Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Muzee auto: Lamborghini, Ferrari, Alfa Romeo
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri
AndreiMR
Aveam de multa vreme in plan sa ajung in zona de nord a Italiei, nu doar pentru peisajele frumoase sau pentru orasele fermecatoare, ci si pentru a vedea casele unor marci extraordinare. Mai bine zis, pentru a vedea muzeul Alfa Romeo, si apoi cele Ferrari si Lamborghini. Profitand de faptul ca ajungeam in zona, am vazut si minunatele opere de arta pe patru roti ale italienilor.

Pentru inceput, am fost la Lamborghini. Muzeul se afla in Sant'Agata Bolognese, la o aruncatura de bat de Bologna. Cand incepi sa vezi pe strada Lamborghiniuri camuflate alergate pe drumurile pitoresti italiene de piloti cu freze impecabile si ochelari de soare scumpi, e clar ca te apropii de destinatie:

[attachmentid=1628029782]

Daca vrei sa parchezi, nu cauta loc prin curte pe la Lamborghini, nu exista...dupa numeroase incercari esuate de a gasi intrarea, dupa sfaturi aiurea date de angajati iesiti in pauza la tigara, paznicul de la intrare de la muzeu m-a trimis sa parchez pe o straduta la vreo 100 de metri de fabrica si apoi sa vin pe jos.

Odata ajuns la muzeu, am platit intrarea (15 euro) si am avut liber la admirat si pozat exponatele

Countach:
user posted image

user posted image


Jalpa:
user posted image

user posted image

user posted image


Urraco:
user posted image

350 GT:

user posted image

user posted image


Diablo GT:

user posted image

user posted image


Diablo "chel"

user posted image

user posted image



Espada, un Lambo cu 4 locuri pentru familistii care vor stil nebun si viteza:

user posted image

user posted image

user posted image


LM002, monstrul insetat iubit de seicii din desert:

user posted image

user posted image

user posted image

8 Apr 2016, 21:54:
Miura, primul supercar adevarat si o adevarata capodopera de design auto:

user posted image

user posted image

user posted image

Islero, alt Lambo cu design clasic si elegant, fara elementele nebune care au aparut cu Countach:

user posted image

user posted image




8 Apr 2016, 21:56:
400 GT:

user posted image

user posted image

user posted image


b76bgaarh
Diablo rulĽzzzzzzz.
AndreiMR
Am continuat vizita la etaj, unde sunt expuse cateva concepte si modele mai recente, bineinteles impresionante si ele

P140, un concept de Lambo ieftin care n-a mai vazut lumina zilei din motive financiare. Un precursor al lui Gallardo:

user posted image

user posted image

user posted image

8 Apr 2016, 22:01:
Miura Concept, o reinterpretare moderna a legendarei masini din anii 60. Din pacate n-a ajuns in productie, dar a inspirat designul unui alt concept pe care o sa il vedeti mai tarziu. O masina incredibil de frumoasa aceasta Miura noua, oricum:

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




8 Apr 2016, 22:04:
Un concept de Gallardo Roadster:

user posted image

user posted image




8 Apr 2016, 22:06:
Reventon, un Stealth Fighter pentru sosea. De fapt un Murcielago amplu modificat, s-a produs in serie limitata, cativa norocosi atent selectati s-au ales cu asa ceva.

user posted image

user posted image




8 Apr 2016, 22:08:
Sesto Elemento, exponatul care mi-a placut cel mai mult. Incredibil de compacta, niste detalii de design extraordinare, fibra de carbon peste tot (de aici si denumirea)...extraordinara masina asta

user posted image

user posted image

user posted image




8 Apr 2016, 22:10:
Urus, conceptul de SUV Lamborghini care se pare ca se va lansa foarte curand in versiunea de serie, ca sa aiba Bentley Bentayga un concurent pe masura.

user posted image

user posted image

user posted image




8 Apr 2016, 22:11:
Gallardo Squadra Corse:

user posted image

8 Apr 2016, 22:19:
Piesa de rezistenta, Veneno, hypercarul produs in serie foarte limitata. 3 exemplare vandute clientilor, peste 3 milioane de euro bucata, nebunie italiana in cea mai pura forma

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




8 Apr 2016, 22:21:
Asterion, conceptul care preia din liniile de design ale Miurei. Un Lamborghini hibrid, cu un design mult prea cuminte pentru gustul meu, dar interesant in felul lui

user posted image

user posted image



8 Apr 2016, 22:22:
Estoque, un concept gandit ca raspuns la Aston Martin Rapide sau Panamera, care din pacate n-a mai ajuns in productie.

user posted image

user posted image

user posted image




8 Apr 2016, 22:24:
Singura dovada a palidei prezente in motorsport a Lamborghini:

user posted image

8 Apr 2016, 22:29:
In afara de masini demente si tractoare, Lamborghini mai face si motoare de barci. Si se pare ca au mare succes, dovada fiind titlurile castigate:

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image



Cam asta a fost muzeul Lamborghini. Destul de mic, dar tinand cont ca n-au o istorie plina de participari la curse, era de asteptat. M-a dezamagit putin lipsa de organizare, e cam nasol sa pui oamenii sa parcheze pe unde pot si sa nu existe niciun indicator spre muzeu. Poate ca sefii germani, ale caror Audiuri RS6 Avant erau parcate in fata ar trebui sa arunce un ochi pe la Ferrari sau Alfa, sa vada cam ce inseamna un muzeu auto. Despre ele, voi povesti zilele viitoare.

Imi cer scuze daca pozele nu sunt pe masura masinilor expuse, dar le-am facut cu telefonul fiindca n-am avut la mine camera foto, si nici vreun talent fotografic deosebit nu am.
gibonu
@AndreiMR

Foarte tare.
Asteptam continuarea.

P.S. Tractoare n-au in muzeul Lamborghini?
AndreiMR
Tractoare nu aveau expuse, probabil ca nu vor sa asocieze cele 2 domenii in care au productie. Pana la urma, si Ferruccio a pornit afacerea cu masini tot de la o insulta legata de tractoare smile.gif
R19/16v
Coane, in fabrica de ce nu ai fost?!
AndreiMR
Din lipsă de rezervare prealabila și de timp. Am ajuns în interes de serviciu în zona și hotărârea de a vizita și muzeele Ferrari și Lamborghini am luat -o oarecum spontan. Am ajuns la muzeu după prânz, cu vreo oră și jumătate înainte de închiriere. Ar fi fost fain de vizitat fabrica, ce-i drept smile.gif

9 Apr 2016, 16:15:
Museo Ferrari Modena

Asa cum spuneam, Ferrari are doua muzee...unul in Maranello si unul in Modena. Daca cel din Maranello e clar de ce se afla acolo, cel din Modena se alfa in, si langa, cladirea unde s-a nascut Enzo si unde tatal lui avea un atelier. Casa pe care Enzo a vandut-o pentru a-si finanta pasiunea pentru curse. Asta da hotarare in a-ti urma visul smile.gif

Langa casa veche, cei de la Ferrari au construit o cladire ultramoderna unde se afla o parte din exponate. Cladirea in sine arata impresionant, alaturarea dintre ea si vechea casa insa...parca nu prea merg impreuna.

Casa veche, unde se alfa expuse cateva masini de curse si cateva motoare:

user posted image

user posted image

user posted image


Si noua cladire:

user posted image

user posted image

user posted image


In cladirea moderna era acum o expozitie dedicata aparitiei masinilor Ferrari in filme, de la modele de curse aparute in clasicul film Le Mans, la modele mai recente din Miami Vice sau Scent of a Woman.

La intrare se gasesc un restaurant unde poti manca mancaruri foarte pretentioase, un simulator de F1 si o Alfa Romeo, care evident ca nu putea lipsi din peisaj data fiind legatura dintre Enzo si marca milaneza. Practic, daca n-ar fi existat Alfa Romeo, foarte posibil n-ar fi existat nici Ferrari astazi.

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 16:21:
Ajuns in interior, se pot vedea masini care sunt schimbate periodic, in functie de tematica expozitiei. Din cate am inteles de la fata care pazea sala, majoritatea masinilor erau ale unor "prieteni" ai marcii, colectionari care si-au dat acordul sa trimita masinile pentru a fi expuse. Faptul ca o astfel de expunere creste considerabil cota masinii pe piata nu poate fi decat un bonus binevenit smile.gif

user posted image

user posted image


250 GT Berlinetta, intr-o stare mai mult decat impecabila.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image





9 Apr 2016, 16:25:
Masina de F1 din 1967..fara spoilere si aerodinamica complicata, pentru piloti curajosi

user posted image

user posted image



Daytona Spider

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 16:28:
F40, masina despre care cei care se pricep spun ca ofera cea mai intensa experienta a sofatului. Multa putere, greutate redusa si manevrabilitate perfecta. Si, din cate stiu, prima masina de serie care sa depaseasca bariera magica de 200mph

user posted image

user posted image


Thomassina 3. Un fel de Ferrari,creatia unui designer american cu mecanica italiana, la baza fiind un 250GT.

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 16:31:
250 GT 2+2...eleganta deosebita la masina asta

user posted image

user posted image

user posted image


Testarossa si Mondial (un Ferrari foarte prost vazut de colectionari si ieftin fata de alte modele ale marcii)

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 16:36:
308 GTS, star in Magnum PI, si Dino, un Ferrari care abia recent si-a primit aprecierea meritata si ale carui preturi au sarit in aer.

user posted image

user posted image


250 GT Cabriolet, una din cele mai frumoase masini facute vreodata zic eu. Exemplarul de fata i-ar fi apartinut lui Marilyn Monroe...n-avea gusturi rele, si nici ieftine smile.gif

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 16:40:
375 America

user posted image

user posted image


290MM, star in Le Mans, filmul cu Steve McQueen

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 16:43:
Masina de F1 si Enzo

user posted image

user posted image

user posted image


LaFerrari

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image



9 Apr 2016, 16:46:
500 Superfast

user posted image

user posted image

user posted image


Asta era ultima masina expusa in noul pavilion. In timpul vizitei la un moment dat s-a facut intuneric si a inceput sa fie proiectat pe pereti un film...un montaj cu secvente din aparitiile televizate ale masinilor Ferrari, pus pe o muzica interesanta...piele de gaina smile.gif Apropo de muzica, in permanenta se auzea in surdina opera italiana clasica. Nici nu se putea altceva intr-un astfel de loc

9 Apr 2016, 16:50:
Am trecut mai departe in vechea cladire. Din pacate, accesul la camerele de la etaj era restrictionat, am inteles ca la un moment dat se vizitau si ele. Asa ca am ramas doar cu parterul, unde accentul era pus pe motorsport si tehnica.

Primul Ferrari, geneza marcii, modelul 125S

user posted image

user posted image

user posted image






9 Apr 2016, 16:53:
Masini de curse din diverse ere

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 16:56:
Si diverse motoare...ca fapt divers, filtrele vizibile era Purflux, iar curelele Dayco. Deci cine vrea consumabile folosite si de Ferrari, la astea sa se uite smile.gif

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image



Cam asta a fost povestea de la muzeul din Modena, am continuat in alta zi cu cel de la Maranello si apoi cu cel de la Arese. Biletul la muzeul Ferrari este 15 euro, dar daca se cumpara bilete combinate pentru ambele muzee, se ofera o reducere de 4 euro. Fiind destul de aproape unul de altul, merita vazute amandoua, mai ales ca au specific diferit. Voi continua si cu cel de la Maranello

9 Apr 2016, 21:18:
Muzeul Ferrari Maranello

Maranello e clar orasul Ferrari. Peste tot sunt indicii ca in locul asta se naste legenda...pe strazi circula o multime de Ferrari, baruri si restaurante Ferrari, garaje de unde se pot inchiria masini Ferrari pentru drive-test...un loc care traieste pentru si prin marca asta.

Muzeul Ferrari se afla in apropierea fabricii, e o cladire moderna, din sticla si metal, iar exponatele sung concentrate mai mult pe partea de motorsport si pe noile modele.

Muzeul
user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 21:22:
Masini de curse dintr-o epoca apusa, cand pilotul si motorul contau mai mult decat aerodinamica si ingineria avansata

user posted image

user posted image

user posted image

Se spune ca Enzo nu era foarte interesat de masinile de strada, si ca le vedea doar ca pe un mijloc de a-si finanta echipa de curse. Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar astfel de capodopere ma fac sa cred ca e doar legenda. 250 GT Berlinetta:

user posted image

9 Apr 2016, 21:26:
Masini Ferrari de F1, interesanta evolutia de-a lungul timpului:

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image






9 Apr 2016, 21:30:
La un moment dat, intre Enzo si legiuitorii FIA si F1 a izbucnit o disputa, bineinteles pe baza regulamentului. Enzo nu a acceptat regulile propuse, amenintand ca va muta echipa din F1 in campionatul american CART, sau Indy Car dupa noile denumiri. Ca sa nu dea senzatia ca sunt doar vorbe, a aparut si un monopost Ferrari pentru campionatul american. Evident ca disputa a fost castigata de Ferrari...cam cum ar fi fost F1 fara Ferrari? Asta e masina in cauza:

user posted image

user posted image

user posted image



9 Apr 2016, 21:32:
Un concept de masina de F1 pentru viitor. F1 nu s-a schimbat in sensul asta, insa americanii au preluat ideea de aripa delta a formei masinii:

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 21:33:
599 XX, o bestie legala doar pe circuite, "vanduta" in doar cateva exemplare. Ghilimelele sunt pentru ca Ferrari ti-o vindea, dar nu ti-o dadea acasa, masina fiind pastrata de ei si adusa la circuite pentru plimbarile proprietarului

user posted image

9 Apr 2016, 21:37:
512 M...o masina care nu doar arata intr-un mare fel, ci si mirosea a benzina de curse si a ulei. Nu stiu de ce, nu cred ca fusese folosita de curand, dar mirosul de langa ea era acela de garaj de curse

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 21:38:
166M Berlinetta Vignale

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 21:42:
275 GTB 4

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 21:43:
250 Berlinetta SWB

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 21:45:
250 GTO...modelul care se vinde la licitatii cu zeci de milioane de euro, probabil cel mai dorit Ferrari

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 21:46:
250 LM

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 21:47:
F40

user posted image

9 Apr 2016, 21:50:
Ferrari GG50. Un Ferrari facut de Giugiaro pentru el, pe baza mecanicii unui 612 Scaglietti.

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 21:51:
O macheta pentru 360 Modena. Din fericire, masina finala a iesit mult mai frumoasa

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 21:54:
ASA (cea albastra) si Innocenti F128GT. Nu sunt chiar Ferrariuri, dar au motorizari Ferrari. Si faptul ca sunt expuse aici inseamna ca fac cumva parte din familie.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 21:56:
550 Barchetta

user posted image

user posted image

user posted image


9 Apr 2016, 21:58:
SA Aperta...o varianta foarte speciala a lui 599. Serie limitata, of course

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 22:00:
SP12EC - un unicat pentru un client pasionat de Ferrari...nimeni altul decat Eric Clapton

user posted image

9 Apr 2016, 22:02:
SP America si F60 America (cea albastra). Piata americana e cea mai importanta pentru Ferrari, asa ca niste unicate pentru clienti americani sunt posibile

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 22:04:
FXXK - alta bestie ilegala pentru sosea, dar probabil senzationala pe circuite

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 22:07:
Sergio. Un 458 recarosat, un omagiu pentru Sergio Pininfarina, a carui maiestrie a contribuit la consolidarea imaginii Ferrari. 6 exemplare au fost produse si vandute colectionarilor pasionati

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 22:16:
F12 TRS. 2 exemplare in culori diferite, produse pentru acelasi client.

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 22:25:
Modelarea unui LaFerrari

user posted image

9 Apr 2016, 22:27:
408 4RM - un Ferrari AWD care n-a ajuns in productie. Abia cu FF a aparut primul Ferrari 4x4

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 22:28:
Biroul lui Enzo Ferrari

user posted image

9 Apr 2016, 22:29:
Niste frane Brembo mai mari decat majoritatea rotilor de masini obisnuite

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 22:34:
Camera trofeelor. Cel mai impresionant spatiu din muzeu, si motivul pentru care Ferrari si F1 sunt inseparabile. Evident ca masinile de F1 castigatoare, expuse acolo, sunt in mare parte ale lui Schumacher.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




9 Apr 2016, 22:36:
Si asa se incheie si vizita la muzeul Ferrari Maranello. Un loc care e axat pe motorsport, si pe buna dreptate, fiindca asta e esenta Ferrari.
M.C.
Lamborghini Espada wub.gif
In ceea ce priveste Dino,acesta nu a fost privit multa vreme de catre Ferraristii infocati ca un adevarat Ferrari.Acum s-au mai schimbat putin impresiile despre el.Oricum,este foarte frumos. wub.gif

QUOTE(AndreiMR @ 9 Apr 2016, 10:03)

Practic, daca n-ar fi existat Alfa Romeo, foarte posibil n-ar fi existat nici Ferrari astazi.


*


Exact ! up.gif
AndreiMR
Museo Alfa Romeo

Muzeul se afla in Arese, in apropiere de Milano, in locul unde se produceau candva Alfe. Fabrica a decazut treptat, productia fiind mutata in alte locatii, din diverse motive (logistica, costuri de reamenajare etc). Ultimele masini produse aici au fost GTV/Spider, pana la inceputul anilor 2000, iar fabrica a continuat sa produca motoarele V6 Busso pana cand s-a renuntat complet la ele. Aici ar fi multe de povestit, motoarele V6 facute la Arese sunt considerate de multi adevarate bijuterii...un oarecare Clarkson spunea ca motorul 3.0 V6 e cel mai bun motor in 6 cilindri facut vreodata. Normele de poluare din ce in ce mai stricta si nevoia de a reduce costurile au omorat motoarele astea, si o data cu ele si ce mai ramasese din fabrica milaneza.

In prezent, aici se afla functional muzeul, restul cladirilor fiind fie in curs de demolare, fie in conservare, si nu e foarte clar care va fi soarta complexului. La muzeu eu am ajuns cu masina, am folosit Waze pentru toate drumurile prin Italia si n-am avut probleme sa ajung unde imi doream, dar am inteles ca exista si linie de autobuz care leaga Milano de Arese, statia fiind la 1km de fabrica. Muzeul are o parcare imensa, si am auzit ca si in parcare ar fi de multe ori exemplare interesante...eu n-am avut norocul asta, era doar un 159 destul de obosit, in rest masini banale.

La intrarea in muzeu se invarte pe un stand rotativ un 4C Spyder, apoi se ajunge la lucruri mai deosebite. Cateva masini de curse sunt expuse, intre care si ceva cu adevarat deosebit, un 164 Pro-Car. Campionatul Pro-Car n-a mai avut loc, dar era un concept interesant. Mecanica de masini de F1 pusa sub o caroserie care ar fi trebuit sa fie absolut identica cu cea a masinilor de productie. Cred ca ar fi fost un adevarat spectacol.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Alfa Romeo a produs si motoare de avion pana la mijlocul secolului trecut

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image






10 Apr 2016, 12:01:
De la incaperea unde se afla cele cateva masini si motoarele de avion se urca pe un culoar spre muzeul propriu-zis. Pe fundal ruleaza sunet de motoare de Alfa Romeo, iar pe perete se poate citi o istorie succinta a marcii, fiind ilustrata si evolutia siglei.

user posted image

Si apoi incepe lectia de istorie.

Alfa 24 HP, prima Alfa Romeo, si nasterea unei marci unice

user posted image

user posted image

user posted image



10 Apr 2016, 12:02:
Alfa 15 HP Corsa...deja se punea accent pe sportivitate

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:04:
RL Super Sport

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:05:
6C 1750 Gran Sport

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:07:
8C 2300 Mille Miglia - 8C de la 8 cilindri, Mille Miglia de la celebra cursa...pe care Alfa a castigat-o de mai multe ori. O sa revin la palmares mai tarziu, italienii au stiut cum sa il puna in evidenta.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:09:
Masinile de curse pentru gentleman-racers sunt foarte tari, dar nu pot sustine o companie, asa ca se produceau si masini mai pamantene in perioada aia

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:11:
Bineinteles, asta nu insemna ca nu e nevoie sa fie performante. Sau frumoase...asa cum e acest 6C 2500 Sport

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:12:
Au avut si italienii Jeep-ul lor. In ziua de azi fac parte din acelasi grup, FCA

user posted image

10 Apr 2016, 12:14:
Dupa razboi, au revenit la ceea ce stiu sa faca cel mai bine. 1900 Super Sprint

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:16:
Giulietta

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:17:
2600 Sprint

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:21:
Montreal

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:26:
Alfasud, un model mai mic si mai ieftin, la vremea lui un succes urias

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:27:
Alfetta

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:33:
75. Nu a fost cea mai frumoasa Alfa, dar a fost cu siguranta una din cele mai interesante dpdv tehnic. Motoare boxer sau V6, RWD, sistem de transmisite trans-axle, si asta pe o berlina de familie...cei mai hardcore fani spun ca a fost ultima Alfa adevarata, dupa ea venind modelele FWD.

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:34:
Alfa 164 3.0 V6, masina despre care James May spunea ca regreta cel mai mult ca a vandut-o

user posted image

user posted image

user posted image






10 Apr 2016, 12:37:
156. N-as fi urcat in mod normal pozele cu ea aici, fiind un model comun, dar e un exemplar perfect, si pe strada nu prea mai poti vedea asa ceva. In plus, Blu Nuvola, culoarea in care e vopsita, e absolut superba...camera telefonului nu a reusit sa o surpinda perfect din pacate

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:39:
8C Competizione. Desi s-au produs in numar foarte limitat, exista cel putin 2 in Bucuresti, un coupe si un Spyder. Coupe-ul l-am vazut in miscare...sunetul motorului e demential wub.gif

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:52:
40/60 HP Aerodinamica - Concept

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:54:
Nuvola Concept

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:55:
33/2 Coupe Speciale

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:56:
Iguana. Vopseaua avea aspectul si textura pielii de reptila smile.gif

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 12:58:
Carabo

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 13:01:
Giulia Sprint Speciale

user posted image

user posted image

user posted image



10 Apr 2016, 13:02:
2000 Sportiva

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 13:09:
Cea mai frumoasa piesa din tot muzeul, pentru mine....Disco Volante. Unii zic ca E-type ar fi cea mai frumoasa masina facuta vreodata. Pentru mine e Disco Volante...chiar daca nu s-a produs in serie.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image


Voi reveni cu continuarea

10 Apr 2016, 14:33:
1600 Junior Zagato

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:34:
Spider Duetto

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:36:
Giulia Sprint GT

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:37:
Giulietta TZ dezbracata

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:39:
Giulia Super

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:41:
Disco Volante Coupe

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:42:
Giulietta Sprint Spider

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:43:
Giulietta Sprint si TI

user posted image

user posted image

user posted image


M.C.
Frumos ! aplauze.gif
Sanchiu ! worship.gif
AndreiMR
Giulietta Spider Prototipo

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:46:
Spider Duetto

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:47:
8C 2900 C

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image



10 Apr 2016, 14:50:
6C Super Sport Villa D'Este

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:52:
6C 2500 Sport

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:54:
6C Mille Miglia

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 14:57:
Urmeaza sectiunea dedicata vitezei, masinilor Alfa Romeo de curse. Probabil ca stiti ca au un palmares destul de mare in motorsport....ei bine, cat de mare e se vede aici...un perete intreg cu titlurile curselor castigate

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 15:04:
Masini de curse din perioada interbelica

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 15:05:
La un moment dat, si aici s-a facut intuneric si a inceput sa fie proiectat pe pereti un filmulet care prezenta secvente din cursele castigate de Alfa Romeo...de la Mille Miglia, la GP-uri si curse de turisme, totul pus pe o muzica superba si cu comentarii in diverse limbi, evident repetandu-se "victorie Alfa Romeo" in respectivele comentarii. Din nou un moment impresionant wub.gif

10 Apr 2016, 15:11:
Masini de curse de dupa WWII, din nou cu numeroase victorii in curse:

user posted image

user posted image

user posted image




10 Apr 2016, 15:12:
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image



10 Apr 2016, 15:14:
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image



10 Apr 2016, 15:17:
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image



10 Apr 2016, 15:19:
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image



10 Apr 2016, 15:21:
Si ultima masina expusa, 155 TI DTM, masina care ii batea pe nemti la propriul joc, la ei acasa. Poate ca ar fi meritat si 156 TCC sa fie expusa, tinand cont ca pe la inceputul anilor 2000 a avut rezultate remarcabile in campionatul european de turisme

user posted image



10 Apr 2016, 15:28:
La iesire se afla si un cinema 4D, unde e rulata o animatie de simulare de curse, apoi se ajunge la zona cu cafeneaua Alfa Romeo si showroomul marcii. Aici speram sa vad Giulia expusa...n-a fost sa fie, am vazut insa 2 Giulii in teste pe autostrada.

Asta a fost si vizita la muzeul Alfa Romeo. Am plecat de acolo incantat ca am putut vedea niste masini de legenda pe care le stiam din reviste sau din articole diverse, dar si cu o oarecare tristete, fiindca se poate vedea ce a fost candva Alfa Romeo si ce a fost marca asta in ultimii ani. Semnele sunt bune acum, tocmai s-a lansat Giulia, urmeaza 2 SUV-uri, variatiuni pe tema Giulia, o Giulietta RWD care sa preia de la BMW rolul de masina de clasa compacta cu tractiune spate.

In ceea ce priveste motorsportul, Marchionne a spus clar ca Alfa are nevoie de participari in motorsport...se pare ca zilele astea se discuta preluarea echipei Sauber de catre FCA pentru a o transforma in echipa Alfa Romeo F1, urmand a utiliza motoare Ferrari...sa vedem si daca se va materializa.

In rest, un loc magic pentru cineva care apreciaza masinile, si Mecca pentru un pasionat de Alfa Romeo. S-au spus multe despre marca asta de-a lungul timpului, unii ziceau ca isi ridica palaria cand trece o Alfa, altii spuneau ca nu poti fi pasionat de masini daca nu ai avut niciodata o Alfa, majoritatea le vad ca pe niste masini frumoase dar nefiabile...mie mi-a mers la suflet citatul asta, afisat pe un perete al muzeului, cam asa consider si eu, posesor de Alfa:


centurion
Pe la Lancia nu ai apucat sa ajungi sau nu aveai planificat?
AndreiMR
Nu am avut timp, mai era ceva de mers pana acolo, daca nu ma insel e in Torino. Planificate au fost Alfa Romeo si Maranello, cel din urma fiindca era oarecum in drum. Lamborghini si Modena au fost spontane, ca sa zic asa. Daca as fi avut timp, as fi mers si aici, mai ales ca am trecut prin Modena

http://www.paninimotormuseum.it/index.php?lang=2
IRONICK
In Torino este muzeul national auto.
centurion
QUOTE(AndreiMR @ 9 Apr 2016, 09:03)
Museo Ferrari Modena


Langa casa veche, cei de la Ferrari au construit o cladire ultramoderna unde se afla o parte din exponate. Cladirea in sine arata impresionant, alaturarea dintre ea si vechea casa insa...parca nu prea merg impreuna.

*



Cladirea noua este in forma 'capotei' masinilor de curse vechi; asa au reusit sa lege 'modernul' de 'vechi'.

Au facut ceva schimbari fata de anul trecut la Modena. As aprecia ca jumatate dintre masini sunt schimbate.
Din pacate nu am gasit masina din avatar (Ferrari 400 GTi) nici la Modena si nici la Maranello.

Totul la Maranello 'respira' Ferrari. Mi-a placut acolo.

Nu imi venea sa mai plec din zona Formulei 1 de la Maranello, si mai ales din acel spatiu in care poti reda sunetele motoarelor V12, V10, V8, V6. Le-am inregistrat, dar nu e tot aia cu sunetul de acolo.

Pista de la Fiorano era goala, in schimb rulau niste masini Ferrari 'de teste' pe drum deschis.


Ai apucat sa faci drive test cu Ferrari la Maranello?

Am vazut la Modena si sediul Maserati. Nu am stat sa vad daca e ceva de vizitat. Tu ai fost acolo?


La Alfa Romeo este inchis martea ... asa ca sper sa pot vedea muzeul anul viitor.
AndreiMR
Colectiile de masini se mai schimba...au si expozitii cu o anumita tema, tocmai ca sa te atraga sa vii de mai multe ori. Test-drive cu Ferrari nu am facut, desi acum imi cam pare rau. Nu stiu cand o sa mai am ocazia.

Maserati mi se pare ca nu are muzeu propriu, dar le poti vedea in muzeul Panini.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.