Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: carburator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
razvan32
astazi am fost sa pornesc masina si n-a mai vrut sa mearga. ma uit la motor si vad ca sa umezit carburatorul pe la garnitura de sus, dar sub carburator vad benzina in 2 locuri ca in poza. ma gandesc de ce oare sa intamplat asta. sterg carburatorul si benzina de pe tavita. ma duc s-o pornesc si tot nu vrea. zic... hai ca am inecat-o. apas pedala de acceleratie la fund si pana la urma porneste. ma uit la carburator sa vad daca curge benzina si totul este bine.
de ce s-a umezit prima data si dupa ce a pornit totul este bine?
de ce a facut chestia asta?
maru
probabil ti`a ramas cuiul pontou blocat.. desfa`i doar capacul superior si uita`te sa vezi cum este reglat nivelul si daca culiseaza usor si fara sa agate iar plutitorul sa nu fie putin fisurat
razvan32
Banda de teflon este rezistenta la benzina?
tinker
la lichid de frana pare sa reziste,la benzina nu siu sigur
BuggyDacia
Verifică și membrana + garnitura de la pompa de șpriț. Chiar dacă nivelul este peste limită în CNC din cauză că nu închide cuiul, benzina nu are voie să treacă de garnitura capacului superior ci să se ducă în motor. Dacă a curs benzină pe lângă garnitură, trebuie să o schimbi sau să verifici dacă e așezată corect.
razvan32
o intrebare interesanta. cand vreau sa pornesc motorul, trag socul si pornesc.
daca iau piciorul de pe acceleratie se opreste motorul. de ce nu merge motorul cu socul tras? trebuie sa tin apasata acceleratia pana se inacalzeste motorul ca sa nu moara motorul.

27 Jun 2014, 19:02:
e vreo problema cu socul de nu vrea sa-mi tina motorul pornit?
RaduWra
Salut, proabil ti-a sarit acea tija care apasa pe "axul" de acceleratie.
rom33o
din poza se vede ca are tija la loc.cablul iti actioneaza socul?
razvan32
QUOTE(rom33o @ 27 Jun 2014, 21:12)
din poza se vede ca are tija la loc.cablul iti actioneaza socul?
*



Da
bygy007
SERIOS? blink.gif
razvan32
QUOTE(bygy007 @ 27 Jun 2014, 23:49)
SERIOS? blink.gif
*




este acolo.
Ali_G
Aceiasi problema o am si eu,adica trag socul si nu influenteaza cu nimic turatia motorului,decat daca il trag aproape de tot,moment in care se actioneaza clapeta de acceleratie.Doar atunci trebuie sa creasca turatia?
rom33o
vezi ca ce arati tu e cablul de acceleratie nu tija.foarte serios.si mie mi se umezeste si e din cauza la garnitura care se umezeste de la benzina
PH-06-BOA
Cum sa fie cablul de la acceleratie? Daca cititi posturile lui Bygi, de pe tot forumul, nu cred ca gasiti unul gresit! Ce arata el cu sageata, la varful ei trebuie bagat capatul de jos al tijei care sta atarnata, de la ultima interventie la capac. Deci s-a montat capacul, si a uitat sa-i bage acea tija, care in majritatea cazurilor, are forma de "Z" . Forma literei, e tocmai pentru a se putea regla cursa de apasare pe parghia care e montata pe axul clapetei, la tragerea cablului de soc. Deci, tragi cablul sa zicem un sfert de cursa (la impingere totala, clapeta de soc trebuie sa stea perfect verticala, pentru a nu influienta trecerea aerului, ca daca ingreuneaza trecerea aerului, trage mai multa benzina, ca si cand filtrul de aer ar fi colmatat), cursa in care trebuie sa inceapa actionarea clapetei de acceleratie, deci sa tureze putin motorul. Daca nu e asa, actionezi cu un patent la mijlocul acelei tije, avand tendinta de indreptarea a ei, pana vezi ca se misca clapeta, axul, parghia de la acceleratie. Uneori tija ajunge sa fie perfect dreapta, sa faca acest serviciu. Daca se continua tragerea cablului catre jumatatea cursei, si clapeta de soc se inchide, in masura in care cablul e tras. Ideea care o mentin eu, e sa nu se tureze motorul mai mult de 1500 de ture, cand ai socul tras, si nici clapeta sa nu fie inchisa total, dand voie din arculet, sa treaca aerul necesar mentinerii acestei turatii, fara sa "galopeze" . Daca galopeaza la rece, clapeta de soc e prea inchisa. Asta e principiul, urmand ca fiecare sa si-l regleze cum poate mai bine. Deci, cand tragi socul,la jumate sa zicem, clapeta sa fie inclinata pe jumatate, iar turatia sa nu depaseasca 1500. La impingere, clapeta de soc sa stea verticala. Daca nu sta verticala, slebesti surubul care tine cablul, si tragi mai catre capatul cablului, pana sta clapeta drept verticala (cea de soc).
Daca da benzina pe la garnitura chiar de sunt stranse suruburile capacului, cele doua suprafete sunt curbate, si trebuie refacute pe un geam, cu smirghel, la fel si cele de la baza carburatorului.
razvan32
asta este tija in poza. este acolo.
rom33o
nu a reusit sa o vada niciunul
vad doar cablul de acceleratie da nu se uita nimeni atent


2 Jul 2014, 17:54:
incearca si trage socul putin si vezi daca mai moare
razvan32
l-am dat jos de pe masina ca sa-l desfac si sa-l curat.

2 Jul 2014, 22:27:
ce distanta trebuie sa fie sau trebuie sa fie lipite intre ele parghiile?

2 Jul 2014, 22:30:
la mine este distanta vreo 5 mm si cand trag socul ( se inchide total ) nu se tureaza.
rom33o
cand e dat cablul de soc jos nu sta clapeta deschisa?
razvan32
ba da
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.