Ala nu stie sa conduca, nu stie ce conduce, nu stie sa vorbeasca in microfon, sau sa vorbeasca coerent.
Ii las pe altii sa posteze perlele.
Robbyman
26 Nov 2012, 14:33
Acelas nene.
Sir Andrew
26 Nov 2012, 15:33
Ce penibil de om. Vomita cand vorbeste. M-am uitat putin si zic pas. Ala nu e review. E plimbarea unui om supraponderal. Al doilea e si mai jale...lol...de unde zicea nenea ca e?
IRONICK
26 Nov 2012, 21:30
QUOTE(Sir Andrew @ 26 Nov 2012, 15:33)
Ce penibil de om. Vomita cand vorbeste. M-am uitat putin si zic pas. Ala nu e review. E plimbarea unui om supraponderal. Al doilea e si mai jale...lol...de unde zicea nenea ca e?
Din partea ta este un compliment.
Revenind la supermotorul de 0.9, oare de ce intrerupe si da in nas cand este rece? Il trece frigurile?
Robbyman
27 Nov 2012, 10:53
Sandero in Spania se vinde in urmatoarele configuratii:
Base - 1.2 16v
Ambiance - 0.9Tce / 1.5 dci 75 CP
Laureate - 1.5 dci 75 CP / 1.5 dci 90 CP
Lucrul acesta imi confirma parerea ca e aiurea sa te intereseze confortul inaintea motorului. Un Laureat cu motor 1.2 16v de 75 CP e aberant, dar ma tem ca vor fi destui care-si vor dori la asa motor toate optionalele posibile (aer conditionat, pilot automat, senzori de parcare, navigatie, cotiera, chiar si piele, geamuri electrice pe toate usile samd) la care-si vor mai adauga ei insisi apoi folii pe geamuri, protectii pe usi si alte ornamente.
Daca nu tii sa ai un motor bun de ce vrei lux? In Occident se vede treaba ca faza nu tine, dar in Romania fudulia lui Nea Ion invinge spiritul practic al lui Don Juan.
bobo77
27 Nov 2012, 22:05
Macar 0,9 tce putea fi laureate...
Manuel
27 Nov 2012, 22:50
QUOTE(Robbyman @ 27 Nov 2012, 11:53)
Lucrul acesta imi confirma parerea ca e aiurea sa te intereseze confortul inaintea motorului. Un Laureat cu motor 1.2 16v de 75 CP e aberant, dar ma tem ca vor fi destui care-si vor dori la asa motor toate optionalele posibile (aer conditionat, pilot automat, senzori de parcare, navigatie, cotiera, chiar si piele, geamuri electrice pe toate usile samd) la care-si vor mai adauga ei insisi apoi folii pe geamuri, protectii pe usi si alte ornamente.
Daca nu tii sa ai un motor bun de ce vrei lux? In Occident se vede treaba ca faza nu tine, dar in Romania fudulia lui Nea Ion invinge spiritul practic al lui Don Juan.
Ai sa fii uimit sa afli cator persoane le este suficient motorul de 1.2. Cand 90% din kilometri ii faci in oras si nu ai mania liniutelor, un motor mic si economic nu mi se pare a fi deloc aberant. N-ai dreptate cu Occidentul, acolo se merge din ce in ce mai mult pe economie si pe nivel redus de noxe, de unde si moda downsizingului. Ei nu se sfiesc sa le foloseasca chiar si in afara oraselor, autostrazile sunt pline de C1, Aygo si 107.
Robbyman
29 Nov 2012, 17:25
Aberant nu mi se pare motorul de 1.2 ci echiparea "Laureat" cu acest motor. Tot luxul pe cel mai slab motor din gama? Pe pariu ca desi vor merge preponderent prin acelasi oras isi vor pune si navigatie si harta Europei?
bobo77
29 Nov 2012, 22:28
Mai despre ce naiba vorbim pana la urma, care lux la dacia...esti exagerat deja.
Robbyman
30 Nov 2012, 23:19
Cat de cat o comparatie - la ochiometru - de inaltime intre Stepway si Sandero.[attachmentid=1627854251]
1 Dec 2012, 23:00: Nasol, astia fug de rup! Atentie, de la accelerare dungile rosii tind spre spate iar pe franare vin in fata.
[attachmentid=1627854545]
Robbyman
7 Dec 2012, 23:16
"Dacia Sandero starneste curiozitate si confuzie printre britanicii dintr-un spatiu comercial in care este expusa masina. Jurnalistii de la Auto Express au acoperit siglele cu marca si modelul si i-au pus pe trecatori la incercare: “E un Volkswagen?”, “Nu e Skoda.” si “Cumpar doua!” sunt doar cateva reactii surprinse in clipul realizat de publicatia auto britanica."(0-100.ro)
De parca la patrularea printre strazi le trebuie V8 de 6 litrii la domnii politisti. Viteza mea medie prin Bucuresti e iarna de pana in 15 km/h asa ca imi este de ajuns si un motor de 70CP. Pe autostrada prinde cei 130 km/h regulamentari iar pentru multi soferi e de ajuns. Pentru ceilalti? 0.9TCE, 1.2TCE, 1,5 dci, etc.
Robbyman
9 Jan 2013, 06:24
In plus, cam asa ar trebui sa arate interiorul versiunii Acces, mai putin butoanele de actionare geamuri fata, fiindca nu are, cum de fapt lipsesc si inelele cromate ale gurilor de aerisire.
Ala e fix un ciocan de spart geamul si taiat centura de siguranta, in caz de accident...
shake
9 Jan 2013, 12:05
Le mai vezi in RATB CITARO, astea albe noi, doar ca nu au incorporat si taietura de centura !
cipoc
9 Jan 2013, 12:11
vreun fericit posesor sa ne povesteasca ce si cum?
vic24
9 Jan 2013, 14:08
da alea din showroom nu aveau asa ceva.... adica parca nici suport nu am observat...
argon
18 Jan 2013, 20:47
PEntru ca in ROmania nu e obligatoriu, dar in unele tari europene, de unde o fi luata si poza, e obligatoriu prin lege ca masina sa fie dotata cu asa ceva.
C a t a l i n
18 Jan 2013, 20:49
Olanda.
logan_tm
29 Jan 2013, 00:57
Am cumparat un Stepway 2 1,5 dci. Frumoasa masinuta, am facut doar 100 km cu ea pana acum, deocamdata foarte multumit de cum se prezinta. Inainte am avut un Logan 1,5dci (an 2005). Consider ca Dacia a facut un pas inainte cu noile modele (parerea mea).
bogdan_dsn
29 Jan 2013, 14:02
Poze? Un jurnal de bord cu impresii?
bobo77
29 Jan 2013, 22:05
Pai ce aparuse dci pe logan in 2005?...
logan_tm
30 Jan 2013, 04:54
Da, aparuse dci pe logan in 2005. Pe la sfarsitul lui septembrie 2005 am dat comanda atunci si in noiembrie 2005 mi-au livrat-o. Cat despre Stepway, nu prea am timp de jurnal de bord. Este gri-platine si ca optional am comandat harta Europei. Singura problema de pana acum a fost ca am asteptat trei luni si jumatate pt. livrare.
@logan_tm: sa o stapanesti sanatos si fara probleme
Si eu tot spre noul Stepway ma indrept dupa ce o lunga perioada am cautat Duster diesel SHin mintile lui pt din cele pe care le-am vizionat 2 sau 3 fusesera lovite si refacute + pret decent: nu caut pomana dar nici 13.000+ euro ca deja se apropie prea mult de pretul de nou). Pe langa cele de mai sus ar mai fi si kilometri care de cele mai multe ori sunt in numar mare, multe dintre masini avand 40.000-50.000 km intr-un an ceea ce este deja este multicel(sunt si cu 100.000km intr-un an dar acolo chiar este exagerat )
Cat te costa taxa de inmatriculare/mediu/cum_mama_lor_au_redenumit-o ? I-ai facut casco ? Cat si unde?
Poti sa imi raspunzi in privat daca vrei dar cred ca intereseaza pe toata lumea ce am intrebat
Pe la inceputului lui decembrie cand m-am interesat eu de livrare imi spusesera 2 luni dar se pare ca este si mai trist de atat in realitate.
logan_tm
31 Jan 2013, 09:09
@god Multumesc. Taxa de poluare dupa legea actuala este 150 euro. Daca ar intra legea noua cu timbrul de mediu, dupa formula ce am gasit-o pe net, timbrul de mediu ar fi cam 54 euro. RCA + Casco am facut la Generalli, la pachet, a fost 497 RON+252 EURO (cu fransiza de 100 EURO la Casco). Bonus am primit rovigneta pe un an de zile de la Generalli si ceva reducere deoarece pe Loganul vechi am avut 7 ani la ei si RCA si Casco fara nici o dauna. Preturile sunt pentru 1 an si platit cu banii jos.
AdrianH
2 Feb 2013, 12:55
Foarte faiana masinuta asta, Stepway-ul 2. Ma bate gandul la una. Am facut test cu Logan 2 ca nu aveau Stepway. Suspensia Loganului 2 mi s-a parut foarte confortabila pe drum prost. Nu simteam nimic, si in spate parca plutea pe perna de aer. Asa e si la Stepway 2? sau e mai saltareata/dura/rigida si poate si mai zgomotoasa fiind mai usoara pe spate? logan_tm, poate imi poti furniza si mie informatiile astea. Merci
PS: iata si un test foarte detaliat din care nu prea am inteles mare lucru. Trist e ca desi Dacia se fabrica in Romania, la noi nu se gaseste nici o publicatie sa disece atata. Nici macar la test-drive sa ofere toate modelele... http://auto.pravda.sk/testy/clanok/257475-...e-na-predsudky/
logan_tm
3 Feb 2013, 10:42
@god Nu pot raspunde pe pm. Asigurarile au fost atat cat am zis mai sus, pentru valoarea reala a masinii. Am facut km putini cu masina, din lipsa de timp. Deocamdata am mers cu ea doar casa -lucru si retur. Nu pot face comparatie cu Logan 2 deoarece nu am condus nici unul. Fata de Loganul 1,5dci, 65 CP este mare diferenta. Asta noua e mult mai vioaie si mai bine izolata fonic. Cat am circulat prin oras (Timisoara) se comporta foarte bine. Demaraj bun, trecerie peste liniile de tramvai nu le prea simti. Comenzile la bord pentru mine sunt la indemana. Medianavul este o scula destul de decenta, se aude destul de bine. Consumul dupa 200 km facuti prin oras este de 6-6,1%. Ce s-a zgarcit Dacia sa puna pe masina este carenajul de plastic de la scaunul dreapta fata si o bucata de plastic sau de mocheta acolo unde se inchide hayonul. Cu carenajul cred ca rezolv usor deoarece am impresia ca se potriveste cel de pe Logan phase2. Portbagajul pt nevoile zilnice este suficient. Pentru concediu cred ca voi cumpara o cutie deasupra si am rezolvat si asta. Am vrut sa mai cumpar un set de jante si de capace pentru anvelopele de vara (jantele astea smechere de origine, care par de aliaj). Cand mi-au cerut 320 lei pe o janta si 83 lei pe un capac m-am lasat pagubas, mai bine imi iau niste jante de aliaj.
Robbyman
9 Feb 2013, 14:30
La sfarsitul anului trecut, in Spania, Sandero ocupa un surprinzator loc 10 la nivelul vanzarilor de masini noi, iar anul acesta, a fost modelul cel mai vandut in ianuarie.
In Spania functioneaza un plan numit PIVE care duce la o reducere de 2.000 de EUR astfel ca versiunea de intrare in gama pentru Sandero, numita Base*, costa 4.700 de EUR.
*Base, nu Băse, chiar daca e versiunea cheală.
serry
18 Feb 2013, 14:16
off-topic
Aseara l-am vazut pe nenea din primul post la o televiziune locala din Timisoara.
desi la ce vechime are sunt convins ca unii il cunosc bine.
In emisiunea TV de care vorbeam --> Oglinda retrovizoare, nenea acorda printre altele si niste premii auto.
La una din sectiunile de premiere a zis ceva de genul "acest premiu ar trebui sa mi-l dau singur ca eu l-am creat"
Cred ca aici (http://www.oglindaretrovizoare.ro/) gasiti si emisiunea pe care eu am urmarit-o in reluare. Nu am verificat filmuletul sa ma conving ca aceea e emisiunea, insa vad ca scrie ca e emisiunea cu numarul 300 din 16 februarie. Cred ca asta e.
Robbyman
1 Mar 2013, 12:04
Cateva poze cu Sandero Acces Alb, pentru a ne face o idee.
Interior "Acces", cu mentiunea ca modelul disponibil in RO nu are acele inele cromate in jurul gurilor de ventilatie si nici geamuri electrice pe fata, asa cum apare in unele fotografii.
Cateva poze cu Sandero Acces Alb, pentru a ne face o idee.
Probabil ca lumea nu putea sa doarma cum mai arata o dacie 2.
bobo77
1 Mar 2013, 22:14
Cam urata cu barile nevopsite...
dandee
2 Mar 2013, 00:25
la interiorul de la "Acces" am vazut niste boxe, intreb daca am vazut bine sau nu (daca le are) pentru ca pe site nu sunt specificate la configurator. Scuze daca postul deranjeaza.
vlad_popescu47
2 Mar 2013, 00:54
Pareri despre sandero 2, dupa ce am facut un test-drive cu motorul de 0.9: - instabila (mult mai instabila decat o supernova, sau un logan 2). - accelereaza mai greu decat supernova - insonorizare ceva mai buna decat logan 2 Astea sunt observatiile in linii mari. Masina e lesinata, si mi-a lasat o impresie de nesiguranta, din cauza stabilitatii. Logan 2-ul e mai stabil, dar mai lesinat, si mai prost insonorizat. Am facut test-drive si cu el, tot cu motorul de 0.9. A, sa nu uit, la Logan erau deja greierasii prezenti. Am mai facut test-drive si cu un dokker diesel, accelera mult mai rapid, insa in 2 km de test-driver s-a intepenit de doua ori pedala de acceleratie in presul ala cretin de la sofer. Imi ramasese blocata la 6000 de ture. A trebui s-o scot din viteza, de fiecare data, si a doua oara m-am enervat, si am scos presul cu totul. Zici ca a fost gandit de idioti, are o "buza" ridicata fix sub pedala.
slider2
2 Mar 2013, 15:53
nu stiu cat sa cred din postarea atat timp cat tu spui ca ai ramas cu acul turometrului la 6000 rpm...
bobo77
2 Mar 2013, 22:16
QUOTE(vlad_popescu47 @ 2 Mar 2013, 00:54)
Pareri despre sandero 2, dupa ce am facut un test-drive cu motorul de 0.9: - instabila (mult mai instabila decat o supernova, sau un logan 2).
Decat supernova nici nu se pune problema sa fie mai instabila, aici exagerezi maxim, idem si la logan 2 fiind in mare aceeasi masina...
Ampt
2 Mar 2013, 22:28
QUOTE(slider2 @ 2 Mar 2013, 15:53)
nu stiu cat sa cred din postarea atat timp cat tu spui ca ai ramas cu acul turometrului la 6000 rpm...
... și asta la Diesel !
P.S Mi-am permis să completez ca să se înțeleagă și mai bine despre ce este vorba !
IRONICK
2 Mar 2013, 22:35
QUOTE(vlad_popescu47 @ 2 Mar 2013, 00:54)
- insonorizare ceva mai buna decat logan 2[...] si mai prost insonorizat. Am facut test-drive si cu el, tot cu motorul de 0.9.
un hatch este intodeauna mai zgomotos decat o berlina, din cauza zgomotelor de rulare de la rotile spate, cavitate mai mare, etc..
vlad_popescu47
3 Mar 2013, 23:13
Nu ma cert cu nimeni, astea au fost parerile mele. Imi ramasese pedala de acceleratie "agatata" in presul ala cretin, dupa ce treceam de 3500 de ture, se agata in buza presului, si imi accelera singura. Daca o scoteam din viteza crestea turatia la maxim si aveam 2 variante: o scoteam bagand piciorul pe sub ea, sau scoteam presul (ceea ce am si facut, dupa ce a ramas blocata a 2-a oara). Acum sper ca se intelege, concluzia a fost ca pedala de acceleratie ramanea agatata. Restul sunt opinii personale.
Supernova e mai joasa, Sandero-ul a parut sa se cam balangane in viraje.
2012
4 Mar 2013, 08:23
Am auzit la multi parerea asta, ca Loganul/Sandero asta nou ar fi mai bine insonorizat. Si nu prea vad cum, de vreme ce masina e de fapt aceeasi. Explicatia mea e ca cei ce afirma asta fac comparatia cu niste masini care nu mai sunt noi si nu au fost mentinute in parametri. Cu prima ocazie o sa dau si eu o tura cu Loganul 2013 ca sa ma lamuresc.
bogdan_dsn
5 Mar 2013, 22:12
Eu am facut drive test cu noul Sandero de la Medias pana la Sighisoara si retur(sunt ceva km). Parerea mea e ca e mult mai bine insonirizata ca sandelul meu.
Bine, dupa ce am citit topicul cu antifonarea de la sectiunea logan si am mai bagat cate un cheder si izopren prin aripi parca nu mai vajaie asa tare, doar motorul parca e in dreapta mea.
lungubogdan
19 Mar 2013, 22:39
QUOTE(vlad_popescu47 @ 2 Mar 2013, 00:54)
Imi ramasese blocata la 6000 de ture.
ai noroc ca nu a explodat.....
Selsin
26 Mar 2013, 14:52
Ce anvelope optionale are Stepway2 inscrise in CIV?
IRONICK
26 Mar 2013, 15:01
QUOTE(2012 @ 4 Mar 2013, 08:23)
Am auzit la multi parerea asta, ca Loganul/Sandero asta nou ar fi mai bine insonorizat. Si nu prea vad cum, de vreme ce masina e de fapt aceeasi. Explicatia mea e ca cei ce afirma asta fac comparatia cu niste masini care nu mai sunt noi si nu au fost mentinute in parametri.
Foarte pertinent raspunsul.
vic24
26 Mar 2013, 16:55
sau poate fac comparatie cu galagioasele 1.4 sau 1.6 8v pe care le sofeaza, si cel putin 1.2 16v este mai silentios ca motor, nu musai ca e masina insonorizata bine
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.