razvan_78
14 Apr 2013, 14:05
Buna ziua! Am si eu o intrebare.Am fst cu masina supernova la mecanic si mi-a zis ca trebuiesc inlocuiti pivotii si nepricepandu-ma am uitat sal intreb care din ei? (inferiori sau superiori). Din ce m-am interesat la supernova nu conteaza este la fel.Este adevarat?.va multumesc!
b 45 bwy
14 Apr 2013, 15:24
poi mergi la piese auto si cere pivot,e unul singur pe fiecare parte a rotii
razvan_78
14 Apr 2013, 15:31
Multumesc frumos.Trebuie si bucsi la bascula.I-mi recomandati vreo firma anume?Ma refer daca exista ceva mai de calitate ma refer la elementele de directie (bucsi, pivoti etc).
MyKe89
14 Apr 2013, 15:41
Pivoti (cod - producator):
12119 03 - Lemforder
JBJ197 - TRW
Bucse bascula:
22477 01 - Lemforder
JBU160 - TRW
Un pivot si 2 bucse pe fiecare parte.
razvan_78
15 Apr 2013, 18:21
avand in veder ca drumurile in zona mea sunt distruse merita sa pun asa cv pe masina ?? ma refer raport calitate pret
http://bonmarc.ro/depo/depc3792-pivot-nova...solenza-plsk031
sorin1983
15 Apr 2013, 18:40
mecanicul lucreaza gratis? ca asa merita sa ii schimbi la 2-3 luni.
razvan_78
15 Apr 2013, 19:39
pai original ma tinut 5 luni..........
b 45 bwy
15 Apr 2013, 20:11
QUOTE(MyKe89 @ 14 Apr 2013, 15:41)
Pivoti (cod - producator):
12119 03 - Lemforder
JBJ197 - TRW
Bucse bascula:
22477 01 - Lemforder
JBU160 - TRW
Un pivot si 2 bucse pe fiecare parte.
Valy90
15 Apr 2013, 21:15
QUOTE(razvan_78 @ 15 Apr 2013, 18:21)
avand in veder ca drumurile in zona mea sunt distruse merita sa pun asa cv pe masina ?? ma refer raport calitate pret
http://bonmarc.ro/depo/depc3792-pivot-nova...solenza-plsk031Cat dai pe el atat te tine....si pivot d-ala am vrut sa iau si eu, dar cand am vazut ce calitate are, am renuntat, am pus de Topoloveni, cei cu T pe ei.
razvan_78
15 Apr 2013, 21:17
am avut placute de frana de 50 de lei si nu m-au tinut cat m-au tinut cele de 20 de lei......
nu te juca cu piese de genul pivotului, ca risti sa zbori in vreun sant sau sa ramai cu roata rupta in drum...eu am patit pe drum de tara sa se rupa pivotul, pivot de asam care avea in jur de un an pe masina...ia ceva de calitate sau original...
Maskatu
15 Apr 2013, 22:03
QUOTE(razvan_78 @ 15 Apr 2013, 19:21)
avand in veder ca drumurile in zona mea sunt distruse merita sa pun asa cv pe masina ?? ma refer raport calitate pret
http://bonmarc.ro/depo/depc3792-pivot-nova...solenza-plsk031Ce-s mizeriile alea? Sunt mai ieftine decat petardele de autospeed. Chiar si in conditiile unor drumuri deficitare, nu au cum sa tina doar 5 luni originalele. Poate ai luat copii pe post de originale.
uscatu83
16 Apr 2013, 06:20
A luat refacute. Asa a patit un prieten la sn, a luat pivoti si bielete de pe Muntii carpati este pe dreapta un magazin si vinde o baba cu fiesa. A fost si le a schimbat si tot din alea ia dat. Si acum s au dus si alea dupa cateva luni. Eu am luat de topoloveni cap de bara sa vedem cat tine
Maskatu
16 Apr 2013, 06:49
Ai sa razi dar cele originale tot de topoloveni sunt facute la fel cum sabotii originali tot de fermit sunt facuti... de multe ori difera doar cutia.
uscatu83
16 Apr 2013, 08:31
Stiam asta. Dar macar sunt mai ieftine si nu sunt refacute.
b 45 bwy
16 Apr 2013, 10:17
Eu in octombrie am schimbat basculele cu tot cu pivot(autosped) si acu deja sunt terminate bucsele si pivotii,o sa iau bucse originale si pivoti Trw cum am avut si le inlocuiesc,e nasol ca iar tre sa fac geometria dupa.
corbex
16 Apr 2013, 10:25
Nici o bucsa nu tine mult daca e montata de nestiutori. Folosesc numai pivoti de Topoloveni. Ii schim cam la 2 ani. La drumurile pe care umblu, zic ca tin mai mult decit onorabil. Bucsele sint de cind masina. Cred ca tot de Topoloveni.
Maskatu
16 Apr 2013, 10:48
Cat ai dat tu pe o bascula completa? Asa informativ un pivot original plus doua bucsi originale ar fi cam 50-60 lei x 2 seturi ca doar ai doua roti, undeva peste 100 lei.
Doar ca dureaza ceva mai mult sa le inlocuiesti si ai nevoie de prese. Sau bascula originala complet echipata dar nu as garanta ca nu i-a inlocuit vanzatorul pivotul si bucsile cu unele de srl...
corbex
16 Apr 2013, 10:57
Nu-i vorba de inlocuit. Agaricii string bascula cu masina pe elevator. Cind o lasa jos, deja bucsele se torsioneaza la maxim. N-au cum sa tina.
b 45 bwy
16 Apr 2013, 16:47
Deci ambele bascule echipate au costat 150lei,nu am luat bucse pt ca nu am prese si am zis ca e mai usor asa.Basculele le am strans cu masina pe roti,dar calitatea pieselor e proasta.Bascula originala era 150lei una si 120 alta(stanga-dreapta)nu inteleg de ce. In vitor o sa iau originale sau ceva firma mai buna,
razvan_78
18 Apr 2013, 20:25
in concluzie?sa inteleg ca nici cele originale nu sunt originale.......
Maskatu
18 Apr 2013, 21:35
In concluzie trebuie sa cunosti marfa inainte de a o cumpara. Daca vanzatorul te vede nepriceput si necunoscator, iti da ceva prost la pret de ceva bun.
razvan_78
20 Apr 2013, 16:26
ma-ti lamurit bustean........
sorin1983
20 Apr 2013, 16:31
ia lemforder
Maskatu
20 Apr 2013, 18:18
Depinde de buzunar colegu'. Pivoti gasesti de toate natiile....delphi 30 lei, ruville 40 lei, original 40 lei, sidem 38 lei, ashika 100 lei si tot asa. Preturile sunt de la unix si bonmarc.
george_scala_2004
20 Apr 2013, 19:58
schimbat ieri seara pivoti: 9 lei bucata de topoloveni
...fara suruburi...
le-am recuperat de la ceilalti...
dece astia de la topoloveni nu se obosesc sa puna in punga si niste amarite de suruburi, saibe si piulite? la celelalte firme au as aceva in cutie...
Maskatu
20 Apr 2013, 22:09
Daca il schimbi singur merita la fiecare 2000 km. Buna afacere. Sa vezi ce o sa te feliciti cand o sa iti sara pivotu din roata cand mergi cu 90 pe dn.
uscatu83
21 Apr 2013, 06:17
nu exista de topoloveni la 9 lei bucata. A luat un coleg original de topoloveni cu 40 si ceva de lei bucata. Au T ul pe ei pe spate? Ai luat contrafacut sau defect de topoloveni. Sunt buni si TRW. Putin mai slabi ca lemforder. In concluzie ia lemforder sau TRW. La mine dupa doi ani TRW am umblat la el si e ca nou, abia se misca rotula si nu sa rupt nici burduful, are din ala plastifiat, in schimb pe stanga am avut asam si era praf dupa doi ani si ceva.
razvan_78
21 Apr 2013, 06:19
Aici cica gasesti pareri raspunsuri, de unde mai rau te zapaceste de cap....
uscatu83
21 Apr 2013, 06:29
Lemforder sau TRW, tinind cont de preturi intre ele iti recomand TRW.
Maskatu
21 Apr 2013, 06:38
Am pivoti originali schimbati in 2008, cand am luat masina si nu bat nici acum dupa aproape 40,000 km.
Chiar ieri i-am verificat.
Am verificat si agenda si am dat 68 de lei la momentul respectiv.
Joey4u
23 Apr 2013, 08:29
am gasit pivoti delphi la 30 ron buc
stiti ceva de acesta marca ...
Iulikk
23 Apr 2013, 08:37
Ma nene, unu original... costa ~ 50 de lei. Ia de origine
. Eu am schimbat unu acu' 4 ani... inca tine.
Maskatu
23 Apr 2013, 08:49
Depinde unde mergi iulica. Eu am dat 68 pe doi. Sa dai 50 pe unul mi se pare exagerat. Mai cautati si voi macar la 2-3 magazine mai mari. Nu va aruncati la primul pentru ca s-ar putea sa dati pe el mai mult decat face.
george_scala_2004
2 May 2013, 14:55
Apropo de pivoti si de cit de importanti sint: ieri, in curte la Lidl Crangasi, un Logan bloca circulatia. Motivul: pivotul de la roata stinga a iesit din locas!
, a antrenat planetara din cutie, a curs aproape tot uleiul iar roata era intr-o pozitie nefireasca...Cind l-am intrebat cum s-a intimplat mi-a zis ca se astepta
dar nu asa de curind...
masina avea 77.000 de km si nu schimbase nimic la ea, cel putin asa mi-a zis...A venit platforma sa o ridice...costuri suplimentare...Cpncluzia o tragem singuri...
Maskatu
2 May 2013, 18:53
Da ce credea ca are porsche sa il tina 200 mii pivotul? Unii chiar merita sa ii lase masina in drum. Pe bune acum. Cat naiba sa tina pivotul ala in conditiile in care avem mai mult gropi decat drumuri.
Plus de asta nu strica ca o data la 2-3 luni sa mai misti si tu de roata, de bascula, sa vezi daca are joc. Spune singura masina ce si cand are nevoie...
Una e sa iasa din locas, alta e sa se rupa. Daca a iesit, acolo sigur s-a mai umblat.
george_scala_2004
2 May 2013, 20:53
Nu stiu daca s-a mai umblat - soferul mi-a zis ca NU a schimbat nimic de cind are masina...Din ce am vazut se smulsese intr-adevar pivotul...pe bascula ramasese mansonul de cauciuc...
george_scala_2004
7 May 2013, 07:53
QUOTE(george_scala_2004 @ 20 Apr 2013, 20:58)
schimbat ieri seara pivoti: 9 lei bucata de topoloveni
...fara suruburi...
le-am recuperat de la ceilalti...
dece astia de la topoloveni nu se obosesc sa puna in punga si niste amarite de suruburi, saibe si piulite? la celelalte firme au as aceva in cutie...
scuze...nu era vorba de 9 lei
ci 39lei...da' tastatura asta imi mainza literele...si zilele...
Maskatu
7 May 2013, 08:49
La 39 sper ca ai luat original. Daca ai luat topoloveni clasic si ai dat 39, ti-ai luat teapa.
george_scala_2004
7 May 2013, 09:06
nu stiu care e diferenta dintre original si ce am luat eu...
poti detalia?
Maskatu
7 May 2013, 15:59
Calitatea piesei in cauza. Pune mana pe un pivot original si apoi pe unul de topoloveni. Misca de nuca aia si ai sa vezi. Cele originale tot la topoloveni sunt facute la fel ca si bieletele si capetele de bara, dar sunt mai bune.
george_scala_2004
8 May 2013, 07:09
Am incercat sa misc...nu am reusit...
Maskatu
8 May 2013, 07:45
Ma repet. Daca era in cutie de renault dacia e ok. Daca era in cutie de topoloveni ai dat mult 45.
george_scala_2004
8 May 2013, 09:54
39...nu era in cutie de renault - albastra, alba, galbena...sa vad cit m-or tine...aia de i-am dat jos cred ca tot de topoloveni erau...iar masina avea la momentul schimbarii in jur de 66500 km...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.