Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mare atentie, fenomen care a luat amploare
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Asigurari si Daune Auto
kosfunny
Aveti mare grija pe mana cui lasati masinile in vederea deschiderii dosarelor de dauna, in special pe Casco !
Vine omul de la service sa iti ia masina de ex pentru o bara si un far dar pana la asigurator ii mai trage o dauna , doua, posibil un mic vandalism si deschide dosar si pentru acelea . Apoi ti se lauda ca a facut o polisare sau o uniformizare asta asa ca esti clientul lui si te respecta. La reinnoirea politei sa nu te mire ca asiguratorul iti majoreaza prima cu vreo 50 % sau chiar refuza sa te mai asigure.
Deci , ma repet, mare atentie !
god
Iti majoreaza prima si daca ai facut dauna de 2000 lei si daca ai facut de 10000 lei asa ca aici nu conteaza ce spui tu.

Conteaza insa faptul in sine, furtul respectiv inselaciunea.

Eu nu am apelat niciodata la stfel de "servicii" indiferent cat de stramtorat am fost cu timpul, m-am invoit de la serviciu si am fost EU unde am avut de umblat sau cand masina a fost nedeplasabila si era depozitata in curtea serviceului a venit inspectorul de dauna de la asigurator si-a constatat la fata locului ce avea de constatat.
adi_ar
Interesant! Nu am auzit despre asemenea practici (deocamdata)!

Rog pe cei care au experimentat asemenea situatii sa ne impartaseasca experientele.
Multumesc!
kosfunny
Haideti ca va spun eu o intamplare de genul asta.

Acum vreo doi ani , in postura de inspector daune am deschis un dosar de dauna pentru masina personala a unui director de la o mare firma de constructii . Omul fiind ocupat, a venit sa deschida dosarul de daune pe baza de imputernicire o tipa foarte intepata , angajata a unui service unde urma sa se efectueze si reparatia.
Masina avea o avarie usoara pe dreapta fata (bara, far , aripa ) pentru care se dorea deschiderea unui dosar iar restul masinii era plina de infundaturi usoare ce necesitau putina tinichigerie si logic revopsire, celalalt far si lampile de pe spate usor zgariate , in asa fel sa iasa la un polish profesional dar tehnic sa fiu nevoit sa acord inlocuire dupa norme . Plus parbrizul ciobit undeva intr-un colt, sesizabil doar la o examinare foarte atenta. Pentru acestea s-a deschis inca un dosar de daune.
Treaba este ca pe client il cunosteam personal , polita Casco fiind facuta chiar prin intermediul meu . Omul chiar ma sunase cand a avut dauna si m-a intrebat cand poate sa trimita pe cineva cu masina. Chiar se grabea cu reparatia pt ca urma sa plece in concediu si doarea o reparatie rapida avand in vedere ca nu era mult de lucru. Nu mi-a spus nimic de intentia de a-i face o vopsitorie integrala mai ales ca stiam si eu masina si cu vreo doua luni inainte era impecabila .
Asa ca dupa ce a plecat stimata doamna care chiar avea tendinta sa imi dicteze solutiile tehnice de pe nota de constatare l-am sunat pe proprietar si l-am intrebat de celelalte daune . Acesta a ramas socat si a inceput sa isi explice de au fost cei din service atat de draguti si de ce s-au oferit chiar sa ii dea o masina premium pe perioada concediului !
Ce s-a intamplat dupa nu mai conteaza , am vrut doar sa va prezint un caz concret de care m-am lovit personal. Bineinteles ca stiu mai multe dar acesta este reprezentativ.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.