QUOTE(payty @ 1 Jun 2016, 08:42)
ia-ti pe carburetor, ca e mult mai bun.
o laie,ia desfa matale un motor pe injectie cu aceeasi km cu unul pe carb...inafara de uzurile accentuate din ala pe carb ai sa vezi ca ala pe injectie are si camerele de ardere diferite in chiulasa...si ca marime si ca aspect .....motorul pe injectie desi in mare parte identic cu cel pe carbelitor lucreaza mai "curat" si daca e intretinut corespunzator duce si 200000km fara umblat la el tocmai din cauza acelui sistem de injectie mono bosch care dozeaza oarecum atent benzina......
Iei un motor pe carburatie pe care l-a folosit un berbec si a mers cu socul tras si turat de aiurea ani de zile si-ti blestemi zilele,"sansele de reusita" se reduc la unul pe injectie....dar pana in 2002,mai sus de anul asta blocul nu are gaura de pompa de benzina...mare atentie,nu-l poti face pe carburatie apoi decat cu o pomp de benzina electrica de damas....
ca sa pui injectia pe o masina clasica trebuie luata instalatia electrica,volantul,carcasa ambreiajului(palnia),toba mica,sondele lambda,injectorul propriu zis,galeriile,calculatorul si nu mai stiu....ce-mi scapa oare ? capota ?ca parca are altfel traversele la interior sa nu loveasca in gatul ala de lebada ciudat.....
topicul asta e inceput si facut la misto.....wtf,dacie stock la raliu,mai bine merg acolo sa concurez calare pe o semicursiera.....fiti seriosi !!!