Scrie lu mosu' sa iti aduca o pereche de gume noi.
SH sau resapate nu am luat niciodata, dar daca tu asta vroiai, am spus o parere.
Prin definitie, un cauciuc de iarna are cam cu 3-4 mm mai mult profil decat unul de vara. Adica daca un cauciuc de vara vine din fabrica cu 5-7 mm grosime in carne, unul de iarna va veni din fabrica chiar si cu 7-9 mm.
La alea SH iti dai seama dupa crampoane, cat de uzate sunt. Sau poti face testul cu moneda de 5 bani
, uite asa
Insa pentru a evita achizitionarea unor anvelope uzate, e bine sa faceti testul monedei de 5 bani. O moneda de 5 bani are pe fata doua linii, deasupra si sub cuvantul "BANI". Bagam moneda in mijlocul anvelopei, intr-un sant, tinand linia de pe moneda verticala. Daca linia de pe ban ramane in afara santului, atunci anvelopa este uzata. Daca linia monedei este la limita sau intra in profil, anvelopa este inca buna. Adica are mai mult de 6 mm in carne.
Multi vanzatori de anvelope spun ca vand cauciucuri bune, cu 4-5 mm de carne, ca noi, rulate numai 500 km, sau alte fraze de marketing menite sa abureasca un client necunoscator. Insa nu trebuie sa uitam ca acea anvelopa avea din fabrica 8-9 mm, adica dublu!