Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] Piese Auto Originale sau AM - Multi Marca
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
turbonic
Salut dragi romani.

Voi incerca sa exprim cat de scurt posibill, despre cum va pot fi de folos pentru a rezolvarea problemelor pe care le intampinati in utilizarea masinii.

Ma numesc Ioan, sunt student si am un magazin online ce se ocupa strict cu vanzarea pieselor si subansamblelor auto. Datorita faptului ca am lucrat in service auto si a cunostiintele capatate la universitate, am strans experienta necesara acestui domeniu.

Avand in vedere ca lucram in service, va dati seama ce bine ma simteam cand aveam nevoie de o piesa si administratorul punea un adaos mic pentru ca lucram acolo. Acelasi sentiment vreau sa il aveti si dumneavoastra, viitorii mei parteneri.

Statistic, cei mai fericiti dintre clientii mei au redus costurile cu achizita pieselor auto cu pana la 37,83% (calculul a fost efectuat pe un esantion de 100 de persoane ce au cumparat consumabile - filtre, curele, ambreiaje, elemente de franare, etc).

Datorita starii economice in care ne aflam va propun 2 variante de achizitia pieselor auto:

OEM+ = ce se traduce in Original Equipment Manufactured si inseamna orice piesa ce a venit ca prim montaj pe masina, aceste piese pot fi fabricate de constructor - piesele originale OE - sau constructorul sa delege alt producator de piese pentru a executa piesa in cauza - piese OEM.

Recomand varianta OEM+ cand nu sunt mari diferente la pret, cand am observat inlocuirea cu o pieasa AM afecteaza durabilitatea altor componente.