Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: diferenta franare roti spate
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
ionut16031987
Salut,

Am fost la ITP pentru a efectua o verificare inainte de a efectua propriuzis inspectia. Totul a fost in regula mai putin un pivot si lipsa franei de picior pe partea stanga spate. Verdictul : repartitor si piston blocat. Am aruncat un ochi la piston si nu pare blocat nimic in interior. Cele doua pistonase culiseza in momentul in care misc de ferodouri. Am efectuat al doilea test. Cu cineva la bord si apasata frana am slabit din aerisitor cat si din conducta ce intra in piston. In mod normal trebuia sa tasneasca lichid cu presiune, rezultatul decat cateva picaturi de lichid de frana.

Clapeta la repartitor pare sa functioneze, culiseaza. Am impins efectiv cu mana de ea.

Ceea ce sunt nedumerit. In limitator vin de la pompa de frana doua conducte, ceea ce ma duce cu gandul ca in limitator sunt doua circuite separate ( roata ST respectiv DR) . Tin sa precizez ca pe stand la test roata dreapta a franat si s-a incadrat in specificatii.

Credeti ca problema finala se datoreaza limitatorului sau altei piese din componenta circuitului de franare ?
nikuniku
exact sunt 2 circuite separate,si ca sa ai frane ok trebuie sa schimbi repartitoru,de curiozitate scoate protectia de cauciuc de pe repartitor si vei ramane surprins cata rugina este acolo,nu incerca sa-l repari,nu va merge,
ionut16031987
Oricum si-a mancat malaiul. Masina are 8 ani, iar repartitorul original. Eram putin nelamurit de cele doua conducte care vin de la pompa. La dacia batrana era parca o singura conducta.
C a t a l i n
Berlina veche nu avea circuit de avarie.
ionut16031987
Interesant. Cum fnctioneaza acel circuit? Cand intra in functiune?
C a t a l i n
Caută sistem de frânare în X. Practic ai 2 circuite separate, unul frânează roțile stânga față și dreapta spate, iar celălalt roțile dreapta față și stânga spate. În cazul în care ai o problemă pe unul din circuite, nu rămâi fără frână complet, și nici nu se destabilizează prea tare mașina.
ion popescu
Eu am alta problema. in urma cu doi ani, cand am facut ITP -ul au constatat ca nu aveam frana pe spate. Mi-au strans repartitorul si astfel s-a rezolvat problema cu mentiunea ca stanga spate franeaza mai slab cu aproximativ 25%. Am inlocuit sabotii, am schimbat lichidul de frana si tot nu am gasit remediu. Ba din contra astazi am facut un test de franare si am constat ca depaseste limita admisa de 30% ,avand 32%. Vreau sa precizez ca fiecare mecanic si-a dat cu parerea dar nici unul nu a vrut sa remedieze problema din cauza ca nu erau siguri de cauza . Va rog frumos sa-mi spuneti daca ati avut aceasta problema si care a fost solutia?Precizez ca am facut schimbarea sabotilor si a lichidului de frana tot la sugestia mecanicilor (am fost la doua service-uri diferite si vreau sa va spun un singur cuvant - frizeri).
klaus
Da' repartitorul l-ai schimbat?
nikuniku
ion popescu daca ai fost cu masina la service si ai gasit --frizeri-- dute acum cu masina la frizerie,sigur vei gasii un--mecanic--care sa-ti schimbe repartitoru ca sa ai frane OK
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.