Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: add750
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
catala2k
noua jucarie smile.gif

Aprilia Dorsoduro 750 - an 2010

chiar daca a fost sh a fost foarte bine intretinuta, fostul proprietar lucrand in domeniu. km - putin peste 5.100

comparativ cu ktm-ul detinut: forta, foarte multa forta

in rest urmeaza sa ma acomodez cu ea si ea cu mine smile.gif
Iulikk
Sa fie-ntr-un ceas bun cheers.gif !!
PS: sper ca urmatoarea sa fie Augusta sau Ducati biggrin.gif .
Markos
QUOTE(catala2k @ 31 Jul 2013, 20:36)
noua jucarie smile.gif

Aprilia Dorsoduro 750 - an 2010
*


frumoasã smile.gif
l@u
sa o calaresti sanatos !
cadou de 6 august ? biggrin.gif
Speedy
Sa o stapanesti sanatos!
Pe cand o alta tura? Poate una de 2 zile? happy.gif
catala2k
multumesc de urari.

da, cadou de ziua mea, pt anul asta si urmatorul smile.gif

Sorin poate iesim sambata la o tura mica, dupa ora 11, ca dimineata ma duc cu fordul la mecanic.
b76bgaarh
agusta, aprilia tot acelasi drac.

frumoasa motocicleta colegu.

cu cat ai dat ktmul?
catala2k
4000e am luat pe ktm, zic eu onorabil, in conditiile in care motocicleta a plecat de la mine cu service facut doar in reprezentanta, anvelope noi, cu dot 2013 - montate in primavara. Am preferat sa cobor pretul pt a o vinde, sa se bucure si altcineva de o moto ideala pt oras si sa-mi iau si eu alta smile.gif

O mica comparatie cu fosta moto, dupa cateva zile de utilizare:

+
Cai putere
Trei harti de putere: ploaie; touring; sport
Mai grea - stabilitate mai buna la drum lung / viteze mari
Roata mai mare pe spate - stabilitate
Mai mare - poate acomoda si pasager
Frana dubla pe fata - parca franeaza mai bine
Mai noua 2010, km mai putini (5150km), sper la revanzare sa nu pierd prea mult
Arata mai bine - deh, made in italy

-
Mai grea - nu schimba directia asa de repede ca ktm, dar sunt si la inceput, tre sa ma obisnuiesc cu greutatea ei
b76bgaarh
bun pretul.

drum uscat.
catala2k
azi i-am pus "bascheti" noi - michelin pilot power - o caruta de bani, mai scumpe decat toate cele patru anvelope pentru logan sad.gif

abia astept sa ies cu motorul pe un drum de munte, cel mai probabil in w/e 24-25august



Markos
QUOTE(catala2k @ 2 Aug 2013, 10:11)
Mai noua 2010, km mai putini (5150km)
*


QUOTE(catala2k @ 7 Aug 2013, 22:56)
azi i-am pus "bascheti" noi - michelin pilot power - o caruta de bani
*


Chiar trebuia? huh.gif
catala2k
Da, anvelopele vechi erau imbatranite, chiar daca mai aveau "carne" pe ele. Daca intindeam coarda mai rezistau pana in iarna, dar siguranta mea e mai importanta.
catala2k
A trecut aproape o luna de cand am luat-o si am facut aprox 1.250km, din care jumatate in Bucuresti, zi de zi la munca.

Am avut ocazia sa testez modul R(ain) pe Transalpina, pe bucata Ranca-Obarsia Lotrului. Motocicleta sa comportat exemplar, nu a pierdut deloc aderenta si a avut grija de mine. Dar au fost si portiuni cu soare unde aveam zambetul pana la urechi, mai ales pe modul S(sport).

Consum la drum lung 5%, bun pt un v2, singura lui problema fiind rezervorul mic, doar 12l din care 3l sunt rezerva, iar ca sa fiu sigur ca trec muntii fara surprize, la alimentarea din Ranca am luat 2l la pachet (bidon).

In rest astept o toamna calduroasa si cu mai multe zile fara ploaie.
catala2k
Dupa 3000 km, de la sfarsitul lui iulie pana azi, am dus-o la hibernat.
Acum astept celalat sezon, de ski smile.gif

http://youtu.be/oQ-LnwlEhRw
catala2k
pregatire de sezon smile.gif
catala2k
smile.gif ce bine e pe doua roti smile.gif
l@u
ce norocos esti ca ai si doo roti !
hyena
foarte faina... ma gandesc ca la 95 de cai e nebunie... fac asa o comparatie cu a mea, chiar daca e din alta clasa, care are doar 50 si ma distrez maxim pe serpetine cu ea... in mers e ca o biciclata... cand se opreste devine o poblema.

Asfalt uscat!
UXE
QUOTE(l@u @ 17 Mar 2014, 20:19)
ce norocos esti ca ai si doo roti !
*



da, si e si in viata wink.gif
catala2k
sunt, pt ca sunt cu capul pe umeri, nu fac chiar asa de multe prostii, pt ca stiu ca mai e si maine zi wink.gif plus ca mi-am propus sa traiesc cel putin pana la 90 ani tongue.gif

ma bate gandul sa o schimb si pe asta smile.gif desi arata si functioneaza impecabil, dar as vrea sa incerc un pic de enduro... ma tot uit dupa un crf450 sau un wr450f sa pot sa ies si pe camp cu ele si sa pot pune si roti de superomoto.
StefanT
Este superba, desi clasa pe mine personal nu ma atrage deloc. Ce consum urban ai cu ea?

Vechile cauciucuri ce dot aveau de ai decis sa le schimbi?

Numai bine!
catala2k
Consumul mediu in Bucuresti e mare 8-8.5% (cam cat o masina mica mai moderna). Cred ca merg prea linistit cu ea si la ore de varf, pt ca vechiul proprietar zicea ca mergea cu 6.5-7% alergata in acelasi Bucuresti, ce-i drep pe alt traseu si probabil la alte ore.

Cauciucurile schimbate erau dot 2009, momentan sunt in beci, la caldurica le tin de rezerva provizorie, in caz de vre-o pana; carne era suficienta pe ele, aveau doar 5.000km.

Am identificat si cele doua minusuri (finale, altele nu mai adaug) fata de ktm:
- manevrabilitatea (e cu 50kg peste cea veche)
- consumul urban (cam cu 2% mai mare)

Toate bune,
Catalin
MyKe89
E foarte misto, sa o stapanesti sanatos!

Asfalt uscat!
catala2k
22.03.2014
manete scurte
revizie facuta (ulei+filtru)
iesire cu prietenii
biggrin.gif
Speedy
Cam multe carenate prin zona tongue.gif
catala2k
Cine stie, poate se ia wink.gif
catala2k
Ce de ani au trecut! La aproape 26k km m-am despartit de motor.
Inchid capitolul “italianca”, dar inca sunt nehotarat ce va urma.
Probabil tot o “capra”, poate chiar cu roata de 19” sau 21”; azi am vazut un tenere 700 transformat in supermoto si ma jur ca nu arata rau, dar un lucru e clar, trebuie sa poata urca si sa coboare borduri sau scari si sa mearga si pe macadam.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.