Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pornire grea la cald a dacioarei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2
denisbossu
Am si eu o problema am o dacie 1310 din 1986 motorul a fost reconditionat total in 1998 si de atunci nu s-a parcurs mai mult de 60 000 km ,reviziile finnd regulate
Masina a intrat intr-un proces de reconditionare ,mai putin vopseaua exterioara,schimbanduse aprope tot din punct de vedere mecanic,la motor nu am umblat ,am schimbat carburator nou, bobina noua, platini noi, capac delcou, fise,bujii si in plus am electroventilator cu automatizare
Problema e ca porneste greu 2 3 chei la cald dupa un drum lung masina e pe benzina,dar la rece porneste la prima cheie un sprit doua la pedala un pic socu tras si a pornit,daca o pornesc o las un minut de ex si i-am impins socul sta pe relantiu si mai putin de 700 rpm ,asta la rece,masina nu consuma ulei,trage foarte bine in sarcina ,nu da vapori gaze pe la capacul tachetilor
Va rog sa ma ajutati cu aceasta problema cu cateva sfaturi din partea voastra
I-mi place sa mesteresc la masina dar aceasta problema ma depaseste
maho
Nu stii cum se porneste la cald: acceleratia apasata la maxim, sa se duca vaporii de benzina evaporati datorita caldurii ("vapour lock"), apoi cheie.
denisbossu
Nu asa se porneste o masina,cum sa o pornesti asa
maho
Ba chiar asa se porneste dacia "la cald", citeste Manualul de utilizare. wink.gif
Daca pornesti motorul cald la f. scurt timp de la oprire, si nu a apucat sa se evapore benzina din carb., nu e nevoie sa calci acceleratia, dar daca au trecut cateva (10-15) minute, trebuie calcata acceleratia, ca altfel ajunge greu benzina de la pompa la carburator, din cauza presiunii create de vapori.
denisbossu
unde scrie asta in cartea lui
Mondiru
ag02cws
Aceasta problema nu poate sa insemne si o problema la pompa de benzina, in speta faptul ca isi pierde amorsarea?
bashtalu
eu zic sa cauti rezolvarea la carburator, in conditiile in care toate celelalte elemente isi fac treaba

am patit si eu asta si mi-a luat mult ca sa-mi dau seama ca in carburator ceva nu mergea cum trebuie, am pus alt carb si nu mai sunt probleme cu pornirea la cald....
denisbossu
Carburatorul este aprope nou si verificat de un meserias in carburatoare
Daca dau mai mult la automat porneste in fine
Eu banui ca se supraincalzeste datorita faptului ca nu mai are elice e pe electroventilator.si as mai banuii bujiile
ag02cws
N-are nicio treaba cu electroventilatorul sau bujiile.
val2011
Lasati-l sa creada ce vrea el, nu vedeti ca nu vrea sa va ia sfaturile in serios.
denisbossu
Sa nu credeti ca va ignor sfaturile,dar spuneti-mi ce sa verific aia aia si va spun rezultatul


3 Jun 2014, 17:03:
pompa noua bobina noua fise noi capac nou bujii ekuem 2000km carburator aprope nou luat de pe o masina ce funct perfect intact desigilat de mine,curatat,benzina din petrom motor 1289 nu consuma ulei nu da gaze prin capac tacheti nu spumeaza antigelul porneste la prima cheie max a doua dupa 3 4 zile de stat afara cu husa pe ea
Astept sfaturi si voi verifica fiecar piesa pe care o sa-mi spuneti
A si itp luat din prima 3,5 %

3 Jun 2014, 18:48:
Nici un raspuns nu mai dati
sebymesteru
Eu as face asa: cand vrei sa o pornesti la cald,dai frumos "laba de urs" care vine de la filtrul de aer jos de pe carburator si dai cu mana 1-2 spritzuri sa vezi daca mai ai benzina in carburator(desi dupa cum spui fie nu mai ai,fie iti face blocaj de vapori cum spunea maho mai sus). Mai ai "tava" aia de sub carburator,aia care acopera galeria si mai izoleaza cat de cat carburatorul de caldura ce urca de la galerie? Avand in vedere ca spui ca ai si ELV,e posibil sa iti faca blocaj de vapori sau pur si simplu sa iti "fiarba" benzina in camera de nivel constant,face putina presiune si fie ti-i impinge prin jicloare in difuzor si iti ineaca cilindrii,caz in care cea mai buna metoda de pornire e tot cu pedala la podea smile.gif

Apropo,ala e capac de culbutori,ca tacheti sunt jos in blocul motor si antigel care sa spumeze nu am vazut,ulei care sa spumeze - da wink.gif
iulica89
Ce bobina ai? Eu zic ca principalul vinovat este bobina. Pune'o pe cea veche si vezi daca mai face sleep.gif
denisbossu
Multumesc pentru raspunsuri,si da antigel care spumeaza nu ai vazut dar am patit[cand l-am dat jos pe cel vechi sa zic asa a mai curs si pe motor si prin alte part si s-a amestecat cu ulei iar cand l-am bagat in motor iar cad deschidea termostatul antigelul venea cu spume in borcan]problema s-a rezolvat spaland circuitul de racire de doua ori cu apa si antigel bun rosu de logan
Am sa verific ce mi s-a spus de catre baietiide mai sus si va tin la curent
giuscam
Schimba si bujiile, Dacia afost facuta pt. Sinterom. Eu am patit-o cu bujii Ekuyem frantuzesti, mi lea recomandat o prietena vinzatoare la piese auto, le-am cumparat le-am pus dar nu am mers 1000 km. si a incaput sa intrerupa, nici nu mai pornea cum trebuie, am zapacit si aprinderea si carb. credeam ca e de acolo dar era de la bujii. Am pus Sinterom si nu mai am probleme
maho
E chiar asa de greu sa incerci pornirea la cald cu acceleratia apasata ? Asta in ideea ca nu vrei/poti sa citesti nu cartea lui Mondiru (care e despre "Diagnosticare, intretinere, reparare"), ci manualul de utilizare, aflat in dotarea oricarei masini...sau poate-ti e mai usor sa tot schimbi componente, fara rezultat.
danut 69-71
QUOTE(denisbossu @ 3 Jun 2014, 18:35)
Carburatorul este aprope nou si verificat de un meserias in carburatoare
Daca dau mai mult la automat porneste in fine
Eu banui ca se supraincalzeste datorita faptului ca nu mai are elice e pe electroventilator.si as mai banuii bujiile
*


Tipic romanesc, cautam vinovati si NU solutii.

Trebuie sa faci o verificare amanuntita la:

1. Carburator, posibil sa fie cuiul ponto care nu inchide, se ineaca si-ti porneste foarte greu la cald.
Asta-i simtoma tipica, daca o lasi putin sa respire, porneste din prima.

2. Bobina, dupa cum au pomenit si alti colegi.

QUOTE(denisbossu @ 4 Jun 2014, 08:34)
si da antigel care spumeaza nu ai vazut dar am patit[cand l-am dat jos pe cel vechi sa zic asa a mai curs si pe motor si prin alte part si s-a amestecat cu ulei iar.
*


Sincer, nici eu nu am vazut in viata mea antigel care spumeaza.

In amestec cu uleiul este adevarat ce zici...aici este vorba de cu totul altceva.


QUOTE(giuscam @ 4 Jun 2014, 11:17)
Schimba si bujiile, Dacia afost facuta pt. Sinterom. Eu am patit-o cu bujii Ekuyem frantuzesti, mi lea recomandat o prietena vinzatoare la piese auto, le-am cumparat le-am pus dar nu am mers 1000 km. si a incaput sa intrerupa, nici nu mai pornea cum trebuie, am zapacit si aprinderea si carb. credeam ca e de acolo dar era de la bujii. Am pus Sinterom si nu mai am probleme
*


Din nefericire bujiile SINTEROM sunt produse de chinezi si nu mai sunt ce erau!

Pe toate daciile pe care le detin, am bujii Eyquem, masina din avatar are aproximativ 25 mii de km cu aceste bujii si n-am nici o problema, de celelalte nici nu mai vorbesc.

Dacia din 69 cu care am facut " Turul Europei" in 2012 nici n-a marait aproximativ 8.000 de km, haideti sa gasim solutii, nu vinovati.
Uite aici, in cazul in care n-ai vazut: wink.gif

https://www.youtube.com/watch?v=ccKTaBU0-3w

Evident, parerile sunt impartite...respect parerea fiecaruia, dar le mentin pe-ale mele.
denisbossu
Oameni buni masina asta a fost prima mea masina o am din 2003 ,masina pornea la cald vara cat era de incinsa la prima cheie fara nici un fel de interventie a pedalei de acceleratie
Acum detin si un logan 1,4 pe gpl care am avut ceva probleme cu pornirea la rece -10 grade pornea la a doua cheie a treia
schimbat degeaba senzor turatie ,mpp. reglat culbutori,erau in standarde normale,resetat parametrii benzina gpl schimat bemzina bagat 99 petrom curata si verificat pompa benzina cu manometru
Stiti cauza pornirii greoaie la rece,la cald pornea la sfert,BUJIILE durata de utilizre 30000km cu doi electrozi tot ekuem
Sunt mecanic i-mi bag nasul peste tot,dar cu dacia am o problema masina trebuie sa porneasca la prima cheie ,doarece toate piesele sunt noi altfel am un flex mare si o tai si ii dau foc
Am montat pe loganul meu aer conditionat Calculator bord ,inlocuit distributie pompa curea acesorii role ,proiectoare ,inlocuit casetofonul ,montat difuzoare suplimentare spate,deci am si eu habar
De aceea am inlocuit toate piesele cu noi ,masina a functionat perfect cu aceste piese
Am mers astazi vreo 20 km am verificat cuiul pontou,bobina sa nu se incalzeasca am curatat bujiile erau negre,si am inlocuit fisele pe alea noi urziceni cu cele vechi am pornito de 5-6 ori si nu a mai facut figuri
RaduWra
Bujiile negre,amestesc bogat..sau bujiile nu prea mai sunt bune. Mai dai si tu o forja..a mea mai vede si 3500 rpm si bujiile is lacrima. rolleyes.gif
denisbossu
Cred ca problema e din carburator,si am sa-l verific

5 Jun 2014, 17:34:
Am verificat carburatorul 'curatat,verificat pompa benzina putina mizerie in carburator si in pompa ,inlocuit si bobina cu cea veche
Tot acelweasi simptome are porneste greu la cald chiar si cu acceleratia calcata
Mai dati-mi sfaturi
A si inca ceva porneste intr-un final dar se balbaie adica are can 500 700rpm
BuggyDacia
Motorul pornește greu la cald din următoarele cauze posibile:
Se verifică în această ordine.

1. "Șocul" este parțial sau total tras.
2. Unghiul de închidere este dereglat.
3. Bujiile prezintă defecte. (scurtcircuitate, electrozi ancrasați, distanță incorectă, desfăcute etc.)
4. Avansul inițial la aprindere este dereglat.
5. Nivelul în CNC nu este normal. Cuiul nu închide total alimentarea.
6. Carburatorul este supraîncălzit din cauza lipsei ventilației deasupra galeriei de evacuare. Mers în oraș vara, radiator înfundat etc.
7. Blocarea alimentarii cu benzină din cauza vaporilor de benzină formați din cauza supraîncălzirii. Vapori lock (cum a spus și mai sus un coleg)
8. Defecțiuni la mecanismul avansului vaccumatic
9. Presiune scăzută în cilindrii (nu cred că e cazul tău)
10. Dereglarea jocului termic la mecanismul de distribuție.
11. Antigelul este supraîncălzit (temperatura >100 grade Celsius).

Din Mondiru. Diagnisticare. Întreținere. Reparare.
danut 69-71
QUOTE(denisbossu @ 4 Jun 2014, 21:24)
Sunt mecanic.
*


N-as zice!
denisbossu
Problema asta a aparut dupa ce am schimbat supapele de advisie evacuare de la chiulasa,mentionez ca aceasta nu a fost montata de mine deoarece am primit garantie la lucrare
Am sa verific jocul supapelor

6 Jun 2014, 07:16:
Mentionez ca nu face mereu,carburatorul ,bobina pompa capacul delco,fise platini au fost inlocuite cu piese noi din magazin mai putin carburatorul
Am pus si piesele vechi si tot asa face cateodata
PH-06-BOA
Care vechi, si carburatorul? Bobina, daca porneste bine la rece, si dupa cateva minute de la oprire, porneste corect, nu te lega de ea. Cum a zis Sebi mai sus, caura principala ar fi inundarea. Imediat dupa ce opresti motorul, demonteaza-i racordul de plastic de pe carburator, sa poti privi deasupra clapetei. In cateva secunde de la oprire, benzina incepe sa curga peste clapeta, datorita incalzirii, datorita cuiului care nu tine nivelul, si inunda. In acelasi timp, vapori cao ceata se intorc catre filtru (cu racordul montat) si il incarca si p-asta cu vapori de benzina. La urmatoarea pornire, va trebui sa dai atatea chei, pana intreaga cantitate de combustibil este aspirata (si cea din filtru), dupa care se reface raportul aer-benzina,de 1/14, tragand aer prin filtru. Numai atunci porneste. Daca apesi acceleratia la fund, pornirea va fi mai rapida, pentru ca intreaga cantitate de benzina in exces, este aspirata mai repede de pistoane. Da acel racord intr-o parte, si vezi daca e asa cu picuratul sau chiar curge abundent. Asteapta cateva minute, sa vezi daca se intampla. Pompa de benzina, impinge in carburator, sub actiunea arcului de sub membrana. Deci, daca cuiul nu ar tine, intreaga cantitate de benzina ce o poate impinge membrana la o cursa, si nu e mica, o descarca in camera de nivel, pana arcul se destinde. E de ajuns sa depaseasca nivelul si sa se verse in galerie, dupa oprirea motorului. Si pe siocul pompei de sprit, picura, atunci cand carburatorul e fierbine, si in pompa de sprit se creeaza gaze. Pune-i arc deasupra bilei de la supapa gascanului, si vei reduce si consumul, pe langa evitarea picurarii dupa oprirea motorului. Picurarea si in timpul mersului, pe la Gascam, e o risipa, care creste mult consumul.
giuscam
Bine Dane atunci cum iti explici cu Sinterom [vechi] merge si cu Ecuyem [noi] intrerupe ,fara reglaje fara nimic
payty
masina mea porneste la cald la sfert, fara sprituri si alte chestii. Deci treaba cu apasatul pedalei la maxim sau alte inventii nu sunt decat o ocolire a unei alte probleme.


Trebuie verificata aprinderea, adica sa ai platina ok, fisele le masori cu un multimetru (tre sa ai 4ko pe cele 4 si cam 8 pe cea centrala).

Capacul de la delcou, vezi ca se mai oxideaza ploturile alea daca sunt din cupru si atunci rateaza scantei. Cel mai bine e sa pui unul de Electroprecizia cu ploturi de aluminiu.


Dar chestia cu aprinderea se manifesta mai mult la rece. Pt pornirea la cald cred ca ar fi chestia de mai jos:


La carburator, un lucru de multe ori ignorat este acel distantier de textolit care se pune intre el si galerie. La cele monocorp pt ca admisia e corp comun cu evacuarea, in lipsa acelui distantier carburatorul se incinge mai mult si favorizeaza formarea vaporilor. E vizibil efectul atunci cand se renunta la acel distantier. Motorul merge mai prost la relanti si pornirile sunt mai grele.

N-ar strica sa masori si bobina ca la cald ii mai creste un pic rezistenta. Poate ai spire scurtcircuitate.

Babaq139QMB2
QUOTE(payty @ 8 Jun 2014, 19:11)

Trebuie verificata aprinderea, adica sa ai platina ok,

*



Dacia e pe aprindere tranzistorizata , nu mai e pe CLASIC wink.gif

radmasa.gif
payty
QUOTE(Babaq139QMB2 @ 8 Jun 2014, 18:16)
Dacia e pe aprindere tranzistorizata , nu mai e pe CLASIC wink.gif

radmasa.gif
*




da, asa vin acuma din uzina, cu aprindere tranzistorizata smile.gif

cica si pe delcoul de logan ar fi pus smile.gif
denisbossu
Am sa verificsi carburatorul cum a spus BOA sa vad ce si cum
Mentionez ca am doua carburatoare si problema pornirii la cald dupa 15 minute de la oprire o avea la amandoua
maho
Ce surpriza !
QUOTE(maho @ 3 Jun 2014, 11:47)
daca au trecut cateva (10-15) minute, trebuie calcata acceleratia, ca altfel ajunge greu benzina de la pompa la carburator, din cauza presiunii create de vapori.
*


Nu-i asa ca daca o pornesti (cu motorul cald) imediat (2-3 miute de la oprire) n-ai nici o problema ? Pt. ca n-apuca benzina sa se evapore.
denisbossu
Da corect i-am dat si 7 chei la 1 minut functionare si porneste bine ,dar problema apare dupa 20 minute stationare
BuggyDacia
În cazul ăsta problema este cu temperatura prea mare din carburator ce favorizează evaporarea rapidă a benzinei și formarea presiunii în CNC.

Dă-i la automat cu pedala de accelerație apăsată ca să aspire mai rapid acei vapori (nu încerca să dai neapărat până pornește ci doar câteva secunde până presiunea revine la normal în CNC).
Partea proastă e că dacă face presiune în CNC, îți impingee benzina în motor.

Garnitura aceea groasă cu rol de izolator termic dintre galeria de admisie și carburator mai este acolo?
Pe pompa de apă mai este montată elicea sau ai trecut pe electroventilator? Dacă dai jos elicea de pe pompa de apă nu se mai răcește cum trebuie galeria de evacuare și se supraîncălzește carburatorul.

denisbossu
Problema sa rezolvat,s-au inlocuit garniturile de sub carburator,condensator platini,curatat bujii
Masina porneste la cald dupa 1 sau30 minute fara probleme,cu o mica sprituire
denisbossu
Din pacate problema a revenit,cu toate ca am schimbat degeaba bujii ,platini condensator ,
am observat ca se incalzeste bobina [master spotr germany]cumparata nou nouta din magazin
Mentionez ca cicuitul de incarcare al masinii este verificat
Am inlocuit bobina cu una neagra de ebonita sa vad daca mai face
Ceva ideii de verificat
denisbossu
Am inlocuit si bobina degeaba
Am pornit-o si cu pedala de acceleratie la maxim si acelasi rezultat porneste foarte greu,si scoate fum negru la pornire
Absolut totul la aprindere este nou,am pus si piesele vechi inclusiv bujiile si tot la fel face
Pornirea la rece este din prima nici macar soc nu trebuie acu ca e mai cald afara
Tin sa mentionez ca nu stiu ce sa mai fac,asa ca va rog sa ma ajutati
Cand am sa-mi fac timp am sa dau jos electroventilatorul si am sa-i pun elicea la loc
sebymesteru
Intrebare intrebatoare deniss,mai ai sub carburator tabla asta cu azbest sub ea?[attachmentid=1627952715] La mine e scoasa,nu imi place cum arata acolo,dar pana am avut racirea pe elice nu aveam probleme,acum de cand am elv am exact aceeasi problema ca tine,doar ca la mine daca nu porneste la prima cheie mai lunga,la a doua o ia. La fosta dacie,cea din avatar circulam numai pe gaz si nu aveam probleme de genul asta,nu avea ce sa mi se evapore din carburator tongue.gif. In concluzie,daca nu ai tabla,pune-o inapoi si daca tot iti face figuri,avand in vedere ca sub carburator ai si asa-zisa "pata calda" si mai incalzeste si aia,daca ai termocupla ca mine,de 92 de grade,incearca sa ii pui una mai mica si un termostat de 86 si ar trebui sa isi revina. Cat priveste bobina de inductie,daca nu frige sa nu poti tine mana pe ea,nu e problema. Daca banuiesti ca ar fi ea de vina,scoate fisa centrala de la capacul delco,pune contact si cu degetul sau surubelnita inchide si deschide platinele si tine fisa langa motor sa vezi ce scanteie da. Daca e rosiatica-portocalie e posibil sa ai si scanteia slaba...
denisbossu
Am tabla aceea de sub carburator si are si azbestul pe spate
Mai ramane sa dau jos electoventilatorul si sa pun elicea de pe pompa de apa sa vedem daca mai face
Altceva eu nu mai stiu ce sa fac
Masina e pe benzina ,porneste la prima cheie dupa doua trei zile de stationare nu scoate gaze pe la capacul culbutorilor,nu consuma ulei 3500 km rulati de la schimb ,motorul trage foarte bine indiferent de turatie,are toate piesele pe aprindere noi din magazin,incercat si cele vechi schimbat urmatoarele bujii brisk ,ekuem noi fise urziceni capac delcou platina condensator metalplast ,ce a avut,bobina master sport germany ,alta neagra ebonita alta de fier ,carburator de pe o masina cu 40000 km original desigilat de mine verificat tot cui pontou jiglere ,garnituri galerie carburator
Problema e ca dupa ce rulezi cu ea normal viteza 70 90afara prin oras aglomeratie dupa ce o opresc dupa 20 30 minute porneste foarte greu chiar si cu metodele spuse de colegi
Am electroventilator pe automat si cred ca acesta creeaza problema
denisbossu
As mai regla o data tachetii dar nu cred ca asta e problema
Am sa mai verific inca o data carburatorul in special cuiul pontou ,nivel benzina in carburator jiglerul pompei de acceleratie daca tine bila
Am sa montez inapoi elicea pe pompa de apa
Daca mai aveti idei le aplic cu placere

11 Jul 2014, 08:12:
E o masina buna ,nu ma dezamagit niciodata chiar daca e din 86 ,am intretinut-o foarte bine din 2003 de cand e la mine ,am inlocuit toate consumabilele la timp
Dar asta e problema porneste greu,tii prea mult la automat si nu e normal
Am baterie noua de 45 amperi si ma gandesc ca atunci cand dau la automat bobina calduta amperaj mare sa nu dea scanteie suficienta pentru a porni
Ce credeti
Nu am mai folosit dacia de aprox o saptamana,am mers cu loganul ,dar indata ce termin treburile importante am sa fac cele mentionate mai sus
denisbossu
Problema sa rezolvat prin motarea elicei clasice pe pompa de apa
Masina porneste la cald dupa un rulaj de 20 30 km timp de oprire 20 minute la prima cheie cu pedala de acceleratie putin apasata ,ca la carte cum au aratat colegii
Astept intrebari
maru
pai ce intrebari sa`ti mai adresam denis ? e bine ca ai rezolvat`o ! deci problema a fost de la temperatura foarte inalta in zona petei calde a carburatorului..poate mai faci o proba si cu un termostat care sa deschida la temperaturi mai joase sau lasi vechiul sistem dar cand ajungi la destinatie o mai lasi sa functioneze 2-3 minute la relanti (ambele variante valabile daca vei renunta din nou la paleta)
denisbossu
La electroventilator am renuntat,doar am probat-o asa sa vad daca mai porneste gru la cald si observ ca nu mai creeaza probleme
Sunt termostate care sa deschida mai jos de 89 grade?eu sincer nu am gasit

14 Jul 2014, 12:38:
Sincer ma ofticam putin ,pui piese noi si tot nu porneste bine la cald,
am intrebat si eu diferiti mecanici ca ar fii aia ca ar fii celalta ,dar problema era din faptul ca galeria degaja caldura si trebuie ventilata mereu
sebymesteru
sunt termostate de 86 de grade deniss si o termocupla mai joasa,pana in 89 de grade si eu zic ca iti va merge...
maho
Electroventilatorul te ajuta iarna, vara nu prea (chiar din contra...), decat daca mergi pe distante f. scurte.
val2011
QUOTE(maho @ 14 Jul 2014, 20:44)
Electroventilatorul te ajuta iarna, vara nu prea (chiar din contra...), decat daca mergi pe distante f. scurte.
*


serios? sleep.gif
maho
Normal; iarna, daca n-ai elv, se incalzeste mai greu motorul pana ajunge la ~90 gr., temperatura optima. Vara, pe caniculele astea, prefer sa am un risc mai mic de fierbere a "apei".
cris06
Cred ca esti intr-o mica eroare. Electroventilatorul porneste doar cand temperatura antigelului creste peste 85 gr. C sau in functie de termocupla din radiator. Iarna, un ventilator actionat de curea (continuu) ajuta la racirea motorului, adica incalzirea lui pana la regimul termic este de lunga durata, adica poate deloc. Pe ce masina ai mai vazut tu ventilator de curea?
maho
Si eu ce-am zis ?
QUOTE(maho @ 15 Jul 2014, 18:24)
iarna, daca n-ai elv, se incalzeste mai greu motorul pana ajunge la ~90 gr.,

denisbossu
Acum cum va explicati ca porneste la prima cheie ,doar co o mica interventie a pedalei de acceleratie
Daca as gasii termostat si termocupla de 86 grade as mai face o incercare
sebymesteru
termostat de 86 gasesti sigur,termocupla poti incerca cu cea de de nova, de 82-77 parca...o sa mearga atunci elv-ul mai mult si mai des dar iti va raci si sub capota mai tare. Doar ai grija,daca gasesti termocupla cu histerezis-ul ala,ia straina,ca romaneasca am avut si dupa 3 zile s-a blocat pe deschis de mergea ventilatorul intrunal. Si a fost un caz fericit,ca am vazut la timp si nu mi-a descarcat bateria,sau mai rau sa se blocheze pe inchis si sa imi fiarba motorul... Actualmente am una de Klaxcar,nu am avut belele cu ea de mai bine de 2 ani... Termostat am avut tot klaxcar de 89,dar a ramas pe masina veche,acu am unul Master de toata baza,cica e de 89 dar pe la 65 deja cred ca deschide.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.