Pare ok acum....cu 1mm in minus mergi la sigur cu gaz de 98 la vara ca sa eviti detonatiile,pune-i sinterom 14np21,is mai reci o idee.....o sa traga bine
cartea accepta 0,4mm maxim de reparat la chiuloasa,tu ai luat dublu dar parca era necasar,gaurile alea ma obsedeaza,eu am aruncat o chiuloasa buna,mergea ok pe masina de pe care o luai dar gaurile ma obsedau,ideea e ca blocurile-s la fel dar o chiuloasa luata de pe un bloc si pusa pe altul poate cadea "decalata" sau garnitura de chiuloasa "descentrata" la inele(fenomen des intalinit la fermit),adica incerci sa eviti cu orice pret sa cada cu inelele in gauri.......alea se fac de la apa,apa chioara sau antigel de kkt
LE: garnitura de chiuloasa se aseaza pe bloc si se urmaresc inelele ca sa cada perfect pe cilindri,la nevoie se mareste usor gaura din centru(spre delc) din garnitura pana cand o faci sa cada perfect cu inelele la cilindri....atentie la micile detalii,is decisive uneori,berbeci multi repara motoare dar nu multi le fac sa tina....stai linistit ca si eu am fost berbec de cateva ori,din greseli inveti dar de preferat din ale altora....
Eu te sfatuiesc sa dai cu vaselina/ulei pe garnitura inainte de montaj.....se "muleaza" mai ok pe suprafete si dac-o strangi in vreo 5 etape pana la 6,5 cred ca la 500km nu mai umbli,doar verifici pentru linistea personala...lasam parerile "cunoscatorilor" deoparte.....
Fa-i valvele,pasuieste-le la mana cu un furtun.....nu cu bormasina,uzezi excesiv ghidurile si creezi santuri in suprafata de asezare pe scaun....la mana,inainte-inapoi,sus-jos.....cate 5 minute de valva e maxim....piseaza bine o bucatica de piatra de polizor mai fina,amesteca praful cu vaselina si ai obtinut pasta ideala.......ca sa fii sigur....la probezi fara arc cu benzina,daca 10 minute nu scapa nimic e deajuns.....am scris la mine pe topic cum se face,citeste p-acolo......arcul se pune cu artea de spire mai distantate spre culbutor,nu prea am inteles de ce,pune simeringuri noi ,ia de alea bune de la unix de renault trafic 2500 benzina,victor reinz...citeste pe la mine,ai cod ,ai tot.......tot ce e goetze de prin magazinele de dacia is rahaturi mizerabile,or sa sara din ghid......daca ai rabdare sa le faci "degetare" ca la oltcit e ok,merg si alea goetze....
Inca ceva : intoarce saibele de la prezoanele chiuloasei.....ca sa nu paraie prezonul la strangere si sa te induca in eroare cheia
,poti fisura blocul daca nu esti atent
... dau prea mult afara din casa
de regula aici multi cunosc la dat sfaturi si la citit.....sunt si cunoscatori dar is putini.....