Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 2005 Citroen C5 Sedan Exclusive
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Bwwlan
...si uite asa plecai de acasa bou, ca sa vin inapoi vaca. smile.gif

Pe vremea cand faceam naveta 300 km. zi cu o Corsa C CDTI, masina care ma rupea de spate, a devenit clar cu trecerea timpului ca Opelul e doar economic, nu insa si comod. Drept urmare, am inceput cautarile pentru o masina diesel, nu foarte scumpa, din clasa Laguna/Passat/Avensis. Bugetul stabilt era de maximum maximorul 5.000 Euro (initial fusese 7K, insa l-am redus, fiindca mi-am dat seama ca nu era nevoie sa cheltui atat de multi bani pentru o masina buna).

Am fost intai prin faza "vreau Avensis" fiindca nu m-a atras cu nimic modelul respectiv, decat eventual prin legendara "fiabilitate", insa nu voiam sa fac parte din statistica si sa confirm sau sa infirm vorba populara. Mi-a trecut iute.

La un moment dat, cochetam cu ideea de Passat B5.5 pentru simplul motiv ca imi place, fara a fi neaparat frumoasa. Conform proverbului "beauty is in the eye of the beholder", mie mi se pare o masina faina. Am condus B5 si mi-a placut, B5.5 imi imaginez ca e o idee mai fain.
Mi-a trecut si asta.

Dupa ce citii topicul colegului cj98czh, ma batea gandul unei masini cu Hydractive. Xantia era prea veche, insa in timp ce noul C5 (MK3) imi place foarte mult, o masina in mintil ei imi depasea cu mult bugetul stabilit pentru achizitie. Drept urmare, am inceput sa ma uit cu mai mare atentie la un C5 MK2, care, de ce sa mint, initial mi se parea urat ca focu'.

Am cautat vreo 3-4 saptamani, fara sa ma grabesc, si ma uitam 95% la motoarele diesel de 136PS. Pe 27.11 am gasit un dealer la vreo 190 km. de mine care avea doua masini: una din 04/2006, aurie, 136PS, Exclusive, sedan, automata, 176.000km., 3.450 Euro si una din 05/2005, rosie, 140PS, Exclusive, sedan, manuala, 109.000 km., 3.990 Euro. Am sunat sa intreb daca aia aurie mai era si luni, 30.11 m-am dus s-o vad.

Cand am ajuns, ploua de rupea. Ambele masini, si cea rosie si cea aurie, erau parcate una langa alta, undeva in spate. In fata reprezentantei, normal, doar astea fresh, de dupa 2010 smile.gif in spate, "ciurucurile". Am dat tarcoale masinii aurii, m-am uitat cu atentie la toate detaliile, insa prima impresie neplacuta a fost cand l-am intrebat daca masina e fara accident. Ala cica "da si nu". Cum adica? "Pai, a fost lovita in fata si in spate, au fost schimbate barele si au fost lacuite impecabil." Hm... A doua senzatie neplacuta a fost cand am intrat inauntru. Cafeniul acela frumos al tapiseriei era extrem de murdar, iar masina mirosea a formol. In fine, "eu vreau diesel automat". Ideea fixa... Am fost la drive test. Masina mergea impecabil. Incalzire in scaune, AFIL, tot tacamul. Cand am revenit, am zis: "as vrea sa o conduc si pe cealalta."

A mutat numerele si ne-am dus la test. Din pacate, o cutie manuala in 5 trepte pe un benzinar nu se compara cu o automata pe o masina diesel, insa: masina mirosea "a nimic". Nu existau semne de uzura, toate butoanele functionau asa cum ar trebui, pur si simplu nu aveam ce-i reprosa. Decat ca era benzinara si manuala.

Revenit la birou, am facut un calcul: la 15.000 km., dieselul cu 7% fata de benzina cu 8,5% are un avantaj de 530 Euro. Daca scad diferenta de impozit de 270 Euro in favarea benzinei si inca 200 Euro la Carsco si RCA, dieselul ramane cu 60 Euro in avantaj. Daca luam in calcul si costurile servisarii, benzina trece in avantaj.
Asta a fost argumentul decisiv in alegerea masinii.

Ne-am inteles la 3.500, cu 400 am mai luat un set de gume Michelin Alpin pe jante de tabla, fara capace insa, iar in data de 05.12, am ridicat masina de la dealer.

Pe drumul catre casa au inceput nervii.
Mi-am dat seama ca navigatia nu-mi mergea, daca era montata in centrul parbrizului. Nici acum nu imi explic de ce, pur si simplu nu vede satelitii. Asa ca am montat-o langa montantul A.
Dupa care mi-am dat seama ca nu merge tempomatul. Am sucit de butoane, le-am apasat, lung, scurt, draci, laci. Nu voia. Dupa care mi-am dat seama ca trebuie mutat comutatorul central smile.gif inspre cruise control sau speed limiter.

Masina e foarte comoda. E pur si simplu masiva si invita la un stil de conducere relaxat, fara accente de tip "ma bag." N-ai cum, pur si simplu e prea lata. De la varful oglinzii stanga la varful oglinzii stanga sunt 2,10 m. Desi experienta la volan e una comfortabila, directia mi se pare cam imprecisa, e foarte usor sa misti volanul chiar si cu un deget, insa miscarile nu se resimt la roata.

Ce imi place?
Faptul ca scaunele sunt foarte comode. E deosebit de usor sa iti gasesti pozitia ideala la volan.
Faptul ca la parcare laterala, oglinda dreapta coboara ca sa vezi bordura.
Faptul ca e foarte silentioasa. Nu e ca si cum ai fluiera in biserica, insa e liniste inauntru.
Faptul ca are portbagaj urias.
Faptul ca interiorul de plus cu alcantara e absolut impecabil. Fara par de animale, fara miros de tutun.

Ce nu imi place?
Ca e manuala cu 5 viteze. La 100 km/h are deja 3.000 rpm. Cred ca viteza preferata e 130-140 km/h.
Ca nu are incalzire in scaune si nici nu se poate face retrofit, Francezii au lipit tapiseria de buretele scaunului. WTF?
Ca vizibilitatea in spate e execrabila.
Ca vizibilitatea in fata (a capotei) e zero. Pur si simplu nu pot aprecia cand sa opresc cand parchez cu fata la perete. Noroc cu senzorii parcare fata.
Ca uneori se aprinde senzorul de ESP si apare mesajul "ESP error". Daca opresc contactul si repornesc, dispare.

Azi am fost sa radiez broscuta, am mutat numerele pe asta noua si gata. Juma' de ora si 50 Euro mai tarziu, masina verde era radiata, masina rosie era inmatriculata si totul era OK.
Tot azi am primit si capacele pe care le-am cumparat de pe ebay-kleinanzeigen, de-alea originale Citroen pe 16", 40 Euro. Candva saptamana asta o sa vina si presurile cele noi, alea vechi erau praf si aratau cam jigarite.
Mai trebuie un breloc original si gata.

Starea tehnica a masinii e buna: are distriburia schimbata la 105.000 km., ultimul service cu ulei, filtre, discuri si placute fata/spate, TÜV facut proaspat in 05/2015 fara nicio mentiune.

Cam asta ar fi. Pun acuma niste poze si cu timpul, o sa mai revin cu diverse relatari smile.gif

[attachmentid=1628016324] [attachmentid=1628016325] [attachmentid=1628016326] [attachmentid=1628016327] [attachmentid=1628016328]

[attachmentid=1628016329] [attachmentid=1628016330] [attachmentid=1628016331] [attachmentid=1628016332] [attachmentid=1628016333]

[attachmentid=1628016334] [attachmentid=1628016335] [attachmentid=1628016336] [attachmentid=1628016338] [attachmentid=1628016339]
cj98czh
Sa te poarte cu placere si fara probleme multi km!
pishky
multi kmP fara probleme.
dr_mKe
Nu-i break mad.gif
pishky
asta e un feature, nu-i bai
Bwwlan
Poi nah, nu-i break, ii un fel de "limo-hatchback" smile.gif Oricum, culoarea si forma caroseriei nu au fost factori esentiali in decizia luata.
Imi place ca portbagajul se deschide complet, cu tot cu luneta si imi place si jaluzeaua aia din spate. Ma incanta si senzorul de ploaie si lumina, insa nu-mi place ca nu se poate regla intensitatea iluminarii bordului.

Un gimmick fain pe care l-am mai vazut doar la Saab e butonul DARK. La a doua apasare, toate instrumentele de bord cu exceptia vitezometrului se fac negre smile.gif
cj98czh
QUOTE(Bwwlan @ 8 Dec 2015, 08:54)
nu-mi place ca nu se poate regla intensitatea iluminarii bordului.

Un gimmick fain pe care l-am mai vazut doar la Saab e butonul DARK. La a doua apasare, toate instrumentele de bord cu exceptia vitezometrului se fac negre smile.gif
*




Sa avem pardon ... eu am asa ceva .... total inutil in opinia mea ... dar se exista .. smile.gif

Nu ai optiune pentru intensitatea bordului din Settings? Vad ca nu ai Navi .. eu acolo am setarile de iluminare, schmbare skin la navi, etc ... poate are si asta asa ceva .. mai butoneaza un pic.
Bwwlan
Io n-am zis ca la a ta nu este, am zis doar ca am vazut asa ceva numai la Saab smile.gif
O sa mai butonez, dar nu pare a avea posibilitatea asta. Probabil se poate doar din Lexia.

Am avut ieri o mica revelatie despre care am uitat sa pomenesc: masina asta a pierdut in 9 ani, 90% din valoarea de noua. Brutal.
bgdrenault
QUOTE(Bwwlan @ 7 Dec 2015, 22:28)
...si uite asa plecai de acasa bou, ca sa vin inapoi vaca. smile.gif


Chiar asa? Tu ai zis-o!

S-o stapanesti sanatos.
Consumul?
AndreiMR
Sa o stapanesti sanatos! Pare sa aiba suficiente dotari de confort, si suspensia e ce conteaza...de aspect nu zic nimic, mai ales ca nici pe tine nu te-a interesat in mod special smile.gif Stingerea luminilor bordului am si eu la Alfa, am vazut ca exista si atat...n-am folosit-o niciodata, nu ii gasesc vreo utilitate. Pretul mi se pare foarte ok...adica la banii astia ai o gramada de masina si cel putin teoretic, nici probleme mari n-ar trebui sa faca la rulajul pe care il are. Mi se pare o afacere foarte buna.
espacern
Cat mai multi Km fara probleme!

Revizia la sistemul hidraulic s-a facut (10 ani)?....cam ala este bemolul!
MuciX
Eu chiar folosesc dimmer-ul noaptea la drum lung. Sufar dupa cc, dar dupa parerea mea, astea 2 merg mana in mana.

S-o porti cu placere!! biggrin.gif
Solon
N-arata rau. Dar fa ceva la tapiserie ca arata cam jeggy, cam scamosata. La scaune incalzite stii si tu ce sa-i faci - cumperi huse cu incalzire. Capacul ala de la motor din fata de ce e pleznit?
Misto faza cu "in juma de ora aveam numere noi". Aroganta!
hitman1234
Pfoai cat ii de urata icon_mrgreen.gif
Pana o dai tu ajunge la 95% icon_mrgreen.gif
Nu tipa copii pe strada cand o vad? icon_mrgreen.gif
Punga de hartie decupata a venit standard la modelul asta? icon_mrgreen.gif

Mm, cred ca gata, am epuizat arsenalul, traditionalul multi kmp fara probleme! Cu opelul ce facusi?
argon
QUOTE(Bwwlan @ 7 Dec 2015, 23:28)
Revenit la birou, am facut un calcul: la 15.000 km., dieselul cu 7% fata de benzina cu 8,5%
*



Pune un 5 spre 6 la diesel, nu 7, cel putin competitorii la greutate similara cu ~2 litri diesel si 140 de cai atata au, pana la 7 mai e mult, ala e consum de 180 de cai. Faza cu 3000 rpm la 100 la ora, intradevar e naspa, nu as fi luat pentru naveta pe autostrada asemenea motorizare.
dizzy
Mie imi place.
Benzinara, deci teoretic fara probleme mari in timp
Cutie Manuala, adica tot asa, cel mult un ambreiaj care sa moara in timp.
Daca nu crapa suspensia hidraulica e o buna alegere.
Culoarea cam neinspirata dar asta e.


sorin1983
mie imi place... ma uitam si eu dupa asa ceva dar mai astept smile.gif ca daca m-as lua dupa gura lumii nici de uitat nu as avea voie desi 99% nu au avut citroen dar vorbesc smile.gif
Bwwlan
Poi da, ca toti cunoscutii mei de acasa, cand or auzit ca am luat Citromel, "pfoai, iejti dement, cum mah sa stai in Jermaniea si sa-ti iei masina frantuzeasca? Sa-mi dai si mie s-o conduc, ca-s curios cum is 140 cai pe injectie directa." Mno... smile.gif

M-am incumetat la benzina in principal datorita faptului ca, din fericire, din ianuarie nu voi mai fi nevoit sa bag kilometri ca MIGu. Pana acum, consumul nu poate fi estimat decat aproximativ. Am resetat la plecare BC-ul si, dupa 180 km de autostrada unde am mers cu cca. 130 km/h si restul urban, imi arata 8,3 cu clima pe AUTO. Am primit-o cu plinul facut. Cand o sa bag eu primul plin, incep sa contorizez pe spritmonitor.de

Soloane, capacul ala din fata e pleznit fiindca banui ca a tras vreun haplea de el si l-a miluit. Masina nu a fost lvita iar kilometrii sunt originali. Scrie in contract. Daca la un moment dat se dovedeste ca nu ar fi fost asa, merg la Politie, depun plangere iar ala face puscarie.
"Manariile" se fac doar la masini care merg la export sau daca iei de la vreun privat, unde e mai greu de dovedit.
De asta am si insistat sa treaca numarul de km. si faptul ca e accident-free in contract.

Corsa o duc in Romania, o repar (cutia si pleznitura), o inmatrculez si o pun pe olx la 2.200. Daca se da, bine, daca nu, iara-i bine, ca am masina de plimbareala pentru cand vin acasa.
cj98czh
Orice dealer serios iti trece in contract km si alte cele ... garantie ti-a dat?
Bwwlan
Garantie nu se da la astea mai vechi decat contra cost. 500 euro. IMHO, nu merita fiindca are un an de zile raspundere pentru daune sau vicii ascunse, ceea ce mie unuia, mi-e suficient.
marksman
QUOTE(MuciX @ 8 Dec 2015, 09:42)
Eu chiar folosesc dimmer-ul noaptea la drum lung. Sufar dupa cc, dar dupa parerea mea, astea 2 merg mana in mana.

S-o porti cu placere!! biggrin.gif
*


La mine dimmerul e pe minim (la Passat, ca la Ford n-am). Dac-as putea adauga ceva ar fi functia asta "Night Panel", in care ramane iluminat (la minim) numai vitezometrul.

QUOTE(Bwwlan @ 8 Dec 2015, 10:14)
Poi da, ca toti cunoscutii mei de acasa, cand or auzit ca am luat Citromel, "pfoai, iejti dement, cum mah sa stai in Jermaniea si sa-ti iei masina frantuzeasca? Sa-mi dai si mie s-o conduc, ca-s curios cum is 140 cai pe injectie directa." Mno... smile.gif

M-am incumetat la benzina in principal datorita faptului ca, din fericire, din ianuarie nu voi mai fi nevoit sa bag kilometri ca MIGu. Pana acum, consumul nu poate fi estimat decat aproximativ. Am resetat la plecare BC-ul si, dupa 180 km de autostrada unde am mers cu cca. 130 km/h si restul urban, imi arata 8,3 cu clima pe AUTO. Am primit-o cu plinul facut. Cand o sa bag eu primul plin, incep sa contorizez pe spritmonitor.de

Soloane, capacul ala din fata e pleznit fiindca banui ca a tras vreun haplea de el si l-a miluit. Masina nu a fost lvita iar kilometrii sunt originali. Scrie in contract. Daca la un moment dat se dovedeste ca nu ar fi fost asa, merg la Politie, depun plangere iar ala face puscarie.
"Manariile" se fac doar la masini care merg la export sau daca iei de la vreun privat, unde e mai greu de dovedit.
De asta am si insistat sa treaca numarul de km. si faptul ca e accident-free in contract.

Corsa o duc in Romania, o repar (cutia si pleznitura), o inmatrculez si o pun pe olx la 2.200. Daca se da, bine, daca nu, iara-i bine, ca am masina de plimbareala pentru cand vin acasa.
*



Mie-mi place agregatul, multi kmp fara probleme! Dac-as gasi unul ca al tau, i-as lua doamnei in loc de Ford.
str77
Felicitari pentru alegere, sunt curios care vor fi costurile de intretinere pe termen lung.

Referitor la ESP am avut o problema similara la masina din semnatura, cand o porneam la rece se aprindea dupa 10-15min, daca o reporneam puteam sa merg 400 de km ca nu se mai aprindea ESP-ul.
Am fost la mester si el a observant ca bc vedea incarcare zero pe baterie. Era clar ca alternatorul incarca deci am mers mai departe si am gasit firul care merge de la alternator la bc sectionat.

Logica e ca bc nu vedea incarcare prin urmare atunci cand ai multi consumatori incepe sa-ti mai taie din ei si ESP e primul pe lista.

Multi km alaturi de francez!
cj98czh
Bwwlan - atentie daca deconetezi bateria, este o procedura intreaga ... ca sa iti ramana sanatos si functional BSI-ul smile.gif

Daca ajungi pe la Cluj si doresti iti pun la dispozitie testerul sa vezi toti parametri si toate erorile ..
Bwwlan
Poi ajung acasa pe 23.12 si stau pana pe 2, ca in 3.01 tre'sa fim inapoi.
Daca nu-i prea complicat, poate ai chef sa ne vedem.
bucatzel
In primul rand, un sincer si din toata inima "sa-ti stea in gat" biggrin.gif

Cat de dimmer, aveam de-asta si pe 1300 04.gif
Laurentziu83
QUOTE(Bwwlan @ 7 Dec 2015, 23:28)
Ca uneori se aprinde senzorul de ESP si apare mesajul "ESP error". Daca opresc contactul si repornesc, dispare.
*


Aici e posibil sa ai ori o problema la senzorul de pozitie volan, ori la blocul hidraulic. Astea ar fi elementele in plus sau diferite fata de un sistem cu ABS fara ESP. O diagnoza cu tester te va lamuri.

Altfel, multi km fara probleme! E o masina buna pentru ce pret are raportat la veniturile din DE. wink.gif
cj98czh
Sunt prin zona, da un semn si ne vedem smile.gif
dr_mKe
Dacă treci prin Deva, poate facem o liniuță laugh.gif
Bwwlan
La fel ca la restul masinilor pe care le-am detinut, si la asta am vrut sa-i lipesc numarul cu BCT. Atata doar ca la asta se incapatana sa ramana lipit. Nu stiu de ce, pur si simplu.
Asa ca mi-am calcat pe inima si am dat 34 Euro pe asa ceva. Ii scumpa, da' lipeste si foarfeca cu care o tai smile.gif Stiu de ea de la un vecin care-i cel mai priceput om din cati am vazut in viata mea.
Acuma, nici bomba atomica nu-mi mai da jos numerele smile.gif

#################################################

Ce am inteles din cartea masinii ca ar avea, senzori de presiune a aerului din pneuri, problema e ca nu identific locul in care ar fi butonul de setare. Poate nu-i la fel ca la VAG.
Ce nu inteleg, e ca acuma mi-am pus 2,5 in toate rotile, el de unde stie cand presiunea e prea mica? huh.gif
MuciX
Probabil din senzorii de abs - compara viteza fiecarei roti.
R19/16v
Nu, are senzori ca lumea, care comunica presiunea, ca la reno.
Laurentziu83
Mai joaca-te putin cu virgulele, ca se poate intelege altceva. tongue.gif
R19/16v
Na poftim smile.gif
cristio_79
QUOTE(cj98czh @ 8 Dec 2015, 11:49)
Bwwlan - atentie daca deconetezi bateria, este o procedura intreaga ... ca sa iti ramana sanatos si functional BSI-ul smile.gif
*


Poti scrie procedura respectiva, te rog?
Am si eu una luata de pe un forum strain, pentru resetare BSI si geamuri, si as vrea sa vad daca este aceeasi.
cj98czh
Daca doar ai treaba cu bateria ( schimbi sau trebuie sa o deconectezi) procedezi asa:

-Put the driver's window down, lift the bonnet and ensure all equipment is switched off.
-Ensure all doors are closed and remove key from the ignition.
-Wait for 3 minutes, disconnect the vehicle battery

Daca ai erori sau ceva nu functioneaza cum trebuie mergi mai departe cu procedura de BSI reset:

-Put the driver's window down, lift the bonnet and ensure all equipment is switched off.
-Ensure all doors are closed and remove key from the ignition.
-Wait for 3 minutes, disconnect the vehicle battery and wait 15 seconds.
-Reconnect the vehicle battery, wait a further 10 seconds (do not open doors.).
-Switch on the side lights through the driver's window.
-Switch on the ignition and check system's functionality.
-Hold lock button on key down for 10 seconds.
-Remove key open & close door test central locking system.
-Start the engine and complete the system's check.

Sau mai simplu ... BSI reset cu testerul ... dar daca nu ai unul la indemana ... merge cu ce este scris mai sus ..
cristio_79
Tot asta o aveam si eu.
Multumesc!
bucatzel
Si daca uiti sa cobori naibii geamul inainte sa deconectezi bateria, ce te asteapta mai precis, ca la cat de important suna procedura, io ma astept la un fluierat prelung care precede o palma peste frunte, dupa care se cauta o caramida...
argon
Orice service care se respecta are echipamente ca să schimbe o baterie fără să uite mașină nici o setare, se poate cumpăra și pentru acasă , destul de eftin.
marksman
Io ma-ntreb ce se-ntampla daca moare bateria subit.
Aerius
Nu mai porneste laugh.gif
Am schimbat bateria fara sa stiu de procedura asta si n-a patit nimic. E drept, nu e Citroen, dar e Peugeot.
marksman
Eu am patit o faza de-asta. Am plecat ca in orice alta zi cu masina, am ajuns, am parcat. cand sa plec, am deschis usa (culmea ca mergea inchiderea centralizata), si cand am bagat cheia in contact am avut "pom de Craciun" pe bord. Am luat contactul, l-am pus din nou, nu s-a mai aprins nici macar un led. A pornit cu cabluri de curent, m-am dus la Metro si-am luat o baterie, am schimbat-o acolo in parcare, ca altfel nu mai plecam. biggrin.gif
Lex Luthor
QUOTE(cj98czh @ 8 Dec 2015, 14:23)
Daca doar ai treaba cu bateria ( schimbi sau trebuie sa o deconectezi) procedezi asa:

-Put the driver's window down, lift the bonnet and ensure all equipment is switched off.
-Ensure all doors are closed and remove key from the ignition.
..................................
-Remove key open & close door test central locking system.
-Start the engine and complete the system's check.

Sau mai simplu ... BSI reset cu testerul ... dar daca nu ai unul la indemana ... merge cu ce este scris mai sus ..
*



Si eu care credeam ca la masina mea e complicat sa schimbi bateria (adica trebuie sa-i resetezi incuietoarea de la portbagaj si sa faci 1-2 inchideri cu cheia in broasca usii + mers in linie dreapta cca 50 m pt. calibrarea ESP-ului)! biggrin.gif La Citroen se pare ca trebuie sa faci matanii si sa te invarti 5 minute pe langa masina cand ai schimbat bateria. Ce placere trebuie sa fie intr-o zi friguroasa de iarna cu ninsoare.
Bwwlan
Mda, cred ca de aia are indicatorul asta:

[attachmentid=1628016491]
Solon
Ce ma? Are indicator de alternator? Oau, fix dasha 1300! smile.gif
Laurentziu83
E voltmetru (ca la 1300) sau ampermetru (ca la Moskvitch)?
cj98czh
Asa des trebuie schimbata bateria ... ca este intradevar o tragedie smile.gif

Merge si fara nici o procedura dar te poti trezii cu tot felul de erori sau ca una alta nu mai functioneaza .. de aia trebuie facuta ..

Bwwlan - ca tot ziceai de anvelope de iarna ... sa o ridici maxim sus cand faci schimbul de anvelope ca sa nu vezi cum curge bunatate de ulei hidraulic smile.gif
IRONICK
Este valabil la orice ridicare. Chiar si pe elevator.
Bwwlan
Nu, prietene, pana acum eram "zgarciob" si faceam treb'shoara asta in curte, da' acu'o s-o duc la Euromaster si ma rezolva aia. Mai mult de 25-30 Euro n-are cum sa coste.

Da' numa' sa-nteleg si eu: la ce te referi si care-i treaba?
Aerius
Chiar, ai nevoie de cric pentru a schimba roata? Auzisem pe undeva ca sta si in 3 roti smile.gif
R19/16v
Sta in 3 roti daca o scoti pe a 4a, da.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.