Salutari,
Cu bunavointa moderatorilor, deschid acest nou topic, care se vrea a fi un "colt" unde sa putem posta poze, impresii, detalii organizatorice, despre fenomenul off-road in Romania, un fenomen care pur si simpul din punctul meu de vedere, nu numai ca prinde aripi, dar se pare ca el s-a "nascut" direct cu ele, Romania, fiind cadru ideal, deocamdata, pentru desfasurarea unui Campionat National in toata regula, tara noastra fiind se pare, singura din UE care gazduieste un asemenea eveniment sportiv.
Inca trebuie sa ne bucuram ca legislatia nu ne interzice intrarea in padurile si tapsanele unuia sau altuia, imbogatit peste noapte.
De ce aici? Pentru ca Duster-ul este prezent si el cu o echipa de oameni sufletisti, foarte buni tehnic zic eu, in comparatie cu ce li se ofera, oameni dedicati fenomenului, oameni care dau totul in competitie, pentru a reprezenta cu cinste brandul Dacia. Numele lor o sa il aflati pe parcursul anului competitional, alaturi, bineinteles de pozitia si evolutia lor in cadrul CN. O sa fiu un fel de corespondent de razboi...)
Alaturi de acest CN, in paralel se desfasoara sub egida FRAS, Cupe, organizate de cluburile locale, la care participa pe langa profesionisti si amatori, oameni dornici de a da cu masinile lor de pamant, implicit cu banii lor...., dar nu ne intereseaza ce face cineva cu banul lui.
Va urma...
5 Apr 2014, 16:24:
Prima competitie a anului a fost Cupa X3M, organizata de clubul cu acelasi nume din Ramnicu-Valcea. La linia de start nume mari din bransa si utilaje de exceptie. Sunt ferm convins ca si Duster-ul ar fi facut fata cu brio la Standard.
Competitia a fost structurata pe doua clase de dificultate, clasa Standard si clasa Open.
La Open, castigatorii au fost clujenii Lucian Neaga si Marius Pop, nimeni altul decat unul din baietii care au ajuns primii la tragicul accident de aviatie din Apuseni, din iarna. Utilajul..o superba masina cu un motor BMW de 3000 cm si 300 cp:
La categoria momente frumoase, acest concurent care a trecut prin aer linia de sosire:
..dar si domnul Gigi Gavrila, fost angajat ARO, preparator in vremurile acelea la masinile ARO care participau prin lume...acum in lipsa de Uzina ARO, demolata, concurent pe o Toyota, alaturi de steagul national:
Alt vitezist:
La Standard am remarcat urmatoarele "frumuseti":
ARO Spartana
Suzuki Samurai
Suzuki Vitara
...si altii sau altele echipaj feminin
Au mai participat:
Cam asta a fost...sa ne vedem cu bine dupa prima etapa, cea de la Piatra-Neamt
Drumuri Bune!