Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Relatii clienti - CONNEX
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
SilviuB
Va rog sa imi zica cine stie unde sa sun la CONNEX ca sa vorbesc cu cineva de relatii clienti. Am sunat la *222 si nu am acolo nici o optiune ca sa fiu transferat la un consultant.
DRE
Ba ai, doar ca trebuie sa intri intr-un meniu de acolo si sa astepti sa-ti povesteasca tanti aia la greu, apoi intr-un final apoteotic, vei auzi formula magica "pt. a fi transferat bla bla... apasati tasta...". Daca stii ce tasta e (0 parca) o poti apasa direct dupa ce intri intr-unul din men iuri.
SilviuB
Ok, mersi, trebuie sa ma inarmez cu f.multa rabdare si sa incerc. Gasisem la un moment dat o schema a meniului de la *222 pe site-ul connex si nu am imprimat-o. Trebuie sa o caut iar, uff si site-ul lor se incarca greu de tot de la mine.
klaus
Sunati de pe fix la 302.22.22 si va raspunde direct un consultant de clienti, nu va mai plimba prin meniuri de robot telefonic.
madalina
*222 apoi 1 pt limba romana si 0 pt a fi transferat la un consultant.
free_fiber
Varianta de pe mobil: suni la *222 si dupa 3secunde formezi 10 si gata. biggrin.gif
SilviuB
OK, mersi !
Nu inteleg de ce le este atat de greu sa puna in primul meniu dupa limba si aceasta optiune. Sau poate e o tactica ca sa nu vorbeasca cu toti.
nairam
Te-ai prins? biggrin.gif
SilviuB
Am avut rabdare sa ascult de pe mobil porcariile alea de pe robot la *222 si intr-un final, dupa ceva mai mult de 10 min de ascultat meniuri si muzica am reusit sa vorbesc cu cineva. Si am si intrebat daca exista o cale mai simpla de a lua legatura cu ei si mi-a zis ca nu se poate, cica trebuie sa stii exact cu ce nelamurire te adresezi lor si din meniu o sa auzi optiunea ca sa vorbesti cu ei. Mare porcarie !
Bine ca am vorbit. Si mi-am notat si calea in cifre pana sa ajung la o optiune cu 0.
1392411222 , putine meniuri ??????!!!!! mad.gif
klaus
Da sa suni pe fixul ala de l-am zis io mai sus ai incercat?
SilviuB
Nu am incercat, ca nu am vrut sa auda colegii de birou cum ma cert cu astia si am iesit pe hol.
Oricum o sa incerc ca mai am nevoie de ei, ii mai sun. icon_mrgreen.gif


Aaa, si era sa uit : nu merge chestia sa apas 1 pt romana si imediat 0, spune ca mai intai ascultati informatii detaliate si dupa aceea puteti lua legatura cu un consultant.
i96nds
QUOTE(SilviuB @ 28 Oct 2005, 13:19)
Aaa, si era sa uit : nu merge chestia sa apas 1 pt romana si imediat 0, spune ca mai intai ascultati informatii detaliate si dupa aceea puteti lua legatura cu un consultant.


Ce bulangii... mai demult mergea chestia asta, sunt sigur. Nu am mai incercat de mult timp ca nu am mai avut nevoie. Inseamna ca au schimbat sistemul.
Eh, ce inseamna si capitalismul asta feroce smile.gif Uite ca au ajuns si la noi chestiile astea cu "cost reduction" / "cutting costs" etc.

Poate avem prea multi manageri care au MBA !

Oricum, salutam implementarea unei solutii eficiente (pentru ei) insa sunt tare idioti daca nu vin in intampinarea nevoilor clientului. Nu? Cred ca costul platit de ei prin masurile astea idioate (insatisfactia clientului) este mai mare decat ceea ce economisesc pe cealalta parte. Fiecare cu business-ul lui.
SilviuB
Da, foarte adevarat. O politica foarte prost aleasa intr-un moment foarte prost ales, tocmai cand cica s-a revitalizat si Cosmorom-ul, lucru mai putin important dar asta e adevarul. Se pare ca Vodafone nu a reusit nici o schimbare in bine, din contra isi pun clientii in cap. Si, in actuala economie de piata clientul e pe primul loc, dar se pare ca managerii Connex-Vodafone au alta parere, poate li se pare ca sunt prea multi clienti si mai incearca sa scape de ei.
Valentine
QUOTE(free_fiber @ 28 Oct 2005, 09:03)
Varianta de pe mobil: suni la *222 si dupa 3secunde formezi 10 si gata. biggrin.gif
*


Cred ca confunzi cu Orange. Adica cu o firma cu un serviciu clienti de calitate, care este chiar in folosul clientului, spre deosebire de Connex (ca sa nu sara doritorii de ciondaneala, eu am abonamente pe amandoua).

Nu numai ca trebuie sa asculti o tona de porcarii ca sa ajungi la un operator dar

1) Este 50-50% sansa sa ti se dea mesajul (ca la ProFMan) "mai suna odata";
2) Nu poti sa faci modificari la abonament partea de telefonie si partea de internet in acelasi telefon
3) Operatorii sunt foarte, foarte slabi pregatiti.

Patetic.

PS Klaus, fixul ala, daca suni de pe mobil, si mai astepti 10 minute sa te conecteze la un operator, ajunge sa te coste cam mult. Nu e normal!
SilviuB
Da, nu stiu daca Orange e chiar asa cum zici Valentine, am abonament si la ei, si de curand am avut o problema si mi-au dat cu flit, si m-am hotarat ca numai cu OPC pot sa rezolv. Imi pare rau pt ei , o sa isi ia 2.000 de roni amenda, dar asta e, daca ar mai si gandi putin, dar cand pui o fufa de 20 de ani slab pregatita si numai cu aspect comercial la biroul de relatii cu clientii ... ???!!!?!??!
kaspersky
pai aia-i la f.elatii cu clientii smile.gif)
cbuhu
De azi *222 raspunde cu "Bine ati venit la Connex-Vodafone" ...
avathan
QUOTE(SilviuB @ 28 Oct 2005, 07:53)
Va rog sa imi zica cine stie unde sa sun la CONNEX ca sa vorbesc cu cineva de relatii clienti. Am sunat la *222 si nu am acolo nici o optiune ca sa fiu transferat la un consultant.
*


daca ai abonament incearca sa formezi 12601 da' sa nu ma parasti tongue.gif
laur
QUOTE
daca ai abonament incearca sa formezi 12601 da' sa nu ma parasti

Super. Merge. Sarumina.
steph
dubios
la mine merge tot timpu sa sar peste meniuri formand 101 ... si niciodata nu am asteptam mai mult de 1 minut
Liviu
Pai da .. ca se mai uita si la om radmasa.gif

Lasand gluma la o parte, am observat ca sunt doua metode de a accesa relatiile cu clientii (ma refer la operatorul uman): A, scurt : 101 si B, invartindu-te prin meniuri. Initial am crezut ca varianta A a ramas disponibila persoanelor juridice sau/si persoanelor fizice care au facturi lunar epeste un anume barem .. dar se pare ca nu e asa ..

Numai Dumnezeu stie ce e in capul astora de la Connex ... ca nici macar ei nu stiu ce vor.
SilviuB
Deci, eu eram constient de la inceput ca nu o sa fiu tratat cum trebuie de cei de la CONNEX pt ca se aud diverse, si nu am avut asteptari prea mari de la ei. Dar, nu mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca nu pot accesez un consultant, prima data m-am gandit ca au anulat serviciul de relatii cu clientii. Intr-un final am reusit sa vorbesc cu cineva.
Eu, oricum, mi-am facut abonament la ei pentru ca vroiam sa imi cumpar un telefon si nu stricau nici cele 20 de minute nationale pe viata care sunt la actuala promotie.
In rest, sper sa aiba cat mai mult reclamatii referitoare la departamentul de relatii cu clientii si poate schimba si ei ceva inspre binele clientului.
steph
liviu> telefoanele sunt pe persoana juridica si facturile urca spre o mie de lei lunar deci s-ar putea sa ai dreptate.
bj
intradevar Connex a implementat o politica de self care prin care iti poti rezolva o parte din probleme automat din ghidul prin care va plimbati voi.

Problema lor este ca l-au marketat intr-un fel fortat. Esti obligat sa le asculti toate meniurile, lucru care te frustreaza si nu te ajuta.

Pe de alta parte la orange mi-a fost usor sa invat cele 2-3 lucruri pe care le pot face automat din ghidurile astea si sa le fac atunci cand am nevoie. Ei in schimb te descurajeaza sa apelezi la relatiile cu clientii prin timpii mari de asteptare pe care ii au. Am stat si 30 de minute in coada de asteptare wacko.gif

oricum e bine ca inca mai avem relatii cu clientii gratuite. prin alte tari am auzit ca sunt taxate. oricum si pe la connex circula o vorba ca dupa nu stiu cate apeluri lunare (justificate/nejustificate nu mai stiu) la relatii cu clientii vor incepe sa taxeze. si lucrul asta mi se pare normal pentru ei care primeau o gramada de apeluri nejustificate (stim cu totii ca toata lumea suna la *222 uneori doar de test), dar care are rasfrangeri asupra satisfactiei altui gen de clienti: cei care chiar apeleaza doar atunci cand au nevoie, pe probleme punctuale si bine definite.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.