Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sandero 2
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Diverse - Dacia Sandero
Pages: 1, 2
Robbyman
4x4
Ala nu stie sa conduca, nu stie ce conduce, nu stie sa vorbeasca in microfon, sau sa vorbeasca coerent.

Ii las pe altii sa posteze perlele.
Robbyman
Acelas nene.

Sir Andrew
Ce penibil de om. Vomita cand vorbeste. M-am uitat putin si zic pas. Ala nu e review. E plimbarea unui om supraponderal.
Al doilea e si mai jale...lol...de unde zicea nenea ca e?
IRONICK
QUOTE(Sir Andrew @ 26 Nov 2012, 15:33)
Ce penibil de om. Vomita cand vorbeste. M-am uitat putin si zic pas. Ala nu e review. E plimbarea unui om supraponderal.
Al doilea e si mai jale...lol...de unde zicea nenea ca e?
*
Din partea ta este un compliment.

Revenind la supermotorul de 0.9, oare de ce intrerupe si da in nas cand este rece? Il trece frigurile?
Robbyman
Sandero in Spania se vinde in urmatoarele configuratii:

Base - 1.2 16v

Ambiance - 0.9Tce / 1.5 dci 75 CP

Laureate - 1.5 dci 75 CP / 1.5 dci 90 CP

Lucrul acesta imi confirma parerea ca e aiurea sa te intereseze confortul inaintea motorului. Un Laureat cu motor 1.2 16v de 75 CP e aberant, dar ma tem ca vor fi destui care-si vor dori la asa motor toate optionalele posibile (aer conditionat, pilot automat, senzori de parcare, navigatie, cotiera, chiar si piele, geamuri electrice pe toate usile samd) la care-si vor mai adauga ei insisi apoi folii pe geamuri, protectii pe usi si alte ornamente.

Daca nu tii sa ai un motor bun de ce vrei lux? In Occident se vede treaba ca faza nu tine, dar in Romania fudulia lui Nea Ion invinge spiritul practic al lui Don Juan.
bobo77
Macar 0,9 tce putea fi laureate...
Manuel
QUOTE(Robbyman @ 27 Nov 2012, 11:53)


Lucrul acesta imi confirma parerea ca e aiurea sa te intereseze confortul inaintea motorului. Un Laureat cu motor 1.2 16v de 75 CP e aberant, dar ma tem ca vor fi destui care-si vor dori la asa motor toate optionalele posibile (aer conditionat, pilot automat, senzori de parcare, navigatie, cotiera, chiar si piele, geamuri electrice pe toate usile samd) la care-si vor mai adauga ei insisi apoi folii pe geamuri, protectii pe usi si alte ornamente.

Daca nu tii sa ai un motor bun de ce vrei lux? In Occident se vede treaba ca faza nu tine, dar in Romania fudulia lui Nea Ion invinge spiritul practic al lui Don Juan.
*



Ai sa fii uimit sa afli cator persoane le este suficient motorul de 1.2. Cand 90% din kilometri ii faci in oras si nu ai mania liniutelor, un motor mic si economic nu mi se pare a fi deloc aberant. N-ai dreptate cu Occidentul, acolo se merge din ce in ce mai mult pe economie si pe nivel redus de noxe, de unde si moda downsizingului. Ei nu se sfiesc sa le foloseasca chiar si in afara oraselor, autostrazile sunt pline de C1, Aygo si 107.
Robbyman
Aberant nu mi se pare motorul de 1.2 ci echiparea "Laureat" cu acest motor. Tot luxul pe cel mai slab motor din gama? Pe pariu ca desi vor merge preponderent prin acelasi oras isi vor pune si navigatie si harta Europei?
bobo77
Mai despre ce naiba vorbim pana la urma, care lux la dacia...esti exagerat deja.
Robbyman
Cat de cat o comparatie - la ochiometru - de inaltime intre Stepway si Sandero.[attachmentid=1627854251]

1 Dec 2012, 23:00:
Nasol, astia fug de rup! Atentie, de la accelerare dungile rosii tind spre spate iar pe franare vin in fata.

[attachmentid=1627854545]
Robbyman
"Dacia Sandero starneste curiozitate si confuzie printre britanicii dintr-un spatiu comercial in care este expusa masina. Jurnalistii de la Auto Express au acoperit siglele cu marca si modelul si i-au pus pe trecatori la incercare: “E un Volkswagen?”, “Nu e Skoda.” si “Cumpar doua!” sunt doar cateva reactii surprinse in clipul realizat de publicatia auto britanica." (0-100.ro)

Robbyman
Fotografii cu interiorul echiparii Ambiance.

[attachmentid=1627857585] [attachmentid=1627857586] [attachmentid=1627857587] [attachmentid=1627857588] [attachmentid=1627857589] [attachmentid=1627857590] [attachmentid=1627857591] [attachmentid=1627857592] [attachmentid=1627857596] [attachmentid=1627857597] [attachmentid=1627857598] [attachmentid=1627857599] [attachmentid=1627857600] [attachmentid=1627857601] [attachmentid=1627857602]


Ambiance pe alb.

[attachmentid=1627857603] [attachmentid=1627857604] [attachmentid=1627857605] [attachmentid=1627857606] [attachmentid=1627857607] [attachmentid=1627857608]


Laureate pe negru.

[attachmentid=1627857609] [attachmentid=1627857610]


Stepway pe rosu.

[attachmentid=1627857611] [attachmentid=1627857612] [attachmentid=1627857613] [attachmentid=1627857614] [attachmentid=1627857615] [attachmentid=1627857616] [attachmentid=1627857617] [attachmentid=1627857618]

17 Dec 2012, 20:39:
Stepway negru.

[attachmentid=1627857712] [attachmentid=1627857713] [attachmentid=1627857714] [attachmentid=1627857715] [attachmentid=1627857716]
P-A-C-O
dizzy
De parca la patrularea printre strazi le trebuie V8 de 6 litrii la domnii politisti.
Viteza mea medie prin Bucuresti e iarna de pana in 15 km/h asa ca imi este de ajuns si un motor de 70CP. Pe autostrada prinde cei 130 km/h regulamentari iar pentru multi soferi e de ajuns. Pentru ceilalti? 0.9TCE, 1.2TCE, 1,5 dci, etc.
Robbyman


In plus, cam asa ar trebui sa arate interiorul versiunii Acces, mai putin butoanele de actionare geamuri fata, fiindca nu are, cum de fapt lipsesc si inelele cromate ale gurilor de aerisire.

[attachmentid=1627861137] [attachmentid=1627861138] [attachmentid=1627861139]
Lostboy
QUOTE(Robbyman @ 17 Dec 2012, 12:49)
Fotografii cu interiorul echiparii Ambiance.

[attachmentid=1627857587]


Suport de racletă, doamneeee!?!?!?!? ohmy.gif
klaus
Ala e fix un ciocan de spart geamul si taiat centura de siguranta, in caz de accident...
shake
Le mai vezi in RATB CITARO, astea albe noi, doar ca nu au incorporat si taietura de centura ! biggrin.gif
cipoc
vreun fericit posesor sa ne povesteasca ce si cum?
vic24
da alea din showroom nu aveau asa ceva.... adica parca nici suport nu am observat...
argon
PEntru ca in ROmania nu e obligatoriu, dar in unele tari europene, de unde o fi luata si poza, e obligatoriu prin lege ca masina sa fie dotata cu asa ceva.
C a t a l i n
Olanda.
logan_tm
Am cumparat un Stepway 2 1,5 dci. Frumoasa masinuta, am facut doar 100 km cu ea pana acum, deocamdata foarte multumit de cum se prezinta. Inainte am avut un Logan 1,5dci (an 2005). Consider ca Dacia a facut un pas inainte cu noile modele (parerea mea).
bogdan_dsn
Poze? Un jurnal de bord cu impresii?
bobo77
Pai ce aparuse dci pe logan in 2005?...
logan_tm
Da, aparuse dci pe logan in 2005. Pe la sfarsitul lui septembrie 2005 am dat comanda atunci si in noiembrie 2005 mi-au livrat-o.
Cat despre Stepway, nu prea am timp de jurnal de bord. Este gri-platine si ca optional am comandat harta Europei. Singura problema de pana acum a fost ca am asteptat trei luni si jumatate pt. livrare.
Robbyman
Poze cu un Stepway rosu.

[attachmentid=1627865852] [attachmentid=1627865853] [attachmentid=1627865854] [attachmentid=1627865855] [attachmentid=1627865856] [attachmentid=1627865857] [attachmentid=1627865858] [attachmentid=1627865859] [attachmentid=1627865860] [attachmentid=1627865861] [attachmentid=1627865862]

30 Jan 2013, 21:57:
Contorsionism cu Sandero Stepway:

[attachmentid=1627865866] [attachmentid=1627865867] [attachmentid=1627865868] [attachmentid=1627865869] [attachmentid=1627865870] [attachmentid=1627865871] [attachmentid=1627865872] [attachmentid=1627865873] [attachmentid=1627865874] [attachmentid=1627865875] [attachmentid=1627865876]
god
@logan_tm: sa o stapanesti sanatos si fara probleme

Si eu tot spre noul Stepway ma indrept dupa ce o lunga perioada am cautat Duster diesel SHin mintile lui pt din cele pe care le-am vizionat 2 sau 3 fusesera lovite si refacute + pret decent: nu caut pomana dar nici 13.000+ euro ca deja se apropie prea mult de pretul de nou).
Pe langa cele de mai sus ar mai fi si kilometri care de cele mai multe ori sunt in numar mare, multe dintre masini avand 40.000-50.000 km intr-un an ceea ce este deja este multicel(sunt si cu 100.000km intr-un an dar acolo chiar este exagerat smile.gif )

Cat te costa taxa de inmatriculare/mediu/cum_mama_lor_au_redenumit-o ?
I-ai facut casco ? Cat si unde?

Poti sa imi raspunzi in privat daca vrei dar cred ca intereseaza pe toata lumea ce am intrebat smile.gif

Pe la inceputului lui decembrie cand m-am interesat eu de livrare imi spusesera 2 luni dar se pare ca este si mai trist de atat in realitate.
logan_tm
@god
Multumesc.
Taxa de poluare dupa legea actuala este 150 euro. Daca ar intra legea noua cu timbrul de mediu, dupa formula ce am gasit-o pe net, timbrul de mediu ar fi cam 54 euro.
RCA + Casco am facut la Generalli, la pachet, a fost 497 RON+252 EURO (cu fransiza de 100 EURO la Casco). Bonus am primit rovigneta pe un an de zile de la Generalli si ceva reducere deoarece pe Loganul vechi am avut 7 ani la ei si RCA si Casco fara nici o dauna. Preturile sunt pentru 1 an si platit cu banii jos.
AdrianH
Foarte faiana masinuta asta, Stepway-ul 2. Ma bate gandul la una.
Am facut test cu Logan 2 ca nu aveau Stepway. Suspensia Loganului 2 mi s-a parut foarte confortabila pe drum prost. Nu simteam nimic, si in spate parca plutea pe perna de aer.
Asa e si la Stepway 2? sau e mai saltareata/dura/rigida si poate si mai zgomotoasa fiind mai usoara pe spate?
logan_tm, poate imi poti furniza si mie informatiile astea. Merci

PS: iata si un test foarte detaliat din care nu prea am inteles mare lucru. Trist e ca desi Dacia se fabrica in Romania, la noi nu se gaseste nici o publicatie sa disece atata. Nici macar la test-drive sa ofere toate modelele...
http://auto.pravda.sk/testy/clanok/257475-...e-na-predsudky/
logan_tm
@god
Nu pot raspunde pe pm. Asigurarile au fost atat cat am zis mai sus, pentru valoarea reala a masinii.
Am facut km putini cu masina, din lipsa de timp. Deocamdata am mers cu ea doar casa -lucru si retur. Nu pot face comparatie cu Logan 2 deoarece nu am condus nici unul. Fata de Loganul 1,5dci, 65 CP este mare diferenta. Asta noua e mult mai vioaie si mai bine izolata fonic. Cat am circulat prin oras (Timisoara) se comporta foarte bine. Demaraj bun, trecerie peste liniile de tramvai nu le prea simti. Comenzile la bord pentru mine sunt la indemana. Medianavul este o scula destul de decenta, se aude destul de bine. Consumul dupa 200 km facuti prin oras este de 6-6,1%.
Ce s-a zgarcit Dacia sa puna pe masina este carenajul de plastic de la scaunul dreapta fata si o bucata de plastic sau de mocheta acolo unde se inchide hayonul. Cu carenajul cred ca rezolv usor deoarece am impresia ca se potriveste cel de pe Logan phase2.
Portbagajul pt nevoile zilnice este suficient. Pentru concediu cred ca voi cumpara o cutie deasupra si am rezolvat si asta.
Am vrut sa mai cumpar un set de jante si de capace pentru anvelopele de vara (jantele astea smechere de origine, care par de aliaj). Cand mi-au cerut 320 lei pe o janta si 83 lei pe un capac m-am lasat pagubas, mai bine imi iau niste jante de aliaj.
Robbyman
La sfarsitul anului trecut, in Spania, Sandero ocupa un surprinzator loc 10 la nivelul vanzarilor de masini noi, iar anul acesta, a fost modelul cel mai vandut in ianuarie.

In Spania functioneaza un plan numit PIVE care duce la o reducere de 2.000 de EUR astfel ca versiunea de intrare in gama pentru Sandero, numita Base*, costa 4.700 de EUR.


*Base, nu Băse, chiar daca e versiunea cheală.
serry
off-topic

Aseara l-am vazut pe nenea din primul post la o televiziune locala din Timisoara.

Daca sunteti curiosi cine este:

http://www.radiotimisoara.ro/index.php?pag...ctredactor=3965

desi la ce vechime are sunt convins ca unii il cunosc bine.

In emisiunea TV de care vorbeam --> Oglinda retrovizoare, nenea acorda printre altele si niste premii auto.

La una din sectiunile de premiere a zis ceva de genul "acest premiu ar trebui sa mi-l dau singur ca eu l-am creat" radmasa.gif

Cred ca aici (http://www.oglindaretrovizoare.ro/) gasiti si emisiunea pe care eu am urmarit-o in reluare. Nu am verificat filmuletul sa ma conving ca aceea e emisiunea, insa vad ca scrie ca e emisiunea cu numarul 300 din 16 februarie. Cred ca asta e.

Robbyman
Cateva poze cu Sandero Acces Alb, pentru a ne face o idee.


[attachmentid=1627872291] [attachmentid=1627872292] [attachmentid=1627872293]
[attachmentid=1627872294] [attachmentid=1627872295] [attachmentid=1627872296]

Imagini in oglinda.
[attachmentid=1627872320] [attachmentid=1627872321] [attachmentid=1627872322]

[attachmentid=1627872318] [attachmentid=1627872319]


Interior "Acces", cu mentiunea ca modelul disponibil in RO nu are acele inele cromate in jurul gurilor de ventilatie si nici geamuri electrice pe fata, asa cum apare in unele fotografii.

[attachmentid=1627872297] [attachmentid=1627872298] [attachmentid=1627872299] [attachmentid=1627872300]


Pe site-ul Dacia gasim cateva accesorii care, printre altele, ar imbunatatii imaginea masinii.

[attachmentid=1627872310] [attachmentid=1627872311] [attachmentid=1627872312]


[attachmentid=1627872313] [attachmentid=1627872314]

IRONICK
QUOTE(Robbyman @ 1 Mar 2013, 12:04)
Cateva poze cu Sandero Acces Alb, pentru a ne face o idee.
*
Probabil ca lumea nu putea sa doarma cum mai arata o dacie 2.
bobo77
Cam urata cu barile nevopsite...
dandee
la interiorul de la "Acces" am vazut niste boxe, intreb daca am vazut bine sau nu (daca le are) pentru ca pe site nu sunt specificate la configurator. Scuze daca postul deranjeaza.
vlad_popescu47
Pareri despre sandero 2, dupa ce am facut un test-drive cu motorul de 0.9:
- instabila (mult mai instabila decat o supernova, sau un logan 2).
- accelereaza mai greu decat supernova
- insonorizare ceva mai buna decat logan 2
Astea sunt observatiile in linii mari. Masina e lesinata, si mi-a lasat o impresie de nesiguranta, din cauza stabilitatii. Logan 2-ul e mai stabil, dar mai lesinat, si mai prost insonorizat. Am facut test-drive si cu el, tot cu motorul de 0.9. A, sa nu uit, la Logan erau deja greierasii prezenti.
Am mai facut test-drive si cu un dokker diesel, accelera mult mai rapid, insa in 2 km de test-driver s-a intepenit de doua ori pedala de acceleratie in presul ala cretin de la sofer. Imi ramasese blocata la 6000 de ture. A trebui s-o scot din viteza, de fiecare data, si a doua oara m-am enervat, si am scos presul cu totul. Zici ca a fost gandit de idioti, are o "buza" ridicata fix sub pedala.
slider2
nu stiu cat sa cred din postarea atat timp cat tu spui ca ai ramas cu acul turometrului la 6000 rpm...
bobo77
QUOTE(vlad_popescu47 @ 2 Mar 2013, 00:54)
Pareri despre sandero 2, dupa ce am facut un test-drive cu motorul de 0.9:
- instabila (mult mai instabila decat o supernova, sau un logan 2).

*


Decat supernova nici nu se pune problema sa fie mai instabila, aici exagerezi maxim, idem si la logan 2 fiind in mare aceeasi masina...
Ampt
QUOTE(slider2 @ 2 Mar 2013, 15:53)
nu stiu cat sa cred din postarea atat timp cat tu spui ca ai ramas cu acul turometrului la 6000 rpm...
*


... și asta la Diesel ! smile.gif

P.S Mi-am permis să completez ca să se înțeleagă și mai bine despre ce este vorba ! wink.gif
IRONICK
QUOTE(vlad_popescu47 @ 2 Mar 2013, 00:54)
- insonorizare ceva mai buna decat logan 2[...] si mai prost insonorizat. Am facut test-drive si cu el, tot cu motorul de 0.9.
*
un hatch este intodeauna mai zgomotos decat o berlina, din cauza zgomotelor de rulare de la rotile spate, cavitate mai mare, etc..
vlad_popescu47
Nu ma cert cu nimeni, astea au fost parerile mele. Imi ramasese pedala de acceleratie "agatata" in presul ala cretin, dupa ce treceam de 3500 de ture, se agata in buza presului, si imi accelera singura. Daca o scoteam din viteza crestea turatia la maxim si aveam 2 variante: o scoteam bagand piciorul pe sub ea, sau scoteam presul (ceea ce am si facut, dupa ce a ramas blocata a 2-a oara). Acum sper ca se intelege, concluzia a fost ca pedala de acceleratie ramanea agatata.
Restul sunt opinii personale.

Supernova e mai joasa, Sandero-ul a parut sa se cam balangane in viraje.
2012
Am auzit la multi parerea asta, ca Loganul/Sandero asta nou ar fi mai bine insonorizat. Si nu prea vad cum, de vreme ce masina e de fapt aceeasi.
Explicatia mea e ca cei ce afirma asta fac comparatia cu niste masini care nu mai sunt noi si nu au fost mentinute in parametri.
Cu prima ocazie o sa dau si eu o tura cu Loganul 2013 ca sa ma lamuresc.
bogdan_dsn
Eu am facut drive test cu noul Sandero de la Medias pana la Sighisoara si retur(sunt ceva km). Parerea mea e ca e mult mai bine insonirizata ca sandelul meu.

Bine, dupa ce am citit topicul cu antifonarea de la sectiunea logan si am mai bagat cate un cheder si izopren prin aripi parca nu mai vajaie asa tare, doar motorul parca e in dreapta mea.
lungubogdan
QUOTE(vlad_popescu47 @ 2 Mar 2013, 00:54)
Imi ramasese blocata la 6000 de ture.
*


ai noroc ca nu a explodat.....
Selsin
Ce anvelope optionale are Stepway2 inscrise in CIV?
IRONICK
QUOTE(2012 @ 4 Mar 2013, 08:23)
Am auzit la multi parerea asta, ca Loganul/Sandero asta nou ar fi mai bine insonorizat. Si nu prea vad cum, de vreme ce masina e de fapt aceeasi.
Explicatia mea e ca cei ce afirma asta fac comparatia cu niste masini care nu mai sunt noi si nu au fost mentinute in parametri.
*


Foarte pertinent raspunsul.

vic24
sau poate fac comparatie cu galagioasele 1.4 sau 1.6 8v pe care le sofeaza, si cel putin 1.2 16v este mai silentios ca motor, nu musai ca e masina insonorizata bine
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.