QUOTE(mihaitamar @ 13 Aug 2014, 23:11)
Pai da, dar, ma intereseaza cum pot sa mai deschid sau sa mai inchid la culoare vopseaua ca sa arate cat de cat cu cea de pe masina .Si as vrea sa stiu care ar fi pasii de urmat , pana la dat cu lac daca se poate , asa in mare.
Pai si aia de pe masina, trebuie sa aiba un cod de nuanta, ca nu cred ca e facuta din mai multe vopsele (numai un prieten de-al meu are obiceiul asta
)
Culorile de pe 1310 se gaseau in paletele de culori de la Policolor. Cele metalizate erau sub numele Silverpol. La spray am vazut cam aceleasi nuante sub numele Dupli-Color (ce natie or fi, nu mai stiu).
Ar trebui sa afli denumirea nuantei de pe masina ta, cu ajutorul unei palete, cum e cea din imagini (majoritatea magazinelor de piese Dacia care vindeau si vopsea aveau aceasta paleta, din pacate putine au ramas), apoi cauti spray Dupli-Plast, dupa nuanta. Daca nu gasesti in magazine, gasesti aici:
http://www.magazinvopseaauto.ro/48-spray-vopsea-metalizataVopseaua nu e greu de dat, o dai 'gazat' fara s-o lasi sa curga, in straturi. Primele straturi ies 'in ape', dar dupa 3-4 straturi o sa arate bine, uniform. Bineinteles, inainte de asta trebuie pregatit haionul, adica slefuit macar in 2 pasi: prima data cu hartie abraziva de granulatie intre 120-240, apoi inca odata, cu 400-600. Daca slefuiesti din prima cu ceva fin (intre 400 si 600), muncesti mai mult, cu rezultat mai prost, ca unele lacuri pe langa ca sunt foarte rezistente, au si un aspect usor texturat, ca de coaja de portocala (nu e defect de vopsire), iar smirgherul fin nu il poate netezi. Inainte de a incepe sa vopsesti stergi bine de praf/speli cu apa daca ai folosit apa la slefuit, apoi stergi bine cu o carpa/laveta care nu lasa scame, imbibata in benzina sau diluant (de preferat benzina, diluantul poate ataca vopseaua veche si te trezesti cu reactii).
Problema e lacul, la spray numai bine nu iese, la pistol nu stiu daca ai conditii, iar la pensula nici sa nu te gandesti.