Salut,
Desi am vandut rombul meu, deschid acest topic din pasiune pentru aceasta marca, m-am despartit foarte greu de el dar sunt bucuros ca a ramas la cineva care o s-o ingrijeasca:
Dupa aproape 7 ani frumosi petrecuti cu un Renault Megane 1.5 dci din 2007 am decis ca este timpul sa trec la ceva mai puternic, cautarea a fost una lunga si anevoiasa si cu multe peripetii dar nu m-am dat batut, am gasit o masina care imi satisface 90% din pretentii. (as mai fi vrut scaune sport si culoare neagra/argintie, dar nu le poti avea pe toate )
Sa trecem la subiect: 320D automat,210130 km reali, fabricat in 1/2007 163 cai adus din Germania in 2010 la 105 k km de tipul de la care l-am cumparat. Pentru mine a contat foarte mult ca avea masina de de 4 ani si a fost intretinuta, istoric complet (atat aici cat si in Germania). La 95 k km au fost schimbate discurile, 134 k km a fost schimbata turbina, uleiul in cutie la 143 k km + multe alte intrari pentru alte interventii minore.
Ca dotari (cele mai importante) ar fi urmatoarele:
-xenon
-trapa (mi-a placut la masina lui miken,ii multumesc cu ocazia asta)
-piele neagra
-navi profesional
-sunet hi fi
-senzori fata spate
Am facut o verificare la Contempo Brasov si au iesit urmatoarele de schimbat/verificat:
1.oring:garnituri furtun intercooler (era ulei pe scut)
2.bielete antiruliu fata
3.discuri frana fata & spate (la urmatorul schimb de placute -peste 20-30 k km)
4.flansa cardan spre diferential (prezenta urme de uzura, mi s-a spus ca se poate schimba lejer peste 20-30 km)
5.de verificat aliniere curele, role ( prima curea de sus nu statea bine, probabil ca nu a fost montata corespunzator, a fost schimbata de curand)
6.pompa auxiliara apa (a aparut nefunctionala la diagnoza)
7.deflector fata dreapta/deflector scut prag dreapta (erau deteriorate)
8.injector cilindru 2 prezenta compensare prea mare si mi-au spus mai intai sa incerc o inversare, mai jos valorile:
Cilindru 1: 0.7 / Cilindru 3: 0.2 / Cilindru 4: 1.4 / Cilndru 2: 2.4
(OK -5 to 4/ Critical <-5 or > 4)
- filtru de particule este inca in stare buna, are urmatoarele valori:
RPM IDLE:0.0 Bar (max 35) / RPM 2000: 15.9 bar (max 75) / Cutoff speed: 56.9 Bar (max 200 )
Primul contact cu un bmw a fost cand am facut un test drive cu un e60 520 lci prin 2010, de atunci am ramas cu gandul la aceasta marca, am petrecut zeci de ore pe forum (bmwclub) admirand masinile altor useri si citind despre problemele cu care se confrunta. Din 2010 am mai condus nenumerata modele(imi faceam sange rau) printe care : ,e90,F30(318d si 320d), X3, X5 (3.0 d si X5 M 5.d la Xdrive tour 2014), 328i GT & 435 i (pe amcakart@xD tour 2014) si ultima ar fi 740d 2014, practic nu am ratat nici o ocazie prin care puteam sa fiu mai aproape de visul meu.
Mai jos poze si lista completa de dotari:
Galerie poze : http://postimg.org/gallery/bd5va76o/
VIN:WBAVC31040PS42338
Model description 320D OL
Market Europa
Type VC31
E-CodeE90
Chassis Limousine
Engine M47/T2 - 2,00l (120kW)
Transmission :automatisch
Body color :Sparkling Graphite Metallic (A22)
Upholstery :Leder Dakota/schwarz (LCSW)
Production date :13.01.2007
Assembled in :Regensburg
Optional Equipment
Selection of COP relevant vehicles
Diesel particle filter
Automatic transmission
Multifunction f steering wheel
Sports leather steering wheel
Fold-in outside mirror
Glass roof, electrical
Floor mats, velours
Warndreieck und Verbandstasche
Warning triangle and first aid kit
Interior mirror with automatic-dip
Smoker package
Through-loading system
Seat heating driver/passenger
Armrest front, retractable
Headlight cleaning system
Park Distance Control (PDC)
Fog lights
Rain sensor
Xenon Light
Automatic air conditioning
Cruise control
Light package
Navigation system Professional
Voice control
Preparation, mobile phone, Business
CD changer for 6 CDs
HiFi speaker system
BMW TeleServices
Package Comfort
National Version Germany
Planurile de viitor nu sunt marete ,doar sa am masina impecabila tehnic si optic + sa cumpar niste jante originale (16/17 inca nu m-am decis), cele din poze le-am lasat propietarului si cred ca sunt la vanzare.