Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: dacia lodgy-probleme+rezolvari
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Lodgy > Dacia Lodgy
Pages: 1, 2
titix88
Dupa un an de utilizare si 34.000 de km fac un rezumat la problemele aparute:
1. Suspensia spate bate tot timpul de cand am luat masina. se aud ca niste batai in gol - parca este desfacut ceva la suspensie= Rezolvare: se schimba pe GARANTIE telescoapele spate

2. Suspensia fata bate doar la denivelari- sunet metalic mult mai ingrijorator decat cel pe spate. Suna a metal pe metal. Am fost la reprezentanta si au schimbat-o doar pe cea spate- motivand ca asa suna suspensia cand ajunge la capat de cursa-minciuna FOARTE MARE. urmeaza sa merg la alta reprezentanta si daca nici atunci nu rezolv problema ma adresez la vocea clientului ( deja le-am facut cunoscuta problema)
3. Suna usile din toate incheieturile- asta este partea proasta la asemenea usi mari. Se aud cum se indoaie si se freaca de cheder. Am mai intalnit problema si la alte masini din categoria low cost.
4. Barele transversale ce se monteaza pe cele longitudinale suna in ultimul HAL. nu ca suna, vujuie de la 60-70 km/h. La 130 km/h numai aia se aude oricat de tare dai muzica. Am adresat problema si astept raspuns dar nu cred ca se poate rezolva ceva.
5. Bluetooth-ul mai face probleme din cand in cand dar merge ok per total.
6. Se tot desface bucata de plastic cu care se lasa scaunele din fata.
7. Pentru toti posesorii de lodgy: sa desfaceti numarul spate si sa vedeti cum va este fixat suportul de numar. Al meu a fost fixat cu atata bataie de joc incat mi-a luat vopseaua din 4 locuri. Am facut scandal si se vopseste tot haionul spate!!!!!

Cam astea sunt. Daca are cineva de adaugat sau intrebari smile.gif Drumuri bune!
torquemada
5. Bluetooth-ul mai face probleme din cand in cand dar merge ok per total.

Medianav sau Plug&radio, handsfree sau music streaming, telefon normal sau smartphone (cu android, ios, windows)?

cele cu bold sunt din android.
titix88
am plug&radio si folosesc un iphone 5S atat pentru handsfree cat si pentru redat muzica de pe el. Apar probleme la partea de telefonie, ori nu se aude in boxe, ori nu pot raspunde la telefon nici de pe bord nici de pe telefon. in Mmjoritatea cazurilor apare cand faceam altceva cu telefonul conectat la dispozitiv sau umblam pe plug&radio. Sincer sa fiu nu ma deranjeaza doar ca imi pierd rabdarea repede mad.gif
torquemada
Pentru probleme pe partea de hansfree/agendă Dacia scrie "Explain to the customer that the phone must be replaced"
titix88
am rezolvat problema cu telescoapele pe fata la reprezentanta din Turda. Prinderea din partea superioara a telescoapelor fata avea un joc foarte mare de unde si bataia ciudata. S-au schimbat acele burdufuri si in sfarsit masina nu mai suna. Ma gandesc daca sa le fac reclamatie la cei din Cluj pentru lipsa de profesionalism.. dupa ce imi vopsesc haionul
Am vorbit cu seful pe partea mecanica de la Turda si a spus ca este o problema des intalnita la telescoapele de la lodgy-uri asa ca daca auziti batai mergeti la reprezentanta sa le schimbe pana mai aveti garantie!!! Nu va lasati mintiti ca este un sunet normal si vrajeli de acest fel.

Acum ma pot bucura de lodgy laugh.gif
cris_laur
Buna seara, problema cu acel zgomot la usi il am si eu. Am fost la ei la dacia si in baza garantiei au facut urmatoarele operatiuni: uns chederele cu o solutie si timp de o saptamana zgomotul a disparut. Dupa au schimbat chederele si nimic. Au schimbat broastele de la masina de pe spate si nimic. Nu stiu cum sa faca sa dispara acel zgomot ( frecat fier pe cheder ). Cineva idei?
lung1
QUOTE(titix88 @ 16 Jun 2015, 12:28)
Dupa un an de utilizare si 34.000 de km fac un rezumat la problemele aparute:
1. Suspensia spate bate tot timpul  de cand am luat masina. se aud ca niste batai in gol - parca este desfacut ceva la suspensie= Rezolvare: se schimba pe GARANTIE telescoapele spate

2. Suspensia fata bate doar la denivelari- sunet metalic mult mai ingrijorator decat cel pe spate. Suna a metal pe metal. Am fost la reprezentanta si au schimbat-o doar pe cea spate- motivand ca asa suna suspensia cand ajunge la capat de cursa-minciuna FOARTE MARE. urmeaza sa merg la alta reprezentanta si daca nici atunci nu rezolv problema ma adresez la vocea clientului ( deja le-am facut cunoscuta problema)
3. Suna usile din toate incheieturile- asta este partea proasta la asemenea usi mari. Se aud cum se indoaie si se freaca de cheder. Am mai intalnit problema si la alte masini din categoria low cost.
4. Barele transversale ce se monteaza pe cele longitudinale suna in ultimul HAL. nu ca suna, vujuie de la 60-70 km/h. La 130 km/h numai aia se aude oricat de tare dai muzica. Am adresat problema si astept raspuns dar nu cred ca se poate rezolva ceva.
5. Bluetooth-ul mai face probleme din cand in cand dar merge ok per total.
6. Se tot desface bucata de plastic cu care se lasa scaunele din fata.
7. Pentru toti posesorii de lodgy: sa desfaceti numarul spate si sa vedeti cum va este fixat suportul de numar. Al meu a fost fixat cu atata bataie de joc incat mi-a luat vopseaua din 4 locuri. Am facut scandal si se vopseste tot haionul spate!!!!!

Cam astea sunt. Daca are cineva de adaugat sau intrebari smile.gif Drumuri bune!
*



Sunetul de la suspensii sună ca și un clopoțel? Tocmai am cumpărat mașina și inițial am crezut că așa se aude turbo, dar azi am observat mai exact cum se aude. 36.000 km 110 CP
Radu718
Salut

Si mie imi bate ceva stanga spate. Zgomotul metalic din fata cred ca vine de la reglajul volanului. Scartaitulu usilor pe chedere [ATAT DE DERANJANT] l-am rezolvat prin ungerea chederelor cu silicon lichid [operatiunea are efect cam 3-4 luni ].
Vajaitul atat de deranjat la viteze mari , vine , pana la urma din cele 2 bare longitudinale de pe caroserie, sau nu am inteles eu bine ? Daca da, nu le putem demonta ?
Eu mai adaug ca radioul se aude infect, suspectez traseul antenei intrerupt pe undeva.
In schimb, cea mai mare problema la mine, ramane bataia / vibratia / rezonanta din pedala de ambreiaj, coroborata cu un sunet metalic /bufnitura la schimbarea treptei I si II. [sa fie oare volanta cu masa dubla ? ]
Totodata , atunci cand schimb in treapta inferioara, la limita treptei superioare, masina trepideaza si se aude si un fel de huruuit cam de o secunda.

Numai bine,



dani_77
Am un lodgy cu 520000 km masina mai proasta ca asta nu am mai avut este scumpa si proasta piesele foarte scumpe se strica usor ambreiaju a cedat la 350000km turbo 250000km alternator 520000 km bucsi pe axa spate doua randuri blok lumini 4 buc originale inlocuite
alin1974
In 520 000 km???????
titix88
QUOTE(lung1 @ 26 Sep 2015, 21:23)
Sunetul de la suspensii sună ca și un clopoțel? Tocmai am cumpărat mașina și inițial am crezut că așa se aude turbo, dar azi am observat mai exact cum se aude. 36.000 km 110 CP
*



sunetul de la suspensiile spate se auzea ca un zgomot infundat. sunetul suspensiilor fata era un lovit mai metalic.

57.000 de km iar masina este ok. aud ceva iar pe spate, o sa incerc sa rezolv la revizie ( mai am 2.000 de km)
aluibasarabeanu
Dacia Lodgy, pret 14800 de euro. Ce nu mi-a placut: un bocanit pe spate de la primul km, nu am reusit sa gasesc de unde vine, de la a treia bancheta nu este , de la centuri nu este, de la hayon nu este, daca aveti vreo idee o ascult cu drag. Daca stai la semafor iti intra in masina fumul de la ceilalti participanti la trafic in masina de te axfisiezi, trebuie neaparat sa opresti ventilatia iar vara la 40 de grade nu prea e indicat !!! Masina baga putina caldura chiar daca caldura este oprita, spre exemplu astazi la 20 de grade in Constanta si fara soare a trebuit sa merg cu aerul ca muream de cald in ea iar geamul nu il puteam tine deschis ca ma trage curentul.Imi place: motorul diesel trage de rupe chiar cu 7 pasageri si cu aerul pornit. la 140 de km pe ora ai 2400, 2500 (parca, nu mai stiu exact) de ture in treapta 6 si ai un consum foarte bun. Merge 170 constant fara sa para a fi chinuita, nu sare de 2800 de ture.Navigatia e foarte utila si usor de utilizat, imi place si suntetul.
TopRad
Am și eu o Dacia Lodgy de mâna a doua adusă din Elveția. Are 80 000 km la bord, am testat-o al serice Dacia a fost depistat că la 14000km a fost schimbată cutia de viteză. A avut cineva probleme cu curia de viteză până acum?
titix88
QUOTE(TopRad @ 24 Feb 2016, 15:37)
Am și eu o Dacia Lodgy de mâna a doua adusă din Elveția. Are 80 000 km la bord, am testat-o al serice Dacia a fost depistat că la 14000km a fost schimbată cutia de viteză. A avut cineva probleme cu curia de viteză până acum?
*



Nicio problema pana acum biggrin.gif

@aluibasarabeanu Troncanitul ala din portbagaj imi scoate si mie peri albi. Ii ori suspensia ori ceva piesa care intra in rezonanta. am stat in portbagaj pe un drum mai rau si se auzea de parca ar fi din usa porbagajului ca joaca ceva.. dar nu am gasit sursa exacta. Dau o bere cine rezolva misterul cheers.gif cheers.gif cheers.gif
titix88
Am ajuns la 68.000 de km. A inceput sa bata si telescopul de pe partea dreapta, exact acealsi sunet ca si cel stang. Urmeaza sa merg la reprezentanta sa schimb burduful ( prinderea superioara). Mers 5 persoane cu bagaje si scule ( apeoximativ 600 de kg incarcatura) CLuj-Bucuresti dus intors => consum 6.4.
2 persoane in masina Cluj-Piatra Neamt ( 600 km) mers normal => consum 5.5
Nu cred ca exista vreo sansa sa scad sub 5.4-5.3 doar la mers super mega economic. Motorul se simte ok, pacat de acel lag imens de la turbo. Un 1.9 sau 2.0 ar fi fost mai ok pentru caroseria asta. parerea mea!
4x4
LOL, iulia_boris teai uitat aici inainte?


QUOTE(titix88 @ 25 Feb 2016, 22:38)
...am stat in portbagaj pe un drum mai rau si se auzea de parca ar fi din  usa porbagajului ca joaca ceva.. dar nu am gasit sursa exacta.
*



Esti aproape.


titix88
QUOTE(4x4 @ 13 Jun 2016, 17:57)
LOL, iulia_boris teai uitat aici inainte?
Esti aproape.
*



deci pana la urma de unde suna?????? blink.gif blink.gif
4x4
Ai cautat inauntru?
titix88
inca nu, masina este de firma si circula cam toata ziua. Ajunge doar seara tarziu acasa si nu am avut timp.. intr-un final cred ca ma obisnuiesc cu acel sunet smile.gif
BogdanManea
Salutare domnilor, sunt incepator in acest segment deci sa imi scuzati eventualele greseli de exprimare in domeniu;

Am un Lodgy Stepway 2015 1.5dci cumparat de curand (second hand) . AC-ul nu racea mai deloc asa ca am fost la un service pentru verificari si completat freon . Acolo mi au spus ca am o mufa crapata la ventilatorul de pe radiator (parca GMV ii spune ... nu ma pricep la termeni) care intradevar chiar asa este . Au mai spus ca electronic nu sunt probleme au verificat sigurante si restul . Si din aceasta cauza nu merge nici aerul la capacitate maxima si cel mai bine nu folosesc AC-ul pana nu remediez problema .

Acum mufa (una cu capat verde care intra in ventilator) crapata, crapata insemnand ca din cele 2 picioruse (care fac click pe cealalta mufa) unul este rupt . Pozitia ei cam exclude sa o sparga ceva din exterior deci ori a cedat singura ori cineva a rupt mufa.

Sa o scot de acolo sa verific daca cumva sunt contactele oxidate ori posibil sa fie si din alta parte ?
La 20.000km (acum 2 sapt) cand am facut revizia la dacia au zis ca totul este ok ... dar sincer nu am auzit sa mearga ventilatorul de cand am masina ma gandeam ca nu a fost cazul.

Va multumesc in avans pentru raspunsuri !

torquemada
Fără GMV cum vrei AC?!

O poză cu mufa se poate? nu de alta dar pe documentație mufa GMV-ul e albastră nu verde.

Poate mașina a fost pocnită
BogdanManea
Salutare, da este albastra, greseala mea .
Am atasat poza .
torquemada
Bună si poza asta, dar era mai bine dacă se vedeau pinii mufei albastre

Deci la Lodgy ai GMV-ul cu mufă albastă și o cutiuță tot pe radiator, în care intră ceva fire din același burduf care ajunge la GMV.

În mufa albastă ai un fir ALB +(pin2) și un fir NEGRU -(pin1), dacă mufa e spartă se poate înlocui cu una nouă sau din dezmembrări.

Cutiuța de pe radiator contine releele de trepte 1și2 și rezistența de putere. Dacă nu merge treapta 1 sau 2 trebuie înlocuită toată cutia.(nereparabilă)
BogdanManea
Multumesc !

Am desfacut mufa si am pozat mai exact pinii, nu cred ca este de la ea pentru ca arata destul de bine. Banuiesc ca era topita ori se observa ceva daca problema era de acolo . Deci ramane cutiuta . Nu imi merge in nici o treapta.

Trebuie sa ajung la un electrician pana la urma ...
torquemada
Din poza ta se vede că pini sunt ok dar sistemul de blocare al mufei e rupt.

Acum cutiuta pomenită mai sus are alimentare permanentă pentru forță și un plus dat de injecție. Comanda pentru treapta 1 sau 2 o dă injecția cu masă la releu corespunzător.

Cutiuța țăcăne când pornește treapta 1 sau treapta 2 (se poate testa din CLiP) dar ventilatorul nu pornește pe treapta 2 siguranța F5 50A din grupul B e arsă, idem pentru treapta 1 cu mențiunea că dacă protecția serie cu rezistența e arsa tăcăne dar nu pornește.

Cutiuța nu tăcăne siguranța 5 15A de sub releul A e dusă.


http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627981686
titix88
A fost tatal meu la service.. schimbat si al 2-lea brat inferior pe fata.. ambele pe garantie. Bataia de la suspensie tot acolo este si a uitat sa o mentioneze=> iar trebuie mers cu masina in service sa ii schimbe buruduful de prindere de sus... Pentru cei care sunteti in aceeasi situatie: Telescoapele pe spate suna=> schimbate garantie, batai fata la telescoape=> schimbate burdufuri pe garantie! joc foarte mare la brate inferioare => schimbate pe garantie! Nu va lasati pacaliti ca sunt consumabile!! Mergeti cu masina in service cat timp mai aveti garantie ca dupa aia scoateti bani frumosi din buzunar!
george75m
Dupa primii 3000 km parcursi cu Lodgy Stepway, 1.5 DCI, 109 CP, 6 viteze, nu am intalnit problemele mentionate mai sus, masina comportandu-se bine per ansamblu.
Totusi, ceva am de obiectat si as vrea sa intreb ceilalti posesori ai acestui model daca este necesara retrogradarea din treapta 2 in 1, la viteza mica, mai des decat la alte masini cu motoare mai slabe, pe teren plan sau la urcare in rampa, masina incarcata mediu. In acele momente, desi apas sanatos pedala de acceleratie, motorul nu se tureaza. Cum a depasit un anumit prag de turatie, devine brusc foarte sprinten.
Alte probleme intalnite: pedala de frana scartaie (ma voi duce la service sa rezolve), GPS-ul de pe Medianav gaseste cateodata niste rute complet aiurea.
Geamurile electrice trebuiau sa fie lasate sa functioneze cata vreme cheia este in contact, nu sa fie necesar sa pun din nou contactul, daca am uitat geamul deschis dupa ce am oprit motorul smile.gif
torquemada
E subturat(sub1000rpm) în scenariul prezentat?

Pedala de frână : rezolvabilă

Medianav: EVO cu hărtile la zi 2015Q4? - normal funcție de opțiunile de rutare

Geamurile sunt bine puse: altfel riști să omori bateria, la restul (Renault Logan II) sunt puse pe bpt cu costuri adiționale
george75m
Nu m-am uitat la turometru in acele momente, dar sigur se comporta nefiresc fata de alte masini. Daca era subturat, ar fi trebuit sa trepideze, dar eu apasam acceleratia si motorul nu avea nici o reactie, asa ca am retrogradat rapid in treapta I ca sa pot inainta.

Hartile le-am updatat acum o luna. Problema este ca intr-o anumita zona in loc sa urmeze drumul national pe distanta cea mai scurta, face o ocolire de vreo 35Km. Daca selectez sa foloseasca si drumuri nepavate distanta rezultata este cea corecta, dar tot face o bucla, ocoleste o portiune de drum national printr-un drum de tara.
Exemplu: plecare Targu Neamt - destinatie Suceava (problema apare la intersectia DN 15C cu DN 2).
Daca fac traseul in sens invers (Suceava-Targu Neamt), rutarea este corecta.
La Skoda Fabia, geamurile functioneaza un timp si dupa ce scoti cheia din contact si nu pateste nimic bateria.

O alta treaba prost gandita este afisajul pe un singur rand; trebuie sa derulezi paginile la greu ca sa vezi temperatura exterioara, kilometrajul partial si cel total printre alte informatii. Puteau sa puna un afisaj cu Kilometrajul total si partial si un alt afisaj cu celelalte informatii cu butoane derulare inainte/inapoi, ca la alte marci.
Cat despre costuri, la peste 16000 Euro cat costa cu toate optiunile, nu se cunoaste daca mai adaugi tot ce trebuie.
Cam astea ar fi minusurile sesizate, in rest sunt foarte multumit de masinuta.
torquemada
Pe ce tip de rutare rapid/scurt/eco?

Vrei mai multe informații pui TdB(tablou de bord) de Clio4, oricum temperatura exterioară stă pe Medianav, că la Dacia nu au pus un calculator e altceva
george75m
Pe oricare dintre cele 3 tipuri de rutari e la fel.
Imi poti explica, te rog, cum e cu temperatura exterioara si Medianav ?
torquemada
Trebuie un calculator (nou e 560ron) și reconfigurarea Medianav, adică ce se vede:

fără
https://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1628032523

cu
https://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1628032524
george75m
Interesant, dar nu ma gandeam sa ajustez masina din prima luna, ce fac cu garantia de 4 ani ?
Astia de la Dacia nu s-or fi urcat intr-o masina straina de acum 15 ani ? Ar fi vazut cum trebuie sa arate bordul. Nu costa mai mult de 50 Euro in plus sa puna kilometrajul separat de informatiile din computerul de bord. Nu de alta, dar atentia este distrasa de la drum cand filuiesti atatea pagini intr-un singur sens.
alexandrusiri
Buna ziua.am si eu o dacia lodgy si am activat afisarea temperaturii exterioare pe TdB.
Problema este ca nu o afiseaza deoarece firele de la senzorul de temp de pe oglinda se opresc in mufa oglinzii si nu mai au contunuitate inspre masina.imi puteti spune si mie unde ar trebui conectate acele fire sa arate temperatura pe TdB?
titix88
una mica problema=tatal meu a pierdut busonul de la rezervor, ce se poate face? este aftermarket? multumesc
klaus
Dezmembrari.
Sau buson universal.
einstein1984
de la dezmembrari o sa aiba alta cheie. La dacia poti comanda buson pe cheia ta, dureaza cateva saptamani pana il aduce.
Tonys16
.......
MACLASE50
Salutare !...la pornirea Medianavului imi apare mesajul "global_cfg not foun".....si nu pot folosi navigatia...Ce este de facut?///Ma poate ajuta cineva?

24 Jun 2018, 16:16:
.....pt o Dacia Lodgy !

24 Jun 2018, 16:37:
este pe el instalat versiunea 1.1.3
danecdan
Se pare ca "bataia "din portbagaj, in 90 % din cazuri vine de la.....roata de rezerva, ne- fixata corespunzator.....
petreb
Buna ziua

Am o nelamurire. La un Lodgy din 2013 am observat ca nu exista cheder pe marginile din fata sub capota motorului. Deci dupa o ploaie puternica sau dupa ce vin de la spalatorie gasesc uda zona de sub borcanul cu antigel practic pe oala amortizorului fata.
E normal asa? Se poate pune vreun cheder ca sa nu mai patrunda apa?
Cristian N
Bună ziua !
După 13 ani și 400 000 km. de Logan 1.4, am trecut la Lodgy Stepway SL Techroad blue dci, 115 CP. Mașina merge foarte bine, dar am constatat câteva probleme:
- chederele ușilor scârțâie la fiecare denivelare. Am rezolvat cumva cu un silicon de chedere, dar trrbuie unse săptămânal.
- e foarte sensibilă la calitatea motorinei. Cea mai bună e cea de la Rompetrol. Cum bag altceva își pierde din putere.
- comenzile pe volan și pentru geamuri nu sunt luminate ( la Logan erau).
- după 14 000 km. în 2 luni mi-am dat seama că trage și consumă foarte bine dacă are motorină bună (5/100 km), chiar și cu 7 persoane. Media e făcută clar după un drum de 1200 km, care a inclus de 2 ori Transfăgărășanu, o dată Transalpina și de 2 oro Valea Oltului, în același traseu.
- plafonul e slab indonorizat, se aude ca tabla de pe casă când plouă.
- la viteză e cam zgomotoasă, dar e suportabil.
- poziția la volan e foarte comfortabilă, se conduce foarte ușor, deși e mai voluminoasă.
- portbagajul e imens cu 5 locuri, și acceptsbil cu 7. Scaunele din rândul 3 se rabatează / scot individual.
- frâna spate e tot pe tambur, ar fi cazul să schimbe Dacia sistemul.
Concluzie: Dacă vrei o mașină cu 7 locuri foarte spațioasă și nu ești foarte mofturos merită Lodgy. Cu tot ce trebuie ( inclusiv navigare și cameră marșarier) - 17 000 euro.
Sper să fie de folos postarea mea. Dacă cineva a găsit o rezolvare pentru chedere și plafon aștept detalii.
Mulțumesc !
elzorab2003
Salutare .
Am si eu un Lodgy Stepway 1.5 dci , 2018,109CP. 22.000 km.
Per total sunt foarte multumit de masina . 100% confirm spusele colegului de mai sus Cristian N.
Cu toate ca te simti ca in autobuz cu tot spatiul disponibil , vizibilitatea si manevrabilitatea sunt excelente.

Pot sa adaug ca sunt putin contrariat de consum . Daca la loganul vechi , PH1, 1.5 dci , 85 cp am consum 5 oras si 4,2 afara , la Lodgy am in aceleasi conditii de utilizare in oras 7 si afara undeva la 5,9.

De asemenea poate ma sfatuiti voi daca credeti ca ar merita un Chip tunning cu o crestere la 138 CP ptr Lodgy ??? La loganul vechi am asa ceva , upgrade de la 85 CP la 105 CP si diferenta de putere sesizata este imensa.

Seara faina !!
einstein1984
cutia aia e cam la limita cu cuplul existent, dupa chiptuning daca dai ca surdu n tobe risti sa o faci pilaF,.
Nu vad de ce te mira consumul la o masina mai grea si cu surpafata frontala mai mare.
validao
Salut. Sunt nou pe aici. Am achizitionat un Lodgy 1,5 DCI din 2012 si nu are cruise control. Are doar limitator. Cu ajutorul unui prieten cunoscator am tras fire, am schimbat buton, ceasuri bord am tras fir la pedala frana , l-am activat si nu se aprinde martorul din bord, deci nu functioneaza. Daca stie cineva cum as putea rezolva problema. Multumesc.
alexman1
Am un lodgy benzina,motor 1.6 din 2018, cu care am mers 97000km si mai am 3000 pana la revizie. Schimbul de ulei il fac la reprezentanta Dacia, la fiecare 20000 km. Ieri seara cand sa plec mi s-a aprins martorul(rotita) rosu din bord si am vazut ca nivelul de ulei era sub minim. Oare pana luni cu ce ulei ar trebui sa completez, ca sa nu am probleme ca difera de cel existent?Nu stiu ce au bagat la service si nici nu am intrebat.Mea culpa,dar nu credeam sa mananace atata ulei!!!
Multumesc
alfabit
QUOTE(validao @ 23 Jan 2020, 15:45)
l-am activat si nu se aprinde martorul din bord, deci nu functioneaza. Daca stie cineva cum as putea rezolva problema.  Multumesc.
*




Trebuie activată funcția CCSL și în tabloul de bord să aprindă LED corespunzătoare și viteza setată pe LCD.
validao
Am activat tot si nu functioneaza. Nu se aprinde nici martorul desi este activat. Trebuie tras fir la bord?
torquemada
E normal, funcția cruise nu e suportată de injecție(2012-2015 inclusiv), nu ai ce activa.

Teoretic se poate reprograma injectia cu o versiune de soft ce suportă și cruise și limit, dar există 80% șanse să pleci cu mașina pe platformă

validao
Multumesc. Dar totusi limitarea functioneaza.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.