De Dna Ghica am trercut cu succes
Pe bdul Marasesti, , lucrari la tramvai, acces de KKoa spre pod Izvor, merg spre piata eroi revolutiei , o iau spre dreapta, zicm, spre academia militară(scoala de război cum m-a intrebat acu 20 de ani un tataie), nu se poate, șoșeaua viilor în chisă se lucrează la linia de tramvai, merg pe fabrica de chibirturi, ploua, lipsa de vizibilitate, lipsa de indicatoare de direcție, către puncte cunoscute ale capiotalei dragi, centru, gara ca în orice oraș, parcuri, canci, în toată brambureala mă trezesc pierdut în spațiu ajung în nu știu ce zona cu linia de tramvai in reparatie apoi pe bdul Timișoara și zăresc la orizont CET Vest, stanga împrejur, către centru, dau stanga catre pasajul Lujerului, stai la intrare veselie , nic o masina dau sa intru in subteran, vad un baiat istet, opreste in pantă, da inapoi, s-a prins ca pasajul este blocat, 45 minute a durat odiseea ca sa pot sa iau o gura de aer si lumina, după care a inceput sa se lumineze circulatia intrand pe calea grivitei. Ce m-a surprins ca nu avem indicatoare decat spre giurgiu, urziceni, alexandria, dar spre locurile cunoscute, arhicunoscute de toti canci.
s-a auzim de o noua retea stradala, latime de cel putin 3 benzi pe sens in oras zic eu și nu numai pe autostrada cu arata Florin Calinescu la OTV in compania drei PD iste Roberta Anastase, altfel vom fi o capitala de amintiri cand era strabunica fata mare si se plimba cu cercul, iar capitata arata ca micul Paris, iar acuma toti spun ca nu se pot rupe de vechile structuri nici chiar de cele stradale.
s-a auzim de bine, nimic nu se face fărăr a rupe pisica , brus, deodata, subit sau cum o se vrea sa se mai spuna.
Referitor la pasajul de la basarab , daca va fi nevoie, da se vor demola randul de blocuri ca expropierea in interes public si mutarea în apartamente similare în loc linistit, in alte zone, dar vor fi voci care vor carcoti, interseul public primeaza si va linisti spiritele, asa cu se procedează la expropierile pentru DN 1 , sau autostrada Brasov Bors.