Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitie Dacia noua
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
rhose87
As dori si eu sa achizitionez o dacia noua.
M-am uitat pe dacia.ro si m-am oprit la Dacia Logan MCV.
Dupa parerea mea este mai incapatoare ca un duster cand vine vorba de portbagaj.
Mi-a placut mult Laureate 1.5 dCi 90CP Diesel pentru ca are 90 de cai in loc de 75.

As dori sa stiu:
Ce inseamna Regulator limitator de viteza ?
Cat de tare se simte diferenta intre LOGAN MCV Laureate 1.5 dCi 75CP si Laureate 1.5 dCi 90CP la putere ?
Nu am vazut in detalii daca au carlig pentru remorca. Sa inteleg ca vin toate si ca nu au trecut?
Sunt incepator la masini si aceasta ar fi prima mea masina personala. Va rog sa ma iertati daca pun intrebari stupide sau care ar trebui sa le stiu.

Dupa ce am configurat masina mi-a iesit la consum urmatoarele date:
Emisie CO2 (g/km) 103
Consum urban (l/100km) 4.4
Consum extra-urban (l/100km) 3.7
Consum mixt (l/100km) 3.9
Sunt adevarate? Mi se par cam mici.
Taxa auto se plateste si daca cumpar dacia de la noi din tara? Din ce am calculat pe anaf se pare ca ar fi doar vreo 50 de eur.

Daca aveti vreo alta propunere eu voi lua in vedere orice idee.
Mentionez ca as dispune de maxim 13000 de eur si ca nu vreau sa depasesc acest buget.
cielo99
Regulator-limitator de viteza cred ca e ceva in bord in care iti setezi o viteza maxima dorita si iti tranmite un semnal sonor cand depasesti acea viteza, o dotare prezenta de mult pe alte marci, nu stiam ca are si Dacia. Ca au astia niste denumiri la dotari....
De incapator, cel putin dupa date e mai incapator portbagajul ca la Duster.
Diferenta se simte bine intre 75 si 90 CP dar nu pe toata plaja de turatii. Se simte bine de pe la 2200 de ture in sus.
Carlig de remorca e optional, nu vine din fabrica dar cred ca se poate monta la reprezentanta.
Consumul e intre 4.5 si 6 extraurban, functie de talpa fiecaruia, urban se invarte intre 7 si 8 in Cluj.
C a t a l i n