Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Espace 2015
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
mezym
http://www.netcarshow.com/renault/2015-espace/


Pe scurt, faruri full led standard, controlul electronic al amortizoarelor, head-up display, lane assist, side assist, blind spot monitor, park pilot, sasiu 4Controle, controlul tuturor sistemelor (audio, clima, navigatie, setari sasiu) prin intermediul unei tablete, 1.6 TCe 180 de cai, 1.6 dci biturbo 160 de cai, noul tip de cutie EDC (si, din cate am observat, singurul tip de transmisie). Cu alte cuvinte Renault o sa ia din nou 5 stele EuroNCap, vine cu motorizari serioase, baga sub masa fitele inchipuitilor Bmw/Audi aducand tehnologii disponibile doar pe limuzine si doar in schimbul a foarte multi bani.
Design-ul mie imi place mult, iar toate dotarile de mai sus se vor regasi si pe Megane-ul IV si pe inlocuitorul Lagunei. Pe acestea din urma se pare ca vom gasi si un 1.8 turbo de 300 de cai (pe RS), si variante mai putin potente ale lui pe noua Laguna.
VladSoare
Mie nu-mi place interiorul. Consola centrală ca o tabletă mi se pare oribilă. Parcă ai conduce un telefon Samsung.
Mă bucur că știu să facă nave spațiale stil Android, bravo lor, dar eu aș prefera o mașină.
leolache
Sunt extrem, extrem de curios care ar fi fost reacția publicului larg dacă i s-ar fi prezentat doar mașina, fără sigle pe caroserie și în interior. biggrin.gif
VladSoare
Păi pe-afară arată a Espace de la o poștă, n-are nevoie de siglă. tongue.gif
leolache
EDC-ul nu va fi singurul tip de transmisie.

http://www.autoevolution.com/news/2015-ren...oto-87326.html#

1.6 dCi 130 va fi oferit standard cu transmisie manuală.
pishky
mie imi place,
si deocamdata imi place si lista de motorizari.
de asmeni ar fi bune niste motorizari de 2.0 si eventual, ceva exotic gen 2,5 - 3,0
inca sunt asa.....reticient la motoare mici cu foarte multi cai, am dubii in privinta durabilitatii lor in timp, asta chiar daca consuma ceva mai mult (0,5 l - 1 l in plus la suta nu-i un capat de tara).
mezym
Greseala mea!

M-am uitat in poze si, nevazand imagini cu levierul manual, am crezut ca n-o sa mai fie.

Intregul design e futurist, consola cu tableta aceea aduce mult a Tesla S, arata puternic digitalizat interiorul insa asta este viitorul.

Ce nu-mi place este volanul mic, precum cel de Clio.

Pare-se ca Renault a priceput pe ce anume a fost injurat in ultimii sase ani asa ca acum raspunde cererii.

Mi-a placut incheierea celor de la autoevolution, "your move, Ford"!

smile.gif


QUOTE(leolache @ 2 Oct 2014, 20:40)
EDC-ul nu va fi singurul tip de transmisie.

http://www.autoevolution.com/news/2015-ren...oto-87326.html#

1.6 dCi 130 va fi oferit standard cu transmisie manuală.
*


leolache
Interiorul este superb, iar accesul la funcțiile mașinii și infotainment prin tabletă este interesant și practic în același timp. Nu degeaba este atât de apreciat atât pe Tesla, cât și pe noul Volvo XC90.

Ce mi-ar fi plăcut ar fi fost niște padele gen Clio RS, dar poate nu e timpul pierdut!
mezym
Jante de 19 si 20 de inch. La ce garda la sol serioasa are, cum arata si ce ofera, ar fi o varianta pentru cei ce cauta un SUV cu care sa faci fata craterelor din RO.
Haionul este actionat electric si are deschidere hands-free cand misti piciorul pe zona de sub el.
Scaunele fata vin si cu masaj electric. Pff, inlocuitorul Lagunei cred ca va fi spectacol!
blush.gif
leolache
... cu condiția să nu fie vreo balenă de 5 metri.
RazvanF
Are volanul ca la Citroen C5? se invarte in jurul siglei?....Parca asa pare.
mircea_aq
QUOTE
Ce mi-ar fi plăcut ar fi fost niște padele gen Clio RS, dar poate nu e timpul pierdut!


E drive by wire, nu va fi o problema sa puna padele pe volan.
Oricum schimbatorul arata foarte bine si e amplasat excelent.

Era nevoie ca reno sa reinventeze Espace-ul, si zic ca a iesit bine dpdv design.
Era nevoie de o masina de segment superior pe post de flagship, o masina care sa vina cu tehnologie noua care sa poata fi adoptata apoi pe restul gamei.
As zice ca e o masina care le lipsea de ceva vreme celor de la reno... de la Vel Satis incoace.
andri1940
E cel putin interesant. Mie imi placea si vechiul Espace, actualul este mult mai radical, sa vedem cum se va vinde.

Astept cu maxim interes noua Laguna, sper sa nu renunte la numele modelului, ca erau niste zvonuri...
mezym
Nu se va mai numi Laguna.
Avand in vedere ca se spune ca o aibe 4,96 m lungime, ca au fost oprite in mai toata Europa vanzarile de Latitude, o sa fie 508-ul lui Renault! Adica o masina cu care sa acopere doua segmente de piata, medie si limuzina.

Ironick, nu fi hater! Pana acum ai injurat Renault ca e depasit tehnologic, ca masinile nu mai au 5 stele. Cand Renault revine in prim plan tehnologic nu fi rau intentionat aducand in discutie un non subiect, cel al vanzarilor unor modele ce nu sunt deloc de baza/referinta in gama de vehicule!

Clio RS are padele, la fel si Renault Talisman!


QUOTE(andri1940 @ 2 Oct 2014, 22:09)
E cel putin interesant. Mie imi placea si vechiul Espace, actualul este mult mai radical, sa vedem cum se va vinde.
Astept cu maxim interes noua Laguna, sper sa nu renunte la numele modelului, ca erau niste zvonuri...
*

leolache
În condițiile astea, aproape sigur nu va mai exista o Laguna 4 coupe. La 5 metri lungime ce ar fi? Un rival pentru BMW Seria 6? smile.gif
mircea_aq
Iar altii au anuntat ca renunta la CVT.
La cum reuseste sa omoare multitronicul orice pretentie de sportivitate la motoare de peste 200cp, nu ma surprinde.
O fi teoretic transmisia ideala, dar in practica lucrurile nu stau deloc asa.

Vad ca lanseaza Espace-ul cu motoare de 1.6l, iar la cum e trendul industriei tare ma tem ca nu pupam mai mult de atat. Oricum un 1.6 200 cai cu o transmisie in 7 trepte nu e de lepadat. Singura mea nemultumire e legata de cei 1618 cmc care iti scot din buzunar taxe, impozite, asigurari cat pentru un 1.8l.
#Dino
E superba.

Ce le mai place unora sa faca nazuri....
leolache
Nu cred că Renault și-a spus ultimul cuvânt în materie de motoare de doi litri.

La diesel, cel puțin, ar fi de așteptat un răspuns la agregatele VW/Ford bi-turbo de 240 CP. Rămâne de văzut.
mezym
Exact! Nicaieri nu s-a prezentat cum ca M9R va fi scos din productie. Eu cred ca lucreaza la el si pe viitor va veni in 200+ cai putere.

Ati vazut noua cartela maini libere? biggrin.gif
pishky
daca tot e trend-ul asa, ar putea sa o faca ceva gen husa pt telefon sau sa o lipesti de el...ceva.
pare mai butucanoasa decat "vechile"
da e eleganta, dar mare.
leolache
Noua cheie îmi aduce aminte ca design de Bang & Olufsen. Nu știu de ce biggrin.gif
mezym
Vive la resistance!
andri1940
QUOTE(mezym @ 2 Oct 2014, 21:26)
Nu se va mai numi Laguna.
Avand in vedere ca se spune ca o aibe 4,96 m lungime, ca au fost oprite in mai toata Europa vanzarile de Latitude, o sa fie 508-ul lui Renault! Adica o masina cu care sa acopere doua segmente de piata, medie si limuzina.


*



Ce bine ar fi sa scoata un fel de 508... superba masinuta aia. Macar sa renunte la nume, dar sa fie o limuzina serioasa. Au inceput bine cu acest Espace, dar inlocuitoarea Lagunei va da piept cu noul Passat B8. Ma gandesc ca directiile urmate vor fi total diferite fata de calea batatorita a nemtilor- care si la B8 tot pe "seriozitate" si raceala mizeaza. Passatul nou arata foarte elegant, break-ul e grozav pe dinafara, dar interioarele, ca de obicei, sunt foarte conservatoare. Aici poate castiga Renault.

PS: Mi se pare mult mai reusita masina in pozele netrucate decat in cele de prezentare:

IRONICK
QUOTE(mezym @ 2 Oct 2014, 22:26)
Ironick, nu fi hater! Pana acum ai injurat Renault ca e depasit tehnologic, ca masinile nu mai au 5 stele. Cand Renault revine in prim plan tehnologic nu fi rau intentionat aducand in discutie un non subiect, cel al vanzarilor unor modele ce nu sunt deloc de baza/referinta in gama de vehicule!
*
Inseamna ca nici Laguna 3 nu este un model de referinta. Sau Latitude.
andri1940
Latitude nici nu prea e Renault, e marfa coreeana. Din partea mea sa dispara, sa ramana la modele consacrate- cum e Espace, Clio, Megane, etc.
IRONICK
QUOTE(andri1940 @ 2 Oct 2014, 23:25)
Ce bine ar fi sa scoata un fel de 508... superba masinuta aia.
*
Sistemul consolei centrale copiat de la 3008.
pishky
QUOTE(andri1940 @ 2 Oct 2014, 22:48)
Latitude nici nu prea e Renault, e marfa coreeana. Din partea mea sa dispara, sa ramana la modele consacrate- cum e Espace, Clio, Megane, etc.
*


Velsatis, Avantime, safrane, R25
Squirrel
Toate-s modele care au avut succes imens de piață…
mezym
In 2007 cand au lansat Laguna 3 au venit cu prea putine noutati fata de generatia precedenta (din asta putem observa nivelul ridicat de inovatie la care au fost Laguna/Megane 2) si, in special, fata de concurenta. Doar versiunile GT au reprezentat un pas mare inainte. Laguna Coupe ocupa un loc aparte asa ca nu are rost sa o bagam in aceeasi categorie cu berlina, berlina ce a avut un design nu tocmai stralucit.
In 2008 cand au adus Megane-ul 3 lucrurile au stat si mai rau. Motorizarile au fost aceleasi, dotarile cam la fel, iar TCe-ul 130 nu a fost suficient sa atraga masele.
Ca si cum raul nu era suficient, in 2009 au venit cu Fluence si cu golaneala Megane 2010 Collection. Clientii au mers catre concurenta, cei inca atrasi in marea lor majoritate le-au dat o palma cumparand, aproape intentionat, X95-ul, variantele estate,coupe sau hatch facute-n Palencia. Si bine au procedat caci Renault s-a dus in cap in materie de vanzari!
A venit si dusul rece EuroNcap, acum pare ca s-au trezit din agonie si reintra in joc!
Asa ca n-are rost in acest moment sa-i privim cu neincredere! Lucrurile arata foarte bine!
VladSoare
QUOTE(mezym @ 2 Oct 2014, 19:56)
Pare-se ca Renault a priceput pe ce anume a fost injurat in ultimii sase ani asa ca acum raspunde cererii.
*


Păi să știi că de-aia a fost înjurat, pentru că nu avea bord cu Android, sau lane assist pentru ăia cu "cultura deplasărilor"ᵀᴹ care nu știu să țină volanul drept. biggrin.gif
Nu pentru că vopseaua se face praștie la primul găinaț, nu pentru cablurile electrice măsurate la milimetru, care se rup din cauza tensiunii, nu pentru încuietorile de uși și macaralele de geam din plastic, care se rup după un număr de acționări, nu pentru becurile de far care se schimbă dînd roata jos, nu pentru barele din portbagaj, nu pentru ambreiajul care scîrțîie cînd se încălzește și trebuie gresat periodic, nu pentru greierași. No, astea-s fleacuri. De fapt era înjurat pentru că nu avea tehnologie bling-bling "modernă". Acum, cu bord de telefon și scaune cu masaj, Renaulturile vor fi mașini perfecte, nu le va mai înjura nimeni. biggrin.gif
IRONICK
QUOTE(mezym @ 3 Oct 2014, 08:27)
A venit si dusul rece EuroNcap, acum pare ca s-au trezit din agonie si reintra in joc! Asa ca n-are rost in acest moment sa-i privim cu neincredere! Lucrurile arata foarte bine!
*
Pai sa intre, ca pana acum numai vorbe.
QUOTE(mircea_aq @ 2 Oct 2014, 22:39)
Iar altii au anuntat ca renunta la CVT.
La cum reuseste sa omoare multitronicul orice pretentie de sportivitate la motoare de peste 200cp, nu ma surprinde.
O fi teoretic transmisia ideala, dar in practica lucrurile nu stau deloc asa.
*
Vb. ca sa ne scuzam de motoare de peste 200CP. In practica nimeni nu merge in fiecare zi pe circuit cu masina de peste 200CP. Toti aveti motoare de suta de cai, da va pute cvt-ul ca nu se comporta rapid la motoare de peste 200CP. peste 200CP ...
tatimeu
QUOTE(VladSoare @ 3 Oct 2014, 11:59)
Păi să știi că de-aia a fost înjurat, pentru că nu avea bord cu Android, sau lane assist pentru ăia cu "cultura deplasărilor"ᵀᴹ care nu știu să țină volanul drept. biggrin.gif
Nu pentru că vopseaua se face praștie la primul găinaț, nu pentru cablurile electrice măsurate la milimetru, care se rup din cauza tensiunii, nu pentru încuietorile de uși și macaralele de geam din plastic, care se rup după un număr de acționări, nu pentru becurile de far care se schimbă dînd roata jos, nu pentru barele din portbagaj, nu pentru ambreiajul care scîrțîie cînd se încălzește și trebuie gresat periodic, nu pentru greierași. No, astea-s fleacuri. De fapt era înjurat pentru că nu avea tehnologie bling-bling "modernă". Acum, cu bord de telefon și scaune cu masaj, Renaulturile vor fi mașini perfecte, nu le va mai înjura nimeni. biggrin.gif
*



adevarul ca uneori stau si ma intreb? masina mea e numai cu numele si de fapt si de drept e un pui nemtesc? Nu de alta da nu am experimentat in 5 ani si 3 luni nici un simptom din lunga lista expusa de tine
remesh
Masina aceasta arata intr-un mare fel, acum sa vedem si la ce pret se va comercializa
VladSoare
QUOTE(tatimeu @ 3 Oct 2014, 12:50)
adevarul ca uneori stau si ma intreb? masina mea e numai cu numele si de fapt si de drept e un pui nemtesc? Nu de alta da nu am experimentat in 5 ani si 3 luni nici un simptom din lunga lista expusa de tine
*


Nu toate astea se aplică la toate modelele. Evident că treaba cu farurile sau cu barele de portbagaj nu se aplică la Meganul III bicorp.
În orice caz, tu poate că ai fost printre norocoși, cel puțin pînă acum. Asta nu schimbă cu nimic natura înjurăturilor adresate Renault de-a lungul timpului de către ceilalți, mai puțin norocoși. tongue.gif

andri1940
Pai Renault e masina de "cunoscatori", daca nu pui surubelnita pe ea nu vrea sa functioneze cum trebuie radmasa.gif

Dar e bine si asa, nu e marca de lux, masinile trebuie sa fie accesibile. Daca faceau masini prea fiabile, dadea VW faliment, ce naiba! Ca si-asa nu-i vad americanii prea bine...
espacern
QUOTE(pishky @ 3 Oct 2014, 06:01)
Avantime

Chiar daca avea sigla Renault a fost fabricat de Matra Automobile...idem si Espace pana in 2003.
mezym
Am Megane-ul de opt ani si n-am avut niciuna din problemele de mai jos si, chiar de le-as avea maine, ma vor costa mult mai putin decat injectoarele de Vw si Ford, volantele de la aceleasi masini sau motoarele cu distributia complet rupta precum N47-le si Thp-urile facute de Bmw!
Numai ca eu l-am cumparat nou, nu la a treia mana dupa ce-a fost calarit de juma' de forum!

Pe lipsa gagdet-urilor pe care le iei in deradere Renault a fost penalizat la testele de siguranta! Nu te-am vazut p-acolo cand agitatorii anti-reno faceau topic-ul praf cu aceleasi texte de le posteaza de atatia ani!

Nici eu nu sunt interesat de gadget-uri, prefer un motor de 200 de cai, BOSE, scaune electrice, keyless in detrimentul monitorului de unghi mort sau avertizorului de depasire a benzii!

1.8turbo de 300 de cai si faruri full led si bixenon stiu ca suna naspa pentru Ford, Bmw si Audi, mai ales cand la Renault vor fi mult mai ieftine! smile.gif





QUOTE(VladSoare @ 3 Oct 2014, 14:13)
Nu toate astea se aplică la toate modelele. Evident că treaba cu farurile sau cu barele de portbagaj nu se aplică la Meganul III bicorp.
În orice caz, tu poate că ai fost printre norocoși, cel puțin pînă acum. Asta nu schimbă cu nimic natura înjurăturilor adresate Renault de-a lungul timpului de către ceilalți, mai puțin norocoși. tongue.gif
*

VladSoare
Nu-i vorba dacă le-ai avut tu, sau dacă te-ar costa mai mult sau mai puțin să le rezolvi.
E vorba că pe motivele astea înjură lumea Renault, și nu pe lipsa motoarelor de trei sute de cai.
Spui că noul Espace este dovada că Renault a plecat în sfîrșit urechea la înjurăturile utilizatorilor. Dar acele înjurături n-aveau nimic de-a face cu designul bordului, nici cu briz-brizurile listate mai sus, deci eu nu prea văd cum a priceput Renault înjurăturile și în ce fel le-ar rezolva noul Espace. E plin forumul de înjurături pentru tot ce-am enumerat eu, pe cînd înjurături pe motiv că "nu pot să comand geamurile prin Android" nu-mi amintesc să fi văzut.

Cît despre testele de siguranță... vrei să spui că le-a picat pentru că n-a avut masaj în scaune și tabletă Samsung pe bord? biggrin.gif
mezym
Te supara rau tableta aia? tongue.gif
Mai citeste inca o data cu atentie ce scrisai si ai sa vezi ca nu am pomenit nimic de bord sau android!

Sunt unii ce n-au cu ce sa-si ocupe timpul asa ca vin cu perceptii ciudate legate de vopsea! E clar ca multi de pe forum sunt experti in studiul micronilor vopselei auto. smile.gif
Iar cand iti dai toti banii pe o Laguna sh cred si eu ca te superi ca ti se strica macaraua de la geam!

PS: A mai pomenit cineva sa spui despre o masina sau un producator auto ca e proasta/prost fiindca in 0,nustiucat la suta din cazuri s-a defectat macaraua geamului?
andri1940
Cam stiu unde bateti cu macaralele, dar nu costa foarte mult un kit de reparatie si cu un pic de talent le rezolvi singur- problema comuna pe Laguna2 si Megane2. Macar sa fie astea problemele la o masina, dar sa mearga fara cusur partea mecanica!
pishky
@ vlad soare - eu am experimentat cate putin din toate cele enumerate -scartaieli, plastice, mufe, cabluri etc. Cu toate astea - unul din fostii mei sefi a ramas in pana pe autostrada cu monumentul de fiabilitate numit passat luat de nou (masina de munca) cu niste musafiri veniti la firma. In final au venit cu platforma. Eu nu am experimentat niciodata vre-o pana de la caresa nu pot pleca pe roti cu masina, cu forte proprii si lucru mecanic propriu - poate mosteneste de la dacie - nu stiu.
Bube, da - au, multe, dar marunte, sacaitoare -da, dar nu de "kaput".
am reparat macarale, mufe, cabluri, incuietori, plasticaraia zornaie in franceza, umblu cu spray-ul de contacte in porCbagaj - dar nu m-a lasat niciodata cu ochii in soare.

@ espacern - ma scuzati pentru dezinfomarea de care am dat dovada, dar chiar si matra fiind, cum zic cei de la top gear - avantime-ul este ideea francezilor despre un sports coupe, si mi se pare o masina data naibii.
meganus_bicorpus
Aceleasi probleme le are si concurenta, un bec de far de Passat noua generatie se schimba cel putin la fel de greu, desi la Megane niciodata nu s-a dat roata jos pentru asta!
Intr-adevar, LII si Megane II au avut acel ceva care a atras piata, Fluence pur si simplu se pierde in multime, nimic nou fata de ce ofera restul.Si scaunele acestui Espace seamana izbitor cu cele de Passat, dar sunt foarte reusite!Sa creeze, sa se inspire pentru ca studiul solutiilor similare nu a fost niciodata o rusine si sa ofere ceea ce vrea piata la un pret muuuult sub concurenta!
VladSoare
QUOTE(mezym @ 3 Oct 2014, 15:08)
PS: A mai pomenit cineva sa spui despre o masina sau un producator auto ca e proasta/prost fiindca in 0,nustiucat la suta din cazuri s-a defectat macaraua geamului?
*


Am zis eu că e proastă? blink.gif

Tu ai enumerat beneficiile cu care vine noul Espace:
"Pe scurt, faruri full led standard, controlul electronic al amortizoarelor, head-up display, lane assist, side assist, blind spot monitor, park pilot, sasiu 4Controle, controlul tuturor sistemelor (audio, clima, navigatie, setari sasiu) prin intermediul unei tablete, 1.6 TCe 180 de cai, 1.6 dci biturbo 160 de cai, noul tip de cutie EDC (si, din cate am observat, singurul tip de transmisie). Cu alte cuvinte Renault o sa ia din nou 5 stele EuroNCap, vine cu motorizari serioase, baga sub masa fitele inchipuitilor Bmw/Audi aducand tehnologii disponibile doar pe limuzine si doar in schimbul a foarte multi bani.
[...]
Intregul design e futurist, consola cu tableta aceea aduce mult a Tesla S, arata puternic digitalizat interiorul insa asta este viitorul."


După care ai tras concluzia:

"Pare-se ca Renault a priceput pe ce anume a fost injurat in ultimii sase ani asa ca acum raspunde cererii. "

Iar eu încerc să-ți spun că nu văd de unde ai tras concluzia asta, pentru că înjurăturile din ultimii șase ani n-au nici o legătură cu noutățile listate de tine mai sus. În ultimii (nu doar) șase ani, Renault a fost înjurat pentru toate mărunțișurile alea sîcîitoare, minore dar enervante, enumerate de mine. Or despre alea n-a zis nimeni nimic în prezentarea noului Espace.
mircea_aq
CVT-ul e jalnic.
E suficient un 1.8T si 160 cai sa vezi cum se chinuie de rau, cum accelereaza greu si nefiresc. Culmea e ca acelasi motor se comporta absolut decent cu o manuala pe aceeasi caroserie.
Cum spuneam CVT-ul reuseste performanta de a omori si motoare de 200cp.
Acum conform logicii lui Ironick: Espace-ul de 1.6T trebuie dus pe circuit zi de zi pe principiul ca daca are 200 de cai e automat ceva sportiv. Daca ar fi dupa el si ghosn am vedea numai 0.9tce pe strazi. De ce-am avea nevoie de mai mult .

Sa spui ca Platitude sau Laguna 3 sunt masini de referinta pentru reno e cel putin rea-vointa. Platitude s-a proiectat prin korea cu subventii substantiale de la autoritati, iar Laguna 3 e un esec de proportii marca ghosn datorat in principal design-ului exterior.

Macaralele cazute, cablurile electrice, armata de greierasi sunt specifice megane 2 si laguna 2, fiind mai degraba proiectii ale unor probleme trecute decat realitatea curenta din 2014.


andri1940
Mai conteaza maruntisurile daca te-ai urca zilnic in asa ceva sa mergi la munca sau la sfarsit de saptamana la o drumetie cu familia?

VladSoare
Nu știu ce să zic. Dacă te uiți pe forum, la ce topicuri pline de îngrijorare se deschid pe motiv că la turația X motorul șuieră pe altă frecvență decît la turația Y, sau că turometrul țăcăne un pic cînd trece acul prin dreptul cifrei n... cam rămîi cu impresia că pentru Renaultiști contează și mărunțișurile... biggrin.gif tongue.gif

Și-apoi, tu zici așa pentru că-ți place mașina în poze și ți-ar plăcea s-o ai. Dar după ce o ai se schimbă treaba. La început ești încîntat, e totul roz și frumos, o iubești. Dar pe urmă, pe măsură ce te obișnuiești cu ea și mersul cu ea devine rutină, începi să sesizezi treptat mărunțișurile și să te oftici din ce în ce mai tare.
Cam ca în povestea cu românul emigrat în Canada. Acum te uiți la o poză cu un peisaj de vis și-ți zici: "cînd trăiești într-un asemenea paradis, mai contează detaliile?", dar după ce experimentezi detaliile pe pielea ta îți cam schimbi părerea. biggrin.gif
andri1940
Inteleg ce zici, dar ce bine ar fi sa avem pretentii de la masini exact de banii dati pe ele. Nu vrei probleme, greierasi, ai nevoie de sute de cai? Exista clasa premium.

Revenind la Espace, stirea cu noul model a facut deja inconjurul lumii si pana si americanii il lauda ca arata senzational.

Mie, personal, imi plac mult si Espace III si Espace IV- le vad ideale de vacanta si poate intr-o zi imi voi cumpara una ca a doua masina.
mezym
Stii si tu ca numarul celor de pe forum nu e reprezentativ pentru numarul total al posesorilor unui anumit model de masina! smile.gif

Si este o realitate ca Laguna si Megane-ul 3 nu au fost demonstratii de tehnologie si inovatie cand au fost lansate! Nu sunt nici acum. La asta m-am referit cand am spus ca Renault a primit critici, fiindca a avut o stagnare in inovare comparativ cu concurenta!

Asa cum s-a spus si mai sus, marea majoritate a problemelor au fost rezolvate incepand cu Laguna si Megane 3. Era destul de greu sa mai dea niste fonfleuri cand pe ele au pus cam aceleasi motoare, sasiuri, gadget-uri comparativ cu generatiile anterioare.

smile.gif
meganus_bicorpus
CVT-ul de pe 1,6 cascai este bestial, trage foarte bine si motorul da totul la aceasta transmisie
IRONICK
QUOTE(mircea_aq @ 3 Oct 2014, 16:59)
CVT-ul e jalnic.
E suficient un 1.8T si 160 cai sa vezi cum se chinuie de rau, cum accelereaza greu si nefiresc. Culmea e ca acelasi motor se comporta absolut decent cu o manuala pe aceeasi caroserie.
Cum spuneam CVT-ul reuseste performanta de a omori si motoare de 200cp.
Acum conform logicii lui Ironick: Espace-ul de 1.6T trebuie dus pe circuit zi de zi pe principiul ca daca are 200 de cai e automat ceva sportiv. Daca ar fi dupa el si ghosn am vedea numai 0.9tce pe strazi. De ce-am avea nevoie de mai mult .
*


Te incadrezi perfect in grupa celor limitati. Mai citeste-ti inca o data primul post cu 200CP si asta. Totul este sa ai deschidere suficienta, daca vrei sa evoluezi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.