Cu totii am ajuns la un moment dat cu masina intr-un atelier de reparatii, poate chiar intr-un service cu pretentii.
Am deschis acest topic pentru a impartasi din experientele noastre, pentru a face o banca de informatii comune astfel incat mecanicii recalcitranti, atelierele fara scule etc si cu servicii JALNICE sa fie ocoliti/te. Nimanui nu-i place sa fie "tzepuit", mai ales cand e vorba de masina fie ea Ferrari sau Dacia.
Povestea mea:
Am fost intr-un atelier sa-mi monteze un motor pe masina. I-am rugat sa lucreze cu grija, masina nefiind una de serie si sa nu monteze nimic de la capitolul aprindere. Am suplimentat pretul cerut de ei cu 50% in ideea ca o sa-i motivez. Replica preferata a celor doi pseudo-mecanici era: "Unde-i ma T-u de forta, tu'z g*** ***-**???". Debandada generala din atelier era intretinuta si de patron, fost organ de intarire a legii, foarte mandru ca a reusit sa scoata bielele prin bloc la un motor Williams......
Trebuia sa-mi schimb si placutele de frana si m-am dus tot la ei (cata prostie...) Au reusit sa-mi rupa ventilul de la etrier la aerisire. "Nu-i vina noastra, astea asa se rup. Alt etrier nu-ti dau, dar daca nu curge iti facem aerisire pe furtun!"
Deznodamant:
* distributia nu a fost trasa la punct=> tija supapa stramba
* doua suruburi lipsa din ansamblul de prindere bloc-cutie
* prinderea motorului pe caroserie deplasata cu 0.7 cm
* etrier defect, trebuie inlocuit.
Atelierul este pe soseaua care merge in continuarea sos vitan-barzesti spre aparatori, intre "Motor-Racing" si benzinaria Shell. Eu am fost "tzepit", sper altii sa nu repete greseala mea.
Daca locul acestui topic nu este aici, rog moderatorii sa-l mute