eu as pune o vaselina sintetica,ceva pe baza de mos2 la rulmentii spate si i-as strange cu cap,la asamblul asta de rulmenti biconici au fos si vor fi mereu contre,am citit pe un forum Lada,la Niva,tot schimbau unii rulmentii la greu,chiar firme cunoscute de-alde skf si ina......la aia daca nu le lasi joc putin adio rulment,la cald se dilata si joc nexam,sare cementajul de pe camasa.....daca patesti asta la Dacie si-l gripezi in mers beneficiezi si de un bonus : se strica fuzeta(morcovul).....unii dau kernere pe-acolo ca sa stea locului camasa interioara dar asta e o solutie de moment.....eu puneam electricul in functiune si dadeam cu electrodul pe fuzeta,asa din mers,il "stergeam" de fuzeta vag iar acele punctisoare ramase faceau ca rulmentul sa intre fortat si sa stea acolo.....am mers asa cu dacia din 98 la greu si nu am avut probleme....
BTW: as merge si cu rulmenti spate(doar spate) SH dar sa-i aleg eu.....
TIP : nu gasiti rulmenti spate buni ? luati de la magazinele cu piese Daewoo de Matiz,is identici
Inca unul daca tot vorbim de Daewoo : Pompa de benzina de Damas isi face treba super si e cam plug and play.....trebuie sa confectionati un "dop" de tabla cu care sa astupati orificiul din bloc si sa bricolati un pic pe 2-3 fire.....