Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Classic
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
ciuperka
Salve,

Daca tot e sa raman impreuna cu prima mea masina, m-am gandit sa-i fac si un jurnal.

Masina am cumparat-o de la un prieten in 2005 la aprox. 50.000km, cu revizie facuta si distributia schimbata, pret vreo 7600E parca.
Momentan masina are vreo 114.000 si pretul de piata cred ca e ceva mai mic decat taxa [aprox. 1500E], asa ca am decis / am fost fortat sa ramanem prieteni smile.gif

In ciuda necazurilor pe care i le-am pricinuit eu sau la care au ajutat si altii [nu dati masina nimanui] masina inca ma mai suporta si pot spune ca isi face treaba destul de bine pentru varsta ei. Tabla e pe alocuri afectata, vopseaua e cam praf, dar mecanic e inca in grafic.

Inbunatatiri:
- jante Wolfrace Hybrid pe 15"
- folie fata transparenta 73% si spate 50%
- husa piele pentru volan biggrin.gif
- add-on de iarna asta - Rombat Premier 75Ah/750A smile.gif

Audio - dupa "n" schimbari - nebunia e tot acolo:
- HU - Clarion DXZ778RUSB
- componente fata - Hybrid Audio I61-2
- amplificare activa 5 canale tw + medii + sub - Audison LRx 6.9
- subwoofer - JL 10W6 in cutie BR
- ceva "fire" de sudura 0AWG [50mm]
- insonorizare cu Dynamat Extreme in portierele fata si capota portbagaj

user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image


Poze de cand imi era mai draga - de abia ii luasem jante, era pe undeva prin 2006 biggrin.gif
user posted image user posted image user posted image

Poze actuale, cu "sor'sa" - asta e de week-end si concedii, renou' a ramas calul de bataie:
user posted image user posted image


Treburi care ma "deranjeaza", fara o ordine anume - to do list:
- am faruri aftermarket si s-au cam matuit - vreau sa-i pun originale
- A/C-ul inca nu functioneaza, dupa nenumarate incarcari si verificari tot nu am gasit pe unde pierde freon
- clapeta de la recirculare tacane la punerea contactului - nu stiu de unde sa-i scot mufa sa nu o mai aud, ca nu cred ca mai e cazul sa o schimb/repar
- de ceva timp m-am obisnuit sa completez antigel cu apa, se tot "duce" - la fel, nu am gasit vinovatul
- de anul trecut am descoperit probleme la franele spate - tamburii sunt ovalizati, chiar daca am pus saboti noi a iesit doar o carpeala de moment - de cateva zile imi pare roata spate mai infranata
- tot de anul trecut stiu ca mi s-a zis la revizie ca discurile fata nu mai au decat pentru placutele actuale - ma paste un schimb total de frane biggrin.gif - ma gandeam sa pun ceva de calitate, dar nu OEM - poate ATE?
- nu se deschide/inchide usa de la sofer din telecomanda - actuator cu probleme
- anul trecut pe toamna cand inca mai era cald se auzea ceva tacanit ciudat ce varia in functie de turatie - la relanti mai preponderent, in ture nu-l mai sesizam, asta cam dupa 1 an de la schimbarea distributiei - fulie alternator / curea accesorii? poate mai rau?
- se mai aude un zgomot cand las putin acceleratia si apoi apas din nou, ca un fel de zmucitura - aia cred ca este bieleta aia anti-cuplu sau anti-basculare? e cumva pe langa cutie?
- a, era sa uit - urasc suspensia spate [daca se poate numi "suspensie"] si felul cum guita la cateva kg puse in spate...
- macaralele de la geamuri - da' cu chiu cu vai le-am mai rezolvat de-a lungul timpului

Astept hint-uri pentru problemele de mai sus. Pentru majoritatea imi trebuie si un mecanic "bun" - are cineva vreo recomandare pentru Bucuresti?
Are cineva detalii despre reviziile "mari" - bujii, lichide [antigel, ulei cutie, servo?, frana], etc...

Am deja pregatite in garaj pentru revizie ulei Elf 10w40 TurboDiesel [numai d'asta i-am administrat], filtre ulei si motorina OEM, mai tre' sa caut un filtru de aer ca cel OEM unde am fost eu costa 70RON si mi s-a parut mult. De asemenea trebuie sa verific articulatiile, a dat firu' ierbii si au inceput sa se auda ceva batai pe la gropi...

Ca un wishlist indepartat - ca sa ma faca sa o plac si mai mult:
- un detailing complet, mai ales interior
- tabla/vopseaua - i-as face un cadou, da' mi se pare prea costisitor... sad.gif - ceva preturi "bune" pentru o vopsire integrala stie cineva?
- alte jante - daca pica ceva sa-mi placa, ca de astea m-am cam plictisit
- alte scaune, mai altfel, mai confortabile, mai cu sustinere, mai...
- fundal alb la ceasurile de bord [stiu ca am vazut, parca au modele mai noi]
- lumini/led-uri prin bord - de ex. cele de pe la panoul A/C au murit toate
- big3 - sa schimb cablurile principale de curent/masa de la motor cu cabluri mai groase - fita pentru car-audio
- a, tiuning - as vrea un "cozoroc" pentru luneta, unu' mic, gen din ala de la bmw
- o suspensie putin mai ferma

Scuze pentru "pomelnic".
Va salut!
Adi.
#Dino
Sa va iubiti!
E frumusica blonda...
Axe
Se pare ca suntem gemeni, te iubesc frate ! radmasa.gif My Webpage
UXE
Salut,

unde ai montat tot sistemul audio?
nonic
Imi place ce vad mai ales pe partea de audio!

Multi km in continuare! Merita urmarit topicul!
ciuperka
Multumesc pentru urari!

QUOTE(Axe @ 5 Mar 2014, 06:22)
Se pare ca suntem gemeni, te iubesc frate !

radmasa.gif
Da, ti-am citit jurnalul biggrin.gif Frati de "suferinta"... Arata super bine masina ta, felicitari!


QUOTE(UXE @ 5 Mar 2014, 08:52)
unde ai montat tot sistemul audio?

Primul "sistem" din 2005 parca in targ la Tornado daca nu ma insel, apoi restul modificarilor mai importante la Be-Loud [ex. insonorizare], apoi m-am ocupat personal.
In afara de HU configuratia actuala e montata si modificata de mine anul trecut - am mai pus inca un strat de burete pe fata de usa, montat inele de lemn, mutat traseele de semnal, tras furtunele alea de curent cool.gif
cdadan
Le zice tuburi. Ce ai folosit, bergman sau copex? unsure.gif
ciuperka
Cand am zis furtune ma refeream la cabluri, nu am folosit tuburi de protectie, au ele destula. wink.gif

LE: am mai gasit niste poze:
- burete cu celule inchise sub fata de usa - asta e de fapt o saltea de exercitii de la Decathlon - am luat vreo 3 in total pentru usi si am pus si sub presurile fata, chiar se simte o inbunatatire
- succesiunea cablurilor de alimentare amplif pe masina - de la 8 la 20 si apoi la 50mm
- difuzoarele componente - old [Hertz ESK165] vs new
- subwooferul vechi era JL 10W3, asta nou e 10W6 - apar in prima poza in cutii sealed, cea actuala BR am luat-o asa cum o facuse fostul proprietar custom pentru masina lui, are o forma mai ciudata, da' nu ma deranjeaza
- cateva poze cu galagia de cabluri din "probe" - condensatorul nu era legat efectiv, era acolo doar ca avea un surub care imi trebuia mie pe moment sa prind 2 papuci biggrin.gif

user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image
diesel_power
Legat de AC, la masini ce au o varsta inaintata radiatorul de AC are elementii strambi (din cauza pietrelor de pe drum) si nu mai permite trecerea aerului prin el. Drept urmare presiunea in circuit creste si se deschide valva de suprapresiune prin care iese freon. Asta este o posibila cauza care se rezolva doar prin schimbarea radiatorului.
ciuperka
Multumesc pentru informatii.

Niste poze de prin martie 2008:
- masina nevestii inainte de vanzare
- salupa mea, pe atunci incaltata cu anvelope Marangoni Zeta Linea 195/50R15
user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image

Si ceva de ieri, ca am fost tare harnic, dar am facut si o boacana:
Am rezolvat cu zgomotul produs de motorasul clapetei de recirculare - am scos mufa, ajutat de tutorialele postate pe forum - multumesc!
Pun si o poza ca sa vedeti mai bine care e mufa:
user posted image

Am desfacut apoi fata de usa de la sofer sa incerc sa-i dau de cap actuatorului - am verificat mufa si acolo primeste curent, dar actuatorul nu schiteaza nici un sunet - nu am reusit sa-l desfac deoarece nu am surubelnita in stea asa mare.
Care e verdictul daca nu se aude nimic - se schimba sau se repara? dezmembrari sau nou?

Daca tot eram acolo am zis sa vad ce are butonul de ridicare geam pasager, comanda de la sofer - la mine manifestarea era ca doar puteam sa ridic geamul pasagerului de la mine, dar nu-l puteam cobori - in schimb comanda de la usa pasagerului functiona perfect.
Am reusit sa rezolv eu problema, acum nu mai merge nici unul sad.gif Am reusit performanta sa incerc sa pun butonul invers in mufa - tinand mufa cu "catarea" in jos am atins ultimii 2 pini din mufa cu primii 2 din buton - nu s-a auzit nimic special, dar cert e ca de atunci nici butonul de comanda de la mine nici cel de la pasager nu mai functioneaza. Geamul de la sofer merge ok, siguranta am vazut ca e una singura pentru ambele geamuri... deci ar ramane butonul/butoanele sa se fi stricat sau eu stiu ce mai tine de ele...
Are cineva vreo idee ce poate fi? Oricum ma apuc sa caut la dezmembrari butoanele pentru orice eventualitate.
Ramasesem si cu geamul de la pasager jos, afara incepuse sa picure - asa ca pana la urma i-am dat curent motorasului direct din baterie si am ridicat geamul - deci si motorul este ok.

Astept sugestii wacko.gif
Iulikk
Maragoni astea sunt resapate?
ciuperka
Marangoni stiu ca fac si resapate, dar modelul Zeta Linea sigur nu e resapat.
Iulikk
Aham, multumesc! cheers.gif , intreb pt ca sunt in cautare de anvelope pt Solenza... ceva ieftin "si bun" , iar pe net am gasit si ceva Maragoni , dar nu era nimic specificat cum ca ar fi resapate, desi sunt sigur ca exista si resapate, am vazut pe la Metro / Dedeman ceva de genu' tongue.gif . Multumesc.
C a t a l i n
Marangoni, cu 2 n.
ciuperka
Am mai facut inca 2 bune si una mai putin buna.
Tot cu ajutorul tutorialelor postate pe forum [multumesc!] am reusit sa rezolv problema intrarii apei pe la antena si daca tot eram acolo am curatat si butonul de la plafoniera care nu facea bine contact.

La mai putin bune trec "rezolvarea" definitiva a butonului de avarii sleep.gif
Daca inainte pentru a porni avariile trebuia sa apas si sa trag apoi butonul in afara, acum nu il mai pot bloca pe inchis. L-am desfacut, l-am curatat, dar in timpul operatiunii cred ca i-am stricat un opritor ceva.
Aceeasi intrebare - dezmembrari / original reno / sau poate merge de la Logan?
Poze cu "pesa":
user posted image user posted image
espacern
Reparatia prin distrugere...mergi la sala de forta?
Oricum felicitari pentru dorinta si disponibilitatea de a publica "aventurile".
Piesele specifice de la Megane 1 nu se "pupa" de la Logan....poate cu Clio mai repede.

@+
ciuperka
Merci, nu trebuie forta, trebuie doar "talent", si eu am din plin. biggrin.gif Deh, oboseala, graba...
Alte operatiuni pe care le-am mai executat in trecut cu succes, adica nu am reusit sa stric nimic - demontat/montat bara fata, faruri, intercooler, debitmetru, macara geam.
In rest, noroc cu forumul, mai ciupesc si eu ce e mai usor de facut.

Apropo de echivalente piese, parca acum un an sau doi am pus oglinzi cu incalzire de Logan - ale mele aveau curcuitul prajit.
ciuperka
Azi am mai prins cateva ore si am rezolvat ce mi-am propus si chiar in plus:
- am luat la verificat toate sigurantele de sub bord
- am scos bateria si am verificat si cutia de sigurante de langa baterie - dupa cum se vede in poza era jale acolo
user posted image user posted image
- am scos toate sigurantele si am curatat cu spray de contacte
- am fost la un magazin de piese si am cumparat cateva sigurante noi [1 siguranta 60A = 10RON] ca cele vechi parca stateau sa cada - nici astea noi nu sunt cine stie ce, adica au "spira" mult mai subtire decat cea din poza, da' macar nu sunt mancate picioarele
- am pus la locul lui dopul ala de cauciuc prin care trec cablurile in habitaclu - vezi in poza - mult m-a mai chinuit sad.gif
- curatat si verificat soclul si siguranta de la amplificator - ca nu o desfacusem de cand am luat-o [e sh] - apoi am asigurat-o cum trebuie impotriva apei
- daca tot am fost la magazin am luat cu mine butonul de avarii si i-am descoperit fratele geaman - un buton de Logan [cu capac patrat] la 25RON - capacul a necesitat putina atentie la montaj, in rest era la fel up.gif
- am cumparat si un set de sigurante normale si am inlocuit una de 25 prajita din panou, pe care nu am gasit-o initial cand am avut problema cu geamurile, ca m-am luat dupa schema si parea totul in ordine - acum geamul din dreapta merge si el, deci butoanele nu erau de vina
- atentie deci - geamurile stg/dr sunt pe sigurante separate
- m-am apucat sa montez fetele de usi la loc si daca tot eram acolo am zis sa ma uit si la yala de la sofer - am scos-o, m-am uitat lung la ea si am pus-o la loc ph34r.gif - dupa montaj ghici ce - imi merge si inchiderea din telecomanda la usa de la sofer excl.gif

Per total a fost o zi buna, am reusit sa nu stric nimic si chiar am rezolvat mai multe decat mi-am propus cool.gif
Next - sa vad ce e cu becurile de la panoul de A/C, ca acolo e intuneric.
razvano
Bravo.... continua asa ..... si o pui la punct......
Noroc cu "ideile" care le ai......stim noi de ce.
Decat sa spui ce vrei sa faci la masina..... mai bine sa intrebi cum poti sa faci la masina. Sunt multe persoane aici pe forum care se ajuta intre ele.
Cati mai multi km fara probleme.
espacern
Schimb becuri la panou de comanda aer dureaza mai putin.....daca nu scoti cablurile de comanda incalzire.

@+
ciuperka
Am reusit azi sa scot panoul de la climatizare:
- se scoate sertarul scrumierei
- se desfac 4 torx-uri - 2 tin soclul scrumierei, 2 masca de bord in care e prins panoul climei
- se trage masca usor, nu mai stiu daca in jos/fata, cert e ca are niste cleme de plastic in partea de sus
- se declipseaza panoul de la clima din masca
- se desface "fata" de la clima - are niste opritori din plastic
- se schimba dupa nevoi cele 2 becuri stg/dr pentru panou + 1 bec martor pentru A/C - sunt becuri din acelea mici de bord - la fel ca cel de la butonul de avarii
- se testeaza, se monteaza totul la loc si se savureaza "victoria" a scapat.gif

Yala de la sofer s-a razbunat pentru faptul ca am deranjat-o ieri - cand am montat-o ieri nu m-am prins cum se fixeaza tija de la clapeta de pe usa [manerul exterior] si am prins-o prost, drept pentru care dupa cateva utilizari a sarit din ghidaj si m-a obligat sa dechid masina din interior, pe la pasager...
Azi m-am bagat s-o rezolv si am rupt bineinteles "dop"-ul de plastic/cauciuc in care intra respectiva tija... am inginerizat-o nitel cu niste soricei de plastic, e "piesa" acu' cool.gif

Am cautat un bec sa pun in panoul climei si mi-au cazut ochii pe butonul de reglaj faruri din stg bordului - am desfacut 2 suruburi si am desfacut masca unde era prins, i-am scos mufa si m-am uitat putin la el - cand l-am pus la loc nu i s-a mai aprins becul. 022.gif
M-a enervat, l-am desfacut bucati si l-am curatat si pe ala, reglajul farurilor merge fara probleme, da' becu' a murit subit, fara sa-i fac nimic sad.gif Nu ma bag sa-l schimb ca e din acela foarte mic lipit acolo, deci o sa ma fac ca nu-l vad biggrin.gif

Din cauza nepriceperii si a vechimii masini, am ajuns la nivelul la care pe orice pun mana am 80% sanse sa stric - am impresia ca si daca ma uit mai urat la ceva o sa "pice" radmasa.gif
Si ca sa nu uit, tre' sa ma intorc pe la Dacoserv unde am montat distributia ca am vazut ca, cureaua de accesorii s-a deplasat putin de pe o rola si a inceput sa se destrame sad.gif Nu gasesc factura sa vad daca mai am cumva garantie la manopera.
cj98czh
Era ditamai tutorialul despre ce trebuie facut :

http://www.reno.ro/Desfacere-consola-centrala-t137404.html

ciuperka
Eh, asta e, mai bine ma felicitai ca am reusit singur biggrin.gif
Am cautat inainte pe forum, da' se pare ca nu am folosit cuvintele care trebuie.
Merci oricum wink.gif
cj98czh
Vezi ca in sectiunea de Megane 1 - Tutoriale gasesti cam toate problemele pe care le poti intalnii.

Este pacat sa stai sa reinventezi roata biggrin.gif

Spor!
ciuperka
Da, am mai studiat sectiunea si am aplicat multe chestii de acolo, merci!
Dar il ratasem pe asta smile.gif
ciuperka
115.400km

Efectuat revizie - cu ce am gasit...
- ulei Elf Evolution 700 TD 10W40
- filtru ulei OEM
- filtru motorina no-name
- filtru aer Starline
- filtru polen Valeo

Plus ceva alte trebi:
- bascule Lemforder
- bieleta anti-cuplu Febi
- tamburi + saboti ATE
- rulmenti spate OEM

Cumparate si urmeaza a fi instalate, cand o sa prind ceva timp:
- faruri SH Valeo, cel de dreapta are ceva lipsa prinderi, trebuie ori manufacturate, ori sa schimb "sticla" pe farul AM
- becuri H7 Osram Nightbreaker Unlimited + pozitii Osram
- pasla insonorizanta si ceva material insonorizant autoadeziv

Still pending, pentru inceputul lunii care vine:
- kit accesorii, cu renumitul intinzator de vreo 5-600RON

Sper sa nu mai am probleme cu piesele astea... Cureaua de accesorii o schimbasem acum vreun an fara insa sa schimb intinzator sau role si s-a razbunat.
La fel si cu sabotii - la momentul acela nu s-au luat la strung si oricum sabotii gasiti atunci erau de calitate mai indoielnica si s-au stricat si aia. Cand am desfacut sa vad ce e cu ei am descoperit un tambur fisurat, de aici si schimbul de tamburi.

Am mai facut incarcarea instalatiei A/C cu freon, poate de data asta sa depisteze baietii pe unde imi scapa.
Aveam o bataie pe fata si am facut si un test de amortizoare - mi-a iesit aprox. 60% pe toate 4, ceea ce am inteles ca e acceptabil. Astea au fost schimbate de mine acum cativa ani, atunci am optat pentru Sachs Super Touring.

Dupa inca un schimb de placute o sa vina sorocul si pentru discuri, inca o distractie majora.
Momentan masina merge bine, au disparut cloncaniturile ce se auzeau in fata [bascule], nu mai am zgomotul acela la accelerari [bieleta anti-cuplu], nu mai aud zgomote ciudate la franare [sabotii] si motorul parca are un sunet mai "placut" dupa revizie. Mai nasol a fost cu portofelul... wacko.gif
Daca o tine tot asa o sa ma "manance" sa ma ocup putin si de partea estetica - dupa montaj farurilor o sa trec si la tabla - dar nu stiu daca e "timp" pentru foarte multe, si de aceea aduc in discutie folierea ca alternativa la vopsire. A experimentat cineva?

Spor!
ciuperka
115.724km

Saga continua, m-am intors la service ca sa rezolv si cu cureaua de accesorii care se ciupise, asa ca am rezolvat iar mai multe decat aveam pe lista:
- schimbat rulmentii alternator
- fulia alternator INA
- rola de pe intinzator OEM, am lasat acelasi intinzator/arc
- curea de accesorii Conti

Acum nu mai chitaie, nu mai piuie, nu mai tacane, dar intrebarea e pentru cat timp blink.gif
Cu ultimele interventii i-am dublat valoarea deja, asa ca nu mai insistati, nu o vand! radmasa.gif


LE: Am uitat sa scriu - a 2-a zi dupa ce am fost la service sa schimb sabotii si o laudam ce bine merge, mi-a iesit geamul de la sofer din ghidajul vertical, cel de pe rama usii...
Dupa ce am desfacut usa am descoperit ca vinovata era piesa de plastic de jos, cea care sustine geamul si culiseaza pe sina - era bucati - pe asta am gasit-o ca aveam o macara decedata in garaj, dar tot imi mai trebuie clema aia de pe geam... sad.gif
Inca sunt in cautari.

b06fcn
Eu am luat clema de jos de la nenea asta - http://www.geamuri-electrice.info/piese-ma...ata_Stanga.html, 25 RON bucata.
Tu de asta ai nevoie sau de piesa care sta fixata pe geam si care se rupe daca nu stii sa scoti geamul de pe masina? Ca aia nu se gaseste decat la Renault, cred ca doar cu geam la schimb.
ciuperka
Merci de link - e bine de stiut ca se gasesc, dar oricum pe aia o am deja de la o macara veche la care se prapadise cablul.
Intradevar imi trebuie cealalta clema, cea de pe geam - care a iesit si ea bucati cand am folosit geamul, fortata fiind de faptul ca cea din link sucombase.
Pff, inseamna ca problema e iarasi complicata, saga continua smile.gif
Daca nu gasesc una separat, atunci tre' sa apelez la dezmembrari si sa iau geamul de la sofer cu totul, apoi sa-l infoliez... sa-l montez, si sa-i dau foc biggrin.gif Are si masina asta "surprizele" ei, n-ai cum sa n-o iubesti.
b06fcn
Daca mai ai toate bucatile si nu s-a rupt in prea multe, se poate lipi, eu am patit la fel, am reparat-o si merge foarte bine.
ciuperka
Merci frumos de info, sa vad ce mai pot recupera de prin usa sau cheder, ca atunci cand am desfacut usa nu am reusit sa gasesc nimic cazut. Am doar o parte a clemei, cea cu nit-ul ce trece prin geam - cealalta e missing in action smile.gif
MuciX
Era cineva care printa 3D pe forum, o copiezi pe cea zdravana.
ciuperka
E si asta o solutie, dar tind sa cred ca nu prea se pot scoate astea de pe geam - poate doar rupte.
Va tin la curent, multumesc pentru ajutor!
ciuperka
A mai venit un update, cu greu:

user posted image user posted image user posted image

Tot SH, dar macar sunt Valeo, made in Spain, de prin 2002. Cel de pe dreapta e putin murdar in interior, dar oricum e mult mai bine fata de ce aveam.
In plus Osram-urile NightBreaker sunt excelente, le am si pe Honda.
ciuperka
N-am mai scris demult...
Am fost pe la Dedeman si i-am luat un kit de suspensie:

inainte
user posted image

la montaj
user posted image

dupa
user posted image

tongue.gif

Am montat intradevar ceva pe la suspensii, parca prin octombrie anul trecut, dupa multe batai de cap cauzate de cei de la FK.
Initial am luat arcurile fata FKRN012 care cica ar fi trebuit sa fie -35mm, dar dupa montaj s-a dovedit ca ar fi -60mm si eram super low rider... plus ca nu am reusit sa o las de spate din bara de torsiune si stateam cam aplecat pe fata si amortizare cam ioc.
Dupa inca vreo 2 comenzi din alte parti si tot atatea returnari [comandam de pe site-uri diferite, dar comanda ajungea de fapt la acelasi depozit FK din DE] am reusit sa-i aduc pe calea cea buna si au recunoscut ca au gresit si au modificat peste tot in specificatii ca de fapt nu sunt 35, ci sunt -60mm, dar asta s-a intamplat pe nervii si banii mei.

Odata cu arcurile astea am montat si amortizoarele FKZZRE26 pe spate si unele noi de pe olx, cred ca FKZZRE16 pe fata.
Si pentru ca era mult prea dificil de mers asa lasat de fata, am schimbat arcurile FKRN012 pana la urma cu cele de la Eibach Pro-Kit E7520-120 care intradevar sunt conform specificatiilor undeva la -30mm - acestea sunt montate si in poza de mai sus, impreuna cu amortizoarele sport de la FK mentionate mai sus.

A, si i-am facut si chip tuning aici pe forum, de care sunt foarte multumit - https://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=260271&st=180#
In rest... dupa cum arata tabla pe ea... tot de rabla e. Dar inca imi place wub.gif

Spor!
MyKe89
Ciuperka strikes again!

Ai rodat noua suspensie?
ciuperka
Pai de un an, o tot rodez smile.gif
Desi eram suparat ca nu am reusit sa o las si de spate mi se pare ca sta totusi ok si e destul de confortabila, gratie arcurilor Eibach.
Suspensia spate, dupa cum se vede in poze, nu prea face fata la greutate... dar asta e, cu asta defilez.
MyKe89
Fă upgrade la daily, treci la Megane II, e mai customizabil. biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.