Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: trepidatie motor 1.4mpi
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
uhxt
Buna seara.astazi am pornit masina dupa 2 zile de stationare,cand am constatat ca trepideaza motorul si pe benzina si pe gpl,am verificat fisele si curatat bujiile............nimic,aveam un martor aprins la bord ((cel din poza), cel intre becul de frana de mana si baterie) de mult timp, stand aprins mereu, dar acum cu aceasta problema a inceput sa licare,va rog daca aveti solutie ce se poate intampla sau ce trebuie sa schimb.multumesc
klaus
Probabil nu ai aprindere corespunzatoare pe un cilindru.
Tavy84
Salut uhxt, problema la tine tine asa cum a ziz si Klaus, de aprindere, cel mai probabil daca nu ai mai avut probleme pana acum cu masina sa iti mearga asa si dupa cum spui ca martorul OBD iti sta aprins mai de mult, cel mai probabil ai probleme cu bobina de inductie, o ai crapata, schimba bobina cu o alta de pe alta masina si vei vedea ca o sa iti mearga ca uns motorul. Martorul aprins inseamna ca masina ta polueaza mediul, ardere incompleta pe unul sau mai multi cilindrii. Dupa schimbarea bobinei trebuie sa te duci la cineva cu tester ca sa iti stearga eroarea din memoria calculatorului. Aceeasi problema am intampinat-o eu acum 2 zile la un Logan si rezolvarea am zis-o mai sus. Bafta si spor la treaba.
maru
cum au zis si baietii de mai sus acel bec se aprinde cand motorul functioneaza neregulat,informatia fiind transmisa de senzorul de detonatie (este pozitionat undeva sub galeria de admisie pe mijlocul blocului motor)
o problema asemanatoare am intampinat`o cand cei de la dacia au schimbat niste bujii cu codul de ...52... cu unele ....58... si pe timp rece motorul functiona neregulat iar daca nu apuca sa porneasca dadea rateu pe admisie si forta in carcasa filtrului de aer rupandu`i "urechile" de prindere iar cand desfaceam bujiile erau negre si umede..
daca ai pe cineva cu o masina ca a ta incearca sa schimbi PE RAND urmatoarele piese ca sa stii de unde e buba si sa nu cumperi,schimbi si sa dai banii aiurea:
-bujiile
-bobina
-senzor detonatie
-curatat cu spray de contacte toate releele
-benzina de o calitate mai buna
-verificat presiune pompa benzina
-verificat daca nu este sarita de la punct
-reglat culbutori
klaus
Am o indoiala ca senzorul de detonatie are legatura cu depistarea lipsei de aprindere (misfire).
uhxt
Multumesc pentru sfaturi,adevarat bobina a fost,va multumesc foarte mult,apreciez sfaturile voastre
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.