Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Piuit la filtrul de motorina
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
mandgeo
Mi-am montat de vreo luna un filtru no-name cumparat de la Norauto. A intrat bine senzorul de apa, au intrat bine (dupa parerea mea) si conductele, dar piuie de ma ia capul.

Nu. Nu este piuitul de la directie.

Stiu sigur ca este de la filtru pentru ca l-am desfacut, am pus mana pe conductele de iesire si au o vibratie dubioasa. Pe conductele de intrare nu vibreaza la fel. De auzit se aude numai in masina. Probabil ca se transmite vibratia in sasiu.

Si nu, in conducte nu se vad bule de aer.

A mai patit careva asa ceva? Exista vreo solutie romaneasca, in afara de schimbarea filtrului? Nu am simtit vreo diferenta in mers.
Ampt
Dacă ții la mașină dă-l jos urgent și pune în locul lui un filtru de origine.
Este mai ușor să previi, decât să remediezi după aceea!
mandgeo
Totusi sa plecam de la premisa ca nu tin la masina.

Are cineva idee care este presiunea normala in instalatie? Am interfata, nu imi apare vreo eroare, dar as vrea sa stiu daca valoarea citita este normala.
Ampt
QUOTE(mandgeo @ 2 Jun 2014, 10:48)
Totusi sa plecam de la premisa ca nu tin la masina.
*


Poate totuși ții la buzunar... smile.gif
testike
Solutia romaneasca e sa nu faci nimic cat timp masina mai merge.
mandgeo
Daca tot facem filosofie...

Cel mai mult tin sa nu fiu prostul sistemului. Daca sistemul vrea banii mei, eu am grija sa nu-i dau. Asa ca nu ma apuc sa-mi schimb filtrul de motorina la 10.000 de km doar pentru ca niste baieti au lansat ideea, ca sa aiba ei prin service-uri niste filtre de jumulit.

Tot pe acelasi principiu, daca la noi se produce un filtru, il cumpar p-asta de la noi. De filtrat o sa filtreze pana nu mai poate. Cand nu mai poate se simte la mers, iar atunci mai fac o investitie. Nu ma intereseaza sa subventionez branduri doar pentru ca asa e moda.

Iar faptul ca la o problema concreta primesc raspunsuri filosofice ma face sa-mi caut informatiile prin alte parti.

Se intampla si pe la aia care isi monteaza filtre de origine (de parca originea ar fi D-zeu) si se pare ca problema este de la aerul din instalatie. Probabil ca filtrul de origine romaneasca pe care mi l-am cumparat eu nu este atat de destept ca alea de origine aleasa si nu isi scoate singur aerul. Probabil ca o sa fie nevoie de desfac din nou dracia si sa il ametesc pana scuipa tot aerul.

Multumesc pentru raspunsurile incurajatoare.

Apropo, vedeti ca marele producator de span (ala care strica injectoarele) este dupa filtrul de motorina, asa ca... mataniile sa traiasca.
Ampt
Filtrul de origine filtrează motorina la un nivel de 2 microni. Ai întrebat măcar de curiozitate la cât filtrează no-name-ul montat de tine pe mașină?
fuzzzy
QUOTE(mandgeo @ 2 Jun 2014, 10:43)
Daca tot facem filosofie...

Cel mai mult tin sa nu fiu prostul sistemului. Daca sistemul vrea banii mei, eu am grija sa nu-i dau. Asa ca nu ma apuc sa-mi schimb filtrul de motorina la 10.000 de km doar pentru ca niste baieti au lansat ideea, ca sa aiba ei prin service-uri niste filtre de jumulit.

Tot pe acelasi principiu, daca la noi se produce un filtru, il cumpar p-asta de la noi. De filtrat o sa filtreze pana nu mai poate. Cand nu mai poate se simte la mers, iar atunci mai fac o investitie. Nu ma intereseaza sa subventionez branduri doar pentru ca asa e moda.

Iar faptul ca la o problema concreta primesc raspunsuri filosofice ma face sa-mi caut informatiile prin alte parti.

Se intampla si pe la aia care isi monteaza filtre de origine (de parca originea ar fi D-zeu) si se pare ca problema este de la aerul din instalatie. Probabil ca filtrul de origine romaneasca pe care mi l-am cumparat eu nu este atat de destept ca alea de origine aleasa si nu isi scoate singur aerul. Probabil ca o sa fie nevoie de desfac din nou dracia si sa il ametesc pana scuipa tot aerul.

Multumesc pentru raspunsurile incurajatoare.

Apropo, vedeti ca marele producator de span (ala care strica injectoarele) este dupa filtrul de motorina, asa ca... mataniile sa traiasca.
*




Aici ai fost cam genial.. preferi sa dai bani pe fake-uri si ieftinitati de calitate indoielnica doar pentru o idee preluata din metrics.. cui din sistem crezi ca ii faci rau daca bagi prostii in masina? pff..

Baga piese bune in masina si nu o sa ai probleme tehnice cu ea..
mandgeo
Sunt sigur ca toti de p-aici va cumparati piesele de la reprezentanta Dacia. Iar cand va ia durerea de inima in fata listei de preturi de la Dacia, va reorientati catre magazinul din colt...unde sigur gasiti numai marci renumite, chiar si piese de origine. Aveti voi certitudinea ca marcile alea renumite chiar trimit aici marfa de calitate??? Baga Ampt mana in foc ca filtrul de origine (care, intre noi fie vorba, nu este fabricat de Renault) face filtrare la 2 microni?
Ce va mai place sa va imbatati cu apa rece...

In alta ordine de idei, daca tot ma masturbez intelectual cu voi pe aici, am mai facut o constatare... daca dau la pompa, dispare piuitul, o vreme. Deci ceva nu e etans. Cand oi ajunge la concluzia ca ceva nu e etans la filtrul de carburant, o sa va anunt, ca sa fiti si voi la fel de luminati.
iulic'
al meu scoate un zgomot asemanator de 10k de km, urmeaza sa-l schimb. nu m-am panicat pentru ca nu este primul care face.de-a lungul vietii masinii, adica 140k de km, cred ca au mai fost inca vreo trei care au facut la fel. de pus am pus tot timpul numai de origine (cumparat mereu de de la service adras). zgomotul cred ca vine de la supapa de sens din filtru si este mai mult o vibratie. la mine nu se aude decat in primele minute de la pornire, sa zicem 2-3 min, nu prea i-am dat atentie cat dureaza si tot doar in masina se aude zgomotul
mandgeo
Pff... alt ignorat. De data asta unul care isi cumpara piese de origine. Oare cum o fi posibil asa ceva?

Supapa de sens...si cand ma gandesc ca am aruncat filtrul vechi. Luam naibi supapa de la ala si vedeam ce si cum.
Pe loganclub se dezbate subiectul mai intens (vreo opt pagini de situatii si alte rezolvari). Lumea ar da vina pe garniturile/oringurile din mufele rapide sau de la senzor. Vedem, cercetam...cand o fi vreme.
Adevarul e ca atunci cand am pornit masina cu filtrul scos din suport, nu mai vibrau conductele, adica nici nu ar mai fi piuit.
voicamic
QUOTE(mandgeo @ 2 Jun 2014, 09:28)
Mi-am montat de vreo luna un filtru no-name cumparat de la Norauto. A intrat bine senzorul de apa, au intrat bine (dupa parerea mea) si conductele, dar piuie de ma ia capul.

Nu. Nu este piuitul de la directie.

Stiu sigur ca este de la filtru pentru ca l-am desfacut, am pus mana pe conductele de iesire si au o vibratie dubioasa. Pe conductele de intrare nu vibreaza la fel. De auzit se aude numai in masina. Probabil ca se transmite vibratia in sasiu.

Si nu, in conducte nu se vad bule de aer.

A mai patit careva asa ceva? Exista vreo solutie romaneasca, in afara de schimbarea filtrului? Nu am simtit vreo diferenta in mers.
*



Eu am patit mai rau cu un no-name de la Norauto (probabil aceeasi provenienta ca al tau). La mine n-a fluierat, a curs de-a dreptul pe la racorduri dupa vreo 2000km. De atunci m-am lecuit de filtre de motorina aftermarket romanesti si folosesc Mecafilter, pe care le schimb la 20000km. Iti sugerez sa faci la fel.
P-A-C-O
QUOTE(mandgeo @ 2 Jun 2014, 09:28)
Mi-am montat de vreo luna un filtru no-name

ala poate fi folosit pe post de prefiltru in cel mai rau caz... serios acuma!!!!
roland
Pentru initiator, o atitudine mai putin superioara cred ca ti-ar aduce mai multe raspunsuri si beneficii.
mandgeo
Din sapte oameni care au postat aici, cinci au tinut sa imi reproseze ca nu am grija de masina mea si doi au vorbit in cunostinta de cauza.

Genial...
iulic'
deci vrei mura-n gura......ok
schimba supapa de sens din filtru sau filtrul cu totul
multumit?
Ampt
"Dacă doi îți spun că ești beat, du-te și te culcă"
După cum ai mărturisit, ție ți-au spus cinci!
mandgeo
Iulic', sari ca ars de pomana. Ti-am retinut invatamintele. Multumesc ca ai binevoit sa impartasesti...

Cand o sa am timp, sa fac un drum pana la reprezentanta Mercedes. Cei cinci crai de la rasarit sunt multumiti?
nikuniku
mandgeo merge masina?porneste ok?
daca DA laso asa,ce daca tiuie/piuie/fluiera ceva pe la motor,cand ai cumparat masina pe mijolcul bordului ai un aparat electronic cu multe butoane,daca rotesti/tii apasat de unu din ele se aud stiri/muzica,din ce ince mai tare,si gata ai rezolvato cu acele zgomote de la motor,
cand so oprii singur motoru atunci sa-ti faci griji,pana atunci,,,,apa paie si bataie,,,
mandgeo
nikuniku, tu esti fratele meu alb? smile.gif)

Merge...se invarte roata, se opreste cand apas frana, nu scoate fum, luminile pe spate functioneaza corect, de consumat consuma decent, nu claxonez aiurea...
nikuniku
e vezi
ai o masina de nota 10 si tu te plangeai de un nenorocit de tiuit/fluierat
si la fieru meu fluiera servodirectia de nici nu se aude motoru cand merge
dar volanu merge usor si revine la pozita lui dupa ce ies din viraj,cand nu va mai face treaba alta pompa servodirectie
mandgeo
Gata tovarasi, s-a rezolvat problema.

Ce am constatat...
- supapa de sens functiona corect, chiar daca bila din interior clampanea cam tare
- locasul metalic in care intra acea supapa de sens era cam larg
- din alte trei supape de sens pe care le aveam de la filtre uzate (gen Renault, Mahle) doar una era buna, deci nu prea cred ca piuitul sa fi fost de la supapa de sens
- am strans si locasul metalic, ca sa stea supapa mai fest

Totusi, cred ca problema era de la o conducta montata aiurea. Una dintre conductele (presupun ca returul) care vine din spre pompa a facut de doua ori tzac, prima data mai firav, apoi mai zdravan. Inclin sa cred ca prima data nu am mufat bine.

Concluzia e ca am un filtru no-name, care nu filtreaza la x microni si care o sa-mi distruga si injectoarele, dar macar nu mai piuie in habitaclu. Eu zic ca sunt asigurat pentru urmatorii 30-50 de mii de kilometri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.