Salut.
Anul trecut prin august am schimbat, la reprezentanta, furtunul care iese din radiator. Asta din cauza ca imi curgea fix la intrarea in motor.
Modul in care curgea era interesant, cu motorul cald nu curgea deloc, nici cu motorul rece, in schimb curgea in momentul in care motorul era in procesul de racire (adica la vreo 1 - 2 ore dupa oprire). Atunci incepea sa picure.
Am schimbat colierul... nimic. Am schimbat furtunul complet, a fost ok o perioada, acuma iara a inceput. Mantionez ca am mai schimbat un furtun, cel care iese din radiatorul de incalzire, pe acelasi motiv, curgea fix in aceeasi zona (e un fel de T acolo la motor in care intra cele doua, unul de la radiatorul de racire unul de la cel de incalzire). Celalalt furtun e ok, nu mai curge.
Ce fac? Schimb iar furtunul (e oricum in garantie, nu am stres) sau are altceva? Ma refer la piesa aceea in care intra furtunele...
Mersi.