Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 -Green Frog
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
Maniak22
O dai dar nu cred ca la pretul din anunt nu ?
sobolan
ba da,la pretul ala,isi merita banii din plin,nu ascunde nimic,eu zic ca e cu mult peste multe masini "atestate" si o consider o masina nu noua dar destul de "corecta"......mai jos n-o dau eu biggrin.gif ,dac-oi da-o pan' la urma ca nici eu nu-s hotarat ..... wacko.gif
btw: motorul de pe ea(cel actual) m-a ajuns cu totul usor peste 1000 ron.....
Ce am facut la el :
-blocul a fost curatat cu soda caustica peste tot ,
-arborele e st,nou,romanesc oem
-i-am pus set motor nou Mahle cu pistoane tribocotate rolleyes.gif ,
-cuzineti noi romlag,
-pompa ulei noua(de data asta de uzina),
-chiulasa lui a ajuns la un atelier specializat in chiulase pe la planat,refacut asezarea la valve si montat simeringuri noi la supape.
-axa cu came e ca noua si ea,
-tacheti noi de uzina
-rampa culbutoarelor noua de uzina.
-distributia e noua(am pus kit Sachs),patina e rolast.
-simeringuri noi peste tot,
-pompa apa noua poloneza Polparts,
-volanta e cu palier marit(logic) pentru ambreiaj de 200,
-ambreiajul e nou fi200,oem,uzina.....

niste poze facute in graba.....
https://postimg.org/gallery/360d0ipoi/

masina asta e noua in proportie de 60% si revizuita 99% ..... happy.gif
iustin_uap
QUOTE(sobolan @ 23 Jul 2016, 22:14)
totusi scaunele din dacie is beton,porcariile astea moderne din spuma/burete is penale rau la drum lung si cauzeaza dureri de spate.....cei 550km parcursi in ea nu m-au obosit deloc,poate din cauza ca-s invatat cu daciile ca am mai avut


Si eu cred la fel si nu-s singurul. Scaunele alea chiar is confortabile.
sobolan
Zilele trecute am refacut ceva ce ma rodea la suflet....motorul de pe masina mea a avut o chiuloasa 102-14(un shit,r/c scazut),can l-am refacut in primavara am lasat asa chiulasa lui....am luat o chiulasa mai buna din dotare tip 102-13,planata peste 8-9 zecimi,am pus simeringuri noi pe supape (federal mogul-alea existente jucau pe cozile supapelor si erau tari ca piatra),valvele pasuite la mana cu furtunul(daca aveti rabdare recomand,bormasina face rahaturi si e pentru lenesi)......n-aveam ce face si am zis sa vad ce se mai poate "stoarce" din motorul asta de 1400.....ieri am pus-o si in 5 ore eram pe strada cu ea....trage belea,chiar se compara cu o dacie logan 1.4 la mers(nu si la frane radmasa.gif )....fum nu scoate deloc,nimic vizibil,acum imi dau seama ce rahaturi penale is motoarele de 1300 radmasa.gif ,fumegaie si nici putere n-au....trebuie neaparat sa caut o cutie cu 5 "lunga" pe undeva,aia nevada care o am e cam ca a mea,ma salta cu 10-20km si nu fac nimic,mai mare efortul....
BN64FLO
Nu ca se compara, o face pe viteza radmasa.gif am facut scoala pe logan 1.4 si cu a/c-ul pornit de abia am intrat in depasire cu a 3-a, cu al meu 102-13 cu dublu corp rup la viteza in trepte mici, in 4-5 nu ii prea place ca e cutia de forta si carbul cred ca e de pe 1.2...cu celalalt 102-13 si cutie de fuga, am mers 140 lejer, fara sa tuseasca....cu carfil 32irma, vad ca ii place mai mult asta
sobolan
am observat si eu asta cu carbul...si a mea tot cu ala de 1300 merge mai ok,carfil 32irma.....daca-l pun pe ala carfil irm2am de 1400 parca e mai lenesa sau la fel...sau mi se pare...
BN64FLO
Mai lenesa si porneste mai greu parca...parca is mai prost dozate jigloarele de la 32irm2am, cutie de viteza eu am una din 97, din 99 in coace majoritare is aste de forta cred unsure.gif adica astea cu tablita rotunda, cele cu dreptunghiulara fug mai tare, sau cel putin asa mi se pare
sobolan
a mea are tablita rotunda parca si e de pe o dacie pe injectie(asta stiu sigur),la aia se ataseaza si elecromotorul aferent(are flansa mai groasa) .......stiu ca e de tractiune si nu-mi bat capul.....da' au fost o serie pe alea vechi(primele) la care rapoartele erau diferite,am avut eu una luata de pe un break din 92 si fugea bine,130km/h in a 5-a la 3000rpm pe fosta dacie.....restul is cu 110.....
BN64FLO
Tablita rotunda, din 2001 cred, de tractiune, am dus remorca destul de grea si nu tusea la 90-100, tablita dreptunghiulara, din 97, 140 si zgomotul era rezonabil in interior, cred ca mai mergea dar nu am riscat...
sobolan
ideea e ca eu nu trag cu ea nimic,doar o alerg smile.gif ...deci o sa-i pun eu o cutie de fuga si cred ca stiu si de unde s-o iau,maine o aduc acasa rolleyes.gif ,ramane de vazut cand oi pune-o.....pana la iarna am timp......si tot pan' la iarna poate reusesc sa-i pun injectia pe ea ca sa scap de carbelitor.....
BN64FLO
Nici eu nu trag cu ea de obicei, dar avand carligul de cand avem masina, din 92, am zis ca e pacat sa nu il folosesc la aniversarea ei de 30 de ani radmasa.gif legat de injectie, doar ca parere personala, nu imi prea place pe dacia clasic, imi pare lesinata, carbelitorul il reglez eu ca sa fuga, avansul ca sa sune bine, dupa ureche, trebuie sa fie o armonie cand reglezi motorul la dacie blush.gif
sobolan
QUOTE(BN64FLO @ 31 Jul 2016, 23:44)
trebuie sa fie o armonie cand reglezi motorul la dacie  blush.gif
*



ca un ritual...asa e....n-ar avea farmec..... smile.gif ...am tot ce-mi trebuie,am timp de gandire.....
DACIOTUL_97
Inseamna ca o sa-mi traga si mie naspa 1.6-le cu 32irm2am? huh.gif
sobolan
nu cred...1600 e mai "flamand"....acuma depinde mult de R/C,is mai multi factori,sunt dacii care merg belea cu carbelitoare de "mobra" japoneza cum e aia neagra....faina masina ! smile.gif

Inca ceva : scuzati jegul din poza cu motorul,a fost curat golanu' dupa ce l-am facut da' apoi a cedat garnitura de la capacul culbutorilor si dupa ce am inlocuit-o a cedat simeringul de la distributie radmasa.gif ,unde mai pui ca lacrima si pe langa pompa de benzina...garnituri de calitate ....garnitura de sub delc e prastie si ea,dacie ce dracu' ! nu mai dau doi lei pe aspect de acum,motorul ala de 1300 era curat la lacrima si saracu' a ajuns la fiare vechi,am luat o bere si-un pachet de Pall Mall pe el radmasa.gif ....

Vorbind de antichitati : Un arbore de 1300 la R1 nu vrea nimeni ? are 1500km la activ,am si cuzineti noi romlag tot r1(nefolositi)....si un set motor cu 1500 km(turol-ump,romania)......
BLUE R 19
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 31 Jul 2016, 23:55)
Inseamna ca o sa-mi traga si mie naspa 1.6-le cu 32irm2am?  huh.gif
*



Pune omule doua carburatoare de Tico radmasa.gif (sa ai rabdare si sa nu te incurci in mate), daca faci montajul elegant va iesi ceva special.
sobolan
nu merg alea.....is mari si proaste......e prea mare "efortul" .....
Daciotul_98
Motorul de 1.6 a fost conceput sa lucreze cu carfil dublu corp. Ceea ce ziceți 32irm2am pe 1.6 e adaptare, e normal sa mai tușească sau chestii de genul, se recomanda o reglare profesionala. 1.6 carburație e mai gurmand, dar își găsește nașul cu injecția, cu care face casa buna. Care e diferența dintre 102 00*(sa dau un ex anul 1989), 102 13 (1995) si 102 14 (1996) ? La 102 15 diferă setul motor ( Cum am eu-pistoane scobite ).
sobolan
QUOTE(Daciotul_98 @ 1 Aug 2016, 17:13)
. Care e diferența dintre 102 00*(sa dau un ex anul 1989), 102 13 (1995) si 102 14 (1996) ? La 102 15 diferă setul motor ( Cum am eu-pistoane scobite ).
*



si chiulasa wink.gif ..... pistoanele alea scobite scad RC-ul dar tot stilul ala de piston il gasesti si pe 810-04/05,renault 12,stil BORGO......

carbelitorul de dacie dublucorp e un mare shit,eu am avut pasari multe prin cap prin anii 2001-2002.....am incercat destule,din experienta proprie NU recomand....1600 merge STAS cu un carburator simplu 32irm2am,nu tuseste,nu da in nas......
Ca sa faci "performanta" si sa construiesti de la zero pe un bloc de dacie iti trebuiesc multi bani/timp si la urma sa nu te astepti la mai mult de 100cp,da' e mult si asa.....carburatorul ala iti mananca banii si nu da nimic concret......papucarii mergeau cu ala simplucorp si carau cu ele la greu,deci se poate !!!
sobolan
Am lasat dricul parcat la bloc vreo 3 zile si am gasit-o pe rosu,gaz ioc....ce oameni radmasa.gif ....am aruncat rahatul ala de bucson nichelat original al ei peste vreo 3 garduri de draci,ala se deschide cu orice cheie.....am pus unul turcesc,de ala cu 3 spite,are o cheie mai aparte,sa vad acum ce plm or sa mai faca.... happy.gif ,n-am vrut sa pun alarma sa nu-i phoot pe aia la cap ca-s matze multe si daca eu nu eram pe-acolo urla de o lua dracii....
Am mai schimbat si vasul de expansiune,ala de sticla,am pus unul din 79 gasit prin remat,curat ca lacrima,asta al ei era murdar de rugina,primul antigel oricum l-am aruncat,motorul asta a stat uscat cateva luni si l-a copt rugina pe interior...acum tot circuitul de racire e curat ca lacrima,se vede corect prin vas,antigelul e limpede......
In rest nu am mai mesterit nimic.....pun benzina si merg cu ea zi de zi ca mi-a expirat asigurarea la logan+ca tre' s-i schimb uleiul si filtrele,la megane pun zilele astea un kit nou pe distributie ca am cureaua cam crapacita si nu ma joc cu asa ceva chiar daca la motorul ei nu dau supapele in pistoane,e fara interferenta ...bani nu mai am biggrin.gif ....mai trag de dacie vreo luna macar.... smile.gif
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 6 Aug 2016, 14:51)
Am lasat dricul parcat la bloc vreo 3 zile si am gasit-o pe rosu,gaz ioc....ce oameni  radmasa.gif ....am aruncat rahatul ala de bucson nichelat original al ei peste vreo 3 garduri de draci,ala se deschide cu orice cheie.....am pus unul turcesc,de ala cu 3 spite,are o cheie mai aparte,sa vad acum ce plm or sa mai faca.... happy.gif  ,n-am vrut sa pun alarma sa nu-i phoot pe aia la cap ca-s matze multe si daca eu nu eram pe-acolo urla de o lua dracii....
Am mai schimbat si vasul de expansiune,ala de sticla,am pus unul din 79 gasit prin remat,curat ca lacrima,asta al ei era murdar de rugina,primul antigel oricum l-am aruncat,motorul asta a stat uscat cateva luni si l-a copt rugina pe interior...acum tot circuitul de racire e curat ca lacrima,se vede corect prin vas,antigelul e limpede......
In rest nu am mai mesterit nimic.....pun benzina si merg cu ea zi de zi ca mi-a expirat asigurarea la logan+ca tre' s-i schimb uleiul si filtrele,la megane pun zilele astea un kit nou pe distributie ca am cureaua cam crapacita si nu ma joc cu asa ceva chiar daca la motorul ei nu dau supapele in pistoane,e fara interferenta ...bani nu mai am biggrin.gif ....mai trag de dacie vreo luna macar.... smile.gif
*



Este vreo zona mai retrasa, sau specificul locului ? Mai bine iti faci sau procuri vreu antifurt pt. buson, ceva care sa-l acopere ori unul fals peste cel real. Astia aveau boala pe Dacia, au zis ca oricum nu conteaza, e mai usor si consecintele sunt mai mici. Iti zboara si busonul turcesc imediat, totul e sa vrea.
Asa...toate se desfac usor (ce sa mai zic de cele fara yala la care se deschide usita din interior. Nu le pasa de Dacia, la altele mai noi au putina reticenta in plus...
BN64FLO
Carcasa de filtru de ulei cu un surub sudat, astea mai noi au gaura acolo unde vine garnitura de cauciuc, la tine o poti da, piulita in porcbagaj si n-are muarte biggrin.gif daca vor sa te faca, tot te fac, asta daca ii inveti ca tii multa benzina in ea....baga un cric cu un cui sudat in varf si cu ligheanul sub ea dry.gif
sobolan
Nu era ferita,era la vedere,zona e centrala dar au mai fost incidente si la marci mai "spalate".....pun alarma de-acuma si stau cu bata la balcon,eu am lasat-o acolo dar nu eram acolo.....prin portbagaj nu pot ei umbla ca suna ligheanul,de intepat stiu faza,ma pish pe el ca si asa e cositorit in vreo 2 locuri sus dar e mai greu ca am scut.... smile.gif m-au chelit de vreo 10 litri,un fleac.....busonul ala al ei chiar se deschidea cu orice cheie,am facut bine ca l-am aruncat......


Pe viitor : pun o sonda de benzina cu doua cai,trag un fir la bord,soclu am......schimb furtunele tur/retur de la rezervor(astea au ramas neatinse inca) ,dupa ce restrang chiulasa pun un ulei ok (mobil 1 sau ceva ok 20w40,acum am elf 15w40-pe caldurile astea in trafic aglomerat la ralanti cu apa la 90 am presiune 3) .Pompa de ulei e de uzina,isi face treaba ok vad.

Ca o paralela intre 1300 si 1400 adica intre masina dinainte si cea de acum vreau sa va zic ca diferentele-s vizibile,merg cu aceeasi cutie in 4....sincer dar ma tin de masini decente,la demaraj se cunoaste bine,fum nu mai scoate un gram fata de 1300(simeringurile noi de la supape fac treaba buna,setul e nou),bujiile is caramizii si curate,ambreiajul de 200 e net superior......nu vreau sa supar pe nimeni dar motorul de 1300 e depasit rau,nu-mi pare rau de el deloc si nu m-as intoarce la el nici in ruptul capului,mai bine imi rup capul.....

Luni imi iau pensula si motorina si spal gunoiul ala de motor iar....teoretic nu ar trebui sa mai piarda ulei pe nicaieri,am pus garnitura noua la delc,la pompa de benzina,la capacul culbutoarelor,simering nou la fulie.....ala rosu era tot nou,acuma am pus unul negru,tot fartec,dar cu o buza,ala rosu era cu doua si teoretic era mai ok dar practic a cedat pe fulia noua fara canal de uzura....oricum dacia te inseala mereu si tot mai ai de mesterit cate ceva pe la ea......deci cat ai dacie tot ai de mesterit.... radmasa.gif


Si sa-mi cumpar un aditiv de ala de pus in benzina ca sa incerc sa "emulez" benzina cu plumb....plumbul e bun la supape/scaune si la segmenti......tetraetilul de pb....
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 6 Aug 2016, 22:54)


Ca o paralela intre 1300 si 1400 adica intre masina dinainte si cea de acum vreau sa va zic ca diferentele-s vizibile,merg cu aceeasi cutie in 4....sincer dar ma tin de masini decente,la demaraj se cunoaste bine,fum nu mai scoate un gram fata de 1300(simeringurile noi de la supape fac treaba buna,setul e nou),bujiile is caramizii si curate,ambreiajul de 200 e net superior......nu vreau sa supar pe nimeni dar motorul de 1300 e depasit rau,nu-mi pare rau de el deloc si nu m-as intoarce la el nici in ruptul capului,mai bine imi rup capul.....

Luni imi iau pensula si motorina si spal gunoiul ala de motor iar....teoretic nu ar trebui sa mai piarda ulei pe nicaieri,am pus garnitura noua la delc,la pompa de benzina,la capacul culbutoarelor,simering nou la fulie.....ala rosu era tot nou,acuma am pus unul negru,tot fartec,dar cu o buza,ala rosu era cu doua si teoretic era mai ok dar practic a cedat pe fulia noua fara canal de uzura
*



- urmeaza 1600 big_wheel.gif
- la capacul culbutorilor tot cu mastic o rezolvi, de ambele parti ale garniturii.
- fulia aia poate nu era bine finisata
DACIOTUL_97
QUOTE(BLUE R 19 @ 7 Aug 2016, 00:46)
- urmeaza 1600 big_wheel.gif
*



happy.gif

@sobolan - de ce nu ai curatat vasul de expansiune al masinii?
Rob3rto
Ma bag si io ca musca-n lapte.. Am avut pe 1.6 mai multe carburatoare. Cu carb de 1.3 tragea binisor insa consum mai bun scoteam cu dublucorp. Carb de 1.4 am avut pe el timp de o juma de zi. Tragea ok, consumul nu l-am aflat pt ca era statut si nici dupa cateva spalari serioase nu statea la relanti. Cu dublucorp de Lada 1200 cu clapeta micuta pe prima treapta trage bine-bine si consuma decent, cu dublucorp de Lada Samara trage de te c**i pe tine si la mers omenesc am ramas putin uimit de consum pt un carb cu 2 clapete destul de maricele!
sobolan
QUOTE(BLUE R 19 @ 7 Aug 2016, 00:46)
- urmeaza 1600 big_wheel.gif
*



nu cred ,is satul de mesterit la dacie,pe la toamna mai degraba urmeaza injectia si cutia in 5......am volanta,cutia,senzorii/electronica,alt saxofon si toba mica.....cu capot nu stiu ce oi face,poate n-o atinge.....
Fulia era bine finisata,e de aia din 2 bucati si e de uzina....si alea nefinisate ok le prindeam in stung si dadeam pe ele cu un smirghel de 1500,ieseau stas....

QUOTE(DACIOTUL_97 @ 7 Aug 2016, 01:17)
happy.gif

@sobolan -  de ce nu ai curatat vasul de expansiune al masinii?
*



lenea.....mai am vreo 3 borcane si tot le schimb intre ele pana se murdaresc toate apoi le iau eu la curatat.....ideea e ca-i dificil de umblat in ele,trebuie o perie buna,unul l-am curatat cu o perie de wc radmasa.gif si dero mult,a iesit stas.....

QUOTE(Rob3rto @ 7 Aug 2016, 10:33)
. Cu dublucorp de Lada 1200 cu clapeta micuta pe prima treapta trage bine-bine si consuma decent,
*



asa da.....aici ne tot contraziceam cu ala de dacie dublucorp care ,dupa mine, e un mare shit......
Atentie ca dublucorpul de oltcit difera de ala de dacie...nu mai stiu exact ce ,is destui ani trecuti ca sa mai stiu....
DACIOTUL_97
QUOTE(sobolan @ 7 Aug 2016, 18:15)
trebuie o perie buna,unul l-am curatat cu o perie de wc  radmasa.gif si dero mult,a iesit stas.....
*



Pai numai cu peria respectiva se poate curata, bineinteles cu frecangeala de rigoare. Eu nu am reusit sa-l curat cu dero, am folosit o solutie de curatat wc-uri si apa calda. Am auzit ca ar mai merge si cu Cif sau Triumf.
sobolan
Triumf nu da gres ....cu ala faci dintr-un bloc motor murdar si uleios un bloc motor nou....e posibil sa cada si vopseaua dar se revopseste,nu-i bai....cel putin pe dinauntru il scoti luna.......pe aluminiu nu trebuie lasat mult,dai ,lasi 2-3 minute si cureti cu apa la greu.....

Am tot cautat sa fac ordine azi,cred ca mai fac un motor,am bloc 102-13 care necesita camasi pe inele de cauciuc,am un set de asta deja,nu e nou dar are 5000km de la o ambulanta trasa pe dreapta si inlocuita cu un logan,deci sunt sigur de kilometraj si se si vede ca nu-i uzura,eventual am un set nou de segmenti segmot 1.4....am foarte multe piese noi si cred ca il fac,imi mai trebuie un arbore,maine is in remat sa caut unul bun sau salvabil prin rectificare la 1....deja la 2 nu ma mai complic nici in ruptul capului.....is 5 zecimi pe minus,la a-2a nu mai are viata multa.....ori ST bun,ori ST uzat si-l fac la 1....mai am un 102-00 refacut complet la tara,il fac si pe asta si-l bag la garaj acolo......la ala 102-00 e rectificat arborele la 1,are cuzineti noi deci linia e beton,stiu ca are un set nou romanesc pe el,ceva ieftin parca setcar,chiulasa refacuta complet,garnituri si simeringuri noi...si mai stiu ca are si lant si patina noi....tre' sa-mi notez pe o foaie ca le uit la naiba radmasa.gif
DACIOTUL_97
Vreau o parere si de la tine: ce termostat sa folosesc? Am cumparat unul de Vernet care deschide la 89 de grade, dar sunt numai pareri si pareri. E prea indraznet? Sa caut unul de 85-86?
sobolan
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 7 Aug 2016, 22:40)
Am cumparat unul de Vernet care deschide la 89 de grade,
*



daca ai radiator mare merge ok si vara si iarna deci DA,e bun !
DACIOTUL_97
Da, am radiator mare din aluminiu, producatorul nu mai conteaza radmasa.gif
sobolan
singurul loc unde nu mi-am bagat ochiu' la masina asta ca era frig sau ca n-am avut loc pe-atunci,eram oarecum cu inima stransa pentru ca ala e un loc unde se mai aduna rugina....si totul e ok la tabla.....inafara de un surub de m7 de la scaunul fata care s-a rupt la desfacere....piece of shit,am gasit o dacie din 97 si am luat doua de-acolo dar is mai scurte.....vad eu ce pun in loc.......am mai dat si eu o mana de vopsea,dar mai dau si un autovapant apoi pun cartonul ala bituminos la loc si apoi mocheta cauciucata.....


aaaa..si patina de la mars-ariere....era rupta,am pus alta noua din vechi,de aia cu plastic alb rolleyes.gif si am inlocuit si contactul franei de mana,acum se aprinde si martorul din bord cand e trasa....a trebuit sa demontez partial maneta.....
DACIOTUL_97
Eu am gasit suruburi noi pentru scaune, intr-un magazin care a mai pastrat niste nimicuri pentru vechiturile noastre blush.gif Ai cumva maneta franei de mana model mai nou? Cel putin asa pare in fotografii.
sobolan
maneta de frana e originala si din ce stiu eu nu e nimic diferit intre ele cel putin pana in 97.....te-a indus in eroare plasticul/manerul,ala e de pe o dacie mai noua,al meu era crapat si l-am aruncat..... smile.gif
Surub nu-mi mai trebuie,tai o tija filetata de m7 si pun piulita la capat....e vorba de tija care tine capacul culbutoarelor si se infileteaza in chiulasa....am la greu de alea.... smile.gif ideea e ca in remat mi-e lene s-o tai si unde nu am cate ceva caut o solutie cat mai buna(dupa mintea mea) aproape de original...nu e vorba de-o "inventie" pe la motor,e vorba de-un banal surub care tine scaunul alaturi de alte trei.....
Prin gaurile alea mari din prag vad ca uleiul pus de mine a avut efect bun,s-a creeat o pelicula aproape indestructibila.....e foarte ok,probabil ca ingrijita corespunzator mai traieste rabla vreo 30 de ani radmasa.gif
sobolan
Am ajuns azi in BR ,a fost o mica parada retro......erau doar cateva masini ,mi-a captat atentia un PLYMOUTH vechi de prin anii 75,o Volga neagra,si un morgan belea mare ......
Am vrut sa intru si eu cu Dacia s-o las p-acolo un pic ca era curata si aranjata,cica n-am atestat radmasa.gif .....rahat,am fugit biggrin.gif .....am lasat-o la vreo 3 strazi distanta si-am mers pe jos.....
Mai era si un R16 dar era chit cu lopata dat pe el,vopsit la spray,pacat ,mergea salvat cu ceva banuti,vazui unul in remat mult mai ok,un opel rekord si ala "tencuit" pe fetele usilor,un trabi simpatic,doua kaufer chiar ok,o alfa vehe pe benzina 2000cm3 si un bmw seria 5 vehi dar simpatic si el,bine pus la punct....era si o dacie 1300 crem frumusica,etc....
DACIOTUL_97
Inseamna ca merge bine motorul asta de 1.4 tongue.gif
sobolan
Deocamdată e ok,astept să fac 500 ca să îi restrâng chiuloasa ,mai e puțin,atunci ii bag si un ulei ok valvoline 15w40...
sobolan
Daca tot vreau sa-mi iau o tigaie noua ,azi m-am interesat pe ici pe colo.....
Se pare ca devine mult mai rentabil sa duc dacia la remat contra un voucher decat sa-astept ca poate o cumpara vreunu' sleep.gif ....... pacat ar fi s-o taie astia....
Cam pe ultima suta de metri ,chiar nu vrea nimeni o masina "corecta" fara defecte ascunse si functionala 100% ?

BTW: nu vreau mesaje PM sau telefoane in care sa fiu intrebat daca dau ceva de pe ea,daca o duc la remat o duc completa la cheie asa cum e ea,nu dau jos nimic de pe ea.
bucatzel
Programu' rabla ala de nici n-o terminat de inceput si deja se si terminase anul asta?
sobolan
cine te-a mintit ? blink.gif
Daciotul_98
Anul asta ca niciodata cum s-a deschis s-a inchis !
sobolan
Acum vin din remat,intr–adevar am fost dezinformat,vouchere nu mai sunt,am mai agățat si eu una alta.
sobolan
se pare ca de luni am iar de treaba,tre' sa-mi comand sarma pentru sudura si segment pasaj.....masina de 10 ani care a stat prin garaj mai mult sad.gif .....tampit sa fiu sa mai dau bani pe un logan dry.gif
om_bland
Au fost si ele masini bune oricum, mai ales la motoare... loganurile smile.gif ! Trebuie sa recunoastem asta rolleyes.gif . Ca faci odata la 10 ani o arcada si la un logan, nu-i cine stie ce, daca ne gandim ca la vechile dacii... la care daca nu faceai nimic 10 ani, o adunai la propriu de pe jos cu farasul si matura smile.gif

<span class='edit'>28 Aug 2016, 16:58:</span>
P.S. Eu incerc sa te incurajez, nu te descuraja de ceea ce ai gasit la Logan, e normal sa rugineaza ( uzura morala, fizica), chiar daca a stat in garaj.
sobolan
QUOTE(om_bland @ 28 Aug 2016, 17:57)
, daca ne gandim ca la vechile dacii... la care daca nu faceai nimic 10 ani, o adunai la propriu de pe jos cu farasul si matura smile.gif

*



de unde e asta ? eu am mai avut dacii luate de noi si DA la 10 ani nu cadea nimic.....nu ma descurajez,sa-mi cumpar o bucata de tabla c-o fac,o mananc pe paine,nu e problema.....
Victorine
Te rog spune-mi si mie de unde gasesti pasaj pentru aripa spate si eventual pune si poza cu el sau din timpul lucrarii, o sa am si eu nevoie de doua, stanga, dreapta. Ma intereseaza foarte mult, trebuie sa o fac neaparat in toamna asta! Multumesc

In ceea ce priveste rugina la logan, as vrea sa-l contrazic pe omul bland, NU e chiar normal sa fie asa de praf la tabla si sa nu comparam mere cu pere. Am avut in familie un Citroen Saxo mai vechi decat Loganul meu din 2005, care cand s-a dat, in urma cu 2 ani, era beton la tabla. Asta e politica design to cost in viziunea extrema a Dacia, care le-a facut din tabla de conserva, pana si aia e protejata... Asa ca sa nu glumim cu aceste aspecte, ca o sa ne sara in cap toti cei de pe topicul cu rugina la Logan... mad.gif
DACIOTUL_97
Din pacate si eu am probleme la logan,a ruginit pragul de pe partea dreapta intr-o veselie,si inceput de rugina la rama usii sub cheder,masina avand doar 33k km si mai mult zacand in garaj.Asta este,macar motoarele sunt fiabile,in special 1.4 MPI.

On topic: sobolan,era misto sa-i pui grila de radiator din metal,stiu ca primele facelifturi de 1300 au avut asa ceva.
sobolan
man,cu loganul m-am lamurit,grundul+insonorizantul au fost date peste tabla decapata incorect,la bulelala cum au facut si cu daciile din '92-'02,tabla e foarte subtire,expresia "conserva" se potriveste ok si nu e doar o zicala,probleme in alte parti nu are,o sa o repar ,nu e bai sad.gif .....1.4mpi nu e cel mai fiabil motor de pe logan dar e foarte ok.
iar cu dacia treaba e ok iar,eu is multumit ca merge ok,imi fac treaba cu ea de colo-colo(ca a ramas singura cu care merg acum) ......investitii nu mai fac la dacie,poate sa fie si mama grilei(stiu despre ce grila zici) ...masina e foarte buna asa cum e,daca o vand e ok,daca nu e iar ok,eu cu ea merg zilnic de vreo doua luni......oricum ca sa reconditionezi o masina cap-coada si apoi s-o vinzi se cheama prostie....pierzi bani la greu ,nu se justifica orele de lucru si mai ales sanatatea(asta cand stai la -15grade pe sub ea cu orele si cum citeam la sorin ca venea murdar in casa de autovapant-asta am patit si eu,mai ales cat praf si rugina am inghitit,am inhalat vapori de convertor rugina,m-a prins flama de la sudura,etc)......nu se merita decat daca o tii,m-am lamurit,nimeni nu apreciaza sad.gif ,de acum cand ma mai apuc de asa ceva stiu eu ce am de facut.


QUOTE(Victorine @ 28 Aug 2016, 21:09)
Te rog spune-mi si mie de unde gasesti pasaj pentru aripa spate si eventual pune si poza cu el sau din timpul lucrarii, o sa am si eu nevoie de doua, stanga, dreapta. Ma intereseaza foarte mult, trebuie sa o fac neaparat in toamna asta! Multumesc
*



pai cred ca gasesc la magazin banuiesc,daca nu caut pe producator,trebuie sa gasesc eu ceva......daca nu si nu ii fabric portiunea aia dintr-o tabla ca pana la urma nu e tot pasajul dus.......o sa pun poze....


mda...si piesa,am dat 120ron pe ea,tabla e mult mai groasa decat aia oem de kko.....
iustin_uap
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 28 Aug 2016, 20:18)
On topic: sobolan,era misto sa-i pui grila de radiator din metal,stiu ca primele facelifturi de 1300 au avut asa ceva.


Alea-s raritati. Nu s-au montat decat in '81-'82 pe modele de tranzitie. Pe langa asta iti trebuie si niste ochelari speciali pt. ele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.