Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Audi Coupe GT
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Geox16v
M-am hotarat si eu sa prezint hobby-ul sau pasiunea ptr lucrurile vechi si bine facute
Mult timp am cautat sa gasesc o baza buna ptr reconditionare, restaurare, sa fac ce imi place si m-am oprit la doua modele VW Scirocco 2 sau Audi Coupe. Am avut mai multe tentative dar m-am oprit la un anunt din Germania care arata cum se vede in poza
Mai greu cu contactarea vanzatorului dar pana la urma am stabilit o intalnire si asa am ajuns sa cumpar Inelele. Masina a avut un proprietar din 1987 si pana la inceputul lui 2014 si in iulie 2014 am luat-o eu de la un intermediar de treaba
Masina este fabricatie 1987 motor de 1,8 90 CP cutie manuala
In acest moment sunt in lucrari puternice , masina e demontata aproape complet si am inaintat cu diverse parti care au fost mai usor de facut .
Pozele sunt cumva in ordinea cronologica din Germania incepand cu momentul in care am ajuns la vanzator pe drum (am venit pe roti cu nr de zoll) si cu starea de acum
Daca stie cineva piese ptr asa ceva astept vesti. Nu am nevoie de ceva special dar cum e o masina pe care nu ma gandesc sa o vand vreodata orice rezerva e binevenita.
Cred ca va sta deoparte dupa finalizarea reconstructiei pana se poate inmatricula ca si vehicul istoric adica in 2017
Mai multe poze inclusiv cu viitorul proprietar
Ov
Nu mai e mult pana in 2017. Felicitari pt achizitie, asta a fost o masina care in varianta quattro a facut ravagii. Pana si o replica costa de rupe smile.gif
MuciX
Genial modelul, chiar daca nu e quattro. Personal as reconditiona-o stock, poate isi ia un quattro mai incolo. smile.gif
Geox16v
Cu exceptia unor roti pe 16 care deja le-am achizitionat (Kerscher Carmona) si poate un volan orginal de S2 nu vreau sa fac modificari pe masina. Partea cu quattro nu e posibila ca difera partea din spate a caroseriei complet si nici nu vreau sa fac asta ptr ca la motorul meu nu se preteaza. Ar insemna sa schimb motor cutie si alte o gramada. Nu asta a fost scopul ptr care am luat-o, vreau sa o pastrez originala si intro stare cat mai aproape de plecarea din productie rolleyes.gif La demontarea caroseriei am ramas uimit de multe detalii de finete care mi-au facut ziua mai buna, folii sub ornamente, diverse elemente de protectie si fixare foarte bine gandite etc.
Exista pe mobile.de un singur Audi Sportquattro care costa 385000 euro!!!!!

MuciX
Stiu ca s-a pus si 2.2-ul in 5 pistoane pe asta, fara quattro. Daca zici ca ai in minte jante, volan si poate si altele pe drum, te poti gandi la un "restomod", eventual cu un 2.2 care suna genial.
Oricum, ca model mie mi se pare o baza foarte buna, imi plac foarte mult astea.

In ce stadiu esti acum/in cat timp o pui la loc pe strazi?
Lucrezi singur, sau ai dus-o la vreun atelier?
Geox16v
Legat de stadiu sunt sa zicem la o treime din lucrare adica masina e demontata, am facut mai multe la mecanica dar caroseria nu a intrat inca in lucru. Nu ma sterseaza ca nu e graba. Am pe caroserie multe infundaturi si o usoara dauna in fata nereparata. De lucrat lucrez singur partea de mecanica, de demontare-montare si pregatirea de vopsitorie. Tinichigiul si vopsitorul o sa isi faca treaba bine. Masina e intr-un atelier unde am toate posibilitatile dar timpul diponibil e atat de limitat.....

25 May 2015, 16:29:
Continuare
Raduchu
Noutati?
Geox16v
Se lucreaza dar tot in ritm de melc. Am reusit sa termin puntea de spate care a fost sablata grunduita si vopsita impreuna cu talerele de la saboti. Tamburi i-am dus la un strungar care i-a curatat pe exterior dupa care i-am grunduit si vopsit. Am schimbat rulmetii pe spate, furtunele si cilindrii de frana si bucsile la punte. Nu toate necesitau inlocuirea dar acum e momentul oportun

27 Jun 2015, 11:56:
Poze
Raduchu
up.gif
MuciX
Puntea nu era mai bine terosonata, pe termen lung? De ce nu faci si o conversie la discuri pe spate?
sobolan
quattro avea motor L5 SOHC 2144cm3 si prin 83-85 facea ravagii la raliuri....pe aceeasi platforma e si masina asta doar ca ar diferi motorul si transmisia......
Oricum,e frumoasa foc,spor la munca de restaurare.....
Geox16v
Conversia la discuri a fost un gand care mi-a trecut prin cap, am gasit si o punte spate completa dar discurile spate au fost ptr 5 cilindri care avea distanta intre prezoare 4X108 si eu am 4X100 si nu merita bataia de cap. Legat de teroson ..... nu prea sunt prieten cu el cu exceptia pragurilor. Puntea spate a fost vopsita din fabrica si deasupra a fost aplicata o ceara groasa pe care inca o caut pe original. Caut sa pastrez cat pot de mult aspectul si felul in care arata la origine.
Geox16v
Dupa multe piedici si intarzieri am reusit si eu sa mai inaintez cu lucrarile. Am mai facut si ceva achizitii de piese si accesorii originale si melcul se misca.

15 Feb 2016, 17:07:
Poze

15 Feb 2016, 17:11:
...
MuciX
Cum ai vopsit componentele suspensiei? Spor la treaba in continuare, chiar recent ma uitam pe topicul tau si ma intrebam de ce nu ai mai pus nimic.
Geox16v
In principiu piesele vopsite negre au fost sablate, grunduite si vopsite cu vopsea 2K normala. Tamburii si planetarele le-am curatat pe strung si apoi le-am vopsit. Am gasit discuri de frana originale, placutele le-am comandat pe ebay.de tot originale. Ceva protectii de amortizor am pus de pe alti producatori ptr ca nu am mai gasit originale
MuciX
Mie imi place masina ta. Cu rugina cum a stat?
sobolan
dupa cum apare cred ca tabla a fost in mintile ei,totusi e tabla nemteasca,nu e un dric de logan.....valabil si la tine.....mai dau si nemtii cu sare pe strazi dar si masinile is facute cu materiale mai bune si verificate de CTC-isti mai responsabili....
Geox16v
Cu exceptia capetelor de prag de prag care necesita un pic de atentie pe o suprafata de aprox 3 cm2 pe fiecare parte in zona in care a stat praful si noroiul sub aparatoarea de plastic nu am mare bataie de cap cu rugina. Mai am o piulita captiva in spate pe partea stg unde, la fel trebuie sa lucrez putin. Toate cavitatile sunt conservate cu o ceara faina si cred cu tarie datorita felului in care arata toata tablaria, vopseaua si chederele ca masina a stat ferita de intemperii in garaj sau sub un acoperis ceva. Inca caut ceara folosita la conservarea originala a masinii...
sobolan
QUOTE(Geox16v @ 17 Feb 2016, 10:02)
Inca caut ceara folosita la conservarea originala a masinii...
*



nu cred s-o gasesti tocmai pe aia dar poti gasi bune sau poate mai bune !
MuciX
Omul probabil merge pe ideea ca de bine de rau aia a tinut 20 de ani, deci e sigur buna. Dar ai dreptate, se poate orienta si catre ceva mai recent.
Geox16v
Poate... Cert e ca cea originala avea o consistenta gen vopsea cauciucata si o aderenta la tabla deosebita. Sub capota unde am vopsit nu am reusit sa o dau jos fara sa frec bine dupa ce am inmuiat-o cu diluant
sobolan
QUOTE(Geox16v @ 17 Feb 2016, 10:35)
Sub capota unde am vopsit nu am reusit sa o dau jos fara sa frec bine dupa ce am inmuiat-o cu diluant
*



aia nu era ceara,probabil un mastic pistolabil sau un teroson ceva.....ceara o dai jos cu motorina imediat....ceara nu poate fi vopsita,nu confunda !
Geox16v
Exact aici e discutia. Ceara care a fost data peste vopseaua originala pe zona inferioara a masina si pe lonjeroane in zona in care am vopsit a avut o aderenta deosebita. Cu unghia se lua de pe vopsea dar tot ramanea ceva gras si cumva unsuros. Am multe zone in care nu ma ating de ea ptr ca arata foarte bine, o culoare galbuie care nu se poate confunda cu altceva. E drept ca in unele zone a crapat de la temperatura sau de la varsta cum se vede si in pozele de mai sus. Sunt de acord ca acum exista multe variante dar caut inca ceva original. Am gasit pana acum 3 coduri pe original dar nu stiu care din ele sa il folosesc
sobolan
un link ceva ai ?
Geox16v
http://www.vwpartsvortex.com/oe-volkswagen/akr321m1610
http://www.vwpartsvortex.com/oe-volkswagen/akr321m154
http://www.vwgroup-paintandbody.co.uk/elsa...01_08_09-03.htm
Se pot lua toate din reprezentanta VW-Audi din Romania nu trebuie sa caut prin alte parti
Cel mai probabil o sa merg pe a trei-a varianta care este 106 lei 1 litru
sobolan
a treia e sg care are specificatii si DA,e ceea ce iti trebuie !
espacern
In curand se incepe lucrarea la alt GT model 5S.
O sursa de piese...barile mai ales dar si mocheta/altele?
Geox16v
Nu arata rau din ce vad in poze, dar depinde la ce nivel vrei sa o faci. Am vazut ca esti din Brasov, poate ne intalnim sa schimbam o vorba. Ptr piese am un nr de telefon al unui baiat ok de la miercurea ciuc care a dezmembrat modelul asta (0743372866 Tamas) sau ebay. Stopul din stg spate e spart?
Geox16v
Salutari. Am mai facut cativa pasi si deja incep lucrurile sa se miste. Masina e vopsita, am inceput montajul si in aprilie sper sa fiu pe strada. Am luat si niste jante originale de pe acest model
Raduchu
Chiar ma bucur sa vad ca proiectul avanseaza, de altfel chiar ma intrebam ce mai face "Stapanul inelelor" smile.gif .

Keep up the good work!
Geox16v
Ceva poze crude fara ca masina sa fie spalata sau curatata. Mai sunt muuulte detalii de pus la punct dar sunt multumit de ce a iesit pana acum.
MuciX
Mvaaai wub.gif
cnada
Arata intr-un mare fel!!
Felicitari!
sobolan
faina masina ! up.gif
sorin1983
asa da... a iesit foarte bine.
M.C.
wub.gif up.gif
Geox16v
Am facut o excursie de aprox 4000 km cu masina fara probleme pe drum. O experienta foarte placuta si deasemenea placuta si senzatia pe care ti-o dau oamenii de acolo in momentul in care am fost zarit in trafic sau in diverse locuri. Poze in vizita la fratii mai mari la Ingolstadt.
MuciX
Ti-a iesit de minune.
b06fcn
up.gif
maho
Faina.
Rob3rto
Am impresia ca ne-am salutat in trafic acum ceva timp, pe la Valea Calugareasca. Cred, nu mai imi amintesc nr de inmatriculare smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.