Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bateria de la cheie sau contact imperfect
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
xman2000
Dimineata am avut o supriza neplacuta.Nu se deschidea masina cu ajutorul butonului de pe cheie.Am zis ca a 'murit' bateria.Se pare ca nu a fost asa , deoarece a pornit la sfert.Am zis ca problema e de la UCE injectie, DAR : LED-ul antidemaraj clipeste normal(motor oprit[frecventa=1 secunda]/secventa pornire[continuu]), butonul de inchidere/deschidere usi actioneaza toate cele 4 actuatoare. Am verificat si masa masinii si este OK.E posibil sa fie o problema de la UCE sau de la cheie(contacte,baterie)?!. Am desfacut cheia si nu are contacte dezlipite.
Mentiune : dupa citeva ore(2-3) masina s-a deschis/inchis normal. Nu stiu daca sunt memorate defecte in calculator.
Cib
bateria nu are legatura cu cip-ul. Asa ca ramane prima verificare tot la baterie...
b64chr
Inteleg ca ceea ce n-a mers a fost inchiderea centralizata din telecomanda. UCE injectie n-are nici o treaba, poate UCE decodor (sau UCH, depinde de cand e masina). Poate fi si un contact imperfect si bateria slaba, dar cauza este in cheie, nu in masina.
UCE injectie nu memoreaza si nici nu are cum sa memoreze astfel de defecte.
xman2000
Imi cer scuze ca am scris UCE injectie in loc de UCE decodor.Eram prea nervos mad.gif
klaus
Este ori de la baterie, ori de la contacte imperfecte (mai ales de la microswitch).
Nu are nici o treaba cu antidemarajul si UCE decodor in cazul de fata.
Mai ales ca zici ceva de faptul ca a pornit 9deci si bucsa decodoare este cuplata corect - la masinile cu UCE decodor bucsa decodoare are rol de antena de RF pentru inchiderea centralizata).

Deci in mod sigur ori bateria (cheii) ori contact imperfect (tot in cheie). Sigur, sigur.
xman2000
Voi inlocui bateria actuala(Panasonic CR2016 3V) din cheie . Deocamdata, se poate inchide topicul (pina la rezolvarea problemei). Multumesc Cib, b64chr si klaus pt ajutorul acordat.Daca problema revine dupa inlocuirea bateriei din cheie , voi aduce noi informatii topicului.
pedrovl
Am patit-o eu nasol de tot in uichend. Inchid masina normal si cand apas sa o deschid peste juma de ora..... pauza....a murit complet ledul de pe cheie . Am crezut ca e bateria din cheie. Dupa o ora de chin si telefoane pe la cunoascatori cum sa deschid cheia sa schimb bateria, am reusit in sfarsit sa o deschid. Inauntru ma astepta surpriza !!! Exact pe punctul unde avem tendinta de a apasa pentru deschiderea usilor este un intrerupator minuscul care stabiliste contactul intre baterie si placa de baza a cheii. Acel mic intrerupator este lipit pe placa. La mine era rupt si clampanea prin interiorul cheii. Va dati seama ca a trebuit sa cumpar un Letcon foarte fin (12 lei ron + fludor 14 lei ron) si un prieten foarte priceput mi-a efectuat lipitura. Am schimbat si bateria cu o Varta si acum merge bine. Cred ca s-a rupt acel intrerupator datorita unor cazaturi repetate ca deh. mai conduce si sotia, mai da cu ele pe jos copilasul.....asta e, bine ca nu m-am scobit de 1,5 milioane ca asa am auzit ca ar costa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.