Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 5 probleme dacia break injectie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
SilverBullet
Salutam,

In acest moment detin un break din 2000. Iata cu ce ma confrunt si daca aveti vreo solutie astept cu nerabdare raspunsuri de la voi mai ales la punctele 2 si 5.

1. Nu mai merge dirijarea climatizarii. Inteleg ca este de la supapele vacuumatice...
2. Daca vreau sa dau drumul la climatizare.... intra numai aer cald... si numai pe la parbriz. Iarna e ok dar vara!? Solutia este sa inchid robinetul.
3. Miros de benzina in interior daca pun ceva mai multa benzina, aproximativ 75% din capacitate. A aparut de cand am schimbat sita de sub pompa de injectie din rezervor. Probabil acea garnitura de la capacul rezervorului din portbagaj...
4. Cand ploua serios, apa in masina in partea dreapta... poate cheder, oricum am de gand sa desfac grila de langa stergatoare sa vad daca nu este infundat ceva pe acolo.
5. Raman fara apa in borcanul de expansiune. Radiatorul nu are fisuri cel putin, nu vizibile. Pe fundul borcanului este mizerie dar nu vad urme sau pete de ulei. Am scos joja, uleiul nu are apa in el... Daca merg in conditii de Bucuresti (ora 17:00, centru) din Pipera pana in Berceni mai raman in borcam cam 2 degete de apa plus ca indicatorul de temperatura apa tinde periculos spre rosu. Asa la drum lung, in afara, trebuie cam 250-300 km sa raman cu apa la nivelul mentionat mai sus.

Multam,
Alexandru
Ov
1. cauta ca s-a mai discutat (la tips&tricks). E cel mai probabil de la supape.
2. cablul de la robinet. Cand desfaci (dupa ce citesti la 1) sa repari partea cu supapele, schimba si cablul.
3. ori garnitura, ori, uita-te daca ai circuit de recuperare al vaporilor (daca n-ai, atunci din rezervor ies 2 furtune, al 3-lea stut pe care scrie V fiind astupat). In cazul in care n-ai da un search ca s-a discutat si despre asta.
4. verifica gaurile de scurgere de sub tabla aia de sub parbriz (aia in care ai stropitorile) si de la praguri.
5. fa o aerisire ca lumea. Apa poti sa pierzi si prin caloriferul din masina (sub bord la mijloc o sa gasesti un furtun de evacuare a eventualei ape din aeroterma. Scoate furtunul si vezi daca pica apa de acolo).
mst
Posibil termostat blocat.

Mie o perioada imi tot crestea temperatura apei brusc dupa care scadea.
Se blocase termostatul si nu mai decupla la timp.
Pana la urma s-a perforat garnitura de chiuloasa si a intrat apa in motor.
Apa in ulei mi-a aparut doar dupa mult timp.
De asemenea, consuma multa apa ( nu stiu daca mai avea vreun furtun spart etc., nu am fost eu la reparatie).

Deci cresterea temperaturii - verifica termostat.
consum apa- nu pot sa ma pronunt
ydaniel
la 1-vezi ca este o capsula vacumatica care nu se gaseste sau la un teu acolo care este fisurat
3-vezi ,schimba garnitura aia de pluta sau de ce este
5- sigur radiatorul nu pierde pe undeva?lacrimeaza?da foc la ulei de pe joja:scoate joja si aproprie un chibrit aprins de ea(asta la 1 m de masina)daca sfraraie ai apa in oil!e destul de grav,uita-te sa nu fie fisurat furtunul care leaga chiloasa de radiator,coliere neetanse
astept raspuns
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.