ridicate sau foarte scazute se manifesta un cablaj cu probleme.

Cat timp nu pica ceva cert nu te depaneaza nimeni in nici o reprezentanta.
P-A-C-O
pai si dpt. DIESE ce pazeste, prinde muste prin laborator?!....sau asteapta vre'un voluntar sa identifice problema si sa posteze pe forum rezolvarea, ca tot a devenit un obicei in ultima vreme dry.gif
Squirrel
QUOTE(P-A-C-O @ 11 Jul 2012, 07:22)
la temp. exterioare din ultima vreme, e posibil o supra-incalzire ECU, o problema de reglaj soft (parametrii injectie in fc. de temp. admisie), contact imperfect la vre-un senzor, etc.... - insa trebuie verificat la concesionar avand in vedere ca masina e in garantie
*



QUOTE(gheorghestoica @ 23 Oct 2012, 15:06)
Am un duster 4x4 pe benzina fabricat in 2011. Aprox. 10000km parcursi.
Avind in rezervor benzina petrom 99+ la un moment dat la decelerare  lumina intermitent martorul antipoluare de mai multe ori ( la opriri la semafor de exemplu).
Am mers la service si au gasit in computerul de bord erorile
DF059 (detonatii cilindrul 1) si DF1034 (detonatii combustibil).
Au schimbat bujia cilindrului 1, apoi au schimbat intre ele bobinele de inductie ale cilindrilor 1 si 2, dar erorile au ramas.
Au tras concluzia ca de vina este benzina si mi-au recomandat sa pun benzina MOL EVO dupa ce se consuma cea existenta.
Dupa ce am facut plinul de la MOL a mai luminat intermitent doar o singura data la o singura oprire (aprox. dupa aproape 50km de mers) si apoi acest fenomen nu a mai aparut.
Revenind la service au fost cititi urmatorii parametrii din calculator:
PR831  530    Combustion misfiring counter 1
PR832  2        Combustion misfiring counter 2
PR833  4        Combustion misfiring counter 3
PR834  3        Combustion misfiring counter 4
Acesti parametrii dau numarul detonatiilor pe cilindrii in ordinea 1,2,3,4

PR469  95    (cylinder 1 pinking value)
PR471  210  (cylinder 2 pinking value)
PR473  205  (cylinder 3 pinking value)
PR475  201  (cylinder 4 pinking value)

Vazand aceste valori incep sa cred ca nu a fost de vina benzina si ca cilindrul 1 are niste probleme. Daca numai benzina era de vina ar fi trebuit sa apara erori pe toti cilindrii, nu?
*



@P-A-C-O: Este cumva vorba de aceeași problemă?

Și la 1,6 16v mi-a dat „petrecere” vara…
Se manifestă prin porniri greoaie, variații de putere/cuplu în sarcină (la urcare constantă, cu o poziție fixă a pedalei se simte ca și cum ar accelera-deccelera). Testul CLIP a arătat deficiențe de funcționare a cilindrului n°1 (misfire)…oarecum asemănător cu ceea ce s-a descris mai sus…
tavi_ro
Referitor la fluctuatiile de putere, cu toate ca testul CLIP nu a dat nimic anormal, inginerii de la Dacia Pitesti au recomandat o resoftare. Din cate am inteles exista o noua versiune de soft pe partea de injectie care rezolva ???? aceasta problema. Din pacate la mine a dat "chix", serverele din Franta refuzand cu incapatanare accesarea din Ploiesti. Iar pe cd-urile care le avea service-ul era aceeasi versiune ca pe masina. Stiti ceva de noua ??? versiune de firmware? A facut cineva asa ceva pana acum ? La mine in afara de bataiala de rigoare la pornire pana coboara relantiul la normal , sau tinuta la 1000 de ture fara sarcina in care turometrul e apucat de ameteala (in sarcina se potoleste subit), alte probleme nu are.
@Squirrel, cum se comporta pornirile greoaie? Cati km ai acum cu masina?
La logan pornirea greoaie era data de senzorul de pe volanta. Pornea intre prima si a 6-a cheie. Curat senzorul pleaca si in ziua de azi la prima cheie (mult mai rapid ca dusterul).
Squirrel
Pornire greoaie =
  • fie nu pornește după acționarea 2-3 secunde a demarorului,
  • fie la a doua încercare dacă precedenta pornire nu s-a realizat în cca. 5 secunde.
Nu-mi place să utilizez demarorul perioade mai lungi de 5 secunde. Momentan are cca. 28ooo km și cca. 27 luni de utilizare…
tavi_ro
Loganul (1.4MPI), 35k km pleaca in prima secunda de la actionarea cheii, dusterul a plecat de la 0km pana la 9k cat are acum de la minim 2-3 sec. Pana si "batrana"dacie cu carburator normal pleca muuuult mai repede decat dusterul.
Eu am impresia ca bateria aia e cam "subnutrita".
IRONICK
QUOTE(tavi_ro @ 5 Nov 2012, 16:44)
Eu am impresia ca bateria aia e cam "subnutrita".
*
Daca are roti mai mari crezi ca bateria trebuie sa fie mai puternica? Sau poate este de la norma Euro 5. Mai mare ca la Logan.
tavi_ro
Nu m-am gandit la dimensiunea rotilor, inseamna ca la T 282, sau Komatsu bateria o cauti cu lupa. Foarte tare. La euro 6 mai ramane juma din ea ? La euro 7 una de lanterna o sa fie super buna. Mica si slaba...
Apropo ce putere are bateria de pe duster ? La batrana dacie am bagat una de 60Ah si pleca motorul de sfaraia. La Logan a cumparat-o un amic pentru mine si a montat-o dar nu stiu ce a luat ca nu eram de fata. A zis ca mi-a montat una de putere mai mare fata de originala.
iulian_1976
QUOTE(P-A-C-O @ 2 Nov 2012, 20:06)
pai si dpt. DIESE ce pazeste, prinde muste prin laborator?!....sau asteapta vre'un voluntar sa identifice problema si sa posteze pe forum rezolvarea, ca tot a devenit un obicei in ultima vreme  dry.gif
*



...sa fiu in ton smile.gif...alte "laboratoare" pazesc sa isi minimizeze costurile .
Cine poate cauta acul in carul cu fan cand se stie calitatea cablajului care se fabrica la ora actuala ? Valabil pentru o mare parte din producatori ,nu numai Dacia smile.gif

Undeva este un contact imperfect,poate dintr-o nimereala cureti si fixezi mai bine un senzor si totul revine la normal.

Rezolvarea extrema :un alt cablaj mai de calitate,o prindere a senzorilor mai ingenioasa> alt pret al masinii.
IRONICK
La ce marja este, se poate si la pretul actual. Dar francezul/Gaozn trebuie sa isi acopere greselile cu Dacia.
P-A-C-O
QUOTE(iulian_1976 @ 30 Oct 2012, 18:47)
Problema cablaj asa se cheama tehnic (cauza =contact imperfect) smile.gif


QUOTE(iulian_1976 @ 2 Nov 2012, 16:55)
Problema nu s-a rezolvat  insa va apare "intermitent"  la anumite perioade mai lungi sau mai scurte.
La temperaturi foarte ridicate sau foarte scazute se manifesta un cablaj cu probleme.

Cat timp nu pica ceva cert nu te depaneaza nimeni in nici o reprezentanta.



QUOTE(iulian_1976 @ 5 Nov 2012, 19:08)
...sa fiu in ton smile.gif...alte "laboratoare" pazesc sa isi minimizeze costurile .
Cine poate cauta acul in carul cu fan cand se stie calitatea cablajului care se fabrica la ora actuala ? Valabil pentru o mare parte din producatori ,nu numai Dacia smile.gif

Undeva este un contact imperfect,poate dintr-o nimereala cureti si fixezi mai bine  un senzor si totul revine la normal.

Rezolvarea extrema :un alt cablaj mai de calitate,o prindere a senzorilor mai ingenioasa> alt pret al masinii.


huh.gif mah tu esti serios?..... nu de alta da' cam bați câmpii rău de tot!!!
iulian_1976
rolleyes.gif
Unde se face cablajul pentru Logan ?
Ai discutat cu cineva care lucreaza la subcontractor ?
Raspuns: Nu.

Sapa si ...o sa incepi si tu sa bati campii pupi.gif

ingerulol
La fel a facut si Loganu` meu PH2 cand l-am luat (avem vreo 1000 km) - de fapt era o problema software din ECU (au uitat cei de la uzina s-o puna pe masina inainte sa plece la client . I-am injurat putin dar am rezolvat-o la dealer . (aveau o lista cu vreo 40 masini vandute de ei cu aceeasi problema - probabil un fw defectuos)
dobre
Masina se apropie de prima revizie de 20k km, nu a mai facut probleme cu pornirea, cred ca mi s-a parut atunci blink.gif
serbanion1985
QUOTE(zanzie @ 18 Jul 2012, 16:32)
E normal; abia dupa 3000km se rodeaza firele de la electronica, atunci va merge ca unsa.
*


Probabil cea mai stupida chestie auzita radmasa.gif
Ampt
@serbanion1985: Tu ai auzit de ironie...? wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.