QUOTE(Victorine @ 1 Dec 2013, 00:08)
Am o problema similara, la prima pornire dimineata porneste la prima cheie, insa mai greu si dupa ce a luat-o parca merge in 3 pistoane, se scutura toata masina de cateva ori, dupa care se tureaza usor si revine la turatia normala de ralanti rece (cca. 1000 rpm) si de-acolo incolo merge bine. Asta doar la prima pornire dimineata.
IAr ma bag ca musca in lapte.
Este posibil sa nu inchida bine un injector si sa inece un cilindru.
Deara, cand ajungi, cu motorul pornit, scoti papucii ( conectorul) de la pompa de benzina si astepti sa se opresca motorul ( nemaiavand carburant, logic, se opreste). In acest fel se goleste de presiune sistemul . Pui conectorul inapoi si dimineata porneste motorul normal ( ideal este a lasi contactul pus 3-4-5 secunde inainte sa dai la cheie ca sa ajunga presiuena la cea normala). Daca porneste bine, ai probleme la un injector, daca nu porneste bine, scoti ipoteza cu injectorul din calcul.
Daca nu vrei sa aplici metoda asta poti folosi alta, mai hard: dupa ce opresti seara , masina, cu grija, scoti conducta care pleaca de la rezervor spre rampa de injectoare. Vezi sa sunt doua clipsuri care trebuiesc apasate simultan si tras de teava de plastic. Ai grija ca o sa tasneasca benzina , pune o carpa sa nu iti sara in ochi sau sa umpli pe acolo.
Teoretic, rampa de injectoare este sub presiune. Daca picura un injector , in cateva ore, se umple cilindrul respectiv cu benzina ( nu multa dar suficienta) si de aceea porneste in 3. Daca tu desfaci teava si golesti de benzina, nu mai are ce sa picure noaptea.
Spor si tine-ne la curent.
1 Dec 2013, 07:45:QUOTE(AdrianPasol1 @ 30 Nov 2013, 22:58)
mersi oricum.nunstiu ce sa mai fac...
<span class='edit'>1 Dec 2013, 00:36:</span>
Dar totusi .....are sau nu importanta canistra de corbon la pornire????
Imi poate raspunde cineva?
Are. In ea se aduna vaporii de benizina si uneori ii purjeaza in galeria de aspiratie. Totusi, pe timpul asta fruguros nu cred ca se aduna atat benzina acolo. Daca vrei s aincerci si asta, scoate racordul care vine la canistra de carbon si mergi fara ea o perioada.
Tot asa, se ineaca motorul daca nu tine elctrovalva canistrei.
Mai, eu am avut ACEEASI problema cu a ta. Poresnte bine direct pe gaz, la a 5-6 cheie pe benzina. La mine a fost rezolvarea cu modificarea relauylui de comanda a pompei de benzina.
Auzi, cumva ai zis ca in calculator apare eroare cu releu de carburant? Daca e asa, clar e de acolo problema. Releul montat sa taie alimentarea pompei de banzina cand merge le GPL nu este vazut de calculator si ca atare nu sesizeaza nici o disfunctionalitate. Apropo, unde ti-a plasat electricianul acet releu?