O scurta istorie: Am luat masina de la un prieten care o tinea in garaj de vreo 4 luni, se stricase ceva si nu si-a batut capul. (suportul motor era ruginit). Am inlocuit piesa, am schimbat tot ce a mai necesitat (bucse, pivoti, bielete) si masinuta merge de rupe.
Am ajuns in stadiul in care trebuie facuta caroseria (schimbat aripi, praguri, portiere), antifonata si vopsita. Tin sa precizez ca partea mecanica a fost tinuta din scurt (revizii ca la carte si la timp plus celelalte). Masina e la doftor acum, dar cam la 2 zile ajung la el si voi mai face poze.
Ce as dori in acet topic sunt ceva sugestii de materiale la partea de antifonare (fonica si anticoroziva) si bineinteles sugestii in general.
Am sa va tin la curent cu poze si evolutie.
Asa arata in acest moment...
4 Oct 2013, 10:24:
As dori sugestii mai detaliate - No offence.
Vopsea cauciucata, marca, unde s-ar gasi (net sau magazin), daca ati folosit cum se comporta in timp...
Tin sa precizez ca am citit destul de mult in aceasta sectiune a forumului.
Capitan_marian
4 Oct 2013, 10:47
bagi 3000 lei in ea pe putin,chiar daca o faci tu singur fara ajutor. dar... bafta. mai bine iti loai un matiz
si iti faceai treaba...
Eu am gasit cutie albastra pe care scria fix Vopsea cauciucata - Antifon. Personal iti recomand asa: dupa ce faci tabla dai cu vopseaua antifon, apoi vopseaua dorita si lac... mult lac.. asta peste toata tabla, cand masina este goala.
p.s.: detalii vezi ca gasesti mai multe daca te apuci de cautat, sunt cateva topicuri unde s-a rasdiscutat treaba asta..
Parca e o masina de aia americana clasica, scoasa dintr-un hambar de pe fundul unui lac salin pentru a fi restaurata.
neacsugabrie
4 Oct 2013, 11:59
Ei, parca!
Salut 57EEF si bun venit in comunitate, nu vreau sa te dezamagesc, insa costul reparatiei la caroserie, te duce la aproape sau depaseste de 2 ori valoarea ei pe piata acum..., gandeste-te bine inainte de a te apuca de ea. Eu unul nu m-as chinuii decat daca as sti masina asta din fabrica si a imbatranit odata cu mine, sa doresc cu ardoare sa o fac asa cum era odinioara. Am un vecin care si-a luat o Solenza avariata foarte rau de un foc, a bagat o gramada de bani in ea, aproape 10.000 de lei (varianta confort) asta acum 2-3 ani si a ajuns sa o dea anul asta la un samsar pe o nimica toata.
PS: masina aia nu arata de parca a avut cineva grija de ea, din contra cineva care si-a batut joc de ea, si nu a bagat bani in ea cand saraca tipa la el sa ii acorde atentie
just_horia
4 Oct 2013, 12:55
Doar pasiunea pentru masina l-ar face sa o restaureze ca altfel nu renteaza. E ca treaba aia cu pescuitul te duci la pescuit platesti intrarea iei un pestisor si cand tragi linie nici banii pe intrare nu ai scos-o dar pasiunea nu are pret.
CT-03-JTR
4 Oct 2013, 13:04
Ca prim sfat ti-as sugera sa scapi de ea,este prea mancata de rugina la structuri de rezistenta.
Dar daca vrei sa o faci esti dispus sa bagi ceva bani atunci in prima faza tre sa faci investitie la oale si aripa interioara.Nu stiu daca se mai gasesc noi daca nu cauta in dezmembrari si tai frumos cat iti trebuie.Oalele le poti petici relativ usor cu niste adaos de tabla dar inainte tai tot ce e rugina cureti apoi spray cu zinc sudezi adaosul de material cureti sudurile bine de zgura apoi iar spray zinc si abea apoi vopsea cauciucata.Usile de cureti de rugina cu o bormasina si perie sarma apoi iar spray zinc si le poti astupa cu fibra de sticla.Arcadele de pe spate nu mai poti face nimic pentru ele.Decupat unde e rugina si ar fi o solutie sa iei arcade de golf 2 sunt ieftine si se potrivesc perfect apoi prinse in puncte de sudura curatate, zinc si lucrezi doar cu chit de fibra.Chitul normal va inflori sau va crapa in timp.
Succes.
donlucyan
4 Oct 2013, 18:13
O sa ai de munca la ea,e muci la tabla ,rugina peste tot.Ai mult curaj sa te apuci de ea.
Podeaua cum se prezinta?oalele?
donlucyan: nu vezi bre, ca bagi pumnu prin portiera. Pai oalele-s praf... si podeaua cred ca e lipsa.
donlucyan
4 Oct 2013, 18:46
Asta zic si eu ca este muci la tabla,usile cred ca trebuiesc schimbate,pragurile,oalele,pragurile.
Nu cred ca mai merita reparata,dar daca te-ai apucat de ea,multa bafta in continuare.
Nu am vazut niciodata o masina mai distrusa.
nu merita mosule, in aceiasi situatie sunt si eu si prefer sa n-o mai fac.....poate daca o faci ieftin si nu ai pretentii sa te tina mai mult de 3-4 ani merita facuta, in rest o sa bagi mai multi bani in ia decat daca cumperi alta sau chiar alta marca....o sa bagi in ia peste 1000 euro si nici n-o s-o poti inmatricula pe tine.
tine-ne la curent cu cat mai multe poze....si bafta.
CT-03-JTR
4 Oct 2013, 20:21
va cam grabiti cu presupunerile.
sorin1983
4 Oct 2013, 20:44
4 usi de schimbat, 2 aripi fata, sudura si tabla cat cuprinde si fata si spate, antifon, mastic...etc etc
Maskatu
4 Oct 2013, 21:18
Aia nu arata a masina tinuta din scurt la partea mecanica cu revizii "ca la carte". Nu vreau sa fac presupuneri eronate dar aia a fost masina birjarita intr-un hal fara de hal. Am o super nova parasita de 3-4 ani pe langa bloc si nu are nici 10% din rugina ce o are asta din poze.
Arata de parca ar fi stat o luna la macerat in acid de baterie. In fine...
Ce ai tu acolo necesita multa atentie si pricepere si costurile vor depasit valoarea masinii. Usile se repara greu, la fel si aripile. De contra-aripi nu mai zic...
Sa zicem ca ai gasi usi la dezmembrari, tot dai 200-300 pe ele. Apoi trebuie taiata cu flexul fiecare aripa in parte si reconstruita plus chit si toate cele. Cum schimbi usile va fi necesara o revopsire totala. Si asta costat, chiar si la un nea gheorghita.
Eu am avut probleme cu aripile, trei din ele si pragurile si am gasit un tinichigiu de cartier care mi-a decupat zonele ruginite si sudat tabla de 6 in loc. M-a costat 500 cu tot cu vopsit si arata foarte bine. Probabil ca la voi preturile sunt ceva mai mici.
Parerea mea este sa te gandesti de doua ori inainte, si sa vorbesti cu tinichigiul, sa iti spuna exact ce si cum ii face. Se pot repara si usile dar o sa intre si muuuult chit pentru asta. Daca ai face asta ai putea sa o vopsesti doar in partea de jos dar o sa arate ca o sorcova.
la fel a fost si cu colegul @Laika,toti ati sarit cu gura pe el ca e cazan,ca nu stiu ce,si pana la urma urmei tot a iesit ceva.
eu mi'am facut masina anul trecut,intradevar nu a avut atata rugina,dar tot a fost de lucru la ea...cu reparatiile.cu modificariile si vopsitul m'a ajuns la 800 lei manopera...asa ca nu exagerati cu miile de euro ca nu are rost.
laika o dezmembreaza.
doar asa merita facuta cu piese din dezmembrari si cu manopera ieftina....dar sa ne se astepte sa tina o vesnicie....se poate vedea masina lui laika care acuma dupa 2 sau 3 ani o dezmembreaza, motivul nu-l cunosc, are anunt la bursa pt cine cauta una alta pt supersonica lui si are preturi mai mult decat decente.
Dheaven
4 Oct 2013, 22:59
usi am eu de clima 2002 pe albastru blue sky. stare foarte buna.
Va multumesc pentru pareri.
Partea mecanica, dupa cum am spus, eu inteleg revizii la fiecare 10.000 conform cartii service (ulei, filtre, placute, discuri, distributie). Cati dintre voi aveti carte service la SN?
Masina a fost luata de noua si a avut un singur proprietar iar eu sunt al doilea "proprietar" asta pentru ca nu o voi inscrie pe numele meu din motive evidente.
"Furia Rosie" a fost primita, si chiar daca ma ajunge 1000 EUR, piese plus manopera eu zic ca merita.
Voi cei care ati reparat cat ati cheltuit?
Parerea mea este ca ati tinut-o din scurt, adica reparatii in decursul timpului iar la mine se fac toate odata.
In orice caz, decizia este luata si va fi reparata.
Aici vroiam sfaturile voastre gen antifon cu cauciuc, folie cu aluminiu, ce sa fac la portiere, de exemplu sub mocheta am vazut un fel de burete/spuma de aproape 1 cm, am mai vazut pe podea si in portbagaj niste patrate care sunt gen smoala care cica se lipesc la cald.
Voi reveni si cu poze.
ciponex
5 Oct 2013, 10:30
Eu am sarit binisor de 6000 de lei bagati in RK "and still counting". Si a mea nu arata chiar in halul asta. Dar incepe sa arate a masina. Interesanta partea cu arcadele de golf 2. Chiar se potrivesc?
Maskatu
5 Oct 2013, 13:41
Cat te costa manopera si materialele pentru toata treaba? Cu usile cum faci?
Manopera ma costa 2200 ron (taiat, sudat, antifonat, vopsit in cuptor) ce am cumparat pana acum portiere 350 si praguri pana la stopuri 500 si mai am o lista cu ce trebuie pentru vopsit.
Maskatu
5 Oct 2013, 19:34
Daca nu ai dat mult pe masina de la inceput e ok... in orice caz cu 4-5 mii oricum nu prea aveai ce sa iti cumperi, tinand cont de taxa. Daca nu era taxa luai o super nova fara atata rugina la 1000-1500 de euro, dar taxa fiind tot cam atat, nu se mai pune problema de asa ceva.
marcykone
7 Oct 2013, 17:16
hmm..si la mn cam ceva asemanator..se mai merita reparata oare? partea de mecanica,motor e perfecta..tablaria..praf...masina ar fi ptr un prieten si ar costa 2500 de ron..
ag02cws
7 Oct 2013, 17:23
Parca arata mai bine asta...
Problema la DSN nu este numai tabla ci si calitatea pieselor mecanice. Daca masina nu prea a suferit investitii, trebuie sa te astepti la o ploaie de piese picate: radiator, calorifer, ax volan, planetare, bobina inductie, diversi senzori, ambreiaj, cilindri la ambreiaj pentru ca este hidraulic, probleme la sistemul de franare, etc. Am observat ca la DSN-urile nu prea rulate problemele apar mai repede. Nu stiu daca mi se pare mie, dar fac comparatie cu a mea. Eu am rulat mult cu ea, iar altele ce abia fac 500 km pe luna au probleme cu ghiotura.
donlucyan
7 Oct 2013, 17:43
QUOTE(marcykone @ 7 Oct 2013, 17:16)
hmm..si la mn cam ceva asemanator..se mai merita reparata oare? partea de mecanica,motor e perfecta..tablaria..praf...masina ar fi ptr un prieten si ar costa 2500 de ron..
Din poza arata mult mai bine decat a colegului de mai sus.
horsepower
7 Oct 2013, 18:34
sa ne anunti cand e gata
Maskatu
7 Oct 2013, 21:10
QUOTE(marcykone @ 7 Oct 2013, 18:16)
hmm..si la mn cam ceva asemanator..se mai merita reparata oare? partea de mecanica,motor e perfecta..tablaria..praf...masina ar fi ptr un prieten si ar costa 2500 de ron..
Merita. Daca vrei iti recomand tinichigiul si vopsitorul ce mi-au reparat mie aripile si pragurile.
Ceva de genul...
Si la mine, inafara de aripi spate era putina rugina vizibila (nu am apucat sa fac poze inainte
), dar cand a dat in ea s-a gaurit, dupa cum ati vazut.
Azi cred ca ajung iar la tinichigiu sa vad progresele si mai facem ceva poze.
Revin cu ceva foto; sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa termine de sudat.
puiu82
16 Oct 2013, 23:09
Succes,domnu'!
CT-03-JTR
17 Oct 2013, 00:57
Amice nu pot sa zic altceva decat ca ai koaie sa faci asa ceva. Uita-te bine la suduri ca nu cumva la un damb sa te faci transformers.
vlad_popescu47
17 Oct 2013, 01:19
Sper ca-ti imaginezi ce siguranta mai ai in masina aia in caz de accident...
Iulikk
17 Oct 2013, 09:43
fuzzzy
17 Oct 2013, 12:54
Nu inteleg de ce radeti? Fiindca omul e macar sincer si arata ce face ca sa repare masina sau voi chiar nu stiti ce masini se vand in Vitan?
Axinte
17 Oct 2013, 13:24
Nu cred ca ar afecta asa mult prgurile si aripile structurii de rezistenta...Cu atat mai mult daca ele sunt bine sudate. Pe de alta parte, in comparatie cu cotetele pline de rugina ce le vad zilnic pe strazi, asta ar fi mult mai ok dpdv al sigurantei. Zelos om, ala de s-a apucat de ea.
Imi pare rau pentru absenta, dar cu timpul nu stau bine deloc.
Revin cu ceva poze; sper ca maine sa imi aduc "Furia Rosie" acasa.
Cred ca pozele vorbesc de la sine.......
just_horia
22 Nov 2013, 15:44
Asta da proiect. Prinde contur
Masinuta este gata. Cam asa a iesit...
NviGtd
14 Jan 2014, 14:59
Arata foarte bine, felicitarile mele! Ma bucur cand vad genul asta de masini(mancate de rugina) salvate in loc sa fie date la remat.
donlucyan
14 Jan 2014, 15:19
Bravo ,a iesit super bine masinuta.
Ce pot sa zic,ai avut mult curaj sa te apuci de ea,dar in final a iesit super bine.
La cat mai multi km fara probleme cu dansa
MaRRiaN
14 Jan 2014, 16:52
Felicitari pentru ambitie si curaj ! A iesit foarte bine. Mi-ar fi placut s-o vad si live. Inca cateva mici retusuri si zici ca acum e scoasa de pe poarta fabricii. La partea mecanica sta bine ?
Iulikk
14 Jan 2014, 19:38
Intrebare: merge drept daca lasi volanul din mana? Daca da, atunci felicitari!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.