Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Accident minor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Legislatie
Kitkat45
Buna ziua, e prima oara cand scriu aici, sper sa nu fac greseli.
Ma deplasam pe un drum fara prioritate(fara semne de circulatie de altfel) , m-am incadrat regulamentar , am semnalizat si m-am asigurat pentru a vira dreapta. In momentul cand am virat, de pe banda cealalta soferul unei masini de teren a depasit chiar in dreptul meu si mi-a acrosat botul masini incadrat corespunzator pe sensul de mers. Acesta a oprit in spatele meu, a verificat masina, s-a uitat la numar, dar nu a gesticulat, iar eu am plecat, grabindu-ma din motive personale. Este vina mea sau a celuilalt sofer? Precizez ca sunt incepator.
espacern
Prioriritatea nu este data de indicatoare tot timpul.
La orice coliziune trebuie sa "socializezi" sau se poate considera fuga de la locul accidentului.....te invata la scoala de soferi chesti deastea.
DannyY
Adică virasesi dreapta si un nene a intrat in depășire fix atunci, pe direcția ta cea noua? Intersecție nedirijata? Pe vremea mea, depășirea era interzisă in asemenea intersecții. Dacă n-ai omis (sau dacă mie nu-mi scapă) nici un amănunt esențial, ăla e vinovat. Dar... Tu i-ai luat numărul? O poza ai făcut?
Kitkat45
QUOTE(espacern @ 11 Aug 2015, 17:59)
Prioriritatea nu este data de indicatoare tot timpul.
La orice coliziune trebuie sa "socializezi" sau se poate considera fuga de la locul accidentului.....te invata la scoala de soferi chesti deastea.
*



Ne invata, intradevar, dar eram singura si m-am panicat.


QUOTE(DannyY @ 11 Aug 2015, 18:37)
Adică virasesi dreapta si un nene a intrat in depășire fix atunci, pe direcția ta cea noua? Intersecție nedirijata? Pe vremea mea, depășirea era interzisă in asemenea intersecții. Dacă n-ai omis (sau dacă mie nu-mi scapă) nici un amănunt esențial, ăla e vinovat. Dar... Tu i-ai luat numărul? O poza ai făcut?
*