TolsToy
25 Dec 2015, 13:34
Am si eu o problema cu loganul 1.4 benzina.
Ieri am schimbat termostatul de inchidere/deschidere apa si am plecat la un drum de 320 km.
In mers am observat ca apa s-a incalzit la 4 liniute si tot mergand si cu 100 km/h apa nu scadea neam , pana sa schimb termostatul cand plecam la drum lung apa nu depasea 2 liniute in mers iar stand pe loc urca la 4 ceea ce este normal.
Acum si in mers sta 4 liniute de la ce ar putea fi.
Va rog sa ma ajutati.
Stormy
25 Dec 2015, 14:47
Pai din cate stiu eu ca ar trebui sa fie, acum merge in regim normal, inainte sa schimbi termostatul aveai probleme.
TolsToy
25 Dec 2015, 17:35
Deci acum zici ca este normal? Dar cand stau in trafic aglomerat apa nu se incalzeste prea rau? Adica daca acum cand merg la drum lung sta la 4 liniute ma gandesc ca in trafic o sa stea non stop ventilatorul pornit , este ceva normal? Eu ma gandesc ca poate nu am facut aerisirea bine. Voi ce ziceti?
bygy007
25 Dec 2015, 19:44
la 4 liniute trebuie sa stea asa imi sta de la inceput
TolsToy
26 Dec 2015, 10:05
Ok. Deci voi ziceti ca este normal sa stea asa. Daca asa este atunci caz inchis.
Va multumesc!
In mod ideal un termostat mentine o temperatura constanta (plus-minus cateva grade) in blocul motor. Daca ai 4 liniute in mod constant atunci ai o perfecta temperatura in regimul de exploatare dat de constructor.
La stopuri sau la forjari este normal ca apa sa se incalzeasca mai repede, daar sistemul de racire trebuie sa mentina temperatura constanta si la valoarea indicata de constructor in blocul motor.
Daca mai cauti ai sa dai si de un topic despre aceste lucruri
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.