CatalinNOVA
20 Nov 2014, 19:21
Salut.Am o intrebare ce inseamna martorul incercuit de mine.Mentionez am o Nova GTI 1,6 pe injectie an 1998.Cand pornesc masina el se stinge odata cu toti martorii iar dupa 30 secunde repare
.1.Ce inseamna martorul?2.Ce sa ii fac sa nu mai faca asa. Link:http://i.imgur.com/6Oth0UO.jpg (Altfel nu stiu sa pun poza scz)
vladut88
20 Nov 2014, 19:41
Ai probleme la sistemul de injectie
CatalinNOVA
20 Nov 2014, 19:43
E clar...Ce sa verific la ea?
vladut88
20 Nov 2014, 20:25
In principal verifica toate mufele de la motor sa nu fie oxidate, lipsa de contact etc ,
CatalinNOVA
20 Nov 2014, 20:26
Ok mersi dar injectorul poate fii paduca? Cat costa unul?
La GTI-ul meu acest martor se stinge dupa ce se face presiunea de benzina si apoi pornesc motorul. Deci bag cheia in contact, rasucesc pana la penultima treapta, se aprind toti martorii, astept sa se stinga acest martor, apoi dau la cheie ! Dupa ce porneste motorul se sting si ceilalti martori.
CatalinNOVA
21 Nov 2014, 17:37
Pai da se stinge dupa pornire si se reaprinde :@ si ma enerveaza la culme am facut motorul merge fin am schimbat uleiul ca avea putina benzina ca am mers in 3 bujii si tot se reaprinde si pe langa asta merge intrerupt cateodata si cateodata merge ca noua si nu mentine relantiul.
ORIJINAL21
21 Nov 2014, 23:21
QUOTE(CatalinNOVA @ 20 Nov 2014, 21:26)
Ok mersi dar injectorul poate fii paduca? Cat costa unul?
pune o poza cu ce-ti trebuie si poate reusesc sa te ajut cu piesa
CatalinNOVA
22 Nov 2014, 10:10
Iti spun exact luni cand vine mechanicul
Banuiesc ca ori nu baga pompa de benzina presiune (baga, dar nu cat sa stinga martorul), ori nu citeste senzorul cum trebuie, asta in conditiile cand masina merge normal.
danciusergiu84
23 Nov 2014, 13:28
ce vrajeala
)
Vrajeala ?
Spune mata de ce ?
Ce nu suport "vrajeala" asta de autostiutor ce nu poate vorbi decat din varful limbii !
Era o "sfaraiala" daca si motivai !
danciusergiu84
4 Dec 2014, 12:50
uite ce sfaraie:
martorul injectie nu se stinge de la presiunea benzinei deoarece chiar nu exista pe sisteme de injectie mono-punct sau multi-punct (cu injectoare in galeria de admisie) senzor in acest sens, exista intradevar sensor presiune benzina dar pe masinile cu injectie directa (in cilindri)
martorul trebuie sa se stanga la cateva secunde dupa punerea contactului, ECU face o verificare preliminara (atat cat se poate mai ales pentru asa tehnologie veche) a echipamentelor atasate lui
martorul se reaprinde deoarece ECU sesizeaza o eroare sau un parametru iasa din limitele admise
faptul ca se reaprinde imediat dupa ce porneste motorul exclude probleme legate de amestec deoarece sonda lambda trebuie sa se incalzeasca pana intra in functiune, dar asta nu exclude o problema pe circuitul de incalzire a acesteia
faptul ca relantiul functioneaza haotic cu problema eu suspicionez acel motoras care regleaza relantiul (NU e motor pas cu pas), mai ales banuiesc contactul din varful de actionare a clapetei de acc.
e complicat sa diagnostichezi un sistem de injectie primitiv fara sa ai macar o diagnoza (un cod de eroare) sa sti de unde sa apuci problema dar ca sa vorbesti despre senzori inexistenti poate oricine
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.